hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Zombi Módkiiró
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=28&t=7441
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Tomos [ 2013.02.15. 20:00 ]
Hozzászólás témája:  Zombi Módkiiró

Zombi plague 5.0.8 hoz szeretnék egy módkiirót már láttam náhány szerveren kiirja
Normál mód
Következő pálya
Hátralévő idő
Jelenlegi idő
ha valaki tud küldjön egy linket.

Szerző:  ultraibolya [ 2013.02.15. 21:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

De ha megtennéd hogy a zp-vel kapcsolatos dolgokat a zombie plague topic-ban teszed fel akkor szerintem jobban el lehetne igazodni.

Szerző:  gladiator [ 2013.02.16. 10:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

szerintem erre gondol :)

Mod

Következő Pálya :
Hátralévő idő :
Jelenlegi idő :


Raj mód : citrom sárga
Nemesis mód : piros
Normal mód : világos kék
Tulélő mód : világos kék
Többszörös fertőzés mód: piros
Armageddon mód : világos kék

Szerző:  Tomos [ 2013.02.16. 10:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

gladiator írta:
szerintem erre gondol :)

Mod

Következő Pálya :
Hátralévő idő :
Jelenlegi idő :


Raj mód : citrom sárga
Nemesis mód : piros
Normal mód : világos kék
Tulélő mód : világos kék
Többszörös fertőzés mód: piros
Armageddon mód : világos kék


Igen erre tudsz linket?

Szerző:  gladiator [ 2013.02.16. 19:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

Tomos írta:
gladiator írta:
szerintem erre gondol :)

Mod

Következő Pálya :
Hátralévő idő :
Jelenlegi idő :


Raj mód : citrom sárga
Nemesis mód : piros
Normal mód : világos kék
Tulélő mód : világos kék
Többszörös fertőzés mód: piros
Armageddon mód : világos kék


Igen erre tudsz linket?


sajnos nem :( de ez nekem is kéne

Szerző:  small [ 2013.02.16. 19:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

Ha kapok smat megpróbálom...

Szerző:  crazy` [ 2013.02.16. 19:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <zombieplague>
  4.  
  5. /*================================================================================
  6.  [Customizations]
  7. =================================================================================*/
  8.  
  9. // Hudmessage tag
  10. new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "
  11.  
  12. // Name for each Hudmessage Mode
  13. new const mode_names[][] =
  14. {
  15. "Varakozas az uj modra...", // No mode Started
  16. "Normal fertozeses", // Normal Infection, single round
  17. "Nemesis mod", // Nemesis Mode (zombie boss)
  18. "Tulelo mod", // Survivor Mode (human boss)
  19. "Raj mod", // Swarm round (no infections)
  20. "Tobbszoros fertozeses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  21. "Pestis mod", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  22. "Ismeretlen mod" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  23. }
  24.  
  25. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  26. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  27. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  28. {
  29. // R G B
  30. {255, 255, 255}, // No mode Started
  31. {0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
  32. {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
  33. {0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
  34. {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
  35. {0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  36. {255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  37. {255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  38. }
  39.  
  40. // X Hudmessage Position ( --- )
  41. const Float:HUD_MODE_X = 0.65
  42.  
  43. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  44. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  45.  
  46. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  47. const Float:START_TIME = 3.0
  48.  
  49. /*================================================================================
  50.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  51.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  52. =================================================================================*/
  53.  
  54. // Variables
  55. new g_SyncHud, g_Mode
  56.  
  57. // Cvar pointers
  58. new cvar_enable, cvar_central
  59.  
  60. public plugin_init()
  61. {
  62. // Plugin Info
  63. register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
  64.  
  65. // Round Start Event
  66. register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  67.  
  68. // Enable Cvar
  69. cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  70.  
  71. // Server Cvar
  72. register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  73.  
  74. // Variables
  75. g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  76.  
  77. // Getting "zp_on" cvar
  78. if(cvar_exists("zp_on"))
  79. cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  80.  
  81. // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  82. if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  83. pause("a")
  84. }
  85.  
  86. public client_putinserver(id)
  87. {
  88. // Setting Hud
  89. set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  90. }
  91.  
  92. public event_RoundStart()
  93. {
  94. // Update var (no mode started / in delay)
  95. g_Mode = 0
  96. }
  97.  
  98. public mode_hud(id)
  99. {
  100. // If the Cvar isn't enabled
  101. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  102. return;
  103.  
  104. // Hud Options
  105. set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
  106.  
  107. // Now the hud appears
  108. ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  109. }
  110.  
  111. public zp_round_started(mode, id)
  112. {
  113. // Update var with Mode num
  114. g_Mode = mode
  115.  
  116. // An unofficial mode
  117. if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  118. g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  119. }
  120.  
  121. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  122. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  123. */
  124.  

Szerző:  Tomos [ 2013.02.16. 19:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Zombi Módkiiró

socrazy írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <zombieplague>
  4.  
  5. /*================================================================================
  6.  [Customizations]
  7. =================================================================================*/
  8.  
  9. // Hudmessage tag
  10. new const hud_tag[] = "Jelenlegi mod: "
  11.  
  12. // Name for each Hudmessage Mode
  13. new const mode_names[][] =
  14. {
  15. "Varakozas az uj modra...", // No mode Started
  16. "Normal fertozeses", // Normal Infection, single round
  17. "Nemesis mod", // Nemesis Mode (zombie boss)
  18. "Tulelo mod", // Survivor Mode (human boss)
  19. "Raj mod", // Swarm round (no infections)
  20. "Tobbszoros fertozeses mod", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  21. "Pestis mod", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  22. "Ismeretlen mod" // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  23. }
  24.  
  25. // RGB Colors for each Hudmessage Mode
  26. // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
  27. new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] =
  28. {
  29. // R G B
  30. {255, 255, 255}, // No mode Started
  31. {0, 255, 0}, // Normal Infection, single round
  32. {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss)
  33. {0, 0, 255}, // Survivor Mode (human boss)
  34. {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections)
  35. {0, 255, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie)
  36. {255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans)
  37. {255, 255, 255} // An unofficial mode (edited/created/modified by user)
  38. }
  39.  
  40. // X Hudmessage Position ( --- )
  41. const Float:HUD_MODE_X = 0.65
  42.  
  43. // Y Hudmessage Position ( ||| )
  44. const Float:HUD_MODE_Y = 0.2
  45.  
  46. // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server)
  47. const Float:START_TIME = 3.0
  48.  
  49. /*================================================================================
  50.  Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond
  51.  here is not officially supported. Proceed at your own risk...
  52. =================================================================================*/
  53.  
  54. // Variables
  55. new g_SyncHud, g_Mode
  56.  
  57. // Cvar pointers
  58. new cvar_enable, cvar_central
  59.  
  60. public plugin_init()
  61. {
  62. // Plugin Info
  63. register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.6", "meTaLiCroSS")
  64.  
  65. // Round Start Event
  66. register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0")
  67.  
  68. // Enable Cvar
  69. cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1")
  70.  
  71. // Server Cvar
  72. register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
  73.  
  74. // Variables
  75. g_SyncHud = CreateHudSyncObj()
  76.  
  77. // Getting "zp_on" cvar
  78. if(cvar_exists("zp_on"))
  79. cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on")
  80.  
  81. // If Zombie Plague is not running (bugfix)
  82. if(!get_pcvar_num(cvar_central))
  83. pause("a")
  84. }
  85.  
  86. public client_putinserver(id)
  87. {
  88. // Setting Hud
  89. set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b")
  90. }
  91.  
  92. public event_RoundStart()
  93. {
  94. // Update var (no mode started / in delay)
  95. g_Mode = 0
  96. }
  97.  
  98. public mode_hud(id)
  99. {
  100. // If the Cvar isn't enabled
  101. if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
  102. return;
  103.  
  104. // Hud Options
  105. set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0)
  106.  
  107. // Now the hud appears
  108. ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode])
  109. }
  110.  
  111. public zp_round_started(mode, id)
  112. {
  113. // Update var with Mode num
  114. g_Mode = mode
  115.  
  116. // An unofficial mode
  117. if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1)))
  118. g_Mode = sizeof(mode_names) - 1
  119. }
  120.  
  121. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  122. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  123. */
  124.  


Ezt én is meg találtam nem is irja ki az Armagedon módot plusz se az időt se a többit.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/