hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 18:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 226 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 226 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Knife skins menü hiba!
HozzászólásElküldve: 2017.07.13. 10:19 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok!
Ha valaki feljön a szerverre és szerezz pontot és kap 1 ládát meg egy kulcsot ki tudja nyitni de nem tudja aktiválni.
és ha lemegy a szerverről eltünnek a dolgaii..
aki segit megy a gomb
  1. /*
  2.    Fordította: BBk
  3. */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>  
  8. #include <vault>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <fvault>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  15.  
  16. new knife_model[33];
  17.  
  18. new const g_VAULTNAME[] = "knife-Skins";
  19. new const VERSION[] = "2.2"
  20. new const AUTHOR[] = "Asafmazon."
  21.  
  22.  
  23. new iLevel[33];
  24. new iXp[33];
  25.  
  26. new knife_on;
  27.  
  28. new MaxLevel;
  29. new StartedLevel;
  30.  
  31. new cvar_KillXp;
  32. new cvar_HsXp;
  33. new cvar_knifeXp;
  34.  
  35. new Forward_spawn;
  36. new Forward_levelup;
  37. new ForwardReturn;
  38.  
  39. new const g_knifeNames[][32] =
  40. {
  41. "|FPS| knife",
  42. "|Átlátszó| knife",
  43. "|Buzis| knife",
  44. "|Sörös| knife",
  45. "|Tetkós| knife",
  46. "|Neon| knife",
  47. "|DJ| knife",
  48. "|Haláli| knife",
  49. "|Fidget Spinner| knife",
  50. "|Tiger| knife",
  51. "|Karma| knife",
  52. "|Fénykard| knife",
  53. "|Farkaskarom| knife",
  54. "|Proton| knife"
  55. };
  56.  
  57. new const g_knifevModels[][256] =
  58. {
  59. "models/v_knife.mdl",
  60. "models/andkes2.mdl",
  61. "models/andkes3.mdl",
  62. "models/andkes4.mdl",
  63. "models/andkes5.mdl",
  64. "models/andkes6.mdl",
  65. "models/andkes7.mdl",
  66. "models/andkes8.mdl",
  67. "models/andkes9.mdl",
  68. "models/andkes10.mdl",
  69. "models/andkes11.mdl",
  70. "models/v_lightsaber.mdl",
  71. "models/v_wolverine.mdl",
  72. "models/v_proton.mdl"
  73. }
  74.  
  75. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  76. native get_user_level( index );
  77. native get_user_xp( index );
  78.  
  79. public plugin_init() {  
  80.    
  81.     register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  82.     register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  83.     set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  84.    
  85.     // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  86.     register_maxlevels( 13, 100 );
  87.    
  88.     //Admin commands
  89.    
  90.     register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"xp adasa")
  91.     register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"xp megvonasa")
  92.    
  93.     //Clcmd's
  94.    
  95.     knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  96.    
  97.     register_clcmd("say","HandleSay");
  98.     register_clcmd("say_team","HandleSay")
  99.     register_clcmd("say /kes", "knifesMenu");
  100.     register_clcmd("say /szintek", "PlayerLevelsMenu");
  101.    
  102.     //Event's
  103.    
  104.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  105.     register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  106.    
  107.     //Cvar's
  108.    
  109.     cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "5" );
  110.     cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "2" );
  111.     cvar_knifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  112.    
  113.     //Ham's
  114.    
  115.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  116.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  117.    
  118.     //Forward's
  119.    
  120.     Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  121.     Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  122.    
  123.     set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  124.     set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  125. }
  126.  
  127. public plugin_precache() {  
  128.    
  129.     precache_model("models/andkes2.mdl")  
  130.     precache_model("models/andkes3.mdl")  
  131.     precache_model("models/andkes4.mdl")
  132.     precache_model("models/andkes5.mdl")
  133.     precache_model("models/andkes6.mdl")
  134.     precache_model("models/andkes7.mdl")
  135.     precache_model("models/andkes8.mdl")
  136.     precache_model("models/andkes9.mdl")
  137.     precache_model("models/andkes10.mdl")
  138.     precache_model("models/andkes11.mdl")
  139.     precache_model("models/v_lightsaber.mdl")
  140.     precache_model("models/v_wolverine.mdl")
  141.     precache_model("models/v_proton.mdl")
  142.    
  143. }
  144.  
  145. public plugin_natives( )
  146. {
  147.     //Native's
  148.    
  149.     register_library( "Knife-Skins" );
  150.    
  151.     register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  152.     register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  153.     register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  154.     register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  155.     register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  156. }
  157.  
  158. public _register_maxlevels( plugin, params )
  159. {
  160.     if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  161.     {
  162.         return;
  163.     }
  164.     else
  165.     {
  166.         MaxLevel = get_param( 1 );
  167.         StartedLevel = get_param( 2 );
  168.     }
  169. }
  170.  
  171. public _get_user_level( plugin, params )
  172. {
  173.     return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  174. }
  175.  
  176. public _set_user_level( plugin, params )
  177. {
  178.     iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  179.    
  180.     FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  181.    
  182.     SaveData( get_param( 1 ) );
  183.    
  184.     LoadData( get_param( 1 ) );
  185. }
  186.  
  187. public _get_user_xp( plugin, params )
  188. {
  189.     return iXp[ get_param( 1 ) ];
  190. }
  191.  
  192. public _set_user_xp( plugin, params )
  193. {
  194.     iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  195.    
  196.     CheckLevel( get_param( 1 ) );
  197.    
  198.     SaveData( get_param( 1 ) );
  199.    
  200.     LoadData( get_param( 1 ) );
  201. }
  202.  
  203. public CheckLevel( id )
  204. {
  205.     if( iLevel[id] == MaxLevel )
  206.     {
  207.         return;
  208.     }
  209.     else
  210.     {
  211.         new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  212.        
  213.         new xp = level * StartedLevel;
  214.        
  215.         if( iLevel[id] > 0 )
  216.         {
  217.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  218.         }
  219.        
  220.         while( iXp[id] >= xp )
  221.         {
  222.             iLevel[id]++;
  223.            
  224.             ColorChat(id,"^4Gratulálunk!^1 Szintet léptél! Új^4 SZINT^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  225.             ColorChat(0,"^3%s^1 felugrott a^4 LEVEL^3 %i^1 szintre!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  226.            
  227.             FlsahLevelUp(id);
  228.            
  229.             ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  230.            
  231.             SaveData( id );
  232.            
  233.             CheckLevel( id );
  234.            
  235.             break;
  236.         }
  237.     }
  238. }
  239.  
  240. public FlsahLevelUp( id )
  241. {
  242.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  243.     write_short( 1 << 10 );
  244.     write_short( 1 << 10 );
  245.     write_short( 0 );
  246.     write_byte( 0 );
  247.     write_byte( 255 );
  248.     write_byte( 215 );
  249.     write_byte( 100 );
  250.     message_end( );
  251. }
  252.  
  253.  
  254. public HandleSay(id){
  255.    
  256.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  257.     {
  258.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  259.         return PLUGIN_HANDLED;
  260.     }
  261.    
  262.     new iMsg[200], iArgs[4][60];
  263.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  264.    
  265.     new xp = level * StartedLevel;
  266.    
  267.     if( iLevel[id] > 0 )
  268.     {
  269.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  270.     }
  271.    
  272.     read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  273.     parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  274.    
  275.     if (equali(iArgs[0],"/szintek") || equali(iArgs[0],"/szint") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  276.     {    
  277.         new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  278.        
  279.         if (!player)
  280.         {
  281.             ColorChat( id, "A te^4 szinted^1:^3 %i^4 |^1 Az^4 XP^1 -d:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  282.         }
  283.     }
  284.    
  285.     return 0;
  286. }
  287.  
  288. public EventDeathMsg(id)
  289. {
  290.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  291.         return PLUGIN_HANDLED;
  292.    
  293.     new killer = read_data( 1 );
  294.     new victim = read_data( 2 );
  295.    
  296.     if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  297.     {
  298.         return PLUGIN_HANDLED;
  299.         //return;
  300.     }
  301.    
  302.     new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  303.    
  304.     if( read_data( 3 ) )
  305.     {
  306.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  307.     }
  308.    
  309.     static sWeapon[ 26 ];
  310.    
  311.     read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  312.    
  313.    
  314.     if( equal( sWeapon, "knife" ) )  
  315.     {
  316.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_knifeXp );
  317.     }
  318.    
  319.     iXp[ killer ] += XpAmount;
  320.    
  321.     CheckLevel( killer );
  322.    
  323.     SaveData( killer );
  324.    
  325.     ColorChat( killer, "Nyertél^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  326.    
  327.     return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. public FwdPlayerSpawn( id )
  331. {
  332.     ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  333. }
  334.  
  335. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  336. {
  337.     if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  338.         return HAM_IGNORED;
  339.     if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  340.     {
  341.         SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  342.        
  343.         return HAM_HANDLED;
  344.     }
  345.    
  346.     return HAM_IGNORED;
  347. }
  348.  
  349. public andskinkinsMenu(id) {
  350.    
  351.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  352.     {
  353.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  354.         return PLUGIN_HANDLED;
  355.     }
  356.    
  357.     new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  358.     szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  359.    
  360.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  361.    
  362.     new xp = level * StartedLevel;
  363.    
  364.     if( iLevel[id] > 0 )
  365.     {
  366.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  367.     }
  368.    
  369.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[ \r%s \w] \y|\rKésrendszer\y| \rv%s^n\ySzinted: \r%d \w- \yXP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yOldal:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  370.     formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\w|\yÁtlátszó\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Átlátszó| Kés [\rSzükséges szint: 1\d]");
  371.     formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 2 ? "\w|\yBuzis\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Buzis| Kés [\rSzükséges szint: 2\d]");
  372.     formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\w|\ySörös\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Sörös| Kés [\rSzükséges szint: 3\d]");
  373.     formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\w|\yTetkós\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Tetkós| Kés [\rSzükséges szint: 4\d]");
  374.     formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\w|\yNeon\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Neon| Kés [\rSzükséges szint: 5\d]");
  375.     formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 6 ? "\w|\yDJ\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|DJ| Kés [\rSzükséges szint: 6\d]");
  376.     formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\w|\Haláli\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Haláli| Kés [\rSzükséges szint: 7\d]");
  377.     formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\w|\yFigdet Spinner\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Fidget Spinner| Kés [\rSzükséges szint: 8\d]");
  378.     formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 9 ? "\w|\yTiger\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Tiger| Kés [\rSzükséges szint: 9\d]");
  379.     formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\w|\yKarma\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Karma| Kés [\rSzükséges szint: 10\d]");
  380.     formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\w|\yFénykard\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Fénykard| Kés [\rSzükséges szint: 11\d]");
  381.     formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 12 ? "\w|\yFarkaskarom\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|FarkasKarom| Kés [\rSzükséges szint: 12\d]");
  382.     formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\w|\yProton\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Proton| Kés [\rSzükséges szint: 13\d]");
  383.    
  384.     new menu = menu_create( szItem, "andskinkinsMenu_Handler" );
  385.     menu_additem(menu, "\wNormal knife \w[\dFeloldva\w]", "", 0 );
  386.     menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  387.     menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 2 ? 0 : 1);
  388.     menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  389.     menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  390.     menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  391.     menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 6 ? 0 : 1);
  392.     menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  393.     menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  394.     menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 9 ? 0 : 1);
  395.     menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  396.     menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  397.     menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 12 ? 0 : 1);
  398.     menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  399.    
  400.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  401.     menu_display(id, menu, 0 );
  402.    
  403.     return PLUGIN_HANDLED;
  404. }
  405.  
  406. public andskinkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  407. {
  408.     if(item == MENU_EXIT)
  409.     {
  410.         menu_destroy(menu)
  411.         return PLUGIN_HANDLED
  412.     }
  413.    
  414.     Setknife(id, item);
  415.     ColorChat(id, "A kiválasztott knife: ^4%s^1.", g_knifeNames[item]);
  416.    
  417.     SaveData(id);
  418.     return PLUGIN_HANDLED;
  419. }
  420.  
  421. public Setknife(id, item) {
  422.    
  423.     knife_model[id] = item
  424.    
  425.     new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)  
  426.     if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  427.         return PLUGIN_HANDLED
  428.    
  429.     new vModel[56],pModel[56]
  430.    
  431.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  432.     {
  433.         format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  434.         return PLUGIN_HANDLED;
  435.     }
  436.    
  437.     format(vModel,55, g_knifevModels[item])
  438.     format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  439.     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  440.     entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  441.    
  442.     return PLUGIN_HANDLED;  
  443. }
  444.  
  445. public PlayerLevelsMenu(id)
  446. {  
  447.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  448.     {
  449.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  450.         return PLUGIN_HANDLED;
  451.     }
  452.    
  453.     new some[256], menu;
  454.    
  455.     static players[32],szTemp[10],pnum;
  456.     get_players(players,pnum,"ch");
  457.    
  458.     formatex(some,255,"\w[ \r%s \w] \yA játékos szintje:\r", g_VAULTNAME);
  459.    
  460.     menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  461.    
  462.     for (new i; i < pnum; i++)
  463.     {
  464.         new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  465.        
  466.         new xp = level * StartedLevel;
  467.        
  468.         if( iLevel[players[i]] > 0 )
  469.         {
  470.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  471.         }
  472.        
  473.         formatex(some,256,"%s \y(Szint: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  474.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  475.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  476.     }
  477.    
  478.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  479.     menu_display(id, menu);
  480.    
  481.     return PLUGIN_HANDLED;
  482. }
  483.  
  484. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  485.     if (item == MENU_EXIT)
  486.     {
  487.         menu_destroy(menu);
  488.         return;
  489.     }
  490.    
  491.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  492.    
  493.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  494.    
  495.     new player = str_to_num(data);
  496.    
  497.     new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  498.    
  499.     new xp = level * StartedLevel;
  500.    
  501.     if( iLevel[player] > 0 )
  502.     {
  503.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  504.     }
  505.    
  506.     ColorChat(id,"^3%s ^4SZINTJE ^1: ^3%i ^1%i^1/^3%i ^4XP-vel^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  507.     PlayerLevelsMenu(id);
  508. }
  509.  
  510. public CurWeapon(id)
  511. {
  512.     // Set knife Model
  513.     Setknife(id, knife_model[id])
  514. }
  515.  
  516. public givexp(id) {
  517.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  518.     {
  519.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  520.         return PLUGIN_HANDLED;
  521.     }
  522.    
  523.     if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  524.        
  525.         new PlayerToGive[32], XP[32]
  526.         read_argv(1,PlayerToGive,31)
  527.         read_argv(2,XP, 31)
  528.         new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  529.        
  530.         if(!Player) {
  531.            
  532.             return PLUGIN_HANDLED
  533.            
  534.         }
  535.        
  536.         new XPtoGive = str_to_num(XP)
  537.         new name[32],owner[32]
  538.         get_user_name(id,owner,31)
  539.         get_user_name(Player,name,31)
  540.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott^4 %s XP-t^3 %s^1 jatekosnak.", owner,XP,name );
  541.         iXp[Player]+= XPtoGive
  542.         CheckLevel(Player);
  543.         SaveData(id)
  544.        
  545.     }
  546.    
  547.     else {
  548.        
  549.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz")
  550.        
  551.         return PLUGIN_HANDLED
  552.     }
  553.    
  554.     return PLUGIN_HANDLED;
  555. }
  556.  
  557. public takexp(id) {
  558.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  559.     {
  560.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  561.         return PLUGIN_HANDLED;
  562.     }
  563.    
  564.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  565.        
  566.        
  567.         new PlayerToTake[32], XP[32]
  568.         read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  569.         read_argv(2,XP,31 )
  570.         new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  571.        
  572.         if(!Player) {
  573.            
  574.             return PLUGIN_HANDLED
  575.            
  576.         }
  577.        
  578.         new XPtoTake = str_to_num(XP)
  579.         new name[32],owner[32]
  580.         get_user_name(id,owner,31)
  581.         get_user_name(Player,name,31)
  582.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 megvont^4 %s XP-t^3 %s^1 jatekostol.", owner,XP,name );
  583.         iXp[ Player ]-=XPtoTake
  584.         CheckLevel(Player);
  585.         SaveData(id)
  586.        
  587.     }
  588.    
  589.     else {
  590.        
  591.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz.")
  592.        
  593.         return PLUGIN_HANDLED
  594.        
  595.     }
  596.    
  597.     return PLUGIN_HANDLED;
  598. }
  599.  
  600. public client_disconnect(id) {  
  601.    
  602.     if(task_exists(id)){
  603.         remove_task(id)
  604.     }
  605.     SaveData(id);
  606. }  
  607.  
  608.  
  609. public knifemessage(id) {
  610.    
  611.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  612.         return PLUGIN_HANDLED;
  613.    
  614.     ColorChat(0, "Ird be ^3/knife ^1hogy megnyisd a ^4knife-skinek menut^1.");
  615.     ColorChat(0, "Ezen a szerveren ^4%s ^3v%s^1 by ^4%s^1 mod fut.",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  616.     return PLUGIN_HANDLED;
  617. }  
  618.  
  619. public Levelmessage(id) {
  620.    
  621.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  622.         return PLUGIN_HANDLED;
  623.    
  624.     ColorChat(0,"Megtekintheted a ^4Jatekosok szintjeit. ^1Ird be ^3/szintek ^1.");
  625.     return PLUGIN_HANDLED;
  626. }
  627.  
  628. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  629.  
  630. public SaveData(id){
  631.    
  632.     new authid[32]
  633.     get_user_authid(id, authid, 31)
  634.    
  635.     new vaultkey[64]
  636.     new vaultdata[64]
  637.    
  638.     format(vaultkey, 63, "knifeMOD_%s", authid)
  639.     format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  640.     set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  641.    
  642.     new data[ 16 ];
  643.    
  644.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  645.    
  646.     formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  647.    
  648.     fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  649.    
  650.     return;
  651.    
  652.    
  653. }
  654.  
  655. public LoadData(id){
  656.    
  657.     new authid[32]  
  658.     get_user_authid(id,authid,31)
  659.    
  660.     new vaultkey[64], vaultdata[64]
  661.    
  662.     format(vaultkey, 63, "knifeMOD_%s", authid)
  663.     get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  664.     knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  665.    
  666.     new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  667.    
  668.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  669.    
  670.     if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  671.     {
  672.         strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  673.        
  674.         iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  675.         iXp[id] = str_to_num( szXp );
  676.        
  677.         return;
  678.     }
  679.     else
  680.     {
  681.         iLevel[id] = 0;
  682.         iXp[id] = 0;
  683.        
  684.         return;
  685.     }
  686. }
  687.  
  688. stock get_player_name(id){
  689.     static szName[32];
  690.     get_user_name(id,szName,31);
  691.     return szName;
  692. }
  693.  
  694. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  695. {
  696. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  697.  
  698. static len;
  699. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01Kés^x04 ]^x01 " );
  700. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  701.  
  702. if( id )
  703.     players[ 0 ] = id;
  704.     else
  705.         get_players( players,count,"ch" );
  706.    
  707.     for( new i = 0; i < count; i++ )
  708.     {
  709.         if( is_user_connected( players[i] ) )
  710.         {
  711.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  712.             write_byte( players[ i ] );
  713.             write_string( msg );
  714.             message_end( );
  715.         }
  716.     }
  717. }
  718. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  719. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  720. */

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife skins menü hiba!
HozzászólásElküldve: 2017.07.13. 11:13 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
luxi írta:
Sziasztok!
Ha valaki feljön a szerverre és szerezz pontot és kap 1 ládát meg egy kulcsot ki tudja nyitni de nem tudja aktiválni.
és ha lemegy a szerverről eltünnek a dolgaii..
aki segit megy a gomb
  1. /*
  2.    Fordította: BBk
  3. */
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <amxmisc>
  7. #include <engine>  
  8. #include <vault>
  9. #include <hamsandwich>
  10. #include <fvault>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. #define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)
  15.  
  16. new knife_model[33];
  17.  
  18. new const g_VAULTNAME[] = "knife-Skins";
  19. new const VERSION[] = "2.2"
  20. new const AUTHOR[] = "Asafmazon."
  21.  
  22.  
  23. new iLevel[33];
  24. new iXp[33];
  25.  
  26. new knife_on;
  27.  
  28. new MaxLevel;
  29. new StartedLevel;
  30.  
  31. new cvar_KillXp;
  32. new cvar_HsXp;
  33. new cvar_knifeXp;
  34.  
  35. new Forward_spawn;
  36. new Forward_levelup;
  37. new ForwardReturn;
  38.  
  39. new const g_knifeNames[][32] =
  40. {
  41. "|FPS| knife",
  42. "|Átlátszó| knife",
  43. "|Buzis| knife",
  44. "|Sörös| knife",
  45. "|Tetkós| knife",
  46. "|Neon| knife",
  47. "|DJ| knife",
  48. "|Haláli| knife",
  49. "|Fidget Spinner| knife",
  50. "|Tiger| knife",
  51. "|Karma| knife",
  52. "|Fénykard| knife",
  53. "|Farkaskarom| knife",
  54. "|Proton| knife"
  55. };
  56.  
  57. new const g_knifevModels[][256] =
  58. {
  59. "models/v_knife.mdl",
  60. "models/andkes2.mdl",
  61. "models/andkes3.mdl",
  62. "models/andkes4.mdl",
  63. "models/andkes5.mdl",
  64. "models/andkes6.mdl",
  65. "models/andkes7.mdl",
  66. "models/andkes8.mdl",
  67. "models/andkes9.mdl",
  68. "models/andkes10.mdl",
  69. "models/andkes11.mdl",
  70. "models/v_lightsaber.mdl",
  71. "models/v_wolverine.mdl",
  72. "models/v_proton.mdl"
  73. }
  74.  
  75. native register_maxlevels( maxlevel = 99, started_xp_level = 100 );
  76. native get_user_level( index );
  77. native get_user_xp( index );
  78.  
  79. public plugin_init() {  
  80.    
  81.     register_plugin(g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR);
  82.     register_cvar("knife_skins", VERSION, FCVAR_SERVER); // Find Servers on Game-Monitor
  83.     set_cvar_string("knife_skins", VERSION); // Find Servers on Game-Monitor
  84.    
  85.     // register max levels 13 is the top level, 100 is the started level xp.
  86.     register_maxlevels( 13, 100 );
  87.    
  88.     //Admin commands
  89.    
  90.     register_concmd("knife_givexp" ,"givexp",ADMIN_RCON,"xp adasa")
  91.     register_concmd("knife_takexp", "takexp",ADMIN_RCON,"xp megvonasa")
  92.    
  93.     //Clcmd's
  94.    
  95.     knife_on = register_cvar( "knife_skins", "1" );
  96.    
  97.     register_clcmd("say","HandleSay");
  98.     register_clcmd("say_team","HandleSay")
  99.     register_clcmd("say /kes", "knifesMenu");
  100.     register_clcmd("say /szintek", "PlayerLevelsMenu");
  101.    
  102.     //Event's
  103.    
  104.     register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
  105.     register_event( "DeathMsg", "EventDeathMsg", "a" );
  106.    
  107.     //Cvar's
  108.    
  109.     cvar_KillXp = register_cvar( "kill_xp", "5" );
  110.     cvar_HsXp = register_cvar( "hs_xp", "2" );
  111.     cvar_knifeXp = register_cvar( "knife_xp", "3" );
  112.    
  113.     //Ham's
  114.    
  115.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn", 1 );
  116.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
  117.    
  118.     //Forward's
  119.    
  120.     Forward_levelup = CreateMultiForward( "forward_client_levelup", ET_IGNORE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL );
  121.     Forward_spawn = CreateMultiForward( "forward_client_spawn", ET_IGNORE, FP_CELL , FP_CELL, FP_CELL );
  122.    
  123.     set_task(15.0, "Knifemessage", 0, _, _, "b")
  124.     set_task(35.0, "Levelmessage", 0, _, _, "b")
  125. }
  126.  
  127. public plugin_precache() {  
  128.    
  129.     precache_model("models/andkes2.mdl")  
  130.     precache_model("models/andkes3.mdl")  
  131.     precache_model("models/andkes4.mdl")
  132.     precache_model("models/andkes5.mdl")
  133.     precache_model("models/andkes6.mdl")
  134.     precache_model("models/andkes7.mdl")
  135.     precache_model("models/andkes8.mdl")
  136.     precache_model("models/andkes9.mdl")
  137.     precache_model("models/andkes10.mdl")
  138.     precache_model("models/andkes11.mdl")
  139.     precache_model("models/v_lightsaber.mdl")
  140.     precache_model("models/v_wolverine.mdl")
  141.     precache_model("models/v_proton.mdl")
  142.    
  143. }
  144.  
  145. public plugin_natives( )
  146. {
  147.     //Native's
  148.    
  149.     register_library( "Knife-Skins" );
  150.    
  151.     register_native( "register_maxlevels", "_register_maxlevels" );
  152.     register_native( "get_user_level", "_get_user_level" );
  153.     register_native( "set_user_level", "_set_user_level" );
  154.     register_native( "get_user_xp", "_get_user_xp" );
  155.     register_native( "set_user_xp", "_set_user_xp" );
  156. }
  157.  
  158. public _register_maxlevels( plugin, params )
  159. {
  160.     if( MaxLevel != 0 && StartedLevel != 0 )
  161.     {
  162.         return;
  163.     }
  164.     else
  165.     {
  166.         MaxLevel = get_param( 1 );
  167.         StartedLevel = get_param( 2 );
  168.     }
  169. }
  170.  
  171. public _get_user_level( plugin, params )
  172. {
  173.     return iLevel[ get_param( 1 ) ];
  174. }
  175.  
  176. public _set_user_level( plugin, params )
  177. {
  178.     iLevel[ get_param( 1 ) ] = max( get_param( 2 ), MaxLevel );
  179.    
  180.     FlsahLevelUp( get_param( 1 ) );
  181.    
  182.     SaveData( get_param( 1 ) );
  183.    
  184.     LoadData( get_param( 1 ) );
  185. }
  186.  
  187. public _get_user_xp( plugin, params )
  188. {
  189.     return iXp[ get_param( 1 ) ];
  190. }
  191.  
  192. public _set_user_xp( plugin, params )
  193. {
  194.     iXp[ get_param( 1 ) ] = get_param( 2 );
  195.    
  196.     CheckLevel( get_param( 1 ) );
  197.    
  198.     SaveData( get_param( 1 ) );
  199.    
  200.     LoadData( get_param( 1 ) );
  201. }
  202.  
  203. public CheckLevel( id )
  204. {
  205.     if( iLevel[id] == MaxLevel )
  206.     {
  207.         return;
  208.     }
  209.     else
  210.     {
  211.         new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  212.        
  213.         new xp = level * StartedLevel;
  214.        
  215.         if( iLevel[id] > 0 )
  216.         {
  217.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  218.         }
  219.        
  220.         while( iXp[id] >= xp )
  221.         {
  222.             iLevel[id]++;
  223.            
  224.             ColorChat(id,"^4Gratulálunk!^1 Szintet léptél! Új^4 SZINT^1 : ^3%i^1.", iLevel[id]);
  225.             ColorChat(0,"^3%s^1 felugrott a^4 LEVEL^3 %i^1 szintre!",get_player_name(id), iLevel[id]);
  226.            
  227.             FlsahLevelUp(id);
  228.            
  229.             ExecuteForward( Forward_levelup, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  230.            
  231.             SaveData( id );
  232.            
  233.             CheckLevel( id );
  234.            
  235.             break;
  236.         }
  237.     }
  238. }
  239.  
  240. public FlsahLevelUp( id )
  241. {
  242.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  243.     write_short( 1 << 10 );
  244.     write_short( 1 << 10 );
  245.     write_short( 0 );
  246.     write_byte( 0 );
  247.     write_byte( 255 );
  248.     write_byte( 215 );
  249.     write_byte( 100 );
  250.     message_end( );
  251. }
  252.  
  253.  
  254. public HandleSay(id){
  255.    
  256.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  257.     {
  258.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  259.         return PLUGIN_HANDLED;
  260.     }
  261.    
  262.     new iMsg[200], iArgs[4][60];
  263.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  264.    
  265.     new xp = level * StartedLevel;
  266.    
  267.     if( iLevel[id] > 0 )
  268.     {
  269.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  270.     }
  271.    
  272.     read_argv(1,iMsg ,sizeof iMsg - 1);
  273.     parse(iMsg,iArgs[0],charsmax(iArgs[]),iArgs[1],charsmax(iArgs[]),iArgs[2],charsmax(iArgs[]),iArgs[3],charsmax(iArgs[]));
  274.    
  275.     if (equali(iArgs[0],"/szintek") || equali(iArgs[0],"/szint") || equali(iArgs[0],"/xp"))
  276.     {    
  277.         new player = cmd_target(id,iArgs[1],CMDTARGET_NO_BOTS);
  278.        
  279.         if (!player)
  280.         {
  281.             ColorChat( id, "A te^4 szinted^1:^3 %i^4 |^1 Az^4 XP^1 -d:^3 %i^1/^3%i^1.", iLevel[id], iXp[id], xp );
  282.         }
  283.     }
  284.    
  285.     return 0;
  286. }
  287.  
  288. public EventDeathMsg(id)
  289. {
  290.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  291.         return PLUGIN_HANDLED;
  292.    
  293.     new killer = read_data( 1 );
  294.     new victim = read_data( 2 );
  295.    
  296.     if( killer == victim || ! is_user_connected( killer ) || ! is_user_connected( victim ) )
  297.     {
  298.         return PLUGIN_HANDLED;
  299.         //return;
  300.     }
  301.    
  302.     new XpAmount = get_pcvar_num( cvar_KillXp );
  303.    
  304.     if( read_data( 3 ) )
  305.     {
  306.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_HsXp );
  307.     }
  308.    
  309.     static sWeapon[ 26 ];
  310.    
  311.     read_data( 4, sWeapon, sizeof( sWeapon ) - 1 );
  312.    
  313.    
  314.     if( equal( sWeapon, "knife" ) )  
  315.     {
  316.         XpAmount += get_pcvar_num( cvar_knifeXp );
  317.     }
  318.    
  319.     iXp[ killer ] += XpAmount;
  320.    
  321.     CheckLevel( killer );
  322.    
  323.     SaveData( killer );
  324.    
  325.     ColorChat( killer, "Nyertél^3 %i^1 XP-t.", XpAmount );
  326.    
  327.     return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. public FwdPlayerSpawn( id )
  331. {
  332.     ExecuteForward( Forward_spawn, ForwardReturn, id, iLevel[id], iXp[id] );
  333. }
  334.  
  335. public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
  336. {
  337.     if( get_pcvar_num( knife_on ) == 0 )
  338.         return HAM_IGNORED;
  339.     if( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE )
  340.     {
  341.         SetHamParamFloat(4, damage + knife_model[attacker]);
  342.        
  343.         return HAM_HANDLED;
  344.     }
  345.    
  346.     return HAM_IGNORED;
  347. }
  348.  
  349. public andskinkinsMenu(id) {
  350.    
  351.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  352.     {
  353.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  354.         return PLUGIN_HANDLED;
  355.     }
  356.    
  357.     new szItem[256], szAlien[50], szEllium[50], szDark[50], szTransparent[50], szGenuine[50], szHunt[50], szShadow[50], szSlaughterer[50], szKatana[50], szAssasins[50],
  358.     szLightsaber[50], szWolverine[50], szProton[50];
  359.    
  360.     new level = iLevel[id] > 0 ? iLevel[id] : 1;
  361.    
  362.     new xp = level * StartedLevel;
  363.    
  364.     if( iLevel[id] > 0 )
  365.     {
  366.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  367.     }
  368.    
  369.     formatex(szItem, charsmax(szItem), "\w[ \r%s \w] \y|\rKésrendszer\y| \rv%s^n\ySzinted: \r%d \w- \yXP: \r%d\w/\r%d\w.^n\yOldal:\r", g_VAULTNAME, VERSION,iLevel[id],iXp[id], xp);
  370.     formatex(szAlien, charsmax(szAlien),"%s", iLevel[id] >= 1 ? "\w|\yÁtlátszó\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Átlátszó| Kés [\rSzükséges szint: 1\d]");
  371.     formatex(szEllium, charsmax(szEllium),"%s", iLevel[id] >= 2 ? "\w|\yBuzis\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Buzis| Kés [\rSzükséges szint: 2\d]");
  372.     formatex(szDark, charsmax(szDark),"%s", iLevel[id] >= 3 ? "\w|\ySörös\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Sörös| Kés [\rSzükséges szint: 3\d]");
  373.     formatex(szTransparent, charsmax(szTransparent),"%s", iLevel[id] >= 4 ? "\w|\yTetkós\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Tetkós| Kés [\rSzükséges szint: 4\d]");
  374.     formatex(szGenuine, charsmax(szGenuine),"%s", iLevel[id] >= 5 ? "\w|\yNeon\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Neon| Kés [\rSzükséges szint: 5\d]");
  375.     formatex(szHunt, charsmax(szHunt),"%s", iLevel[id] >= 6 ? "\w|\yDJ\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|DJ| Kés [\rSzükséges szint: 6\d]");
  376.     formatex(szShadow, charsmax(szShadow),"%s", iLevel[id] >= 7 ? "\w|\Haláli\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Haláli| Kés [\rSzükséges szint: 7\d]");
  377.     formatex(szSlaughterer, charsmax(szSlaughterer),"%s", iLevel[id] >= 8 ? "\w|\yFigdet Spinner\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Fidget Spinner| Kés [\rSzükséges szint: 8\d]");
  378.     formatex(szKatana, charsmax(szKatana),"%s", iLevel[id] >= 9 ? "\w|\yTiger\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Tiger| Kés [\rSzükséges szint: 9\d]");
  379.     formatex(szAssasins, charsmax(szAssasins),"%s", iLevel[id] >= 10 ? "\w|\yKarma\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Karma| Kés [\rSzükséges szint: 10\d]");
  380.     formatex(szLightsaber, charsmax(szLightsaber),"%s", iLevel[id] >= 11 ? "\w|\yFénykard\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Fénykard| Kés [\rSzükséges szint: 11\d]");
  381.     formatex(szWolverine, charsmax(szWolverine),"%s", iLevel[id] >= 12 ? "\w|\yFarkaskarom\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|FarkasKarom| Kés [\rSzükséges szint: 12\d]");
  382.     formatex(szProton, charsmax(szProton),"%s", iLevel[id] >= 13 ? "\w|\yProton\w| \rKés \w[\dFeloldva\w]" : "\d|Proton| Kés [\rSzükséges szint: 13\d]");
  383.    
  384.     new menu = menu_create( szItem, "andskinkinsMenu_Handler" );
  385.     menu_additem(menu, "\wNormal knife \w[\dFeloldva\w]", "", 0 );
  386.     menu_additem(menu, szAlien, "", iLevel[id] >= 1 ? 0 : 1);
  387.     menu_additem(menu, szEllium, "", iLevel[id] >= 2 ? 0 : 1);
  388.     menu_additem(menu, szDark, "", iLevel[id] >= 3 ? 0 : 1);
  389.     menu_additem(menu, szTransparent, "", iLevel[id] >= 4 ? 0 : 1);
  390.     menu_additem(menu, szGenuine, "", iLevel[id] >= 5 ? 0 : 1);
  391.     menu_additem(menu, szHunt, "", iLevel[id] >= 6 ? 0 : 1);
  392.     menu_additem(menu, szShadow, "", iLevel[id] >= 7 ? 0 : 1);
  393.     menu_additem(menu, szSlaughterer, "", iLevel[id] >= 8 ? 0 : 1);
  394.     menu_additem(menu, szKatana, "", iLevel[id] >= 9 ? 0 : 1);
  395.     menu_additem(menu, szAssasins, "", iLevel[id] >= 10 ? 0 : 1);
  396.     menu_additem(menu, szLightsaber, "", iLevel[id] >= 11 ? 0 : 1);
  397.     menu_additem(menu, szWolverine, "", iLevel[id] >= 12 ? 0 : 1);
  398.     menu_additem(menu, szProton, "", iLevel[id] >= 13 ? 0 : 1);
  399.    
  400.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  401.     menu_display(id, menu, 0 );
  402.    
  403.     return PLUGIN_HANDLED;
  404. }
  405.  
  406. public andskinkinsMenu_Handler(id, menu, item)
  407. {
  408.     if(item == MENU_EXIT)
  409.     {
  410.         menu_destroy(menu)
  411.         return PLUGIN_HANDLED
  412.     }
  413.    
  414.     Setknife(id, item);
  415.     ColorChat(id, "A kiválasztott knife: ^4%s^1.", g_knifeNames[item]);
  416.    
  417.     SaveData(id);
  418.     return PLUGIN_HANDLED;
  419. }
  420.  
  421. public Setknife(id, item) {
  422.    
  423.     knife_model[id] = item
  424.    
  425.     new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)  
  426.     if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  427.         return PLUGIN_HANDLED
  428.    
  429.     new vModel[56],pModel[56]
  430.    
  431.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  432.     {
  433.         format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  434.         return PLUGIN_HANDLED;
  435.     }
  436.    
  437.     format(vModel,55, g_knifevModels[item])
  438.     format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  439.     entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  440.     entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  441.    
  442.     return PLUGIN_HANDLED;  
  443. }
  444.  
  445. public PlayerLevelsMenu(id)
  446. {  
  447.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  448.     {
  449.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  450.         return PLUGIN_HANDLED;
  451.     }
  452.    
  453.     new some[256], menu;
  454.    
  455.     static players[32],szTemp[10],pnum;
  456.     get_players(players,pnum,"ch");
  457.    
  458.     formatex(some,255,"\w[ \r%s \w] \yA játékos szintje:\r", g_VAULTNAME);
  459.    
  460.     menu = menu_create(some,"PlayerLevelsMenu_Handler");
  461.    
  462.     for (new i; i < pnum; i++)
  463.     {
  464.         new level = iLevel[players[i]] > 0 ? iLevel[players[i]] : 1;
  465.        
  466.         new xp = level * StartedLevel;
  467.        
  468.         if( iLevel[players[i]] > 0 )
  469.         {
  470.             xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  471.         }
  472.        
  473.         formatex(some,256,"%s \y(Szint: \r%i\y) \w- \y(XP: \r%i\w/\r%i\y)",get_player_name(players[i]), iLevel[players[i]], iXp[players[i]], xp);
  474.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  475.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  476.     }
  477.    
  478.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  479.     menu_display(id, menu);
  480.    
  481.     return PLUGIN_HANDLED;
  482. }
  483.  
  484. public PlayerLevelsMenu_Handler(id,menu, item){
  485.     if (item == MENU_EXIT)
  486.     {
  487.         menu_destroy(menu);
  488.         return;
  489.     }
  490.    
  491.     new data[6] ,szName[64],access,callback;
  492.    
  493.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), szName, charsmax(szName), callback);
  494.    
  495.     new player = str_to_num(data);
  496.    
  497.     new level = iLevel[player] > 0 ? iLevel[player] : 1;
  498.    
  499.     new xp = level * StartedLevel;
  500.    
  501.     if( iLevel[player] > 0 )
  502.     {
  503.         xp +=  ( xp * 4 / 2 );
  504.     }
  505.    
  506.     ColorChat(id,"^3%s ^4SZINTJE ^1: ^3%i ^1%i^1/^3%i ^4XP-vel^1.",get_player_name(player), iLevel[player], iXp[player], xp);
  507.     PlayerLevelsMenu(id);
  508. }
  509.  
  510. public CurWeapon(id)
  511. {
  512.     // Set knife Model
  513.     Setknife(id, knife_model[id])
  514. }
  515.  
  516. public givexp(id) {
  517.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  518.     {
  519.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  520.         return PLUGIN_HANDLED;
  521.     }
  522.    
  523.     if( get_user_flags( id ) & ADMIN_RCON ) {
  524.        
  525.         new PlayerToGive[32], XP[32]
  526.         read_argv(1,PlayerToGive,31)
  527.         read_argv(2,XP, 31)
  528.         new Player = cmd_target(id,PlayerToGive,9)
  529.        
  530.         if(!Player) {
  531.            
  532.             return PLUGIN_HANDLED
  533.            
  534.         }
  535.        
  536.         new XPtoGive = str_to_num(XP)
  537.         new name[32],owner[32]
  538.         get_user_name(id,owner,31)
  539.         get_user_name(Player,name,31)
  540.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 adott^4 %s XP-t^3 %s^1 jatekosnak.", owner,XP,name );
  541.         iXp[Player]+= XPtoGive
  542.         CheckLevel(Player);
  543.         SaveData(id)
  544.        
  545.     }
  546.    
  547.     else {
  548.        
  549.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz")
  550.        
  551.         return PLUGIN_HANDLED
  552.     }
  553.    
  554.     return PLUGIN_HANDLED;
  555. }
  556.  
  557. public takexp(id) {
  558.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  559.     {
  560.         ColorChat(id, "A mod kikapcsolva.");
  561.         return PLUGIN_HANDLED;
  562.     }
  563.    
  564.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON ) {
  565.        
  566.        
  567.         new PlayerToTake[32], XP[32]
  568.         read_argv(1,PlayerToTake,31 )
  569.         read_argv(2,XP,31 )
  570.         new Player = cmd_target(id,PlayerToTake,9)
  571.        
  572.         if(!Player) {
  573.            
  574.             return PLUGIN_HANDLED
  575.            
  576.         }
  577.        
  578.         new XPtoTake = str_to_num(XP)
  579.         new name[32],owner[32]
  580.         get_user_name(id,owner,31)
  581.         get_user_name(Player,name,31)
  582.         ColorChat(0,"^4ADMIN^3 %s^1 megvont^4 %s XP-t^3 %s^1 jatekostol.", owner,XP,name );
  583.         iXp[ Player ]-=XPtoTake
  584.         CheckLevel(Player);
  585.         SaveData(id)
  586.        
  587.     }
  588.    
  589.     else {
  590.        
  591.         client_print(id,print_console,"Nincs hozzaferesed ehhez a parancshoz.")
  592.        
  593.         return PLUGIN_HANDLED
  594.        
  595.     }
  596.    
  597.     return PLUGIN_HANDLED;
  598. }
  599.  
  600. public client_disconnect(id) {  
  601.    
  602.     if(task_exists(id)){
  603.         remove_task(id)
  604.     }
  605.     SaveData(id);
  606. }  
  607.  
  608.  
  609. public knifemessage(id) {
  610.    
  611.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  612.         return PLUGIN_HANDLED;
  613.    
  614.     ColorChat(0, "Ird be ^3/knife ^1hogy megnyisd a ^4knife-skinek menut^1.");
  615.     ColorChat(0, "Ezen a szerveren ^4%s ^3v%s^1 by ^4%s^1 mod fut.",g_VAULTNAME, VERSION, AUTHOR)
  616.     return PLUGIN_HANDLED;
  617. }  
  618.  
  619. public Levelmessage(id) {
  620.    
  621.     if (get_pcvar_num(knife_on) == 0)
  622.         return PLUGIN_HANDLED;
  623.    
  624.     ColorChat(0,"Megtekintheted a ^4Jatekosok szintjeit. ^1Ird be ^3/szintek ^1.");
  625.     return PLUGIN_HANDLED;
  626. }
  627.  
  628. public client_putinserver(id) LoadData(id);
  629.  
  630. public SaveData(id){
  631.    
  632.     new authid[32]
  633.     get_user_authid(id, authid, 31)
  634.    
  635.     new vaultkey[64]
  636.     new vaultdata[64]
  637.    
  638.     format(vaultkey, 63, "knifeMOD_%s", authid)
  639.     format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  640.     set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  641.    
  642.     new data[ 16 ];
  643.    
  644.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  645.    
  646.     formatex( data, sizeof( data ) - 1, "%d %d", iLevel[id], iXp[id] );
  647.    
  648.     fvault_set_data(g_VAULTNAME, authid, data );
  649.    
  650.     return;
  651.    
  652.    
  653. }
  654.  
  655. public LoadData(id){
  656.    
  657.     new authid[32]  
  658.     get_user_authid(id,authid,31)
  659.    
  660.     new vaultkey[64], vaultdata[64]
  661.    
  662.     format(vaultkey, 63, "knifeMOD_%s", authid)
  663.     get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  664.     knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  665.    
  666.     new data[ 16 ], szLevel[ 8 ], szXp[ 8 ];
  667.    
  668.     get_user_authid( id, authid, sizeof( authid ) - 1 );
  669.    
  670.     if( fvault_get_data(g_VAULTNAME, authid, data, sizeof( data ) - 1 ) )
  671.     {
  672.         strbreak( data, szLevel, sizeof( szLevel ) - 1, szXp, sizeof( szXp ) - 1 );
  673.        
  674.         iLevel[id] = str_to_num( szLevel );
  675.         iXp[id] = str_to_num( szXp );
  676.        
  677.         return;
  678.     }
  679.     else
  680.     {
  681.         iLevel[id] = 0;
  682.         iXp[id] = 0;
  683.        
  684.         return;
  685.     }
  686. }
  687.  
  688. stock get_player_name(id){
  689.     static szName[32];
  690.     get_user_name(id,szName,31);
  691.     return szName;
  692. }
  693.  
  694. stock ColorChat( const id, const string[ ], { Float, Sql, Resul, _ } : ... )
  695. {
  696. new msg[ 191 ], players[ 32 ], count = 1;
  697.  
  698. static len;
  699. len = formatex( msg, charsmax( msg ), "^x04[^x01Kés^x04 ]^x01 " );
  700. vformat( msg[ len ], charsmax( msg ) - len, string, 3 );
  701.  
  702. if( id )
  703.     players[ 0 ] = id;
  704.     else
  705.         get_players( players,count,"ch" );
  706.    
  707.     for( new i = 0; i < count; i++ )
  708.     {
  709.         if( is_user_connected( players[i] ) )
  710.         {
  711.             message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "SayText" ), _ , players[ i ] );
  712.             write_byte( players[ i ] );
  713.             write_string( msg );
  714.             message_end( );
  715.         }
  716.     }
  717. }
  718. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  719. *{\\ rtf1\\ fbidis\\ ansi\\ ansicpg1252\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil\\ fcharset0 Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ ltrpar\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  720. */


Gondolom azért tünnek el mert nincs mentés, vagy eleve meg sem kapja.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Knife skins menü hiba!
HozzászólásElküldve: 2017.07.13. 12:22 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
nemtudom

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole