hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Medusa az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BGS SGS
HozzászólásElküldve: 2022.08.17. 22:35 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok.
Olyan problémám lenne hogy BGS re illetve SGS re létezik valami védelem?
Ha igen akkor hogy tudnám meg oldani hogy ezeket tiltson de ne keljen mást miatta nélkülözni?
A gyors késre illetve az ejtőernyőre meg a gugulásra gondoltam.
Köszönöm szépen előre is a segítséget.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BGS SGS
HozzászólásElküldve: 2022.08.22. 08:58 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.24. 05:30
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define _sens 40.0
#define _block 0.25
#define SPEEDLIMIT 300.0

new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false
new Float:doduck[33] = 0.0
new Float:BlockUntil[33] = 0.0

new Float:NewVelocity[33][3];
new Float:VerticalVelocity[33];
new Float:speed[33];
new bool:g_Alive[33];
new bool:last_FL_ONGROUND[33];

public plugin_init()
{
   //Original code source unknown - Blocking added by Kova
   register_plugin("MultiJumpBGSBLock","2.3","Kova")
   register_cvar("amx_maxjumps","1")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "hamPlayerSpawn", 1);
   register_event("DeathMsg", "eventPlayerDeath", "a");
}

public hamPlayerSpawn(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
      return;
 
    g_Alive[id] = true;
}

public eventPlayerDeath()
{
  g_Alive[read_data(2)] = false;
}

public client_putinserver(id)
{
   jumpnum[id] = 0
   dojump[id] = false
   doduck[id] = 0.0
   BlockUntil[id] = 0.0
   last_FL_ONGROUND[id] = true;
}

public client_disconnected(id)
{
   jumpnum[id] = 0
   dojump[id] = false
   doduck[id] = 0.0
   BlockUntil[id] = 0.0
   g_Alive[id] = false;
   last_FL_ONGROUND[id] = true;
}

public client_PreThink(id)
{
   if(!g_Alive[id])
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   new nbut = get_user_button(id)
   new obut = get_user_oldbutton(id)

   if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
   {
      if(last_FL_ONGROUND[id] == false)
         SpeedTester(id);
      last_FL_ONGROUND[id] = true;
      if((nbut & IN_DUCK) && !(obut & IN_DUCK))
      {
         doduck[id] = get_gametime() + 0.05;
      }
   }

   if(!(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
   {
      last_FL_ONGROUND[id] = false;
      if((nbut & IN_JUMP) && !(obut & IN_JUMP))
      {
         if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps"))
         {
            dojump[id] = true
            jumpnum[id]++
            return PLUGIN_CONTINUE
         }
      }
   }
   if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
   {
      jumpnum[id] = 0
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
   if(!g_Alive[id])
      return PLUGIN_CONTINUE

   if(get_gametime() < doduck[id] && fm_distance_to_floor(id) > 0.0)
      BlockUntil[id] = get_gametime() + _block;
      
   if(dojump[id] == true)
   {
      if(BlockUntil[id] > get_gametime())
      {
         dojump[id] = false;
         jumpnum[id]--
         return PLUGIN_CONTINUE;
      }

      new Float:velocity[3]   
      entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
      velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
      entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
      dojump[id] = false
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}   

public SpeedTester(id)
{
  get_user_velocity(id, NewVelocity[id]);
  VerticalVelocity[id] = NewVelocity[id][2];
  NewVelocity[id][2] = 0.0;
  speed[id] = vector_length(NewVelocity[id]);
  if(speed[id] > SPEEDLIMIT)
  {
    NewVelocity[id][0] = NewVelocity[id][0] * (SPEEDLIMIT / speed[id]);
    NewVelocity[id][1] = NewVelocity[id][1] * (SPEEDLIMIT / speed[id]);
    NewVelocity[id][2] = VerticalVelocity[id];
    set_user_velocity(id, NewVelocity[id]);
  }
}

stock Float:fm_distance_to_floor(index, ignoremonsters = 1)
{
   new Float:start[3], Float:dest[3], Float:end[3];
   pev(index, pev_origin, start);
   dest[0] = start[0];
   dest[1] = start[1];
   dest[2] = -8191.0;

   engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, ignoremonsters, index, 0);
   get_tr2(0, TR_vecEndPos, end);

   pev(index, pev_absmin, start);
   new Float:ret = start[2] - end[2];

   return ret > 0 ? ret : 0.0;
}


Ez egy multijump plugin. Ebbe benne van a BGS tiltása, amit azzal ér el, hogy guggolás után _block (0.25mp-ig) nem lehet ugrani a levegőben. (Ha valaki nagyon profi akkor lehet, hogy tud BSGS-t)
Továbbá egy rész ami kicsit idegesítő, de hasznos sebesség korlát ami akkor lép életbe amikor leérkezel a földre, így nem tudják kihasználni a tixo-t gyorsulásra (GS/SGS). (Ugrásból ha felgyorsulsz és leérkezel, olyan mit ha megakadnál valamiben és azért idegesítő kicsit)

GS - ground strafe (tixo + strafe)
SGS - stand-up ground strafe (tixo + guggolás letartás és és felengedés + strafe)
BGS - bhop ground strafe (tixo + multi jump + strafe)
BSGS - bhop stand-up ground strafe (tixo + guggolás és multijump majd felengedés + strafe)

_________________
Saját munkák, közreműködések:
NextLvL Mód - SKA 2.1
Sebesség korlát
kovakovi2000 @ cs 1.6 - gyenge/terhelt szerver hitbox javítás

Kép

Ők köszönték meg kovakovi2000 nek ezt a hozzászólást: konfigos312 (2022.08.22. 21:22)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BGS SGS
HozzászólásElküldve: 2022.08.22. 21:24 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2018.05.05. 18:34
Hozzászólások: 198
Megköszönt másnak: 39 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Köszi.
de találtam mást meg oldást is.
game.cfg be
Kód:
mp_unduck_method 1
re és azota nem találkoztam bgs el

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole