hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 18:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:49 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.04. 14:07
Hozzászólások: 91
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hellósztok!
Azt kérdezném hogy zp 4.3 szerveremen hogy tudom ki cserélni a modelleket?
Ha lehet szórol szóra mondjátok, és úgy írjátok hogy én ebbe sík hülye vagyok :D
Hát az egyik modell amit ki szeretnék cserélni az az hogy az embereknek ne alap skinek legyen ( pl GIGN skin) hanem amit a modelleknél láttam az a csaj skin ami pucér :D
DE azt se tudom hogy kell ki cserélni meg miket kell csinálni.
A másik a nemesisnek a skine. Cso nemesis skint szeretnék neki rakni de nem tudom hogy kell :S
Ha le tudnátok írni úgy hogy én is meg értsem azt meg köszönném :D

_________________
Nem vagyok lusta, csak energia takarékos!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
ZP konfig fájljában bennevannak ezek.
[Player Models] rész alatt minden logikusan ottvan, csak át kell írnod a dolgokat.
Kód:
; --------------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Customization File by Đany
; --------------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; Note: No error parsing is done for this.
; Make sure you don't mistype anything.

[Access Flags]
ENABLE/DISABLE MOD = l
ADMIN MENU = d
START MODE INFECTION = d
START MODE NEMESIS = d
START MODE SURVIVOR = d
START MODE SWARM = d
START MODE MULTI = d
START MODE PLAGUE = d
MAKE ZOMBIE = d
MAKE HUMAN = d
MAKE NEMESIS = d
MAKE SURVIVOR = d
RESPAWN PLAYERS = d
ADMIN MODELS = d

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = zombie_source
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip

; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl

[Grenade Sprites]
TRAIL = sprites/laserbeam.spr
RING = sprites/shockwave.spr
FIRE = sprites/flame.spr
SMOKE = sprites/black_smoke3.spr
GLASS = models/glassgibs.mdl

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = ambience/the_horror1.wav , ambience/the_horror3.wav , ambience/the_horror4.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/win_humans1.wav , zombie_plague/win_humans2.wav
WIN NO ONE = ambience/3dmstart.wav
ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav
ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav
NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav
ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die1.wav , zombie_plague/zombie_die2.wav , zombie_plague/zombie_die3.wav , zombie_plague/zombie_die4.wav , zombie_plague/zombie_die5.wav
ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav
ZOMBIE MISS SLASH = weapons/knife_slash1.wav , weapons/knife_slash2.wav
ZOMBIE MISS WALL = weapons/knife_hitwall1.wav
ZOMBIE HIT NORMAL = weapons/knife_hit1.wav , weapons/knife_hit2.wav , weapons/knife_hit3.wav , weapons/knife_hit4.wav
ZOMBIE HIT STAB = weapons/knife_stab.wav
ZOMBIE IDLE = nihilanth/nil_now_die.wav , nihilanth/nil_slaves.wav , nihilanth/nil_alone.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav
ZOMBIE IDLE LAST = nihilanth/nil_thelast.wav
ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav
ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/nemesis2.wav
ROUND SURVIVOR = zombie_plague/survivor1.wav , zombie_plague/survivor2.wav
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav
ROUND MULTI = ambience/the_horror2.wav
ROUND PLAGUE = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/survivor1.wav
GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav
GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav
GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav
GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav
GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav
GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit.wav
GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav
GRENADE FLARE = items/nvg_on.wav
ANTIDOTE = items/smallmedkit1.wav
THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav

[Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds)
INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17
NEMESIS ENABLE = 0
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
NEMESIS DURATIONS = 17
SURVIVOR ENABLE = 0
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SURVIVOR DURATIONS = 17
SWARM ENABLE = 0
SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SWARM DURATIONS = 17
PLAGUE ENABLE = 0
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
PLAGUE DURATIONS = 17

[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_scout , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_mp5navy , weapon_p90
SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite
ADDITIONAL ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Napalm Granat , Fagyaszto Granat , Feny Granat , AwP , M249 Para , SG550 Auto-Sniper , G3SG1 Auto-Sniper
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1
COSTS = 6 , 6 , 6 , 8 , 10 , 12 , 12

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 15
ANTIDOTE = 15
ZOMBIE MADNESS = 17
INFECTION BOMB = 20

[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 1
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 128 128 128

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 1
SKY NAMES = space

[Lightning Lights Cycle]
LIGHTS = ijklmnonmlkjihgfedcb , klmlkjihgfedcbaabcdedcb , bcdefedcijklmlkjihgfedcb

[Zombie Decals] (for bloodstains/footsteps)
DECALS = 99 , 107 , 108 , 184 , 185 , 186 , 187 , 188 , 189

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 2.4
SCOUT = 6.5
XM1014 = 8.0
MAC10 = 2.3
AUG = 5.0
ELITE = 2.4
FIVESEVEN = 2.0
UMP45 = 2.4
SG550 = 5.3
GALIL = 5.5
FAMAS = 5.5
USP = 2.2
GLOCK18 = 2.0
AWP = 10.0
MP5NAVY = 2.5
M249 = 5.2
M3 = 8.0
M4A1 = 5.0
TMP = 2.4
G3SG1 = 6.5
DEAGLE = 5.3
SG552 = 5.0
AK47 = 6.0
P90 = 2.0

[Objective Entities] (and anything that would affect gameplay that needs to be removed)
CLASSNAMES = func_bomb_target , info_bomb_target , info_vip_start , func_vip_safetyzone , func_escapezone , hostage_entity , monster_scientist , func_hostage_rescue , info_hostage_rescue , env_fog , env_rain , env_snow , item_longjump , func_vehicle

[SVC_BAD Prevention] (if you experience *many* SVC_BAD kicks, try one of the following)
; A. Increase the delay between model changes here (in 0.1 increments until the kicks are gone)
MODELCHANGE DELAY = 0.2
; B. If you still get recurring kicks, try enabling this setting: (experimental!)
HANDLE MODELS ON SEPARATE ENT = 0

; If you want your models to have accurate hitboxes, try enabling this.
; Note: make sure your models don't have messed up hitboxes, otherwise
; this setting might cause your server insane cpu usage and lag!
SET MODELINDEX OFFSET = 0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:53 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.04. 14:07
Hozzászólások: 91
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ahaa..az elején nem értettem mért másoltál be ennyi mindent de már értem. :D
És figyi, ha én be rakom pl a szerverre a cso nemesis zombi modellt, és én a nemesis modellhez be írom a cso modell nevét akkor egyből a cso nemesis lesz a modelje??

_________________
Nem vagyok lusta, csak energia takarékos!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:54 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
A modelleket a cstrike/addons/amxmodx/configs/zombieplague.ini-ben tudod cserélgetni.

Az emberek modelljét ebben a sorban: HUMAN , Míg a nemesis modelljét ebben: NEMESIS . Amúgy pont az alatt van,ahol az emberét cseréled le.

A modelleket feltöltöd így: cstrike/models/player/modell_neve/modell_neve.mdl . Vigyázz arra,hogy a mappa és a modell neve ugyan az legyen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:54 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Példa: Feltöltöd a models/players/ mappába a következőt:
Kód:
cso_nemesis/cso_nemesis.mdl // modell, és mappa nevének egyeznie kell.

akkor ezt kell írnod:
Kód:
NEMESIS = cso_nemesis


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.04. 14:07
Hozzászólások: 91
Megköszönték neki: 2 alkalommal
köszönöm!

_________________
Nem vagyok lusta, csak energia takarékos!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Szívesen.

Hamarosan következni fog egy modell feltöltéssel kapcsolatos tutorial minden ehhez kapcsolatos dologgal. ( pluginba írással, használattal, stb.) :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 17:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.06.04. 14:07
Hozzászólások: 91
Megköszönték neki: 2 alkalommal
az jó várom :)

_________________
Nem vagyok lusta, csak energia takarékos!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.07.02. 18:51 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
http://amxmodx.crys.hu/site/forum/viewtopic.php?f=14&t=5036


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modellek kicserélése
HozzászólásElküldve: 2012.09.25. 11:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.27. 11:11
Hozzászólások: 209
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Helló

nekem ezzel kapcsolatban 2 kérdésem van
az egyik hogy valaki tudna küldeni egy ojan démon zombit ami nem bugos mert nekem szokott ojan leni hogy néha az egyik ember háthaltan
a másik pedig az hogy ha kés van az ember kezébe akkor ijen sok keze szokott lenni az mitől van?? és hogy javíthatnám ki??


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole