hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 321 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 321 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 13:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hali!

Valaki le írja hogy hogyan csinálja meg, azt hogy ki bírjam választani a fegyvert, mert nem bírom, hiába nyomom meg az 1-es gombot nem csinál semmit, vagyis ki lép a menüböl

  1. public WeaponGuns(id){
  2.     new Gomb, Menu[512], MenuString[128]
  3.    
  4.     format(MenuString, 127, "%s^n^n", MENUSZOVEG[0]);
  5.     add(Menu, 511, MenuString);
  6.    
  7.     format(MenuString, 127, "\y1. \wM4A1^n")
  8.     add(Menu, 511, MenuString);
  9.    
  10.     Gomb = (1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<7 | 1<<8 |1<<9);
  11.     show_menu(id, Gomb, Menu, -1, "FMI");
  12. }
  13. public WeaponGunsh(id, Gomb){
  14.     Gomb++
  15.     switch(Gomb){
  16.         case 1:{
  17.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  18.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  19.         }
  20.         default:{
  21.             show_menu(id, 0, "^n", 1)
  22.             return
  23.         }  
  24.     }
  25. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 13:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.26. 18:02
Hozzászólások: 108
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Tudom nem ugyan az de meg teszi :)
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new g_Used[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  17.     register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0")
  18. }
  19. public Event_NewRound() {
  20.     arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  21. }
  22.  
  23. public spawn_event(id) fegyvermenu(id);
  24.  
  25. public fegyvermenu(id) {
  26.     if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return;
  27.     strip_user_weapons(id)
  28.     new menu = menu_create("\r[rwT*] \w~ \rFegyvermenü", "fegyo_h")
  29.    
  30.     menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  31.     menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  32.     menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  33.     menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  34.     menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  35.     menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  36.     menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  37.     menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  38.     menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  39.    
  40.     menu_display(id, menu)
  41. }
  42. public fegyo_h(id, menu, item){
  43.    
  44.     if(item == MENU_EXIT)
  45.     {
  46.         menu_destroy(menu)
  47.         return
  48.     }
  49.    
  50.     new data[9], szName[64]
  51.     new access, callback
  52.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  53.     new key = str_to_num(data)
  54.    
  55.     switch(key)
  56.     {
  57.         case 1:{
  58.             kisfegyverek(id)
  59.             give_item(id, "weapon_knife")
  60.             give_item(id, "weapon_ak47")
  61.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  62.         }
  63.         case 2: {
  64.             kisfegyverek(id)
  65.             give_item(id, "weapon_knife")
  66.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  67.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  68.         }
  69.         case 3: {
  70.             kisfegyverek(id)
  71.             give_item(id, "weapon_knife")
  72.             give_item(id, "weapon_awp")
  73.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  74.         }
  75.         case 4: {
  76.             kisfegyverek(id)
  77.             give_item(id, "weapon_knife")
  78.             give_item(id, "weapon_famas")
  79.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  80.         }
  81.         case 5: {
  82.             kisfegyverek(id)
  83.             give_item(id, "weapon_knife")
  84.             give_item(id, "weapon_p90")
  85.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  86.         }
  87.         case 6: {
  88.             kisfegyverek(id)
  89.             give_item(id, "weapon_knife")
  90.             give_item(id, "weapon_m3")
  91.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  92.         }
  93.         case 7: {
  94.             kisfegyverek(id)
  95.             give_item(id, "weapon_knife")
  96.             give_item(id, "weapon_galil")
  97.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  98.         }
  99.         case 8: {
  100.             kisfegyverek(id)
  101.             give_item(id, "weapon_knife")
  102.             give_item(id, "weapon_mp5")
  103.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  104.         }
  105.         case 9: {
  106.             kisfegyverek(id)
  107.             give_item(id, "weapon_knife")
  108.             give_item(id, "weapon_scout")
  109.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  110.         }
  111.     }
  112. }
  113. public kisfegyverek(id) {
  114.     strip_user_weapons(id)
  115.     new menu = menu_create("\r[rwT*] \wPistoly", "kis_h")
  116.    
  117.     menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  118.     menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  119.     menu_additem(menu, "GLOCK", "3",0)
  120.    
  121.     menu_display(id, menu)
  122. }
  123. public kis_h(id, menu, item){
  124.    
  125.     if(item == MENU_EXIT)
  126.     {
  127.         menu_destroy(menu)
  128.         return
  129.     }
  130.    
  131.     new data[9], szName[64]
  132.     new access, callback
  133.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  134.     new key = str_to_num(data)
  135.    
  136.     switch(key)
  137.     {
  138.         case 1: {
  139.             give_item(id, "weapon_knife")
  140.             give_item(id, "weapon_deagle")
  141.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  142.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  143.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  144.         }
  145.         case 2: {
  146.             give_item(id, "weapon_knife")
  147.             give_item(id, "weapon_usp")
  148.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  149.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  150.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  151.         }
  152.         case 3: {
  153.             give_item(id, "weapon_knife")
  154.             give_item(id, "weapon_glock")
  155.             give_item(id, "weapon_hegrenade")
  156.             give_item(id, "weapon_flashbang")
  157.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 90)
  158.         }
  159.     }
  160. }

_________________
Global Offensive [100%][2 Nyelv/6 Ládás+Event Láda]
Global Unison[10%][2Láda/Skinek]


Szerverem »
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 13:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11.  
  12. new const PREFIX[] = "ProKillers";
  13.  
  14. enum _:weapinfo {name[32], weap_name[32], bpammo};
  15. enum _:TEAMS {TE, CT};
  16. new g_Awps[TEAMS], bool:g_Used[33];
  17.  
  18. new const weapons[][weapinfo] = {
  19.     {"M4A1", "weapon_m4a1", 90},
  20.     {"AK47", "weapon_ak47", 90},
  21.     {"AWP \y[3db csapatonként]", "weapon_awp", 30},
  22.     {"M249", "weapon_m249", 200},
  23.     {"AUG", "weapon_aug", 90},
  24.     {"FAMAS", "weapon_famas", 90},
  25.     {"GALIL", "weapon_galil", 90},
  26.     {"MP5NAVY", "weapon_mp5navy", 120},
  27.     {"XM1014", "weapon_xm1014", 32},
  28.     {"M3", "weapon_m3", 32},
  29.     {"SCOUT", "weapon_scout", 90},
  30.     {"P90", "weapon_p90", 100},
  31.     {"TMP", "weapon_tmp", 120},
  32.     {"UMP45", "weapon_ump45", 100},
  33.     {"MAC10", "weapon_mac10", 100}
  34. };
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  38.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1);
  39.     register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  40.     register_clcmd("say /fegyo", "fegyvermenu");
  41.     register_clcmd("say /fegyomenu", "fegyvermenu");
  42.     register_clcmd("say /fegyver", "fegyvermenu");
  43.     register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  44.     register_message(get_user_msgid("Money"), "MessageMoney");
  45.     register_message(get_user_msgid("HideWeapon"), "MessageHideWeapon");
  46.     register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Message_StatusIcon");
  47. }
  48.  
  49. public Event_NewRound() {
  50.     arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  51.     arrayset(g_Awps, 0, sizeof(g_Awps));
  52. }
  53.  
  54. public spawn_event(id) fegyvermenu(id);
  55.  
  56. public fegyvermenu(id) {
  57.     if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return;
  58.    
  59.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  60.         case CS_TEAM_T: {
  61.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) {
  62.                 strip_user_weapons(id)
  63.                 give_item(id, "weapon_c4")
  64.                 cs_set_user_plant(id,1,1)
  65.             }
  66.             else {
  67.                 strip_user_weapons(id)
  68.             }
  69.         }
  70.         case CS_TEAM_CT: {
  71.             strip_user_weapons(id);
  72.             cs_set_user_defuse(id, 1);
  73.         }
  74.     }
  75.     give_item(id, "weapon_knife");
  76.  
  77.     new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "\r[%s] \wFegyvermenü", PREFIX);
  78.     new menu = menu_create(s_MenuName, "FegyverMenu_mh");
  79.     for(new i; i<sizeof(weapons);i++) {
  80.         menu_additem(menu, weapons[i][name], "", 0)
  81.     }
  82.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  84.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  85.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  86.     menu_display(id, menu, 0);
  87. }
  88.  
  89. public FegyverMenu_mh(id, menu, item) {
  90.     if(item == MENU_EXIT) {
  91.         menu_destroy(menu);
  92.         return PLUGIN_HANDLED;
  93.     }
  94.  
  95.     if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  96.  
  97.     if(item == 2) {
  98.         switch(cs_get_user_team(id)) {
  99.             case CS_TEAM_T: {
  100.                 if(g_Awps[TE] < 3) g_Awps[TE]++;
  101.                 else {
  102.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", PREFIX)
  103.                     fegyvermenu(id);
  104.                     return PLUGIN_HANDLED;
  105.                 }
  106.             }
  107.             case CS_TEAM_CT: {
  108.                 if(g_Awps[CT] < 3) g_Awps[CT]++;
  109.                 else {
  110.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", PREFIX)
  111.                     fegyvermenu(id);
  112.                     return PLUGIN_HANDLED;
  113.                 }
  114.             }
  115.         }
  116.     }
  117.    
  118.     give_item(id, "weapon_deagle");
  119.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  120.     give_item(id, weapons[item][weap_name]);
  121.     cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]);
  122.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
  123.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  124.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  125.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  126.     give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  127.  
  128.     ChatColor(id, "^4[%s]^1 A(z)^3 %s ^1csomagot választottad.", PREFIX, item == 2 ? "AWP":weapons[item][name]);
  129.     g_Used[id] = true;
  130.    
  131.     menu_destroy(menu);
  132.     return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134.  
  135. public MessageMoney(msgid, dest, id) {
  136.     set_pdata_int(id, 115, 0);
  137.     set_msg_arg_int(1, ARG_LONG, 0);
  138. }
  139.  
  140. public MessageHideWeapon(msgid, dest, id) {
  141.     set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | (1<<5));
  142. }
  143.  
  144. public Message_StatusIcon(iMsgId, iMsgDest, id) {
  145.     static szIcon[8];
  146.     get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon));
  147.     if(equal(szIcon, "buyzone")) {
  148.         if(get_msg_arg_int(1)) {
  149.             set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0));
  150.             return PLUGIN_HANDLED;
  151.         }
  152.     }
  153.     return PLUGIN_CONTINUE;
  154. }
  155.  
  156. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  157.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  158.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  159.    
  160.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  161.    
  162.     if(id) {
  163.         if(!is_user_connected(id)) return;
  164.         players[0] = id;
  165.         pnum = 1;
  166.     }
  167.     else get_players(players, pnum, "ch");
  168.    
  169.     for(new i; i < pnum; i++) {
  170.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  171.         write_byte(players[i]);
  172.         write_string(szMsg);
  173.         message_end();
  174.     }
  175. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 13:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.26. 18:02
Hozzászólások: 108
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
mforce írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "mforce"
  10.  
  11.  
  12. new const PREFIX[] = "ProKillers";
  13.  
  14. enum _:weapinfo {name[32], weap_name[32], bpammo};
  15. enum _:TEAMS {TE, CT};
  16. new g_Awps[TEAMS], bool:g_Used[33];
  17.  
  18. new const weapons[][weapinfo] = {
  19.     {"M4A1", "weapon_m4a1", 90},
  20.     {"AK47", "weapon_ak47", 90},
  21.     {"AWP \y[3db csapatonként]", "weapon_awp", 30},
  22.     {"M249", "weapon_m249", 200},
  23.     {"AUG", "weapon_aug", 90},
  24.     {"FAMAS", "weapon_famas", 90},
  25.     {"GALIL", "weapon_galil", 90},
  26.     {"MP5NAVY", "weapon_mp5navy", 120},
  27.     {"XM1014", "weapon_xm1014", 32},
  28.     {"M3", "weapon_m3", 32},
  29.     {"SCOUT", "weapon_scout", 90},
  30.     {"P90", "weapon_p90", 100},
  31.     {"TMP", "weapon_tmp", 120},
  32.     {"UMP45", "weapon_ump45", 100},
  33.     {"MAC10", "weapon_mac10", 100}
  34. };
  35.  
  36. public plugin_init() {
  37.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  38.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1);
  39.     register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  40.     register_clcmd("say /fegyo", "fegyvermenu");
  41.     register_clcmd("say /fegyomenu", "fegyvermenu");
  42.     register_clcmd("say /fegyver", "fegyvermenu");
  43.     register_clcmd("say /fegyvermenu", "fegyvermenu");
  44.     register_message(get_user_msgid("Money"), "MessageMoney");
  45.     register_message(get_user_msgid("HideWeapon"), "MessageHideWeapon");
  46.     register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "Message_StatusIcon");
  47. }
  48.  
  49. public Event_NewRound() {
  50.     arrayset(g_Used, false, sizeof(g_Used));
  51.     arrayset(g_Awps, 0, sizeof(g_Awps));
  52. }
  53.  
  54. public spawn_event(id) fegyvermenu(id);
  55.  
  56. public fegyvermenu(id) {
  57.     if (!is_user_alive(id) || g_Used[id]) return;
  58.    
  59.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  60.         case CS_TEAM_T: {
  61.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4)) {
  62.                 strip_user_weapons(id)
  63.                 give_item(id, "weapon_c4")
  64.                 cs_set_user_plant(id,1,1)
  65.             }
  66.             else {
  67.                 strip_user_weapons(id)
  68.             }
  69.         }
  70.         case CS_TEAM_CT: {
  71.             strip_user_weapons(id);
  72.             cs_set_user_defuse(id, 1);
  73.         }
  74.     }
  75.     give_item(id, "weapon_knife");
  76.  
  77.     new s_MenuName[128]; formatex(s_MenuName, charsmax(s_MenuName), "\r[%s] \wFegyvermenü", PREFIX);
  78.     new menu = menu_create(s_MenuName, "FegyverMenu_mh");
  79.     for(new i; i<sizeof(weapons);i++) {
  80.         menu_additem(menu, weapons[i][name], "", 0)
  81.     }
  82.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  84.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következő");
  85.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  86.     menu_display(id, menu, 0);
  87. }
  88.  
  89. public FegyverMenu_mh(id, menu, item) {
  90.     if(item == MENU_EXIT) {
  91.         menu_destroy(menu);
  92.         return PLUGIN_HANDLED;
  93.     }
  94.  
  95.     if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  96.  
  97.     if(item == 2) {
  98.         switch(cs_get_user_team(id)) {
  99.             case CS_TEAM_T: {
  100.                 if(g_Awps[TE] < 3) g_Awps[TE]++;
  101.                 else {
  102.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", PREFIX)
  103.                     fegyvermenu(id);
  104.                     return PLUGIN_HANDLED;
  105.                 }
  106.             }
  107.             case CS_TEAM_CT: {
  108.                 if(g_Awps[CT] < 3) g_Awps[CT]++;
  109.                 else {
  110.                     ChatColor(id, "^4[%s]^1 Nincs lehetőség több ^3AWP^1 vásárlására a csapatodban", PREFIX)
  111.                     fegyvermenu(id);
  112.                     return PLUGIN_HANDLED;
  113.                 }
  114.             }
  115.         }
  116.     }
  117.    
  118.     give_item(id, "weapon_deagle");
  119.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  120.     give_item(id, weapons[item][weap_name]);
  121.     cs_set_user_bpammo(id, get_weaponid(weapons[item][weap_name]), weapons[item][bpammo]);
  122.     cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
  123.     give_item(id, "weapon_hegrenade");
  124.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  125.     cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
  126.     give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  127.  
  128.     ChatColor(id, "^4[%s]^1 A(z)^3 %s ^1csomagot választottad.", PREFIX, item == 2 ? "AWP":weapons[item][name]);
  129.     g_Used[id] = true;
  130.    
  131.     menu_destroy(menu);
  132.     return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134.  
  135. public MessageMoney(msgid, dest, id) {
  136.     set_pdata_int(id, 115, 0);
  137.     set_msg_arg_int(1, ARG_LONG, 0);
  138. }
  139.  
  140. public MessageHideWeapon(msgid, dest, id) {
  141.     set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | (1<<5));
  142. }
  143.  
  144. public Message_StatusIcon(iMsgId, iMsgDest, id) {
  145.     static szIcon[8];
  146.     get_msg_arg_string(2, szIcon, charsmax(szIcon));
  147.     if(equal(szIcon, "buyzone")) {
  148.         if(get_msg_arg_int(1)) {
  149.             set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0));
  150.             return PLUGIN_HANDLED;
  151.         }
  152.     }
  153.     return PLUGIN_CONTINUE;
  154. }
  155.  
  156. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...) {
  157.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  158.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3);
  159.    
  160.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  161.    
  162.     if(id) {
  163.         if(!is_user_connected(id)) return;
  164.         players[0] = id;
  165.         pnum = 1;
  166.     }
  167.     else get_players(players, pnum, "ch");
  168.    
  169.     for(new i; i < pnum; i++) {
  170.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  171.         write_byte(players[i]);
  172.         write_string(szMsg);
  173.         message_end();
  174.     }
  175. }

az lehetseges hogy minden korben csak 1x lehesen be irni hogy /fegyvermenu ?

_________________
Global Offensive [100%][2 Nyelv/6 Ládás+Event Láda]
Global Unison[10%][2Láda/Skinek]


Szerverem »
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 13:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Tartalmazza.
g_Used

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 14:08 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
És amit küldtem abba mi a hiba?

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü valasztás
HozzászólásElküldve: 2016.01.31. 14:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az egész. Nem valahonnan ki kell copyzni valamit azt majd jó lesz xd

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 72 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole