hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 15:26



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 216 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bomba robbanási hang
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 19:12 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok!!
Egy olyan pluginra lenne szükségem, ha felrobban a bomba akkor lejátszódjon 1 hangot a szerver!
Előre isköszönöm

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba robbanási hang
HozzászólásElküldve: 2017.01.14. 20:08 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
teszt

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Bomba Plant Zene"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "PikH�cs��#"
  8.  
  9. new const Hangok[][] = {
  10.     "bombaasd/1.wav",
  11.     "bombaasd/2.wav",
  12.     "bombaasd/3.wav"
  13.     /*
  14.     Ha szeretn�d folytatni, csak ide �rod tov�bb, majd felt�lt�d a hangokat!
  15.     pl:
  16.     "bombaasd/4.wav"
  17.     */
  18. }
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. }
  25. public defused_bomb(defuser)
  26. {
  27.     new zene[64]
  28.     formatex(zene, charsmax(zene), "spk %s", Hangok[random_num(0, sizeof(Hangok)-1)])
  29.     client_cmd(0, zene)
  30. }
  31. public plugin_precache() {
  32.     for(new i; i<sizeof(Hangok); i++)
  33.         precache_sound(Hangok[i])
  34. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba robbanási hang
HozzászólásElküldve: 2017.01.15. 10:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
nemjó ha felrobban a bomba nem játszik le hangot..

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bomba robbanási hang
HozzászólásElküldve: 2017.01.15. 14:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Igen, bocs félreértettem a kérdésed, ez akkor játszik le hangot ha a CT hatástalanítja.

EDIT:

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <csx>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10. public plugin_init() {
  11.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  12.     register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a", "2&#Target_B")
  13. }
  14. public bomb_explode(id)
  15. {
  16.     client_cmd(0, "spk misc/bombarobbant.wav" )
  17. }
  18. public plugin_precache()
  19. {
  20.     precache_sound("sound/misc/bombarobbant.wav")
  21. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole