hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.11.01. 00:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 289 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.04. 21:28 
Offline
Veterán

Csatlakozott:2012.11.01. 20:49
Hozzászólások:1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Helló ! Ez a plugin van fent amxmodxen.A játékban sárga csíkokat mutat a lövéskor.Nos van egy ilyen cvar, hogy
amx_trace_laser_color < RRRGGGBBB >
Ezt valaki megtudná csinálni, hogy kék vagy piros legyen.
Ui.: lehet hogy kárnak csatoltam a smat,de lehet, hogy ezzel jobban megértitek!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Formatright © 2009, ConnorMcLeod
  2.  
  3. TraceAttack is free software;
  4. you can redistribute it and/or modify it under the terms of the
  5. GNU General Public License as published by the Free Software Foundation.
  6.  
  7. This program is distributed in the hope that it will be useful,
  8. but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
  9. MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
  10. GNU General Public License for more details.
  11.  
  12. You should have received a copy of the GNU General Public License
  13. along with TraceAttack; if not, write to the
  14. Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330,
  15. Boston, MA 02111-1307, USA.
  16. */
  17.  
  18. /************** CUSTOMIZATION AREA ***************/
  19.  
  20. #define TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  21. //#define PER_PLAYER_SETTINGS
  22.  
  23. /*********** END OF CUSTOMIZATION AREA ***********/
  24.  
  25. #include <amxmodx>
  26. #include <cstrike>
  27. #include <fakemeta>
  28. #include <hamsandwich>
  29.  
  30. #define VERSION "1.3.0"
  31.  
  32. #define MAX_PLAYERS 32
  33. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  34. #define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)
  35.  
  36. #define m_pActiveItem 373
  37.  
  38. const GUNS_BITSUM = ((1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE))
  39. const SHOTGUNS_BITSUM = ((1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_M3))
  40. const SMGS_BITSUM = ((1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_P90))
  41. const RIFFLES_BITSUM = ((1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47))
  42. const SNIPERS_BITSUM = ((1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_G3SG1))
  43.  
  44. const SILEN_BITSUM = ((1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1))
  45.  
  46. enum _:PcvarsNum {
  47. HandGuns = 0,
  48. ShotGuns,
  49. SmgGuns,
  50. RiffleGuns,
  51. SnipeGuns
  52. }
  53.  
  54. new const g_iWeaponBitSumList[] = { GUNS_BITSUM , SHOTGUNS_BITSUM , SMGS_BITSUM , RIFFLES_BITSUM , SNIPERS_BITSUM }
  55.  
  56. new g_iMaxPlayers
  57. new Trie:g_tClassNames
  58.  
  59. new g_pCvar[PcvarsNum], g_pCvarTraceEnabled, g_pCvarTraceHideSilen
  60.  
  61. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  62. new g_bHltv[MAX_PLAYERS+1], g_bSeeTracers[MAX_PLAYERS+1]
  63. new g_pCvarTraceHltv
  64. #endif
  65.  
  66. public plugin_precache()
  67. {
  68. g_tClassNames = TrieCreate()
  69.  
  70. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "TraceAttack", 1)
  71. TrieSetCell(g_tClassNames, "worldspawn", 1)
  72. RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack", 1)
  73. TrieSetCell(g_tClassNames, "player", 1)
  74.  
  75. register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1)
  76. }
  77.  
  78. public Spawn( iEnt )
  79. {
  80. if( pev_valid(iEnt) )
  81. {
  82. static szClassName[32]
  83. pev(iEnt, pev_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
  84. if( !TrieKeyExists(g_tClassNames, szClassName) )
  85. {
  86. RegisterHam(Ham_TraceAttack, szClassName, "TraceAttack", 1)
  87. TrieSetCell(g_tClassNames, szClassName, 1)
  88. }
  89. }
  90. }
  91.  
  92. public plugin_end()
  93. {
  94. TrieDestroy(g_tClassNames)
  95. }
  96.  
  97. public plugin_init()
  98. {
  99. register_plugin("Advanced Weapon Tracers", VERSION, "ConnorMcLeod")
  100. register_cvar("awt_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  101.  
  102. g_pCvarTraceEnabled = register_cvar("amx_tracers", "1")
  103.  
  104. g_pCvar[HandGuns] = register_cvar("amx_trace_handguns", "1")
  105. g_pCvar[ShotGuns] = register_cvar("amx_trace_shotguns", "1")
  106. g_pCvar[SmgGuns] = register_cvar("amx_trace_smgguns", "1")
  107. g_pCvar[RiffleGuns] = register_cvar("amx_trace_riffleguns", "1")
  108. g_pCvar[SnipeGuns] = register_cvar("amx_trace_snipeguns", "1")
  109.  
  110. g_pCvarTraceHideSilen = register_cvar("amx_trace_hide_silen", "1")
  111.  
  112. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  113. g_pCvarTraceHltv = register_cvar("amx_trace_hltv", "1")
  114. register_clcmd("say /tracers", "ClientCommand_Tracers")
  115. #endif
  116.  
  117. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  118. }
  119.  
  120. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  121. public client_putinserver(id)
  122. {
  123. g_bSeeTracers[id] = !is_user_bot(id)
  124. g_bHltv[id] = is_user_hltv(id)
  125. set_task(35.0, "TaskAnnouncement", id)
  126. }
  127.  
  128. public ClientCommand_Tracers(id)
  129. {
  130. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] Tracers are now %s",
  131. (g_bSeeTracers[id] = !g_bSeeTracers[id]) ? "ON" : "OFF")
  132. return PLUGIN_HANDLED
  133. }
  134.  
  135. public TaskAnnouncement(id)
  136. {
  137. client_print(id, print_chat, "** [Advanced Weapon Tracers] You can [en/dis]able tracers by typing /tracers in chat")
  138. }
  139. #endif
  140.  
  141. public TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
  142. {
  143. if( !IsPlayer(iAttacker) || get_pcvar_num(g_pCvarTraceEnabled) == 0 )
  144. {
  145. return
  146. }
  147.  
  148. new iWeapon = get_user_weapon(iAttacker)
  149. if( iWeapon == CSW_KNIFE )
  150. {
  151. return
  152. }
  153.  
  154. new bWeapon = (1<<iWeapon)
  155. for(new a; a<sizeof(g_iWeaponBitSumList); a++)
  156. {
  157. if( bWeapon & g_iWeaponBitSumList[a] )
  158. {
  159. if( get_pcvar_num(g_pCvar[a]) )
  160. {
  161. break
  162. }
  163. else
  164. {
  165. return
  166. }
  167. }
  168. }
  169.  
  170. if( SILEN_BITSUM & bWeapon )
  171. {
  172. if( get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  173. {
  174. if( cs_get_weapon_silen(get_pdata_cbase(iAttacker, m_pActiveItem)) )
  175. {
  176. return
  177. }
  178. }
  179. }
  180. #if defined TMP_IS_A_SILENCED_WEAPON
  181. else if( iWeapon == CSW_TMP && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHideSilen) )
  182. {
  183. return
  184. }
  185. #endif
  186.  
  187. new iOrigin[3], Float:flEnd[3]
  188.  
  189. get_user_origin(iAttacker, iOrigin, 1)
  190. get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)
  191.  
  192. #if defined PER_PLAYER_SETTINGS
  193. new iPlayers[MAX_PLAYERS], iNum, iPlayer, bHltv
  194. new x = iOrigin[0], y = iOrigin[1], z = iOrigin[2]
  195. new Float:fX = flEnd[0], Float:fY = flEnd[1], Float:fZ = flEnd[2]
  196. get_players(iPlayers, iNum)
  197. for(new i; i<iNum; i++)
  198. {
  199. iPlayer = iPlayers[i]
  200. if( g_bHltv[iPlayer] )
  201. {
  202. if( !bHltv && get_pcvar_num(g_pCvarTraceHltv) == 1 )
  203. {
  204. bHltv = true
  205. message_begin(MSG_SPEC, SVC_TEMPENTITY)
  206. write_byte(TE_TRACER)
  207. write_coord(x)
  208. write_coord(y)
  209. write_coord(z)
  210. write_coord_f(fX)
  211. write_coord_f(fY)
  212. write_coord_f(fZ)
  213. message_end()
  214. }
  215. }
  216. else if( g_bSeeTracers[iPlayer] )
  217. {
  218. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, iPlayer)
  219. write_byte(TE_TRACER)
  220. write_coord(x)
  221. write_coord(y)
  222. write_coord(z)
  223. write_coord_f(fX)
  224. write_coord_f(fY)
  225. write_coord_f(fZ)
  226. message_end()
  227. }
  228. }
  229. #else
  230. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  231. write_byte(TE_TRACER)
  232. write_coord(iOrigin[0])
  233. write_coord(iOrigin[1])
  234. write_coord(iOrigin[2])
  235. write_coord_f(flEnd[0])
  236. write_coord_f(flEnd[1])
  237. write_coord_f(flEnd[2])
  238. message_end()
  239. #endif
  240. }

Ők köszönték meg m0csy652 nek ezt a hozzászólást: Chaos Killer (2012.12.07. 07:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.04. 21:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Piros:
Kód:
255, 0, 0

Kék:
Kód:
0, 0, 255


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.04. 21:38 
Offline
Veterán

Csatlakozott:2012.11.01. 20:49
Hozzászólások:1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
small írta:
Piros:
Kód:
255, 0, 0

Kék:
Kód:
0, 0, 255

Ty :)

Ők köszönték meg m0csy652 nek ezt a hozzászólást: Chaos Killer (2012.12.07. 07:28)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 14:35 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2012.12.04. 19:05
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Én ebbe kicsit beleszólnék, ha nem gond:
Kék
42 42 255

Piros
255 42 42

Mert amit írtatok, az csúnya lenne, ez pedig szép színű! Ha gondoljátok elküldöm azt az oldalt, ahol lehet ilyen RGB színkódolást végezni.

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 14:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.08.24. 19:42
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Ha már szépségnél tartunk.
Kód:
0 255 255

Ilyen lesz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 15:03 
Offline
Veterán

Csatlakozott:2012.11.01. 20:49
Hozzászólások:1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Chaos Killer írta:
Én ebbe kicsit beleszólnék, ha nem gond:
Kék
42 42 255

Piros
255 42 42

Mert amit írtatok, az csúnya lenne, ez pedig szép színű! Ha gondoljátok elküldöm azt az oldalt, ahol lehet ilyen RGB színkódolást végezni.

Linkelheted :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 16:21 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.04.24. 15:25
Hozzászólások:47
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Én egy alap programmal szoktam: "paint" :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 16:22 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2012.12.04. 19:05
Hozzászólások:158
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Draguiska™ írta:
Én egy alap programmal szoktam: "paint" :D

De abba hol van RGB színkódolás? Az én windows xpmben nincs ilyen funkció a paintben.

_________________
[mozgo][kozep]
Ha szeretnél tutorialt (bemutatót) kérni, írj, szívesen megcsinálom!
[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 18:13 
Offline
Félisten

Csatlakozott:2012.01.07. 21:10
Hozzászólások:850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Chaos Killer írta:
Draguiska™ írta:
Én egy alap programmal szoktam: "paint" :D

De abba hol van RGB színkódolás? Az én windows xpmben nincs ilyen funkció a paintben.

Nézz egy kicsit jobban körül.

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver csíkok !
HozzászólásElküldve:2012.12.05. 19:55 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Chaos Killer írta:
Draguiska™ írta:
Én egy alap programmal szoktam: "paint" :D

De abba hol van RGB színkódolás? Az én windows xpmben nincs ilyen funkció a paintben.

színkeverésnél

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole