hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 501 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 501 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 21:00 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.03.26. 18:25
Hozzászólások: 232
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Próbáld!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  34. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  35. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  36. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  37. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  38. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  39. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  40. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  41. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  42. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  43. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  44. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  45. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  46. menu_display(id, menu);
  47. }
  48. else
  49. {
  50. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  51. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  52. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  53. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  54. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  55. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  56. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  57. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  58. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  59. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  60. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  61. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id, menu);
  64. }
  65. }
  66.  
  67. public handler(id, menu, item)
  68. {
  69. if( item == MENU_EXIT )
  70. {
  71. menu_destroy(menu);
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74. new data[6], szName[64];
  75. new access, callback;
  76. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  77. new key = str_to_num(data);
  78. switch(key)
  79. {
  80.  
  81. case 1:
  82. {
  83.  
  84. give_player_grenades(id);
  85. give_item(id, "weapon_knife");
  86. give_item(id, "weapon_deagle");
  87. give_item(id, "ammo_50ae");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "weapon_m4a1");
  91. give_item(id, "ammo_556nato");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  95. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  96. give_item(id, "weapon_flashbang");
  97. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy M4A1 packot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  113. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  114. give_item(id, "weapon_flashbang");
  115. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AK47 packot!");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  121. {
  122. if(gWPCT < 2)
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_awp");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_338magnum");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  136. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  137. give_item(id, "weapon_flashbang");
  138. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AWP packot!");
  139. gWPCT++
  140. }
  141. else
  142. {
  143. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  144. fegyvermenu(id);
  145. }
  146. }
  147.  
  148. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  149. {
  150. if(gWPTE < 2)
  151. {
  152.  
  153. give_player_grenades(id);
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_awp");
  156. give_item(id, "weapon_deagle");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  164. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  165. give_item(id, "weapon_flashbang");
  166. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AWP packot!");
  167. gWPTE++
  168. }
  169. else
  170. {
  171. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  172. fegyvermenu(id);
  173. }
  174.  
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  192. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  193. give_item(id, "weapon_flashbang");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy MachineGun packot!");
  195. }
  196. case 5:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_aug");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  210. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  211. give_item(id, "weapon_flashbang");
  212. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AUG packot!");
  213. }
  214. case 6:
  215. {
  216.  
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "weapon_famas");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  228. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  229. give_item(id, "weapon_flashbang");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Famas packot!");
  231. }
  232. case 7:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_galil");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  246. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  247. give_item(id, "weapon_flashbang");
  248. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Galil packot!");
  249. }
  250. case 8:
  251. {
  252.  
  253. give_player_grenades(id);
  254. give_item(id, "weapon_knife");
  255. give_item(id, "weapon_deagle");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae")
  259. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  260. give_item(id, "ammo_9mm");
  261. give_item(id, "ammo_9mm");
  262. give_item(id, "ammo_9mm");
  263. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Smg packot!");
  264. }
  265. case 9:
  266. {
  267.  
  268. give_player_grenades(id);
  269. give_item(id, "weapon_knife");
  270. give_item(id, "weapon_deagle");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae")
  274. give_item(id, "weapon_xm1014");
  275. give_item(id, "ammo_buckshot");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  279. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  280. give_item(id, "weapon_flashbang");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  282. }
  283. case 10:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_m3");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  297. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  298. give_item(id, "weapon_flashbang");
  299. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Shotgun packot!");
  300. }
  301. case 11:
  302. {
  303.  
  304. give_player_grenades(id);
  305. give_item(id, "weapon_knife");
  306. give_item(id, "weapon_deagle");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae");
  309. give_item(id, "ammo_50ae")
  310. give_item(id, "weapon_scout");
  311. give_item(id, "ammo_762nato");
  312. give_item(id, "ammo_762nato");
  313. give_item(id, "ammo_762nato");
  314. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  315. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  316. give_item(id, "weapon_flashbang");
  317. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Scout packot!");
  318. }
  319. }
  320. return PLUGIN_HANDLED;
  321. }
  322.  
  323. stock give_player_grenades(index)
  324. {
  325. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  326. give_item(index, "weapon_flashbang");
  327. give_item(index, "weapon_flashbang");
  328. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  329. give_item(index, "item_thighpack");
  330. give_item(index, "item_assaultsuit");
  331. }

_________________
skype:gallzsolt2




Ha segítettem kattints erre:Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 111 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole