hlmod.hu
https://hlmod.hu/

assasin
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=28&t=28826
Oldal: 1 / 1

Szerző:  laci1114 [ 2018.03.11. 16:57 ]
Hozzászólás témája:  assasin

Azt hogy bírom megcsinálni hogy assasin modba korom sötétség legyen ??

Szerző:  regener [ 2018.03.11. 18:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: assasin

http://www.amxmodx.org/api/engine/set_lights

Szerző:  laci1114 [ 2018.03.11. 18:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: assasin

ezzel nem nagyon tudok mit csinálni :D

Szerző:  norbee.16 [ 2018.03.11. 20:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: assasin

Én is ezt használom és szimpla 5 perc alatt találtam meg vagy 1-2 éve..

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <zombie_plague_advance>
  3.  
  4. #define PLUGIN  "ZP Round Fog"
  5. #define VERSION "1.0.0"
  6. #define AUTHOR  "yokomo"
  7.  
  8. public plugin_init()
  9. {
  10.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11.    
  12.     register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  13. }
  14.  
  15. public plugin_cfg()
  16. {
  17.     set_task(0.6, "event_round_start")
  18. }
  19.  
  20. public event_round_start()
  21. {
  22.     CreateFog(0, .clear = true);
  23. }
  24.  
  25. public client_putinserver(id)
  26. {
  27.     CreateFog(id, .clear = true);
  28. }
  29.  
  30. public zp_round_started(gamemode)
  31. {
  32.     switch(gamemode)
  33.     {
  34.         // Make sure density must between 0.0001 and 0.25
  35.         // Max RGB color is 255
  36.         case MODE_ASSASSIN: CreateFog(0, 255, 255, 255, 0.0005);
  37.     }
  38. }
  39.  
  40. // Stock create fog by Arkshine
  41. stock CreateFog (const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
  42. {    
  43.     static msgFog;
  44.    
  45.     if (msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))    
  46.     {        
  47.         new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;                
  48.         message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index);        
  49.         write_byte(clamp(red, 0, 255));        
  50.         write_byte(clamp(green, 0, 255));        
  51.         write_byte(clamp(blue , 0, 255));        
  52.         write_byte((density & 0xFF));        
  53.         write_byte((density >>  8) & 0xFF);        
  54.         write_byte((density >> 16) & 0xFF);        
  55.         write_byte((density >> 24) & 0xFF);        
  56.         message_end();    
  57.     }
  58. }
  59. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  60. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  61. */

Szerző:  laci1114 [ 2018.03.12. 19:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: assasin

de ez csak ködöt ad hogy kel h a sötétség legyen ?

Szerző:  norbee.16 [ 2018.03.12. 20:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: assasin

Valahol a zombi mód smajában, de alapból 'a' érték van. Az az full sötétnek kell lenni. Legközelebb pedig mielőtt kiírod a kérdésed, gondold át mert csak ködöt kértél. Szerintem bugoltatja valami plugin és azért nincs full sötét.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/