hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 13:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 423 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 423 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Láda drop
HozzászólásElküldve: 2016.05.04. 20:24 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Üdv!

itt azt hogy tudom meg csinálni, vagy milyen számot kell oda írni, hogy nehezen jöjjön egy fegyver? Előre is köszönöm!

  1. stock LadaDrop(id, key) {
  2.     new nev[32]
  3.     get_user_name(id, nev, 31)
  4.    
  5.     if(key == 0) {
  6.         switch(random_num(1, 146)) {
  7.             case 100..101: {
  8.                 Skin[0][id]++
  9.                 OsszesFegyver[0][id]++
  10.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[0])
  11.             }
  12.             case 102..103: {
  13.                 Skin[1][id]++
  14.                 OsszesFegyver[1][id]++
  15.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[1])
  16.             }  
  17.             case 104..105: {
  18.                 Skin[2][id]++
  19.                 OsszesFegyver[2][id]++
  20.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[2])
  21.             }
  22.             case 112..113: {
  23.                 Skin[3][id]++
  24.                 OsszesFegyver[3][id]++
  25.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[3])
  26.             }
  27.             case 114..115: {
  28.                 Skin[4][id]++
  29.                 OsszesFegyver[4][id]++
  30.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[4])
  31.             }
  32.             case 10..20: {
  33.                 Skin[5][id]++
  34.                 OsszesFegyver[5][id]++
  35.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[5])
  36.             }
  37.             case 21..22: {
  38.                 Skin[6][id]++
  39.                 OsszesFegyver[6][id]++
  40.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[6])
  41.             }
  42.             case 23..24: {
  43.                 Skin[7][id]++
  44.                 OsszesFegyver[7][id]++
  45.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[7])
  46.             }
  47.             case 25..26: {
  48.                 Skin[8][id]++
  49.                 OsszesFegyver[8][id]++
  50.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[8])
  51.             }
  52.             case 27..28: {
  53.                 Skin[9][id]++
  54.                 OsszesFegyver[9][id]++
  55.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[9])
  56.             }
  57.             case 146: {
  58.                 Skin[10][id]++
  59.                 OsszesFegyver[10][id]++
  60.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[10])
  61.             }
  62.         }
  63.     }
  64. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda drop
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 20:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Én így szoktam csinálni:

  1. case 1..20: {
  2.                 Skin[0][id]++
  3.                 OsszesFegyver[0][id]++
  4.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[0])
  5.             }
  6.             case 21..30: {
  7.                 Skin[1][id]++
  8.                 OsszesFegyver[1][id]++
  9.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[1])
  10.             }  
  11.             case 31: {
  12.                 Skin[2][id]++
  13.                 OsszesFegyver[2][id]++
  14.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[2])
  15.             }
  16.             case 32..40: {
  17.                 Skin[3][id]++
  18.                 OsszesFegyver[3][id]++
  19.                 print_color(0, SZOVEG[2], nev, SkinNevek[3])
  20.             }


És akkor a case 31-et nehezebben fogja neked droppolni mivel a többi skinre kb 10% esélyed van.
Vagy valahogy így :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Láda drop
HozzászólásElküldve: 2016.05.10. 21:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
5-6. osztály: valószínűség számítás.

Kedvező esetek száma / összes eset száma.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 87 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole