hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 17:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 400 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 400 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Zombi faj, Hunter
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 14:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
adriansr14 írta:
de ugyan az nem jól ugrik nem modellezi be.


Ember azt kérted az error-t javítsuk ki.. Tudd már a szavak jelentését. Nem az error okozza a Hunter ugrását, szimplán arra várni kell mire visszatöltődik, a modellek meg nem csoda ,hogy nem változnak kitudja hogy raktad fel..
(Lehet rossz modellt raktál fel)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombi faj, Hunter
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 14:35 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Le írtam! nézd meg :D ott van h nem jól ugrik modelleket nem tölti le, s szerintem ha nem jól raktam volna be a modelt akkor a szerver el sem indulna!!

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombi faj, Hunter
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 14:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Javított
Próbáld meg:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. new g_zclass_hunter
  7.  
  8. new g_hasBhop[ 33 ]
  9.  
  10. new pcvar_enabled, pcvar_autojump
  11.  
  12. new bool:g_restorevel[33]
  13. new Float:g_velocity[33][3]
  14.  
  15. new const zclass_name[] = { "Hunter Zombi" }
  16. new const zclass_info[] = { "Hosszu Ugras" }
  17. new const zclass_model[] = { "zombie_source" }
  18. new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
  19. const zclass_health = 1500
  20. const zclass_speed = 250
  21. const Float:zclass_gravity = 0.5
  22. const Float:zclass_knockback = 0.0
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26.         register_plugin("[ZP] Class : Hunter Zombi", "1.1", "ƒa†es™")
  27.  
  28.     register_event( "DeathMsg", "event_player_death", "a" )
  29.    
  30.     pcvar_enabled = register_cvar( "zp_hunter_bunnyhop_enabled", "1" )
  31.     pcvar_autojump = register_cvar( "zp_hunter_autojump", "1" )
  32.  
  33.     register_forward( FM_PlayerPreThink, "forward_prethink" )
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38.     g_zclass_hunter = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
  39.  
  40.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  41.     register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink_Post", 1)
  42. }
  43.  
  44. public zp_user_infected_post(id, infector)
  45. {
  46.     if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_hunter)
  47.     {
  48.         g_hasBhop[ id ] = true
  49.  
  50.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  51.         give_item(id, "item_longjump");
  52.     }
  53. }
  54.  
  55. public client_connect( id )
  56. {
  57.     g_hasBhop[ id ] = false
  58. }
  59.  
  60. public event_player_death()
  61. {
  62.     g_hasBhop[ read_data( 2 ) ] = false
  63. }
  64.  
  65. public forward_prethink( id )
  66. {
  67.     if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id))
  68.          return PLUGIN_CONTINUE
  69.  
  70.         if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  71.         return PLUGIN_CONTINUE
  72.  
  73.     if( get_pcvar_num( pcvar_enabled ) )
  74.     {
  75.         set_pev( id, pev_fuser2, 0.0 )
  76.        
  77.         if( get_pcvar_num( pcvar_autojump ) && pev( id, pev_button ) & IN_JUMP )
  78.         {
  79.             new szFlags = pev( id, pev_flags )
  80.             if( !( szFlags & FL_WATERJUMP ) && pev( id, pev_waterlevel ) < 2 && szFlags & FL_ONGROUND )
  81.             {
  82.                 new Float: szVelocity[ 3 ]
  83.                 pev( id, pev_velocity, szVelocity)
  84.                 szVelocity[ 2 ] += 250.0
  85.                 set_pev( id, pev_velocity, szVelocity )
  86.                 set_pev( id, pev_gaitsequence, 6 )
  87.             }
  88.         }
  89.     }
  90.         return FMRES_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fw_PlayerPreThink(id)
  94. {    
  95.     if ( !is_user_alive(id) || !is_user_bot(id) || !zp_get_user_zombie(id) )
  96.         return FMRES_IGNORED
  97.    
  98.     if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  99.         return FMRES_IGNORED
  100.        
  101.     if (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
  102.     {
  103.         pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  104.        
  105.         g_restorevel[id] = true
  106.     }
  107.     return FMRES_IGNORED
  108. }
  109.  
  110. public fw_PlayerPreThink_Post(id)
  111. {
  112.     if (zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_hunter)
  113.         return FMRES_IGNORED
  114.        
  115.     if (g_restorevel[id])
  116.     {
  117.         g_restorevel[id] = false
  118.  
  119.         if (!(pev(id, pev_flags) & FL_ONTRAIN))
  120.         {
  121.             new groundent = pev(id, pev_groundentity)
  122.            
  123.             if (pev_valid(groundent) && (pev(groundent, pev_flags) & FL_CONVEYOR))
  124.             {    
  125.                 static Float:vecTemp[3]
  126.                
  127.                 pev(id, pev_basevelocity, vecTemp)
  128.                
  129.                 g_velocity[id][0] += vecTemp[0]
  130.                 g_velocity[id][1] += vecTemp[1]
  131.                 g_velocity[id][2] += vecTemp[2]
  132.             }                
  133.  
  134.             set_pev(id, pev_velocity, g_velocity[id])
  135.            
  136.             return FMRES_HANDLED
  137.         }
  138.     }
  139.     return FMRES_IGNORED
  140. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombi faj, Hunter
HozzászólásElküldve: 2016.07.25. 15:06 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Valamiért ugyan azt a zombit adja be nem lehet resetelni? mert pl amit adtál annak 1500 hpja van a szerveren meg 17000

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombi faj, Hunter
HozzászólásElküldve: 2017.05.24. 10:51 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
adriansr14 írta:
de ugyan az nem jól ugrik nem modellezi be.


viewtopic.php?f=101&t=14967

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombi faj, Hunter
HozzászólásElküldve: 2017.05.24. 10:54 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
adriansr14 írta:
Valamiért ugyan azt a zombit adja be nem lehet resetelni? mert pl amit adtál annak 1500 hpja van a szerveren meg 17000

Ott a szorzóval lesz a gond, de ha ilyen problémákba ütközöl, és nem tudod a probléma okait, keress fel egy olyan konfigost aki ért is hozzá.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole