hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 07:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 309 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 309 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bank
HozzászólásElküldve: 2012.12.17. 17:53 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.12.04. 19:05
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Sziasztok!

Valaki tudna adni egy olyan bankot, ami végtelen ammot elment, és "/" jel nélküli parancsai vannak, és utalási lehetőség is van benne? Ilyenre gondolok: "betesz all", "kivesz all"stb.

Köszönöm!

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bank
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 14:30 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.12.04. 19:05
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Nem tudna valaki segíteni ebben? :cry:

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bank
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 17:23 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.27. 11:11
Hozzászólások: 209
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "[ZP] Ammo Bank"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "FLiTeR"
  9.  
  10. new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33]
  11. new cvar_save_in
  12.  
  13. #define MAX_SAVE 9999999999 //Ennyit ment el a bank maximum
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19. register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a")
  20. register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  21.  
  22. cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0") // 0 = nev / 1 = ip / 2 = steam id
  23.  
  24. g_save = nvault_open("g_ammo_save")
  25. }
  26.  
  27. // LCS Mentes
  28. public zp_user_infected_post(id, infector)
  29. {
  30. if (g_ammo_can_save[infector])
  31. Save_Ammo_date(infector)
  32.  
  33. if (g_ammo_can_save[id])
  34. Save_Ammo_date(id)
  35. }
  36.  
  37. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  38. {
  39. if (g_ammo_can_save[id])
  40. Save_Ammo_date(id)
  41. }
  42.  
  43. public event_deathmsg()
  44. {
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if (!killer && !victim)
  49. return PLUGIN_CONTINUE;
  50.  
  51. if (g_ammo_can_save[killer])
  52. Save_Ammo_date(killer)
  53.  
  54. if (g_ammo_can_save[victim])
  55. Save_Ammo_date(victim)
  56.  
  57. return PLUGIN_CONTINUE;
  58. }
  59.  
  60. public fw_PlayerPreThink(id)
  61. {
  62. if (g_ammo_can_save[id])
  63. {
  64. new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id)
  65. g_ammo[id] = ammo_packs
  66. }
  67.  
  68. return FMRES_IGNORED;
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. {
  73. if(g_ammo_can_save[id])
  74. Save_Ammo_date(id)
  75. }
  76.  
  77. public client_putinserver(id)
  78. set_task(2.0, "now_can_save", id)
  79.  
  80. public now_can_save(id)
  81. {
  82. Load_Ammo_date(id)
  83. set_task(0.5, "can_save_true", id)
  84. }
  85.  
  86. public can_save_true(id)
  87. g_ammo_can_save[id] = true
  88.  
  89. public Save_Ammo_date(id)
  90. {
  91. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  92.  
  93. switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  94. {
  95. case 0:
  96. {
  97. new name[33];
  98. get_user_name(id,name,32)
  99.  
  100. format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  101. }
  102. case 1:
  103. {
  104. new player_ip[33]
  105. get_user_ip(id, player_ip, 32);
  106.  
  107. format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  108. }
  109. case 2:
  110. {
  111. new AuthID[33];
  112. get_user_authid(id, AuthID, 32);
  113.  
  114. formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  115. }
  116. }
  117.  
  118. format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  119.  
  120. nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  121. return PLUGIN_CONTINUE;
  122. }
  123.  
  124. public Load_Ammo_date(id)
  125. {
  126. new vaultkey[64], vaultdata[256]
  127.  
  128. switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  129. {
  130. case 0:
  131. {
  132. new name[33];
  133. get_user_name(id,name,32)
  134.  
  135. format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  136. }
  137. case 1:
  138. {
  139. new player_ip[33]
  140. get_user_ip(id, player_ip, 32);
  141.  
  142. format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  143. }
  144. case 2:
  145. {
  146. new AuthID[33];
  147. get_user_authid(id, AuthID, 32);
  148.  
  149. formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  150. }
  151. }
  152.  
  153. format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  154.  
  155. nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  156. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  157.  
  158. new playammo[32]
  159. parse(vaultdata, playammo, 31)
  160. g_ammo[id] = str_to_num(playammo)
  161.  
  162. set_ammo(id)
  163.  
  164. return PLUGIN_CONTINUE;
  165. }
  166.  
  167. public set_ammo(id)
  168. {
  169. if (g_ammo[id] > MAX_SAVE)
  170. {
  171. zp_set_user_ammo_packs(id, MAX_SAVE)
  172. g_ammo[id] = MAX_SAVE
  173. }
  174. else
  175. zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  176. client_print(id, print_chat, "Vissza kaptad az elozo mapon ossze gyujtott Loszer Csomag-odat !", g_ammo[id])
  177. }
  178. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  179. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  180. */
  181.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bank
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 21:55 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2012.12.04. 19:05
Hozzászólások: 158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Szia!

Kösz a plugint, de nem erre gondoltam. Az, amelyikbe a "betesz all" vagy "betesz 200" paranccsal lehet ammot tenni a bankba!

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bank
HozzászólásElküldve: 2012.12.19. 22:34 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4286
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
www.amxx.try.hu oldal! Kereső: Bank wexel tete fel.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bank
HozzászólásElküldve: 2012.12.20. 15:05 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.27. 11:11
Hozzászólások: 209
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
ez tejesen automata és hibátlanul működik nekem is ez van fent ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole