hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 09:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 380 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 380 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.25. 21:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Üdv, egy olyan plugint szeretnék kérni ami blokkolja az eldobott awp-t és scoutot. Szal a földön nem találhatunk awp-t scoutot.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 20:47 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Lényege: Ha felvett valaki egy AWP-t, akkor azt szépen lazán el is dobatja vele.
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2.  

  3. public plugin_init() {

  4.         register_event("CurWeapon", "felvesz", "be", "1=1", "2=29")

  5. }

  6. public felvesz(id)

  7. {

  8.         new fegyver = read_data(4)

  9.         if(fegyver == CSW_SCOUT || CSW_AWP)

  10.         client_cmd(id, "drop")

  11. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.28. 14:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Nekem csak annyi kell, hogy a földön ne legyen awp vagy scout ha eldobja valaki vagy ha meghal..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.28. 15:15 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ez is ugyanazt a célt szolgálja. Csak ebben az esetben van földön AWP/Scout, de ha felveszed, akkor eldobja.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.28. 15:17 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
oroszrulett írta:
Ez is ugyanazt a célt szolgálja. Csak ebben az esetben van földön AWP/Scout, de ha felveszed, akkor eldobja.

De én nem akarom, ha valaki felvegye akkor eldobja..fölös....csak ne legyen sehol wp meg scout a földön mert egy újraéledős sniper szerón egy idő után sok lesz és zavaró....

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.28. 15:20 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ez már nehezebb. urkálj egy picit fórumon, valamenyik témában láttam hasonlót.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: AWP / SCOUT blokkoló
HozzászólásElküldve: 2012.05.29. 12:21 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Try

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3.  

  4. #define REMOVE_TIME 1.0

  5.  

  6. public plugin_init( ) {

  7.     register_forward( FM_SetModel, "FwdSetModel", 1 );

  8. }

  9.  

  10. public FwdSetModel( iEntity ) {

  11.     if( !pev_valid( iEntity ) )

  12.         return;

  13.      

  14.     static const szWeaponbox[] = "weaponbox";

  15.     static szClassname[ 10 ]; // weaponbox

  16.     pev( iEntity, pev_classname, szClassname, charsmax( szClassname ) );

  17.      

  18.     if( equal( szClassname, szWeaponbox ) )

  19.         set_pev( iEntity, pev_nextthink, get_gametime( ) + REMOVE_TIME );

  20. }

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 82 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole