hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 09:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 329 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.15. 12:44 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Üdv!

Szerveremen az mp_maxrounds 50 re van állítva, de nem mindig működik úgy ahogy én akarom.
Ezért kérnék egy olyan plugint ami 50 kört számolja rendesen és mappot is vált (only d2)
Ha kör restrart van akkor ne kezdje újra a számolást. Illetve legyen benne egy olyan ami kör elején chatba írja ki:
Kör: x/y | Pálya: xy | Játékosok: x/y
Előre köszönöm!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.15. 15:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Sztemmeg kaptad az 1.hozzászolásomban
Esetleg ez?
Pálya újraindító

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.15. 15:38 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
alfanero írta:
Sztemmeg kaptad az 1.hozzászolásomban
Esetleg ez?
Pálya újraindító

Olvasd már el mit kérek, off ban jók vagytok ...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.15. 16:40 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
"Kör: x/y | Pálya: xy | Játékosok: x/y": Kör Üzenet

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.15. 17:25 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Szerintem magyarúl írtam le
"Illetve legyen benne"
És akkor nem offoltok -,-
Nem külön pluginba kell, nekem 1 plugin kell amibe mind a 2 bent van.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.16. 14:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Offok törölve, figyelmeztetések kiosztva.
Figyelmesen olvassátok el a kérését...

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.17. 22:54 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
nincs tesztelve.. nincs fordítóm
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "New Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Petrik"
  6.  
  7. new round
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  12. }
  13. public round_start(){
  14. round++
  15. if(round == 50){
  16. server_cmd("changelevel de_dust2")
  17. }
  18. client_print(0, print_chat, "Kör: 50/%d | Pálya: de_dust2 | Játékosok: %d/%d",round,mapname, get_maxplayers(), get_playersnum())
  19. }
  20.  

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.18. 08:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
fucké javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "New Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Petrik"
  6.  
  7. new round
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  12. register_event("TextMsg", "game_restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  13. }
  14. public game_restart()
  15. {
  16. round = 0
  17. }
  18. public round_start(){
  19. new mapname[32]
  20. get_mapname(mapname, 31)
  21. round++
  22. if(round == 50){
  23. server_cmd("changelevel de_dust2")
  24. }
  25. client_print(0, print_chat, "Kör: %d/50 | Pálya: %s | Játékosok: %d/%d",round,mapname, get_playersnum(), get_maxplayers())
  26. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kör számoló
HozzászólásElküldve: 2014.02.21. 22:39 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
crazyboy írta:
fucké javítva:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "New Plugin"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Petrik"
  6.  
  7. new round
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  11. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  12. register_event("TextMsg", "game_restart", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_w")
  13. }
  14. public game_restart()
  15. {
  16. round = 0
  17. }
  18. public round_start(){
  19. new mapname[32]
  20. get_mapname(mapname, 31)
  21. round++
  22. if(round == 50){
  23. server_cmd("changelevel de_dust2")
  24. }
  25. client_print(0, print_chat, "Kör: %d/50 | Pálya: %s | Játékosok: %d/%d",round,mapname, get_playersnum(), get_maxplayers())
  26. }

az elején ott volt hogy only dosut 2 akkor mért kell lekérni a mappot? egy létrehozott változó értéke mindig 0 ezért nem kell beállítani 0ra

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole