hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 07:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 478 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 478 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: spawn menü
HozzászólásElküldve: 2012.06.22. 20:34 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Szeretnék egy plugint, ami a következőket végzi ell.
Minden kör elején vagyis ink spawn-kor behozzon minden játékosnak egy menüt és legyen benne 5 menüpont ami el is végzi a kivánt parancsokat!
1: AK47 Pack (adjon a játékosnak ak47et tele tölténnyel+deagle tele tölténnyel+1flash+1HE+knife)
2: M4A1 Pack (Szintén ugyan az mint az első csak ak helyett m4)
3: AWP Pack ( Minden csapatban csak 2 embernek lehessen ezt választani maximum és adjon AWP-t+Knife, más ne legyen nálla)
4: Kés Pack (adjon a játékosnak egy kést+1Flash-t és egy teljes láthatatlanságot, késen kivűl más ne legyen nála)
5: Granat Pack (adjon a játékosnak 3HE+3Flasht+Kést+320-as gyorsaságot)

Megjegyzés: a pluginba kéne még az, hogy ne lehessen vásárolni vagyis pénz összege folyamatosan 0 legyen
Arra ez a kód jó lessz ha jol tom:
Kód:
  1. public client_PreThink(id)

  2. {

  3.    if(cs_get_user_money(id) >= 1)

  4.    {

  5.       cs_set_user_money(id, 0);

  6.    }

  7. }

Nagyon fontos lenne, előre is köszönöm aki megcsinálja !

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: spawn menü
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 06:18 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3. #include <fun>

  4. #include <cstrike>

  5.  

  6. new wp

  7. new bool:iswp[33]

  8. new bool:iskes[33]

  9. new bool:isgranat[33]

  10.  

  11. public plugin_init()

  12. {

  13.         register_plugin("Weapon Menu", "1.0", "oroszrulett")

  14.         RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "fegyvermenu", 1)

  15.         RegisterHam(Ham_Killed, "player", "halal", 1)

  16.        

  17.         register_event("CurWeapon", "fegyver", "be", "1=1")

  18. }

  19.  

  20. public client_PreThink(id)

  21. {

  22.         if(cs_get_user_money(id) >= 1)

  23.         {

  24.                 cs_set_user_money(id, 0);

  25.         }

  26. }

  27.  

  28. public fegyver(id)

  29. {

  30.         if(isgranat[id] == true)

  31.         {

  32.                 set_user_maxspeed(id, 320.0)

  33.         }else{

  34.                 set_user_maxspeed(id, 240.0)

  35.         }

  36.  

  37.  

  38. }

  39.  

  40. public halal(id)

  41. {

  42.         if(iswp[id] == true)

  43.         {

  44.                 iswp[id] = false

  45.                 wp--

  46.         }

  47.        

  48.         if(iskes[id] == true)

  49.         {

  50.                 iskes[id] = false

  51.                 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal, 25)

  52.         }

  53.         if(isgranat[id] == true)

  54.         {

  55.                 isgranat[id] = false

  56.         }

  57.  

  58.  

  59. }

  60.  

  61. public fegyvermenu(id)

  62. {

  63.         new menu = menu_create("\yValassz fegyvert!", "func_menu")

  64.         menu_additem(menu, "\wAK47 Pack \d[\yDeagle Flash HE Kes\d]")

  65.         menu_additem(menu, "\wM4A1 Pack \d[\yDeagle Flash HE Kes\d]")

  66.         menu_additem(menu, "AWP Pack \d[\yKes\d]")

  67.         menu_additem(menu, "Kes Pack \d[Lathatatlansag\y\d]")

  68.         menu_additem(menu, "Granat Pack \d[3HE 3SG 3Flash nagysebesseg\y\d]")

  69.        

  70.         menu_display(id, menu, 0)

  71. }

  72.  

  73. public func_menu(id, menu, key)

  74. {

  75.         key++

  76.        

  77.         if(key == 1)

  78.         {

  79.                 strip_user_weapons(id)

  80.                 give_item(id, "weapon_ak47")

  81.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  82.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  83.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  84.                 give_item(id, "weapon_knife")

  85.                

  86.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)

  87.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)

  88.                

  89.                 menu_destroy(menu)

  90.         }

  91.        

  92.         if(key == 2)

  93.         {

  94.                 strip_user_weapons(id)

  95.                 give_item(id, "weapon_m4a1")

  96.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  97.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  98.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  99.                 give_item(id, "weapon_knife")

  100.                

  101.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)

  102.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)

  103.                

  104.                 menu_destroy(menu)

  105.         }

  106.        

  107.         if(key == 3)

  108.         {

  109.                 if(wp <= 2)

  110.                 {

  111.                         iswp[id] = true

  112.                         wp++

  113.                        

  114.                         strip_user_weapons(id)

  115.                         give_item(id, "weapon_awp")

  116.                         give_item(id, "weapon_knife")

  117.                        

  118.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)

  119.                

  120.                         menu_destroy(menu)

  121.  

  122.                 }else{

  123.                         client_print(id, print_chat, "Sok WP-s van!")

  124.                         menu_display(id, menu, 0)

  125.                 }

  126.         }

  127.        

  128.         if(key == 4)

  129.         {

  130.                 strip_user_weapons(id)

  131.                 give_item(id, "weapon_knife")

  132.                 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal, 0)

  133.                

  134.                 menu_destroy(menu)

  135.         }

  136.        

  137.         if(key == 5)

  138.         {

  139.                 isgranat[id] = true

  140.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  141.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  142.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  143.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  144.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  145.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  146.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  147.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  148.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  149.                

  150.                 menu_destroy(menu)

  151.         }

  152.  

  153. }

  154.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: spawn menü
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 08:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Lefuttatod ezt ezred másodopercenként

Kód:
  1. public client_PreThink(id)

  2. {

  3.         if(cs_get_user_money(id) >= 1)

  4.         {

  5.                 cs_set_user_money(id, 0);

  6.         }

  7. }


Nem lenne egyszerűbb eltüntetni a vásárlási pénz hudját, illetve letiltani a vásárlást vagy törölni a vásárló zónákat!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: spawn menü
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 09:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
kiki írta:
Lefuttatod ezt ezred másodopercenként

Kód:
  1. public client_PreThink(id)

  2. {

  3.         if(cs_get_user_money(id) >= 1)

  4.         {

  5.                 cs_set_user_money(id, 0);

  6.         }

  7. }


Nem lenne egyszerűbb eltüntetni a vásárlási pénz hudját, illetve letiltani a vásárlást vagy törölni a vásárló zónákat!

Köszönöm oroszrulett !! Akkor légyszives kiki írd bele ahogy te csinálnád

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: spawn menü
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 10:02 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <hamsandwich>

  3. #include <fun>

  4. #include <cstrike>

  5.  

  6. new wp

  7. new bool:iswp[33]

  8. new bool:iskes[33]

  9. new bool:isgranat[33]

  10.  

  11. new gBuyCommands[][] =  

  12. {

  13.      "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",  

  14.     "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",

  15.     "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",

  16.     "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",

  17.     "buyammo1", "buyammo2"

  18. }

  19.  

  20. public plugin_init()

  21. {

  22.         register_plugin("Weapon Menu", "1.0", "oroszrulett")

  23.         RegisterHam(Ham_Spawn,  "player", "fegyvermenu", 1)

  24.         RegisterHam(Ham_Killed, "player", "halal", 1)

  25.        

  26.         register_event("CurWeapon", "fegyver", "be", "1=1")

  27.  

  28.         for (new i; i < sizeof gBuyCommands; i++)

  29.               register_clcmd(gBuyCommands[i], "BlockBuyCommands")

  30.         register_clcmd("buy", "BlockBuyCommands")

  31. }

  32.  

  33. public client_PreThink(id)

  34. {

  35.         if(cs_get_user_money(id) >= 1)

  36.         {

  37.                 cs_set_user_money(id, 0);

  38.         }

  39. }

  40.  

  41. public fegyver(id)

  42. {

  43.         if(isgranat[id] == true)

  44.         {

  45.                 set_user_maxspeed(id, 320.0)

  46.         }else{

  47.                 set_user_maxspeed(id, 240.0)

  48.         }

  49.  

  50.  

  51. }

  52.  

  53. public halal(id)

  54. {

  55.         if(iswp[id] == true)

  56.         {

  57.                 iswp[id] = false

  58.                 wp--

  59.         }

  60.        

  61.         if(iskes[id] == true)

  62.         {

  63.                 iskes[id] = false

  64.                 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal, 25)

  65.         }

  66.         if(isgranat[id] == true)

  67.         {

  68.                 isgranat[id] = false

  69.         }

  70.  

  71.  

  72. }

  73.  

  74. public fegyvermenu(id)

  75. {

  76.         new menu = menu_create("\yValassz fegyvert!", "func_menu")

  77.         menu_additem(menu, "\wAK47 Pack \d[\yDeagle Flash HE Kes\d]")

  78.         menu_additem(menu, "\wM4A1 Pack \d[\yDeagle Flash HE Kes\d]")

  79.         menu_additem(menu, "AWP Pack \d[\yKes\d]")

  80.         menu_additem(menu, "Kes Pack \d[Lathatatlansag\y\d]")

  81.         menu_additem(menu, "Granat Pack \d[3HE 3SG 3Flash nagysebesseg\y\d]")

  82.        

  83.         menu_display(id, menu, 0)

  84. }

  85.  

  86. public func_menu(id, menu, key)

  87. {

  88.         key++

  89.        

  90.         if(key == 1)

  91.         {

  92.                 strip_user_weapons(id)

  93.                 give_item(id, "weapon_ak47")

  94.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  95.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  96.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  97.                 give_item(id, "weapon_knife")

  98.                

  99.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)

  100.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)

  101.                

  102.                 menu_destroy(menu)

  103.         }

  104.        

  105.         if(key == 2)

  106.         {

  107.                 strip_user_weapons(id)

  108.                 give_item(id, "weapon_m4a1")

  109.                 give_item(id, "weapon_deagle")

  110.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  111.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  112.                 give_item(id, "weapon_knife")

  113.                

  114.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)

  115.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)

  116.                

  117.                 menu_destroy(menu)

  118.         }

  119.        

  120.         if(key == 3)

  121.         {

  122.                 if(wp <= 2)

  123.                 {

  124.                         iswp[id] = true

  125.                         wp++

  126.                        

  127.                         strip_user_weapons(id)

  128.                         give_item(id, "weapon_awp")

  129.                         give_item(id, "weapon_knife")

  130.                        

  131.                         cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)

  132.                

  133.                         menu_destroy(menu)

  134.  

  135.                 }else{

  136.                         client_print(id, print_chat, "Sok WP-s van!")

  137.                         menu_display(id, menu, 0)

  138.                 }

  139.         }

  140.        

  141.         if(key == 4)

  142.         {

  143.                 strip_user_weapons(id)

  144.                 give_item(id, "weapon_knife")

  145.                 set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal, 0)

  146.                

  147.                 menu_destroy(menu)

  148.         }

  149.        

  150.         if(key == 5)

  151.         {

  152.                 isgranat[id] = true

  153.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  154.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  155.                 give_item(id, "weapon_hegrenade")

  156.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  157.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  158.                 give_item(id, "weapon_flashbang")

  159.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  160.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  161.                 give_item(id, "weapon_smokegrenade")

  162.                

  163.                 menu_destroy(menu)

  164.         }

  165.  

  166. }

  167. public BlockBuyCommands(id)

  168. {

  169.     return PLUGIN_HANDLED;

  170. }

  171.  
[/code]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: spawn menü
HozzászólásElküldve: 2012.06.23. 11:52 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
ismét köszönöm !!!
Láthatatlanság nem jó valamiért !!

ii: hibát megtaláltam
Kód:
  1. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal, 0)

-->
Kód:
  1. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 109 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole