hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 12:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 345 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 343 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [CSO] Violine
HozzászólásElküldve: 2012.12.18. 03:31 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.15. 12:09
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok :D
Van ugye a [CSO] Violine plugin amit bence98007 töltött fel amxx.try.hu-ra és azt a fegyvert parancsal is meglehet venni hogyha van elég pénze az illetőnek...
Nos nekem az lenne a problémám hogy ne mindenki tudja megvenni csak VIP vagy ADMIN , azaz akinek KICK joga van :D
Tudna e vki segíteni hogy mit írjak bele a pluginba ehez??
Elöre is köszönöm :)

_________________
Ha segítettem egy Kép jól jönne :D
In-game zenelejátszó pluginom
1.Szerver:
[S.W.A.T]Különleges kommandosok FUN/PUB
2.Szerver: Konfig alatt!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Violine
HozzászólásElküldve: 2012.12.18. 12:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.21. 18:04
Hozzászólások: 557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Kód:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
{

}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Violine
HozzászólásElküldve: 2012.12.18. 14:48 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2012.01.15. 12:09
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
small írta:
Kód:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
{

}

Ez pontosan hova illeszem bele? Mert bele illesztettem de az átalakító error-t ír :S

Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <xs>
#include <cstrike>

#define ENG_NULLENT         -1
#define EV_INT_WEAPONKEY   EV_INT_impulse
#define violine_WEAPONKEY       838
#define MAX_PLAYERS        32
#define IsValidUser(%1) (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)

const USE_STOPPED = 0
const OFFSET_ACTIVE_ITEM = 373
const OFFSET_WEAPONOWNER = 41
const OFFSET_LINUX = 5
const OFFSET_LINUX_WEAPONS = 4

#define WEAP_LINUX_XTRA_OFF      4
#define m_fKnown               44
#define m_flNextPrimaryAttack       46
#define m_flTimeWeaponIdle         48
#define m_iClip               51
#define m_fInReload            54
#define PLAYER_LINUX_XTRA_OFF   5
#define m_flNextAttack            83

#define violine_RELOAD_TIME    2.7
#define violine_RELOAD         1
#define violine_DRAW         2
#define violine_SHOOT1         3
#define violine_SHOOT2         4

#define write_coord_f(%1)   engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)

new const Fire_Sounds[][] = { "weapons/violingun_shoot1.wav" }

new violine_V_MODEL[64] = "models/swat_fun/v_admin_gitar.mdl"
new violine_P_MODEL[64] = "models/swat_fun/p_admin_gitar.mdl"
new violine_W_MODEL[64] = "models/swat_fun/w_admin_gitar.mdl"

new const GUNSHOT_DECALS[] = { 41, 42, 43, 44, 45 }
new hegedu_ar
new cvar_dmg_violine, cvar_recoil_violine, g_itemid_violine, cvar_clip_violine, cvar_spd_violine, cvar_violine_ammo
new g_MaxPlayers, g_orig_event_violine, g_IsInPrimaryAttack
new Float:cl_pushangle[MAX_PLAYERS + 1][3], m_iBlood[2]
new g_has_violine[33], g_clip_ammo[33], g_violine_TmpClip[33], oldweap[33]

new gmsgWeaponList

const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM =
(1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<
CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
new const WEAPONENTNAMES[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
   "weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
   "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
   "weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

public plugin_init()
{
   register_plugin("[S.W.A.T ADMIN] Gitar", "1.0", "RapperFeri")
   register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
   register_event("CurWeapon","CurrentWeapon","be","1=1")
   RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_galil", "fw_violine_AddToPlayer")
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tank", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tankmortar", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tankrocket", "fw_UseStationary_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Use, "func_tanklaser", "fw_UseStationary_Post", 1)
   for (new i = 1; i < sizeof WEAPONENTNAMES; i++)
      if (WEAPONENTNAMES[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "fw_Item_Deploy_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_galil", "fw_violine_PrimaryAttack")
   RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_galil", "fw_violine_PrimaryAttack_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_galil", "violine_ItemPostFrame")
   RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_galil", "violine_Reload")
   RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_galil", "violine_Reload_Post", 1)
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")
   register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
   register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent")
   
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "worldspawn", "fw_TraceAttack", 1)
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_breakable", "fw_TraceAttack", 1)
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_wall", "fw_TraceAttack", 1)
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door", "fw_TraceAttack", 1)
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_door_rotating", "fw_TraceAttack", 1)
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_plat", "fw_TraceAttack", 1)
   RegisterHam(Ham_TraceAttack, "func_rotating", "fw_TraceAttack", 1)
   
   cvar_dmg_violine = register_cvar("zp_violine_dmg", "1.0")
   cvar_recoil_violine = register_cvar("zp_violine_recoil", "0.98")
   cvar_clip_violine = register_cvar("zp_violine_clip", "30")
   cvar_spd_violine = register_cvar("zp_violine_spd", "1.19")
   cvar_violine_ammo = register_cvar("zp_violine_ammo", "180")
   hegedu_ar = register_cvar("hegedu_ara", "1")
   register_clcmd("amxx_admin_gitar", "vasarlas")
   gmsgWeaponList = get_user_msgid("WeaponList")
   g_MaxPlayers = get_maxplayers()
   set_task(0.1, "hirdetes")
}

public plugin_precache()
{
   precache_model(violine_V_MODEL)
   precache_model(violine_P_MODEL)
   precache_model(violine_W_MODEL)
   for(new i = 0; i < sizeof Fire_Sounds; i++)
      precache_sound(Fire_Sounds[i])   
   precache_sound("weapons/violingun_clipin.wav")
   precache_sound("weapons/violingun_clipout.wav")
   precache_sound("weapons/violingun_draw.wav")
   m_iBlood[0] = precache_model("sprites/blood.spr")
   m_iBlood[1] = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
   precache_generic("sprites/weapon_violine.txt")
   precache_generic("sprites/640hud74.spr")
   
   register_clcmd("weapon_violine", "weapon_hook")   
   
   register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent_Post", 1)
}

public weapon_hook(id)
{
   engclient_cmd(id, "weapon_galil")
   return PLUGIN_HANDLED
}

public fw_TraceAttack(iEnt, iAttacker, Float:flDamage, Float:fDir[3], ptr, iDamageType)
{
   if(!is_user_alive(iAttacker))
      return
   
   new g_currentweapon = get_user_weapon(iAttacker)
   
   if(g_currentweapon != CSW_GALIL) return
   
   if(!g_has_violine[iAttacker]) return
   
   static Float:flEnd[3]
   get_tr2(ptr, TR_vecEndPos, flEnd)

if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
{

}
   
   if(iEnt)
   {
      message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
      write_byte(TE_DECAL)
      write_coord_f(flEnd[0])
      write_coord_f(flEnd[1])
      write_coord_f(flEnd[2])
      write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
      write_short(iEnt)
      message_end()
   }
   else
   {
      message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
      write_byte(TE_WORLDDECAL)
      write_coord_f(flEnd[0])
      write_coord_f(flEnd[1])
      write_coord_f(flEnd[2])
      write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
      message_end()
   }
   message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
   write_byte(TE_GUNSHOTDECAL)
   write_coord_f(flEnd[0])
   write_coord_f(flEnd[1])
   write_coord_f(flEnd[2])
   write_short(iAttacker)
   write_byte(GUNSHOT_DECALS[random_num (0, sizeof GUNSHOT_DECALS -1)])
   message_end()
}

public hirdetes()
{
   client_print(0, print_chat, "[Hegedu] Hegedu vasarlashoz, ird be: /hegedu")
   set_task(480.0, "hirdetes")
}
public plugin_natives ()
{
   register_native("give_weapon_violine", "native_give_weapon_add", 1)
}
public native_give_weapon_add(id)
{
   give_violine(id)
}

public fwPrecacheEvent_Post(type, const name[])
{
   if (equal("events/galil.sc", name))
   {
      g_orig_event_violine = get_orig_retval()
      return FMRES_HANDLED
   }
   return FMRES_IGNORED
}

public client_connect(id)
{
   g_has_violine[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
   g_has_violine[id] = false
}


public fw_SetModel(entity, model[])
{
   if(!is_valid_ent(entity))
      return FMRES_IGNORED
   
   static szClassName[33]
   entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName))
   
   if(!equal(szClassName, "weaponbox"))
      return FMRES_IGNORED
   
   static iOwner
   
   iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
   
   if(equal(model, "models/w_galil.mdl"))
   {
      static iStoredAugID
      
      iStoredAugID = find_ent_by_owner(ENG_NULLENT, "weapon_galil", entity)
      
      if(!is_valid_ent(iStoredAugID))
         return FMRES_IGNORED
      
      if(g_has_violine[iOwner])
      {
         entity_set_int(iStoredAugID, EV_INT_WEAPONKEY, violine_WEAPONKEY)
         
         g_has_violine[iOwner] = false
         
         entity_set_model(entity, violine_W_MODEL)
         
         return FMRES_SUPERCEDE
      }
   }
   return FMRES_IGNORED
}

public give_violine(id)
{
   drop_weapons(id, 1)
   new iWep2 = give_item(id,"weapon_galil")
   if( iWep2 > 0 )
   {
      cs_set_weapon_ammo(iWep2, get_pcvar_num(cvar_clip_violine))
      cs_set_user_bpammo (id, CSW_GALIL, get_pcvar_num(cvar_violine_ammo))   
      UTIL_PlayWeaponAnimation(id, violine_DRAW)
      set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
      
      message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, _, id)
      write_string("weapon_violine")
      write_byte(4)
      write_byte(90)
      write_byte(-1)
      write_byte(-1)
      write_byte(0)
      write_byte(17)
      write_byte(CSW_GALIL)
      message_end()
   }
   g_has_violine[id] = true
}

public vasarlas(id, itemid)
{
   if (is_user_alive(id))
   {
      new penz = cs_get_user_money(id)
      if (penz >= get_pcvar_num(hegedu_ar))
      {
         if(itemid != g_itemid_violine)
            return
         give_violine(id)
         cs_set_user_money(id, penz-=get_pcvar_num(hegedu_ar), 1)
         client_print(id, print_chat, "[S.W.A.T ADMIN] Sikeresen vasaroltal egy hegedut!")
      }
      else
      {
         client_print(id, print_chat, "[S.W.A.T ADMIN] Nincs eleg penzed! Kell: %d $", get_pcvar_num(hegedu_ar))
      }
   }
}

public fw_violine_AddToPlayer(violine, id)
{
   if(!is_valid_ent(violine) || !is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED
   
   if(entity_get_int(violine, EV_INT_WEAPONKEY) == violine_WEAPONKEY)
   {
      g_has_violine[id] = true
      
      entity_set_int(violine, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
      
      message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, {0,0,0}, id)
      write_string("weapon_violine")
      write_byte(4)
      write_byte(90)
      write_byte(-1)
      write_byte(-1)
      write_byte(0)   
      write_byte(17)
      write_byte(CSW_GALIL)
      message_end()
      
      return HAM_HANDLED
   }
   else
   {
      message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, {0,0,0}, id)
      write_string("weapon_galil")
      write_byte(4)
      write_byte(90)
      write_byte(-1)
      write_byte(-1)
      write_byte(0)
      write_byte(17)
      write_byte(CSW_GALIL)
      message_end()
   }
   return HAM_IGNORED
}

public fw_UseStationary_Post(entity, caller, activator, use_type)
{
   if (use_type == USE_STOPPED && is_user_connected(caller))
      replace_weapon_models(caller, get_user_weapon(caller))
}

public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
   static owner
   owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
   
   static weaponid
   weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
   
   replace_weapon_models(owner, weaponid)
}

public CurrentWeapon(id)
{
   replace_weapon_models(id, read_data(2))
   
   if(read_data(2) != CSW_GALIL || !g_has_violine[id])
      return
   
   static Float:iSpeed
   if(g_has_violine[id])
      iSpeed = get_pcvar_float(cvar_spd_violine)
   
   static weapon[32],Ent
   get_weaponname(read_data(2),weapon,31)
   Ent = find_ent_by_owner(-1,weapon,id)
   if(Ent)
   {
      static Float:Delay
      Delay = get_pdata_float( Ent, 46, 4) * iSpeed
      if (Delay > 0.0)
      {
         set_pdata_float(Ent, 46, Delay, 4)
      }
   }
}

replace_weapon_models(id, weaponid)
{
switch (weaponid)
{
   case CSW_GALIL:
   {
      new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
      if (userTeam == CS_TEAM_CT & CS_TEAM_T & CS_TEAM_SPECTATOR)
         return;
         if(g_has_violine[id])
         {
            set_pev(id, pev_viewmodel2, violine_V_MODEL)
            set_pev(id, pev_weaponmodel2, violine_P_MODEL)
            if(oldweap[id] != CSW_GALIL)
            {
               UTIL_PlayWeaponAnimation(id, violine_DRAW)
               set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 1.0, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
               
               message_begin(MSG_ONE, gmsgWeaponList, _, id)
               write_string("weapon_violine")
               write_byte(4)
               write_byte(90)
               write_byte(-1)
               write_byte(-1)
               write_byte(0)
               write_byte(17)
               write_byte(CSW_GALIL)
               message_end()
            }
         }
      }
   }
   oldweap[id] = weaponid
}

public fw_UpdateClientData_Post(Player, SendWeapons, CD_Handle)
{
   if(!is_user_alive(Player) || (get_user_weapon(Player) != CSW_GALIL || !g_has_violine[Player]))
      return FMRES_IGNORED
   
   set_cd(CD_Handle, CD_flNextAttack, halflife_time () + 0.001)
   return FMRES_HANDLED
}

public fw_violine_PrimaryAttack(Weapon)
{
   new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
   
   if (!g_has_violine[Player])
      return
   
   g_IsInPrimaryAttack = 1
   pev(Player,pev_punchangle,cl_pushangle[Player])
   
   g_clip_ammo[Player] = cs_get_weapon_ammo(Weapon)
}

public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid, Float:delay, Float:origin[3], Float:angles[3], Float:fparam1, Float:fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
{
   if ((eventid != g_orig_event_violine) || !g_IsInPrimaryAttack)
      return FMRES_IGNORED
   if (!(1 <= invoker <= g_MaxPlayers))
      return FMRES_IGNORED
   
   playback_event(flags | FEV_HOSTONLY, invoker, eventid, delay, origin, angles, fparam1, fparam2, iParam1, iParam2, bParam1, bParam2)
   return FMRES_SUPERCEDE
}

public fw_violine_PrimaryAttack_Post(Weapon)
{
   g_IsInPrimaryAttack = 0
   new Player = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4)
   
   new szClip, szAmmo
   get_user_weapon(Player, szClip, szAmmo)
   
   if(!is_user_alive(Player))
      return
   
   if(g_has_violine[Player])
   {
      if (!g_clip_ammo[Player])
         return
      
      new Float:push[3]
      pev(Player,pev_punchangle,push)
      xs_vec_sub(push,cl_pushangle[Player],push)
      
      xs_vec_mul_scalar(push,get_pcvar_float(cvar_recoil_violine),push)
      xs_vec_add(push,cl_pushangle[Player],push)
      set_pev(Player,pev_punchangle,push)
      
      emit_sound(Player, CHAN_WEAPON, Fire_Sounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
      UTIL_PlayWeaponAnimation(Player, random_num(violine_SHOOT1, violine_SHOOT2))
   }
}

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
   if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
   {
      if(get_user_weapon(attacker) == CSW_GALIL)
      {
         if(g_has_violine[attacker])
            SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(cvar_dmg_violine))
      }
   }
}

public message_DeathMsg(msg_id, msg_dest, id)
{
   static szTruncatedWeapon[33], iAttacker, iVictim
   
   get_msg_arg_string(4, szTruncatedWeapon, charsmax(szTruncatedWeapon))
   
   iAttacker = get_msg_arg_int(1)
   iVictim = get_msg_arg_int(2)
   
   if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim)
      return PLUGIN_CONTINUE
   
   if(equal(szTruncatedWeapon, "galil") && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_GALIL)
   {
      if(g_has_violine[iAttacker])
         set_msg_arg_string(4, "galil")
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

stock fm_cs_get_current_weapon_ent(id)
{
   return get_pdata_cbase(id, OFFSET_ACTIVE_ITEM, OFFSET_LINUX)
}

stock fm_cs_get_weapon_ent_owner(ent)
{
   return get_pdata_cbase(ent, OFFSET_WEAPONOWNER, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
}

stock UTIL_PlayWeaponAnimation(const Player, const Sequence)
{
   set_pev(Player, pev_weaponanim, Sequence)
   
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, .player = Player)
   write_byte(Sequence)
   write_byte(pev(Player, pev_body))
   message_end()
}

public violine_ItemPostFrame(weapon_entity)
{
   new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
   if (!is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED
   
   if (!g_has_violine[id])
      return HAM_IGNORED
   
   static iClipExtra
   
   iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_violine)
   new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
   
   new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_GALIL)
   new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
   
   new fInReload = get_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
   
   if( fInReload && flNextAttack <= 0.0 )
   {
      new j = min(iClipExtra - iClip, iBpAmmo)
      
      set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, iClip + j, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, iBpAmmo-j)
      
      set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 0, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
      fInReload = 0
   }
   return HAM_IGNORED
}

public violine_Reload(weapon_entity)
{
   new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
   if (!is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED
   
   if (!g_has_violine[id])
      return HAM_IGNORED
   
   static iClipExtra
   
   if(g_has_violine[id])
      iClipExtra = get_pcvar_num(cvar_clip_violine)
   
   g_violine_TmpClip[id] = -1
   
   new iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_GALIL)
   new iClip = get_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
   
   if (iBpAmmo <= 0)
      return HAM_SUPERCEDE
   
   if (iClip >= iClipExtra)
      return HAM_SUPERCEDE
   
   g_violine_TmpClip[id] = iClip
   
   return HAM_IGNORED
}

public violine_Reload_Post(weapon_entity)
{
   new id = pev(weapon_entity, pev_owner)
   if (!is_user_connected(id))
      return HAM_IGNORED
   
   if (!g_has_violine[id])
      return HAM_IGNORED
   
   if (g_violine_TmpClip[id] == -1)
      return HAM_IGNORED
   
   set_pdata_int(weapon_entity, m_iClip, g_violine_TmpClip[id], WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
   
   set_pdata_float(weapon_entity, m_flTimeWeaponIdle, violine_RELOAD_TIME, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
   
   set_pdata_float(id, m_flNextAttack, violine_RELOAD_TIME, PLAYER_LINUX_XTRA_OFF)
   
   set_pdata_int(weapon_entity, m_fInReload, 1, WEAP_LINUX_XTRA_OFF)
   
   UTIL_PlayWeaponAnimation(id, violine_RELOAD)
   
   return HAM_IGNORED
}

stock drop_weapons(id, dropwhat)
{
   static weapons[32], num, i, weaponid
   num = 0
   get_user_weapons(id, weapons, num)
   
   for (i = 0; i < num; i++)
   {
      weaponid = weapons[i]
      
      if (dropwhat == 1 && ((1<<weaponid) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM))
      {
         static wname[32]
         get_weaponname(weaponid, wname, sizeof wname - 1)
         engclient_cmd(id, "drop", wname)
      }
   }
}
wner

iOwner = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)

if(equal(model,

_________________
Ha segítettem egy Kép jól jönne :D
In-game zenelejátszó pluginom
1.Szerver:
[S.W.A.T]Különleges kommandosok FUN/PUB
2.Szerver: Konfig alatt!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole