hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 10:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 306 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 305 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 16:21 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok!
Lenne egy fegyver skin csomag plugin:
viewtopic.php?f=101&t=20622&hilit=skin+skin+rendszer
Ezt szeretném a szerverre, de ki akarom szedni belőle az összes képességet szóval csak a csomagok legyenek a képességek ne.
Valaki tudna segiteni?
Elöre is Köszönöm! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 16:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22217#p164803

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 19:04 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
mforce írta:
http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22217#p164803


Köszönöm tetszik a plugin, de nekem az kellene csak képességek nélkül valaki esetleg tudna segíteni? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 19:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Első, 6x annyi memóriát eszik az,mint amit én csináltam.
Második, lejjebb tekertem,mostmár 10x annyit.
Harmadik, Nem értem mivel lenne jobb.

Nem értem mi értelme lenne kiszedegetni egy kis összevisszaságból a dolgokat, ha már megvan egyszer normálisan.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 19:28 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
mforce írta:
Első, 6x annyi memóriát eszik az,mint amit én csináltam.
Második, lejjebb tekertem,mostmár 10x annyit.
Harmadik, Nem értem mivel lenne jobb.

Nem értem mi értelme lenne kiszedegetni egy kis összevisszaságból a dolgokat, ha már megvan egyszer normálisan.



Már nem kötözködni szeretnék de én úgy gondolom segítséget kértem, amint leírtam ez a fegyver skines kell,
ha nem tudsz segíteni akkor ne segíts!
Volt bent szerveren a plugin, semmi probléma nem volt vele.
Köszönöm a "segítségedet"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 19:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem mind1, hogy valami optimalizáltan lefut vagy lefut. De igazad van én kérek elnézést, mert nem írkálom újra, ha egyszer már megvan. Akkor majd más hátha megoldja.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 19:37 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
mforce írta:
Nem mind1, hogy valami optimalizáltan lefut vagy lefut. De igazad van én kérek elnézést, mert nem írkálom újra, ha egyszer már megvan. Akkor majd más hátha megoldja.


Ennyit kellene módosítani ebbe kértem segítséget!

if(fegyver != CSW_M4A1 || skin[id] < 10)
return PLUGIN_CONTINUE
else if(skin[id] == 10)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 80)
}

Mert nem szeretném hogy az m4-es fegyverrel láthatatlan legyen az ember.
Semmit nem kell átírni csak ez kellene. Nem azt kértem senkitől sem hogy irja újra hanem hogy segitseget szeretnék kérni!
Elnézést!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 22:06 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Itt van a plugin. Ez miért nem jó?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <fvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Skincsomag Rendszer"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "mforce"
  9.  
  10. // Modellek Letöltése: https://mega.nz/#!bkJHzQzC!NRK6QDwZOu-Y ... Kqz4JQK5gk
  11.  
  12. // Beállítások
  13.  
  14. #define PREFIX "ProKillers"
  15.  
  16. // Ha regisztrációs rendszert használsz, akkor érdemes névre menteni SteamID helyett. Ehhez vedd ki a //-t a # elől.
  17. //#define NEVRE_MENTES
  18.  
  19. #define OLES_PONT (1)
  20. #define FEJLOVES_PONT (2)
  21.  
  22. #define ROZSDAS_PONT (100)
  23. #define BRONZ_PONT (200)
  24. #define EZUST_PONT (350)
  25. #define ARANY_PONT (500)
  26.  
  27. // Beállítások vége
  28.  
  29. new const g_vaultName[] = "skincsomag_rendszer";
  30. new pont[33], csomag[33];
  31. new iSteamID[33][32];
  32. new g_iCelpont[33]
  33.  
  34. public plugin_init() {
  35. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36. register_cvar("skincsomag_rendszer", AUTHOR, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY);
  37. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  38. register_clcmd("say /pontadas", "AdasMenu")
  39. register_concmd("amx_pontok", "admin_pontok", ADMIN_KICK," <Jatekos neve> - Kiirja a jatekos pontjait.");
  40. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  41. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  42. register_clcmd("PONT_ADDOLAS", "PontAdas")
  43. set_task(172.0, "pontrendszerfut", 0, _, _, "b");
  44. }
  45.  
  46. new const fegyverek[][] = {
  47. "models/skincsomag/rozsdas/p_ak47.mdl", // 0. elem
  48. "models/skincsomag/rozsdas/v_ak47.mdl", // 1
  49. "models/skincsomag/rozsdas/p_m4a1.mdl", // 2
  50. "models/skincsomag/rozsdas/v_m4a1.mdl", // 3
  51. "models/skincsomag/rozsdas/p_awp.mdl", // 4
  52. "models/skincsomag/rozsdas/v_awp.mdl", // 5
  53. "models/skincsomag/rozsdas/p_deagle.mdl", // 6
  54. "models/skincsomag/rozsdas/v_deagle.mdl", // 7
  55. "models/skincsomag/rozsdas/p_famas.mdl", // 8
  56. "models/skincsomag/rozsdas/v_famas.mdl", // 9
  57. "models/skincsomag/rozsdas/p_m3.mdl", // 10
  58. "models/skincsomag/rozsdas/v_m3.mdl", // 11
  59. "models/skincsomag/rozsdas/p_mp5navy.mdl", // 12
  60. "models/skincsomag/rozsdas/v_mp5navy.mdl", // 13
  61. "models/skincsomag/rozsdas/p_c4.mdl", // 14
  62. "models/skincsomag/rozsdas/v_c4.mdl", // 15
  63. "models/skincsomag/rozsdas/p_scout.mdl", // 16
  64. "models/skincsomag/rozsdas/v_scout.mdl", // 17
  65. "models/skincsomag/bronz/p_ak47.mdl", // 18. elem
  66. "models/skincsomag/bronz/v_ak47.mdl", // 19
  67. "models/skincsomag/bronz/p_m4a1.mdl", // 20
  68. "models/skincsomag/bronz/v_m4a1.mdl", // 21
  69. "models/skincsomag/bronz/p_awp.mdl", // 22
  70. "models/skincsomag/bronz/v_awp.mdl", // 23
  71. "models/skincsomag/bronz/p_deagle.mdl", // 24
  72. "models/skincsomag/bronz/v_deagle.mdl", // 25
  73. "models/skincsomag/bronz/p_famas.mdl", // 26
  74. "models/skincsomag/bronz/v_famas.mdl", // 27
  75. "models/skincsomag/bronz/p_m3.mdl", // 28
  76. "models/skincsomag/bronz/v_m3.mdl", // 29
  77. "models/skincsomag/bronz/p_mp5navy.mdl", // 30
  78. "models/skincsomag/bronz/v_mp5navy.mdl", // 31
  79. "models/skincsomag/bronz/p_c4.mdl", // 32
  80. "models/skincsomag/bronz/v_c4.mdl", // 33
  81. "models/skincsomag/bronz/p_scout.mdl", // 34
  82. "models/skincsomag/bronz/v_scout.mdl", // 35
  83. "models/skincsomag/ezust/p_ak47.mdl", // 36. elem
  84. "models/skincsomag/ezust/v_ak47.mdl", // 37
  85. "models/skincsomag/ezust/p_m4a1.mdl", // 38
  86. "models/skincsomag/ezust/v_m4a1.mdl", // 39
  87. "models/skincsomag/ezust/p_awp.mdl", // 40
  88. "models/skincsomag/ezust/v_awp.mdl", // 41
  89. "models/skincsomag/ezust/p_deagle.mdl", // 42
  90. "models/skincsomag/ezust/v_deagle.mdl", // 43
  91. "models/skincsomag/ezust/p_famas.mdl", // 44
  92. "models/skincsomag/ezust/v_famas.mdl", // 45
  93. "models/skincsomag/ezust/p_m3.mdl", // 46
  94. "models/skincsomag/ezust/v_m3.mdl", // 47
  95. "models/skincsomag/ezust/p_mp5navy.mdl", // 48
  96. "models/skincsomag/ezust/v_mp5navy.mdl", // 49
  97. "models/skincsomag/ezust/p_c4.mdl", // 50
  98. "models/skincsomag/ezust/v_c4.mdl", // 51
  99. "models/skincsomag/ezust/p_scout.mdl", // 52
  100. "models/skincsomag/ezust/v_scout.mdl", // 53
  101. "models/skincsomag/arany/p_ak47.mdl", // 54. elem
  102. "models/skincsomag/arany/v_ak47.mdl", // 55
  103. "models/skincsomag/arany/p_m4a1.mdl", // 56
  104. "models/skincsomag/arany/v_m4a1.mdl", // 57
  105. "models/skincsomag/arany/p_awp.mdl", // 58
  106. "models/skincsomag/arany/v_awp.mdl", // 59
  107. "models/skincsomag/arany/p_deagle.mdl", // 60
  108. "models/skincsomag/arany/v_deagle.mdl", // 61
  109. "models/skincsomag/arany/p_famas.mdl", // 62
  110. "models/skincsomag/arany/v_famas.mdl", // 63
  111. "models/skincsomag/arany/p_m3.mdl", // 64
  112. "models/skincsomag/arany/v_m3.mdl", // 65
  113. "models/skincsomag/arany/p_mp5navy.mdl", // 66
  114. "models/skincsomag/arany/v_mp5navy.mdl", // 67
  115. "models/skincsomag/arany/p_c4.mdl", // 68
  116. "models/skincsomag/arany/v_c4.mdl", // 69
  117. "models/skincsomag/arany/p_scout.mdl", // 70
  118. "models/skincsomag/arany/v_scout.mdl" // 71
  119. };
  120.  
  121. public Event_CurWeapon(id) {
  122. new weap = get_user_weapon(id)
  123. if(csomag[id] == 1) {
  124. if(weap == CSW_AK47) {
  125. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[0])
  126. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  127. }
  128. else if(weap == CSW_M4A1) {
  129. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[2])
  130. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3])
  131. }
  132. else if(weap == CSW_AWP) {
  133. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[4])
  134. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5])
  135. }
  136. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  137. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[6])
  138. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[7])
  139. }
  140. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  141. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[8])
  142. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[9])
  143. }
  144. else if(weap == CSW_M3) {
  145. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[10])
  146. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[11])
  147. }
  148. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  149. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[12])
  150. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[13])
  151. }
  152. else if(weap == CSW_C4) {
  153. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[14])
  154. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[15])
  155. }
  156. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  157. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[16])
  158. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[17])
  159. }
  160. }
  161. else if(csomag[id] == 2) {
  162. if(weap == CSW_AK47) {
  163. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[18])
  164. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[19])
  165. }
  166. else if(weap == CSW_M4A1) {
  167. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[20])
  168. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[21])
  169. }
  170. else if(weap == CSW_AWP) {
  171. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[22])
  172. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[23])
  173. }
  174. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  175. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[24])
  176. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[25])
  177. }
  178. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  179. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[26])
  180. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[27])
  181. }
  182. else if(weap == CSW_M3) {
  183. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[28])
  184. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[29])
  185. }
  186. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  187. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[30])
  188. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[31])
  189. }
  190. else if(weap == CSW_C4) {
  191. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[32])
  192. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[33])
  193. }
  194. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  195. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[34])
  196. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[35])
  197. }
  198. }
  199. else if(csomag[id] == 3) {
  200. if(weap == CSW_AK47) {
  201. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[36])
  202. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[37])
  203. }
  204. else if(weap == CSW_M4A1) {
  205. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[38])
  206. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[39])
  207. }
  208. else if(weap == CSW_AWP) {
  209. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[40])
  210. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[41])
  211. }
  212. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  213. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[42])
  214. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[43])
  215. }
  216. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  217. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[44])
  218. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[45])
  219. }
  220. else if(weap == CSW_M3) {
  221. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[46])
  222. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[47])
  223. }
  224. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  225. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[48])
  226. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[49])
  227. }
  228. else if(weap == CSW_C4) {
  229. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[50])
  230. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[51])
  231. }
  232. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  233. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[52])
  234. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[53])
  235. }
  236. }
  237. else if(csomag[id] == 4) {
  238. if(weap == CSW_AK47) {
  239. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[54])
  240. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[55])
  241. }
  242. else if(weap == CSW_M4A1) {
  243. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[56])
  244. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[57])
  245. }
  246. else if(weap == CSW_AWP) {
  247. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[58])
  248. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[59])
  249. }
  250. else if(weap == CSW_DEAGLE) {
  251. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[60])
  252. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[61])
  253. }
  254. else if(weap == CSW_FAMAS) {
  255. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[62])
  256. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[63])
  257. }
  258. else if(weap == CSW_M3) {
  259. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[64])
  260. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[65])
  261. }
  262. else if(weap == CSW_MP5NAVY) {
  263. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[66])
  264. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[67])
  265. }
  266. else if(weap == CSW_C4) {
  267. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[68])
  268. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[69])
  269. }
  270. else if(weap == CSW_SCOUT) {
  271. set_pev(id, pev_weaponmodel2, fegyverek[70])
  272. set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[71])
  273. }
  274. }
  275. }
  276.  
  277. public plugin_precache() {
  278. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++)
  279. {
  280. precache_model(fegyverek[i]);
  281. }
  282. }
  283.  
  284. public halal() {
  285. new killer = read_data(1)
  286. new victim = read_data(2)
  287. new kteam = get_user_team(killer)
  288. new vteam = get_user_team(victim)
  289.  
  290. if(killer != victim && kteam != vteam && read_data(3)) {
  291. pont[killer] += FEJLOVES_PONT
  292. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  293. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", FEJLOVES_PONT);
  294. }
  295. else if(killer != victim && kteam != vteam) {
  296. pont[killer] += OLES_PONT
  297. set_hudmessage(0, 255, 0, -0.9, 0.15, 0, 6.0, 1.0);
  298. show_hudmessage(killer, "+%i Pont", OLES_PONT);
  299. }
  300. }
  301.  
  302. public pontrendszerfut() print_color(0, "!g[%s]!y Szerverünkön !tSkincsomag Rendszer!y fut, írd be: !t/menu", PREFIX)
  303.  
  304. public ShowMenu(id) {
  305. new temp[128];
  306. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wSkincsomag Rendszer ^nPontok: \y%d", PREFIX, pont[id]);
  307. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  308.  
  309. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap Skinek %s", csomag[id] == 0 ? "\y|AKTÍV|":"");
  310. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  311. if(pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  312. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek %s", csomag[id] == 1 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  313. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  314. }
  315. else {
  316. formatex(temp, charsmax(temp), "Rozsdás Skinek \r|%i| Pont", ROZSDAS_PONT);
  317. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  318. }
  319. if(pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  320. formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek %s", csomag[id] == 2 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  321. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  322. }
  323. else {
  324. formatex(temp, charsmax(temp), "Bronz Skinek \r|%i| Pont", BRONZ_PONT);
  325. menu_additem(menu, temp, "2", 0);
  326. }
  327. if(pont[id] >= EZUST_PONT) {
  328. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek %s", csomag[id] == 3 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  329. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  330. }
  331. else {
  332. formatex(temp, charsmax(temp), "Ezüst Skinek \r|%i| Pont", EZUST_PONT);
  333. menu_additem(menu, temp, "3", 0);
  334. }
  335. if(pont[id] >= ARANY_PONT) {
  336. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek %s", csomag[id] == 4 ? "\y|AKTÍV|":"\r|Elérhető|");
  337. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  338. }
  339. else {
  340. formatex(temp, charsmax(temp), "Arany Skinek \r|%i| Pont", ARANY_PONT);
  341. menu_additem(menu, temp, "4", 0);
  342. }
  343.  
  344. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  345. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  346. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre");
  347. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  348.  
  349. menu_display(id, menu, 0);
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  354. if(item == MENU_EXIT)
  355. {
  356. menu_cancel(id);
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. new command[6], name[64], access, callback;
  361.  
  362. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  363.  
  364. switch(item)
  365. {
  366. case 0: {
  367. if(csomag[id] == 0) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  368. else {
  369. csomag[id] = 0;
  370. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  371. }
  372. }
  373. case 1: {
  374. if(csomag[id] == 1) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  375. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] >= ROZSDAS_PONT) {
  376. csomag[id] = 1;
  377. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  378. }
  379. else if(csomag[id] != 1 && pont[id] < ROZSDAS_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  380. }
  381. case 2: {
  382. if(csomag[id] == 2) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  383. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] >= BRONZ_PONT) {
  384. csomag[id] = 2;
  385. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  386. }
  387. else if(csomag[id] != 2 && pont[id] < BRONZ_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  388. }
  389. case 3: {
  390. if(csomag[id] == 3) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  391. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] >= EZUST_PONT) {
  392. csomag[id] = 3;
  393. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  394. }
  395. else if(csomag[id] != 3 && pont[id] < EZUST_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  396. }
  397. case 4: {
  398. if(csomag[id] == 4) print_color(id, "!g[%s]!y Neked már aktív ez a csomag.", PREFIX)
  399. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] >= ARANY_PONT) {
  400. csomag[id] = 4;
  401. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktiváltad a csomagot.", PREFIX)
  402. }
  403. else if(csomag[id] != 4 && pont[id] < ARANY_PONT) print_color(id, "!g[%s]!y Nincs elég pontod az aktiváláshoz.", PREFIX)
  404. }
  405. }
  406.  
  407. return PLUGIN_HANDLED;
  408. }
  409.  
  410. public admin_pontok(id,level,cid) {
  411. if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
  412. return PLUGIN_HANDLED;
  413.  
  414. static arg[32];
  415. read_argv(1, arg, 31);
  416.  
  417. new player = cmd_target(id, arg, 2);
  418.  
  419. if(!player)
  420. return PLUGIN_HANDLED;
  421.  
  422. static name[32];
  423. get_user_name(player, name, charsmax(name));
  424.  
  425. console_print(id, "--------------------(#Skincsomag Rendszer#)--------------------");
  426. console_print(id, "%s pontjai: %i pont.", name, pont[player]);
  427. console_print(id, "-----------------------------------------------------------------");
  428.  
  429. return PLUGIN_HANDLED;
  430. }
  431.  
  432. public client_putinserver(id) {
  433. if (is_user_bot(id)) return;
  434. else {
  435. #if defined NEVRE_MENTES
  436. get_user_name(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  437. #else
  438. get_user_authid(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID));
  439. if (containi(iSteamID[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(iSteamID[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, iSteamID[id], charsmax(iSteamID), 1);
  440. #endif
  441. pont[id] = 0;
  442. csomag[id] = 0;
  443. Load(id);
  444. }
  445. }
  446.  
  447. public client_disconnect(id) {
  448. if (is_user_bot(id)) return;
  449. else Save(id);
  450. }
  451.  
  452. Load(id) {
  453. new szData[64]
  454. new szKey[40]
  455.  
  456. formatex(szKey , 39, "%s" , iSteamID[id])
  457.  
  458. if(fvault_get_data(g_vaultName, szKey, szData, 31))
  459. {
  460. new iSpacePos = contain(szData, " ")
  461.  
  462. if(iSpacePos > -1)
  463. {
  464. new fpont[32], fcsomag[3];
  465.  
  466. parse(szData , fpont, 31, fcsomag, 2)
  467.  
  468. pont[id] = str_to_num(fpont)
  469. csomag[id] = str_to_num(fcsomag)
  470. }
  471. }
  472. }
  473.  
  474. Save(id) {
  475. new szData[64]
  476. new szKey[40]
  477.  
  478. formatex(szKey, 39, "%s", iSteamID[id])
  479. formatex(szData, 34, "%i %i", pont[id], csomag[id])
  480.  
  481. fvault_set_data(g_vaultName, szKey, szData)
  482. }
  483.  
  484. public AdasMenu(id)
  485. {
  486. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  487. {
  488. new menu = menu_create("Válaszd ki kinek szeretnél adni pontot!", "AdasKezelo")
  489.  
  490. new szTempid[32]
  491.  
  492. for(new celpont; celpont <= 32; celpont++) {
  493. if(is_user_connected(celpont) && celpont != id && !is_user_bot(celpont)) {
  494. new szJatekosok[60]
  495. get_user_name(celpont, szJatekosok, charsmax(szJatekosok))
  496. num_to_str(celpont, szTempid, charsmax(szTempid))
  497.  
  498. menu_additem(menu, szJatekosok, szTempid, 0)
  499. }
  500. }
  501.  
  502. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  503. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  504. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Előre")
  505. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  506. menu_display(id , menu , 0)
  507. }
  508. else
  509. {
  510. print_color(id, "!g[%s]!y Ehhez nincs hozzáférésed!", PREFIX)
  511. }
  512. return PLUGIN_HANDLED;
  513. }
  514.  
  515. public AdasKezelo(id, menu, item) {
  516. if(item == MENU_EXIT)
  517. {
  518. menu_destroy(menu)
  519.  
  520. return PLUGIN_HANDLED
  521. }
  522.  
  523. new access, info[6], name[64], callback
  524. menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 5, name, 63, callback)
  525.  
  526. g_iCelpont[id] = str_to_num(info)
  527.  
  528. if(!is_user_connected(g_iCelpont[id])) {
  529. print_color(id, "!g[%s]!y Sajnos lecsatlakozott a kiválasztott játékos!", PREFIX)
  530. menu_display(id, menu, 0)
  531.  
  532. return PLUGIN_HANDLED
  533. }
  534.  
  535. client_cmd(id, "messagemode PONT_ADDOLAS")
  536.  
  537. menu_destroy(menu)
  538. return PLUGIN_CONTINUE
  539. }
  540.  
  541. public PontAdas(id) {
  542. new adat[192], szam
  543. read_args(adat, charsmax(adat))
  544.  
  545. szam = str_to_num(adat)
  546.  
  547. if(szam) {
  548. pont[g_iCelpont[id]] += szam
  549. return PLUGIN_CONTINUE
  550. }
  551. return PLUGIN_CONTINUE
  552. }
  553.  
  554. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  555. {
  556. new count = 1, players[32]
  557. static msg[191]
  558. vformat(msg, 190, input, 3)
  559.  
  560. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  561. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  562. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  563.  
  564. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  565. {
  566. for (new i = 0; i < count; i++)
  567. {
  568. if (is_user_connected(players[i]))
  569. {
  570. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  571. write_byte(players[i])
  572. write_string(msg)
  573. message_end()
  574. }
  575. }
  576. }
  577. return PLUGIN_HANDLED
  578. }
  579.  

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 22:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Már kitárgyaltuk. Neki olyan kell, ő tudja. Kész :)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver Skin rendszer képesség
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 22:12 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
mforce írta:
Már kitárgyaltuk. Neki olyan kell, ő tudja. Kész :)

Láttam, de szerintem nem érti a gyerek hogy ez, pont az és sokkal jobb... :) KÉPESSÉG NÉLKÜL!

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 62 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole