hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 23:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 1 rejtett és 234 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: snowman fordítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.11.02. 00:16 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni ebben?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <dhudmessage>
  9.  
  10. #define SNOW_MAN                    "models/snowman.mdl"
  11. #define SNOW_MAN_HP             10000.0
  12. #define SNOW_MAN_HIT                20
  13. #define SNOW_MAN_CLASS_NAME     "show_man"
  14.  
  15. #define SNOW_MAN_SOUND_IDLE     "snow_idle.wav"
  16. #define SNOW_MAN_SOUND_DIE      "snow_die.wav"
  17.  
  18. new spr_blood_drop, spr_blood_spray
  19. new g_NpcDead;
  20. new Float:g_vecSnowManSpawnPos[3];
  21. new g_iRound;
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25.     register_plugin("ShowMans", "0.1", "fl0wer")
  26.     register_event("HLTV", "Event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  27.  
  28.     register_logevent("Event_NewRoundStarted", 2, "1=Round_Start")
  29.     register_logevent("Event_NewRoundEnd", 2, "1=Round_End")
  30.  
  31.     register_clcmd("coord_snowman", "clcmd_coord_snowman", ADMIN_BAN)
  32.  
  33.     register_clcmd("say show", "clcmd_show")
  34.  
  35.     RegisterHam(Ham_Think, "info_target", "Entity_Think")
  36.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "Entity_TakeDamage_Post", 1)
  37.     RegisterHam(Ham_Killed, "info_target", "Entity_Killed")
  38.     RegisterHam(Ham_TraceAttack, "info_target", "Entity_TraceAttack")
  39. }
  40.  
  41. public coord_snowman(id)
  42. {
  43.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  44.     {
  45.         ColorChat(id, GREEN, "[Fayting] ^1Доступно только для ^4омона")
  46.     }
  47.     else
  48.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_BAN)
  49.     {
  50.         coord_snowman2(id)
  51.     }
  52.     else
  53.     {
  54.         ColorChat(id, GREEN, "[Fayting] ^Только админ может ^растовлять ^снеговиков")
  55.     }
  56.         coord_snowman3(id)
  57.     }
  58.     else
  59.     {
  60.         ColorChat(id, GREEN, "[Fayting] ^Респавн снеговиков ^добавлен!")
  61.     }
  62. }
  63.  
  64. public plugin_precache()
  65. {
  66.     spr_blood_drop = precache_model("sprites/blood.spr")
  67.     spr_blood_spray = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
  68.  
  69.     precache_model(SNOW_MAN)
  70.  
  71.     precache_sound(SNOW_MAN_SOUND_IDLE)
  72.     precache_sound(SNOW_MAN_SOUND_DIE)
  73.     load_spawn()
  74. }
  75.  
  76. public clcmd_coord_snowman(id, access)
  77. {
  78.     if(!(get_user_flags(id) & access))
  79.         return PLUGIN_CONTINUE;
  80.  
  81.     new Float:vecOrigin[3], szOrigin[39];
  82.  
  83.     pev(id, pev_origin, vecOrigin)
  84.     formatex(szOrigin, charsmax(szOrigin), "%f %f %f", vecOrigin[0], vecOrigin[1], vecOrigin[2])
  85.  
  86.     new szFile[32];
  87.  
  88.     get_mapname(szFile, charsmax(szFile))
  89.  
  90.     format(szFile, charsmax(szFile), "maps/%s.snowman", szFile)
  91.  
  92.     write_file(szFile, szOrigin, 0)
  93.  
  94.     return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96.  
  97. public Event_RoundStart()
  98. {
  99.     g_iRound--;
  100.  
  101.     if(g_iRound < 0)
  102.         g_iRound = 4;
  103.  
  104.     static entity;
  105.     entity = -1;
  106.     while((entity = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, entity, "classname", SNOW_MAN_CLASS_NAME)))
  107.     {
  108.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, entity)
  109.     }
  110. }
  111.  
  112. public Event_NewRoundStarted()
  113. {
  114.     if(g_iRound)
  115.         set_task(10.0, "clcmd_show")
  116. }
  117.  
  118. public Event_NewRoundEnd()
  119. {
  120.     remove_task()
  121. }
  122.  
  123. public Entity_Think(ent)
  124. {
  125.     if(!is_valid_ent(ent))
  126.         return;
  127.  
  128.     static szClassName[32];
  129.     entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  130.      
  131.     if(!equali(szClassName, SNOW_MAN_CLASS_NAME))
  132.         return;
  133.  
  134.     if(g_NpcDead)
  135.         return;
  136.  
  137.     entity_set_float(ent, EV_FL_animtime, get_gametime())
  138.     entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 1.0)
  139.     entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 1)
  140.  
  141.     entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + random_float(5.0, 10.0))
  142. }
  143.  
  144. public Entity_TakeDamage_Post(victim, inflicator, attacker, Float:damage, damage_type)
  145. {
  146.     if(!is_user_connected(attacker))
  147.         return;
  148.  
  149.     new szClassName[32];
  150.     entity_get_string(victim, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  151.  
  152.     if(equal(szClassName, SNOW_MAN_CLASS_NAME))
  153.     {
  154.         emit_sound(victim, CHAN_VOICE, SNOW_MAN_SOUND_IDLE, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  155.         cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker) + SNOW_MAN_HIT)
  156.     }
  157. }
  158.  
  159. public Entity_Killed(victim, attacker, shouldgin)
  160. {
  161.     new szClassName[32];
  162.     entity_get_string(victim, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  163.  
  164.     if(!equal(szClassName, SNOW_MAN_CLASS_NAME))
  165.         return HAM_IGNORED;
  166.  
  167.     entity_set_float(victim, EV_FL_animtime, get_gametime());
  168.     entity_set_float(victim, EV_FL_framerate, 1.0)
  169.     entity_set_int(victim, EV_INT_sequence, 7)
  170.  
  171.     entity_set_int(victim, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
  172.  
  173.     emit_sound(victim, CHAN_VOICE, SNOW_MAN_SOUND_DIE, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  174.  
  175.     g_NpcDead = true;
  176.  
  177.     return HAM_SUPERCEDE;
  178. }
  179.  
  180. public Entity_TraceAttack(ent, attacker, Float:damage, Float:direction[3], trace, damage_type)
  181. {
  182.     if(!is_valid_ent(ent))
  183.         return;
  184.      
  185.     new szClassName[32];
  186.     entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  187.      
  188.     if(!equali(szClassName, SNOW_MAN_CLASS_NAME))
  189.         return;
  190.          
  191.     new Float:end[3];
  192.     get_tr2(trace, TR_vecEndPos, end)
  193.      
  194.     message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  195.     write_byte(TE_BLOODSPRITE)
  196.     engfunc(EngFunc_WriteCoord, end[0])
  197.     engfunc(EngFunc_WriteCoord, end[1])
  198.     engfunc(EngFunc_WriteCoord, end[2])
  199.     write_short(spr_blood_spray)
  200.     write_short(spr_blood_drop)
  201.     write_byte(247)
  202.     write_byte(random_num(5, 10))
  203.     message_end()
  204. }
  205.  
  206. public clcmd_show(id)
  207. {
  208.     new ent = create_entity("info_target");
  209.  
  210.     if(!is_valid_ent(ent))
  211.         return;
  212.  
  213.     entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, SNOW_MAN_CLASS_NAME)
  214.     entity_set_model(ent, SNOW_MAN)
  215.     entity_set_size(ent, Float:{ -16.0, -16.0, -36.0 }, Float:{ 16.0, 16.0, 36.0 })
  216.     entity_set_float(ent, EV_FL_health, SNOW_MAN_HP)
  217.     entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_AIM)
  218.     entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
  219.     entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, 0)
  220.     entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime() + 0.01)
  221.     entity_set_origin(ent, g_vecSnowManSpawnPos)
  222.     drop_to_floor(ent)
  223.     g_NpcDead = false;
  224. }
  225.  
  226. load_spawn()
  227. {
  228.     new szFile[32], szSpawn[39], szSpawns[3][13];
  229.  
  230.     get_mapname(szFile, charsmax(szFile))
  231.  
  232.     format(szFile, charsmax(szFile), "maps/%s.snowman", szFile)
  233.  
  234.     if(!file_exists(szFile))
  235.         return;
  236.  
  237.     new iLen;
  238.  
  239.     read_file(szFile, 0, szSpawn, charsmax(szSpawn), iLen)
  240.  
  241.     parse(szSpawn, szSpawns[0], 12, szSpawns[1], 12, szSpawns[2], 12)
  242.  
  243.     g_vecSnowManSpawnPos[0] = floatstr(szSpawns[0]);
  244.     g_vecSnowManSpawnPos[1] = floatstr(szSpawns[1]);
  245.     g_vecSnowManSpawnPos[2] = floatstr(szSpawns[2]);
  246. }


Kód:
include\fakemeta_const.inc(551) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "TraceResult")
snowman.sma(48) : error 017: undefined symbol "ADMIN_LEVEL_BAN"
snowman.sma(50) : error 017: undefined symbol "coord_snowman2"
snowman.sma(54) : error 027: invalid character constant
snowman.sma(54) : error 027: invalid character constant
snowman.sma(56) : warning 217: loose indentation
snowman.sma(56) : error 017: undefined symbol "coord_snowman3"
snowman.sma(58) : error 010: invalid function or declaration
snowman.sma(61) : error 021: symbol already defined: "client_print_color"
snowman.sma(61) : error 029: invalid expression, assumed zero

8 Errors.
Could not locate output file snowman.amx (compile failed).

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: snowman fordítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.11.02. 17:10 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
  1. public coord_snowman(id)
  2. {
  3.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  4.     {
  5.         ColorChat ( id , GREEN, "[Fayting] ^1Available only for ^4CT team" )
  6.     }
  7.     else
  8.     {
  9.         ColorChat ( id , RED, "[Fayting] Snowman respawn added!" )
  10.     }
  11. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: snowman fordítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.11.02. 21:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
regener írta:
  1. public coord_snowman(id)
  2. {
  3.     if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  4.     {
  5.         ColorChat ( id , GREEN, "[Fayting] ^1Available only for ^4CT team" )
  6.     }
  7.     else
  8.     {
  9.         ColorChat ( id , RED, "[Fayting] Snowman respawn added!" )
  10.     }
  11. }


Ezt most nemigazán értem.
Kicsit konkrétabban? :D
Nem tudok plugint írni , én csak át akarom alakítani .amxx-re és ezeket dobja ki.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole