hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Arany M4
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=28&t=7396
Oldal: 1 / 1

Szerző:  brutal [ 2013.02.10. 09:24 ]
Hozzászólás témája:  Arany M4

Hali!
Valaki tudna abban segíteni hogy raktam be extra cuccként Golden M4 et de viszont nagyon sokat sebez, fejre 1600 at stb....
hol tudnám ezt lejjebb csökkenteni olyan 400-500 körülire?? mellékeltem az sma fájlt

Csatolmányok:
zp_extra_goldenm4.sma [5.57 KiB]
Letöltve 95 alkalommal.

Szerző:  m0csy652 [ 2013.02.10. 09:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

brutal írta:
Hali!
Valaki tudna abban segíteni hogy raktam be extra cuccként Golden M4 et de viszont nagyon sokat sebez, fejre 1600 at stb....
hol tudnám ezt lejjebb csökkenteni olyan 400-500 körülire?? mellékeltem az sma fájlt

Nincs benne a forráskódba ugylátom...

Szerző:  small [ 2013.02.10. 09:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

Kód:
zp_goldenm4_dmg_multiplier 12

Ezt rakd kevesebbre

Szerző:  DeteCT0R [ 2013.02.10. 11:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid

new bool:g_HasM4[66]

new g_hasZoom[ 66 ]
new bullets[ 66 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
   
   /* CVARS */
   cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "6")
   cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
   cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "1")
   cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "1")
   
   // Register The Plugin
   register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
   // Register Zombie Plague extra item
   g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
   // Death Msg
   register_event("DeathMsg", "Death", "a")
   // Weapon Pick Up
   register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
   // Current Weapon Event
   register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
   register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
   // Ham TakeDamage
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
   
}

public client_connect(id)
{
   g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
   g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
   g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(M4_V_MODEL)
   precache_model(M4_P_MODEL)
   m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
   precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
   if (zp_get_user_zombie(id))
   {
      g_HasM4[id] = false
   }
}

public checkModel(id)
{
   if ( zp_get_user_zombie(id) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   new szWeapID = read_data(2)
   
   if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
   {
      set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
      set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
   new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
   new plrWeapId
   
   plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
   
   if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
   {
      checkModel(id)
   }
   else
   {
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   
   if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
   {
      // If the user is out of ammo..
      get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
      // Get the name of their weapon
      give_item(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
      engclient_cmd(id, plrWeap)
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
    {
        SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
    }
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
   if( !is_user_alive( id ) )
      return PLUGIN_HANDLED
   
   if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
   {
      new szClip, szAmmo
      new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
      
      if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
      {
         g_hasZoom[id] = true
         cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
         emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
      }
      
      else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
      {
         g_hasZoom[ id ] = false
         cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
         
      }
      
   }
   return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
   if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
   {
      new clip,ammo
      new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
      new pteam[16]
      
      get_user_team(id, pteam, 15)
      
      if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
      {
         new vec1[3], vec2[3]
         get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
         get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
         
         
         //BEAMENTPOINTS
         message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
         write_byte (0)     //TE_BEAMENTPOINTS 0
         write_coord(vec1[0])
         write_coord(vec1[1])
         write_coord(vec1[2])
         write_coord(vec2[0])
         write_coord(vec2[1])
         write_coord(vec2[2])
         write_short( m_spriteTexture )
         write_byte(1) // framestart
         write_byte(5) // framerate
         write_byte(2) // life
         write_byte(10) // width
         write_byte(0) // noise
         write_byte( 255 )     // r, g, b
         write_byte( 215 )       // r, g, b
         write_byte( 0 )       // r, g, b
         write_byte(200) // brightness
         write_byte(150) // speed
         message_end()
      }
   
      bullets[id] = clip
   }
   
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
   if ( itemid == g_itemid )
   {
      if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
      {
         drop_prim(player)
      }
      
      give_item(player, "weapon_m4a1")
      client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
      g_HasM4[player] = true;
   }
}

stock drop_prim(id)
{
   new weapons[32], num
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   for (new i = 0; i < num; i++) {
      if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}


Szerző:  crazy` [ 2013.02.10. 11:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

amúgy ha egy SMA fájl-t szeretnél, hogy megnézzünk, ne csatold hanem használd a:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  

-t

Szerző:  m0csy652 [ 2013.02.10. 12:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

small írta:
Kód:
zp_goldenm4_dmg_multiplier 12

Ezt rakd kevesebbre

ja telleg xd sorry...

Szerző:  Scremo [ 2013.07.04. 14:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

m0csy652 írta:
small írta:
Kód:
zp_goldenm4_dmg_multiplier 12

Ezt rakd kevesebbre

ja telleg xd sorry...


be tudnád linkelni a golden m4 plugint egészébe?

Szerző:  norbee.16 [ 2013.07.15. 15:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Arany M4

Scremo írta:
m0csy652 írta:
small írta:
Kód:
zp_goldenm4_dmg_multiplier 12

Ezt rakd kevesebbre

ja telleg xd sorry...


be tudnád linkelni a golden m4 plugint egészébe?

forums.alliedmods.net/showthread.php?t=132716

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/