hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 20:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 440 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 439 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 18:43 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.17. 15:08
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
Ebben van valami Bug/Hiba? :)
_____________
Előre is köszi! :)
---------------------
TAVESZ BAKTALO!


Csatolmányok:
MOD.sma [65.72 KiB]
Letöltve 75 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 19:19 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
490. sorban float-ot akars megadni a randomnál int helyett illetve elmagyarázhatnád hogy ez mégis micsoda...
  1. 1894. static m[National~Life][191];

Mert ahogy elnézem kicseréltél minden "sg" -t arra hogy "[National~Life]" :?

Ugyanez a kérdés szól:
  1. 2168-message_begin(M[National~Life]_ONE, get_user_m[National~Life]id("TeamInfo"), _, player);
  2. és
  3. 2175.   message_begin( M[National~Life]_ONE, get_user_m[National~Life]id( "SayText" ), _, player);




Megoldások:
  1. 490. sor:
  2.     pPont += random_num(0, 1);
  3.  
  4. 1894 ~ 1907 között (rakd a helyükre őket):
  5.     static msg[191];
  6.     vformat(msg, 190, input, 3);
  7.  
  8.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  9.     replace_all(msg, 190, "!n", "^1");
  10.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  11.  
  12.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  13.                 write_string(msg);
  14.  
  15.  
  16. 2168. és 2175. sorok:
  17.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 20:25 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.17. 15:08
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
regener írta:
490. sorban float-ot akars megadni a randomnál int helyett illetve elmagyarázhatnád hogy ez mégis micsoda...
  1. 1894. static m[National~Life][191];

Mert ahogy elnézem kicseréltél minden "sg" -t arra hogy "[National~Life]" :?

Ugyanez a kérdés szól:
  1. 2168-message_begin(M[National~Life]_ONE, get_user_m[National~Life]id("TeamInfo"), _, player);
  2. és
  3. 2175.   message_begin( M[National~Life]_ONE, get_user_m[National~Life]id( "SayText" ), _, player);




Megoldások:
  1. 490. sor:
  2.     pPont += random_num(0, 1);
  3.  
  4. 1894 ~ 1907 között (rakd a helyükre őket):
  5.     static msg[191];
  6.     vformat(msg, 190, input, 3);
  7.  
  8.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  9.     replace_all(msg, 190, "!n", "^1");
  10.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3");
  11.  
  12.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  13.                 write_string(msg);
  14.  
  15.  
  16. 2168. és 2175. sorok:
  17.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player);


Így jó?


Csatolmányok:
GlobalOffensive4_0.sma [64.31 KiB]
Letöltve 76 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 22:12 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
Offok törölve!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 22:54 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Nemértem miért nem fordítod le magad hogy lásd lefordul-e...

40. sor elején van egy felesleges {
A 490. sorban most egy random INT számot generálsz, majd ezt akarod FLOAT-ként letárolni.

  1. pPont = random_num(0.321, 1.123);

->
  1. pPont = random_float(0.321, 1.123);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 23:38 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21
Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Elkezdtem használni ezt a módot, és máris copy.. És igen tele van buggal..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Global Offensive
HozzászólásElküldve: 2016.08.02. 23:55 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.05.11. 23:09
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
CoopCola írta:
Elkezdtem használni ezt a módot, és máris copy.. És igen tele van buggal..

Nincs tele buggal 4-5 hiba van csak rá kell nézni jobban és érteni hozzá nem okoskodni..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 68 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole