hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 21:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 466 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 466 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2013.07.16. 15:06 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.11. 13:32
Hozzászólások: 254
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nagyon sok félét kipróbáltam már és most sem jó. Ha eldobom világító gránát lesz..
mia gond?
köszi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 18:15 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nekem is ugyanez a problémám sajnos..próbáltam több pluginnal de mindig ugyanez a gond.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:25 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Helló.

A LOG-ba nem ír semmiféle hibát?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 19:27 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
http://zombie-mod.ru/counter-strike/zom ... force.html

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=111102

Szerintem valamelyik pluginnal össze gabalyodik és ezért nem működik kellő képen. Szóval érdemes kivenni minden plugint és csak a módot meg ezt az 1db extra cuccot bent hagyni a szerveren. Azután ha úgy működik akkor lehet vissza rakni 1-2-3-val és így meglehet találni azt amivel nem akar együtt futni.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 20:19 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Alap modon sem megy.
5.0.8 on valamiért nem akar menni.
Minden máson igen.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.04. 20:48 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Próbáld meg ezt, elvileg működik 5.0.8-al is. Forrás: https://forums.alliedmods.net/showthrea ... 02&page=20

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <zombieplague>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <fakemeta_util>
  8. #include <fun>
  9.  
  10. #define PLUGIN "[ZP] Extra Item: Force Field Grenade"
  11. #define VERSION "v2.1"
  12. #define AUTHOR "lucas_7_94" // Thanks To Users in credits too!.
  13.  
  14. #define CAMPO_ROUND_NAME "Force Shield (Complete Round)"
  15. #define CAMPO_TIME_NAME "Force Shield (Short-Time)"
  16. #define ValidTouch(%1) ( is_user_alive(%1) && ( zp_get_user_zombie(%1) || zp_get_user_nemesis(%1) ) )
  17.  
  18. /*=============================[Plugin Customization]=============================*/
  19. #define CAMPO_TASK
  20. //#define CAMPO_ROUND
  21.  
  22. //#define RANDOM_COLOR
  23. #define ONE_COLOR
  24.  
  25. new const NADE_TYPE_CAMPO = 3679
  26.  
  27. #if defined ONE_COLOR
  28. new Float:CampoColors[3] = {
  29.     255.0 , // r
  30.     0.0 ,   // g
  31.     0.0     // b
  32. }
  33. #endif
  34.  
  35. new const model_grenade[] = "models/zombie_plague/v_auragren.mdl"
  36. new const model[] = "models/zombie_plague/aura8.mdl"
  37. new const w_model[] = "models/zombie_plague/w_aura.mdl"
  38. new const sprite_grenade_trail[] = "sprites/laserbeam.spr"
  39. new const entclas[] = "campo_grenade_forze"
  40.  
  41. new g_trailSpr, cvar_push, g_SayText, g_itemID
  42.  
  43. new bool:g_bomb[33]
  44.  
  45. const item_cost = 15
  46. /*=============================[End Customization]=============================*/
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51.    
  52.     RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "fw_ThinkGrenade")
  53.    
  54.     RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  55.    
  56.     register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
  57.    
  58.  
  59.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_smokegrenade", "shield_deploy", 1)
  60.    
  61.     register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
  62.    
  63.     register_forward(FM_Touch, "fw_touch")
  64.    
  65.     g_SayText = get_user_msgid("SayText")
  66.    
  67.     register_cvar("zp_shield_creator", "lucas_7_94", FCVAR_SERVER|FCVAR_PROTECTED)
  68.    
  69.     #if defined CAMPO_ROUND
  70.     g_itemID = zp_register_extra_item ( CAMPO_ROUND_NAME , item_cost * 2 , ZP_TEAM_HUMAN )
  71.     #else
  72.     g_itemID = zp_register_extra_item ( CAMPO_TIME_NAME , item_cost , ZP_TEAM_HUMAN )
  73.     #endif
  74.    
  75.     // Push cvar, (Only float's numbers)
  76.     cvar_push = register_cvar("zp_forze_push", "7.5")
  77. }
  78.  
  79. public event_round_start() {
  80.    
  81.     #if defined CAMPO_ROUND
  82.     remove_entity_name(entclas)
  83.     #endif
  84.    
  85.     arrayset( g_bomb, false, 33 );
  86. }
  87.  
  88. public plugin_precache() {
  89.    
  90.     g_trailSpr = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, sprite_grenade_trail)
  91.     engfunc(EngFunc_PrecacheModel, model_grenade)
  92.     engfunc(EngFunc_PrecacheModel, model)
  93.     engfunc(EngFunc_PrecacheModel, w_model)
  94. }
  95.  
  96. public client_disconnect(id)
  97.     g_bomb[id] = false;
  98.  
  99. public zp_extra_item_selected(player, itemid) {
  100.    
  101.     if(itemid == g_itemID)
  102.     {
  103.         if(g_bomb[player])
  104.             Color(player, "!g[Shield]!y You already have a force field")
  105.         else
  106.         {
  107.             g_bomb[player] = true;
  108.            
  109.             give_item(player,"weapon_smokegrenade")
  110.            
  111.            
  112.             #if defined CAMPO_ROUND
  113.             Color(player, "!g[Shield]!y You Bought a force field!. This, lasts 1 round complete.")
  114.             #else
  115.             Color(player, "!g[Shield]!y You Bought a force field!. This, lasts very little!")
  116.             #endif
  117.         }
  118.        
  119.        
  120.     }
  121.    
  122. }
  123. public fw_PlayerKilled(victim, attacker, shouldgib) g_bomb[victim] = false;
  124.  
  125. public fw_ThinkGrenade(entity) {  
  126.    
  127.     if(!pev_valid(entity)) return HAM_IGNORED
  128.    
  129.     static Float:dmgtime  
  130.     pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime)
  131.    
  132.     if (dmgtime > get_gametime())
  133.         return HAM_IGNORED  
  134.    
  135.     if(pev(entity, pev_flTimeStepSound) == NADE_TYPE_CAMPO)
  136.         crear_ent(entity)
  137.    
  138.     return HAM_SUPERCEDE
  139. }
  140.  
  141. public fw_SetModel(entity, const model[]) {    
  142.    
  143.     static Float:dmgtime
  144.     pev(entity, pev_dmgtime, dmgtime)
  145.    
  146.     if (dmgtime == 0.0)
  147.         return FMRES_IGNORED;
  148.    
  149.     if (equal(model[7], "w_sm", 4))
  150.     {        
  151.         new owner = pev(entity, pev_owner)        
  152.        
  153.         if( is_user_alive(owner) && !zp_get_user_zombie(owner) && g_bomb[owner])
  154.         {
  155.             fm_set_rendering(entity, kRenderFxGlowShell, 000, 255, 255, kRenderNormal, 16)
  156.            
  157.             message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  158.             write_byte(TE_BEAMFOLLOW) // TE id
  159.             write_short(entity) // entity
  160.             write_short(g_trailSpr) // sprite
  161.             write_byte(10) // life
  162.             write_byte(10) // width
  163.             write_byte(000) // r
  164.             write_byte(255) // g
  165.             write_byte(255) // b
  166.             write_byte(500) // brightness
  167.             message_end()
  168.            
  169.             set_pev(entity, pev_flTimeStepSound, NADE_TYPE_CAMPO)
  170.            
  171.             set_task(6.0, "DeleteEntityGrenade" ,entity)
  172.             entity_set_model(entity, w_model)
  173.            
  174.             g_bomb[owner] = false;
  175.            
  176.             return FMRES_SUPERCEDE
  177.         }
  178.     }
  179.     return FMRES_IGNORED
  180.    
  181. }
  182.  
  183. public DeleteEntityGrenade(entity) remove_entity(entity)
  184.  
  185. public crear_ent(id) {
  186.    
  187.     // Create entitity
  188.     new iEntity = create_entity("info_target")
  189.    
  190.     if(!is_valid_ent(iEntity))
  191.         return PLUGIN_HANDLED
  192.    
  193.     new Float: Origin[3]
  194.     entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin)
  195.    
  196.     entity_set_string(iEntity, EV_SZ_classname, entclas)
  197.    
  198.     entity_set_vector(iEntity,EV_VEC_origin, Origin)
  199.     entity_set_model(iEntity,model)
  200.     entity_set_int(iEntity, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
  201.     entity_set_size(iEntity, Float: {-100.0, -100.0, -100.0}, Float: {100.0, 100.0, 100.0})
  202.     entity_set_int(iEntity, EV_INT_renderfx, kRenderFxGlowShell)
  203.     entity_set_int(iEntity, EV_INT_rendermode, kRenderTransAlpha)
  204.     entity_set_float(iEntity, EV_FL_renderamt, 50.0)
  205.    
  206.     #if defined RANDOM_COLOR
  207.     if(is_valid_ent(iEntity))
  208.     {
  209.         new Float:vColor[3]
  210.        
  211.         for(new i; i < 3; i++)
  212.             vColor[i] = random_float(0.0, 255.0)
  213.        
  214.         entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_rendercolor, vColor)
  215.     }
  216.     #endif
  217.    
  218.     #if defined ONE_COLOR
  219.     entity_set_vector(iEntity, EV_VEC_rendercolor, CampoColors)
  220.     #endif
  221.    
  222.     #if defined CAMPO_TASK
  223.     set_task(15.0, "DeleteEntity", iEntity)
  224.     #endif
  225.    
  226.    
  227.     return PLUGIN_CONTINUE;
  228. }
  229.  
  230. public zp_user_infected_post(infected, infector)
  231.     if (g_bomb[infected])
  232.         g_bomb[infected] = false;
  233.  
  234. public fw_touch(ent, touched)
  235. {
  236.     if ( !pev_valid(ent) ) return FMRES_IGNORED;
  237.     static entclass[32];
  238.     pev(ent, pev_classname, entclass, 31);
  239.    
  240.     if ( equali(entclass, entclas) )
  241.     {    
  242.         if( ValidTouch(touched) )
  243.         {
  244.             new Float:pos_ptr[3], Float:pos_ptd[3], Float:push_power = get_pcvar_float(cvar_push)
  245.            
  246.             pev(ent, pev_origin, pos_ptr)
  247.             pev(touched, pev_origin, pos_ptd)
  248.            
  249.             for(new i = 0; i < 3; i++)
  250.             {
  251.                 pos_ptd[i] -= pos_ptr[i]
  252.                 pos_ptd[i] *= push_power
  253.             }
  254.             set_pev(touched, pev_velocity, pos_ptd)
  255.             set_pev(touched, pev_impulse, pos_ptd)
  256.         }
  257.     }
  258.     return PLUGIN_HANDLED
  259. }
  260.  
  261. public remove_ent()
  262. {
  263.     remove_entity_name(entclas)
  264. }  
  265.  
  266. public DeleteEntity( entity )  // Thanks xPaw For The Code =D
  267.     if( is_valid_ent( entity ) )
  268.     remove_entity( entity );
  269.  
  270. stock Color(const id, const input[], any:...)
  271. {
  272.     static msg[191]
  273.     vformat(msg, 190, input, 3)
  274.    
  275.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  276.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  277.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  278.    
  279.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_SayText, _, id)
  280.     write_byte(id)
  281.     write_string(msg)
  282.     message_end()
  283. }
  284.  
  285. public shield_deploy( shield_ent )
  286. {
  287.     if( pev_valid( shield_ent ) != 2 )
  288.         return HAM_IGNORED;
  289.    
  290.     new id = get_pdata_cbase( shield_ent, 41, 4 );
  291.    
  292.     if( g_bomb[ id ] && !zp_get_user_zombie( id ) )
  293.         set_pev( id, pev_viewmodel2, model_grenade );
  294.    
  295.     return HAM_IGNORED;
  296. }

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 16:31 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.12.26. 20:51
Hozzászólások: 96
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nem működik. :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FORCE SHIELD ZP 5.0.8
HozzászólásElküldve: 2017.05.05. 18:32 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 628
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 105 alkalommal
A gond az, hogy a Zombie Plague 5.0 Világító Gránát része már nem foglal magába egy olyan 'Cvart'-t, amit a Force Shield bizony használni szeretne. ( Konkrétan az lenne a Cvar dolog, hogy míg az értéke 0 addig kikapcsolja a Fénygránátot. ) A megoldás egyszerű, csak vissza kell írni bele.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole