hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 13:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:02 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ebbe az sma-ba hogy tudnék egy újabb prefixet írni?
Előtagok
Ami benne van link, nem engedi megnyitni..
Előre is köszönöm ha valaki segít! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.23. 19:53
Hozzászólások: 100
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. else if(vip)
  2. {
  3. get_user_team (id, color, 9)
  4.  
  5. format (strName, 191, "%s^x04[Vip] » ^x03%s", alive, name)
  6.  
  7. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  8. }

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Uj Munkaim :
  2. Kes Mod[45%]
  3. Deathrun Menu[33%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:23 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Admin_Level_G jogra akarom adni a Vipet.
Leforditottam de nem jó.:
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(78) : warning 217: loose indentation
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(96) : warning 217: loose indentation
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(132) : warning 217: loose indentation
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(212) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Compilarea failed!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  5. #define VERSION "2.0"
  6. #define AUTHOR "I3u[R]n"
  7.  
  8. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  9. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  10.  
  11. new message[192]
  12. new sayText
  13. new teamInfo
  14. new maxPlayers
  15.  
  16. new strName[191]
  17. new strText[191]
  18. new alive[11]
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  25. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  26. maxPlayers = get_maxplayers()
  27.  
  28. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  29.  
  30. register_clcmd ("say", "hook_say")
  31. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  32. }
  33.  
  34. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  35. {
  36. return PLUGIN_HANDLED
  37. }
  38.  
  39. public hook_say(id)
  40. {
  41. read_args (message, 191)
  42. remove_quotes (message)
  43.  
  44. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  45.  
  46. return PLUGIN_CONTINUE
  47.  
  48.  
  49. new name[32]
  50. get_user_name (id, name, 31)
  51.  
  52. new bool:admin = false
  53.  
  54. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  55. admin = true
  56.  
  57.  
  58. new bool:steam = false
  59.  
  60. if (is_user_steam(id))
  61. steam = true
  62.  
  63. new isAlive
  64.  
  65. if (is_user_alive (id))
  66. {
  67. isAlive = 1
  68. alive = "^x01*Él* "
  69. }
  70. else
  71. {
  72. isAlive = 0
  73. alive = "^x01*Halott* "
  74. }
  75.  
  76. static color[10]
  77.  
  78. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  79. {
  80. get_user_team (id, color, 9)
  81.  
  82. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  83.  
  84. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  85. }
  86.  
  87. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  88. {
  89. get_user_team (id, color, 9)
  90.  
  91. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  92.  
  93. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  94. }
  95.  
  96. else if(admin)
  97. {
  98. get_user_team (id, color, 9)
  99.  
  100. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  101.  
  102. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103. }
  104.  
  105. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)
  106. {
  107. get_user_team (id, color, 9)
  108.  
  109. format (strName, 191, "%s^x04[Vip] » ^x03%s", alive, name)
  110.  
  111. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  112. }
  113.  
  114.  
  115. else if(!steam)
  116. {
  117. get_user_team (id, color, 9)
  118.  
  119. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  120.  
  121. format (strText, 191, "%s", message)
  122. }
  123. else if (steam)
  124. {
  125. get_user_team (id, color, 9)
  126.  
  127. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  128.  
  129. format (strText, 191, "%s", message)
  130. }
  131.  
  132. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  133.  
  134. sendMessage (color, isAlive)
  135.  
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138.  
  139.  
  140. public hook_teamsay(id)
  141. {
  142. new playerTeam = get_user_team(id)
  143. new playerTeamName[19]
  144.  
  145. switch (playerTeam)
  146. {
  147. case 1:
  148. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  149.  
  150. case 2:
  151. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  152.  
  153. default:
  154. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  155. }
  156.  
  157. read_args (message, 191)
  158. remove_quotes (message)
  159.  
  160. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  161.  
  162. return PLUGIN_CONTINUE
  163.  
  164.  
  165. new name[32]
  166. get_user_name (id, name, 31)
  167.  
  168. new bool:admin = false
  169.  
  170. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  171. admin = true
  172.  
  173.  
  174. new bool:steam = false
  175.  
  176. if(is_user_steam(id))
  177. steam = true
  178.  
  179. new isAlive
  180.  
  181. if (is_user_alive (id))
  182. {
  183. isAlive = 1
  184. alive = "^x01*Él* "
  185. }
  186. else
  187. {
  188. isAlive = 0
  189. alive = "^x01*Halott* "
  190. }
  191.  
  192. static color[10]
  193.  
  194. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  195. {
  196. get_user_team (id, color, 9)
  197.  
  198. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  199.  
  200. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  201. }
  202.  
  203. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  204. {
  205. get_user_team (id, color, 9)
  206.  
  207. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  208.  
  209. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  210. }
  211.  
  212. else if (admin)
  213. {
  214. get_user_team (id, color, 9)
  215.  
  216. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  217.  
  218. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  219. }
  220.  
  221. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G)
  222. {
  223. get_user_team (id, color, 9)
  224.  
  225. format (strName, 191, "%s^x04[Vip] » ^x03%s", alive, name)
  226.  
  227. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  228. }
  229.  
  230. else if(!steam)
  231. {
  232. get_user_team (id, color, 9)
  233.  
  234. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  235.  
  236. format (strText, 191, "%s", message)
  237. }
  238. else if(steam)
  239. {
  240. get_user_team (id, color, 9)
  241.  
  242. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  243.  
  244. format (strText, 191, "%s", message)
  245. }
  246.  
  247. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  248.  
  249. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  250.  
  251. return PLUGIN_CONTINUE
  252. }
  253.  
  254. public sendMessage (color[], alive)
  255. {
  256. new teamName[10]
  257.  
  258. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  259. {
  260. if (!is_user_connected(player))
  261. continue
  262.  
  263. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  264. {
  265. get_user_team (player, teamName, 9)
  266.  
  267. changeTeamInfo (player, color)
  268.  
  269. writeMessage (player, message)
  270.  
  271. changeTeamInfo (player, teamName)
  272. }
  273. }
  274. }
  275.  
  276.  
  277. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  278. {
  279. new teamName[10]
  280.  
  281. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  282. {
  283. if (!is_user_connected(player))
  284. continue
  285.  
  286. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  287. {
  288. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  289. {
  290. get_user_team (player, teamName, 9)
  291.  
  292. changeTeamInfo (player, color)
  293. writeMessage (player, message)
  294.  
  295. changeTeamInfo (player, teamName)
  296. }
  297. }
  298. }
  299. }
  300.  
  301.  
  302. public changeTeamInfo (player, team[])
  303. {
  304. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  305. write_byte (player)
  306. write_string (team)
  307. message_end()
  308. }
  309.  
  310.  
  311. public writeMessage (player, message[])
  312. {
  313. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  314. write_byte (player)
  315. write_string (message)
  316. message_end ()
  317. }
  318.  
  319. stock bool:is_user_steam(id)
  320. {
  321. static dp_pointer;
  322.  
  323. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  324. {
  325. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  326. server_exec();
  327. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  328. }
  329.  
  330. return false;
  331. }
  332. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  333. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  334. */
  335.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:28 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
bordadani98 írta:
Admin_Level_G jogra akarom adni a Vipet.
Leforditottam de nem jó.:
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(78) : warning 217: loose indentation
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(96) : warning 217: loose indentation
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(132) : warning 217: loose indentation
amxmodx-12707-admin_chat_colors.sma(212) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Compilarea failed!


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> #include <amxmisc>  #define PLUGIN "Admin Chat Colors" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "I3u[R]n"  #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK  new message[192] new sayText new teamInfo new maxPlayers  new strName[191] new strText[191] new alive[11]  public plugin_init() { register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)  sayText = get_user_msgid ("SayText") teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo") maxPlayers = get_maxplayers()  register_message (sayText, "avoid_duplicated")  register_clcmd ("say", "hook_say") register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay") }  public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver) { return PLUGIN_HANDLED }  public hook_say(id) { read_args (message, 191) remove_quotes (message)  if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,  return PLUGIN_CONTINUE   new name[32] get_user_name (id, name, 31)  new bool:admin = false  if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL) admin = true   new bool:steam = false  if (is_user_steam(id)) steam = true  new isAlive  if (is_user_alive (id)) { isAlive = 1 alive = "^x01*Él* " } else { isAlive = 0 alive = "^x01*Halott* " }  static color[10]  if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }   else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }   else if(admin) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }  else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Vip] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }   else if(!steam) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "%s", message) } else if (steam) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "%s", message) }  format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)  sendMessage (color, isAlive)   return PLUGIN_CONTINUE }   public hook_teamsay(id) { new playerTeam = get_user_team(id) new playerTeamName[19]  switch (playerTeam) { case 1: copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")  case 2: copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")  default: copy (playerTeamName, 9, "Néző") }  read_args (message, 191) remove_quotes (message)  if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))   return PLUGIN_CONTINUE   new name[32] get_user_name (id, name, 31)  new bool:admin = false  if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL) admin = true   new bool:steam = false  if(is_user_steam(id)) steam = true  new isAlive  if (is_user_alive (id)) { isAlive = 1 alive = "^x01*Él* " } else { isAlive = 0 alive = "^x01*Halott* " }  static color[10]  if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }   else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }   else if (admin) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }  else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_G) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s^x04[Vip] » ^x03%s", alive, name)  format (strText, 191, "^x04%s", message) }  else if(!steam) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)  format (strText, 191, "%s", message) } else if(steam) { get_user_team (id, color, 9)  format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)  format (strText, 191, "%s", message) }  format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)  sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)   return PLUGIN_CONTINUE }  public sendMessage (color[], alive) { new teamName[10]  for (new player = 1; player < maxPlayers; player++) { if (!is_user_connected(player)) continue  if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN) { get_user_team (player, teamName, 9)   changeTeamInfo (player, color)   writeMessage (player, message)  changeTeamInfo (player, teamName) } } }   public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam) { new teamName[10]  for (new player = 1; player < maxPlayers; player++) { if (!is_user_connected(player)) continue  if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN) { if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN) { get_user_team (player, teamName, 9)   changeTeamInfo (player, color) writeMessage (player, message)  changeTeamInfo (player, teamName) } } } }   public changeTeamInfo (player, team[]) { message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player) write_byte (player) write_string (team) message_end() }   public writeMessage (player, message[]) { message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) write_byte (player) write_string (message) message_end () }  stock bool:is_user_steam(id) { static dp_pointer;  if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider"))) { server_cmd("dp_clientinfo %d", id); server_exec(); return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false; }  return false; }/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/ 


UTF-8 as kódolásban van? Mert nálam akkor jelentkezett ez a hiba :) Meg nekem lefordítja ANSI kódolásban

de itt az SMA fájl (így már lefordítja :) )


Csatolmányok:
prefix.sma [7.34 KiB]
Letöltve 45 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:38 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
UTF-8 ba kellene nekem mert ugy lenne ékezet, a plugin bent van a szeromon is csak nincs meg az az sma...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:39 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
AMXX studioba CTRL+I, aztán mentsd el, kompiláld. És ne utf8-ba ha abba akarod,hanem utf8 bom nélkül.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:41 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
bordadani98 írta:
UTF-8 ba kellene nekem mert ugy lenne ékezet, a plugin bent van a szeromon is csak nincs meg az az sma...


UTF-8 BOM nélküli kódolásban töltöttem fel tehát van benne ékezet :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:45 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2015.10.13. 16:16
Hozzászólások: 87
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
játékos írta:
bordadani98 írta:
UTF-8 ba kellene nekem mert ugy lenne ékezet, a plugin bent van a szeromon is csak nincs meg az az sma...


UTF-8 BOM nélküli kódolásban töltöttem fel tehát van benne ékezet :)




KÖszönöm! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.10.28. 20:46 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
bordadani98 írta:
játékos írta:
bordadani98 írta:
UTF-8 ba kellene nekem mert ugy lenne ékezet, a plugin bent van a szeromon is csak nincs meg az az sma...


UTF-8 BOM nélküli kódolásban töltöttem fel tehát van benne ékezet :)




KÖszönöm! :)


Szívesen :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Előtag
HozzászólásElküldve: 2015.11.05. 18:36 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2009.12.28. 10:01
Hozzászólások: 204
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
jó minden csak nem írja hogy vip csak admin melyik jog kell hozzá hogy vip és admin is külön legyen?
Tulaj
konfigos
admin
vip
meg stb ami benne van mert ha G jogot adok akkor azt írja hogy admin valaki írja meg pls :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole