hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 00:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 437 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 437 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés szerverre
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 14:32 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.17. 14:47
Hozzászólások: 8
Segitségre lenne szükségem kés szeromra olyan plugin kellene ami olyan,hogy ne tudjanak hátba szurni az ellenfélt meg oldalról ha lehetséges.nagyon megköszönném ha valaki tudna ebben segiteni.bármilyen megoldás ha lehetséges érdekel aki tud ebben segiteni(föleg a hátbaszurás miatt)!!!!!
köszönöm elöre is segitséget!!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szerverre
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 18:52 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
Tessék.:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Anti Behind"
  6. #define VERSION "1.1"
  7. #define AUTHOR "Bobs"
  8.  
  9. #define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, FM_OFFSET_TEAM)
  10. #define FM_OFFSET_TEAM 114
  11.  
  12. #define BACKSTAB_ANGLE 93.0 //Changeable
  13. #define BACKSTAB_MAX_DAMAGE 0.0 //Changeable
  14.  
  15. #define FFADE_IN 0x0000
  16. #define FFADE_OUT 0x0001
  17.  
  18. new gmsgScreenFade;
  19. new gMaxPlayers;
  20. new bool:gBackStabing[33];
  21. new cvar_slap;
  22.  
  23.  
  24. public plugin_init()
  25. {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  27.  
  28. register_forward(FM_CmdStart, "Fwd_CmdStart");
  29.  
  30. cvar_slap = register_cvar("ab_slap", "1");
  31.  
  32. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Event_TakeDamage");
  33.  
  34. gMaxPlayers = global_get(glb_maxClients);
  35.  
  36. gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
  37. }
  38.  
  39. public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, uc_seed)
  40. {
  41. if(!is_user_alive(id))
  42. return FMRES_IGNORED;
  43.  
  44. static Float:fViewAngles[3], iButton, iTemp;
  45. get_uc(uc_handle, UC_ViewAngles, fViewAngles);
  46. iButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
  47.  
  48. if(((iButton & IN_ATTACK) || (iButton & IN_ATTACK2)) && get_user_weapon(id, iTemp, iTemp) == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. static iEnt, Float:fOrigin[3];
  51. pev(id, pev_origin, fOrigin);
  52.  
  53. iEnt = fm_trace_target(id, fOrigin, 100);
  54.  
  55. if(!(1 <= iEnt <= gMaxPlayers))
  56. return FMRES_IGNORED;
  57.  
  58. static Float:fTViewAngles[3];
  59. pev(iEnt, pev_v_angle, fTViewAngles);
  60.  
  61. static Float:fMinAngle, Float:fMaxAngle;
  62. fMinAngle = fViewAngles[1] - BACKSTAB_ANGLE;
  63. fMaxAngle = fViewAngles[1] + BACKSTAB_ANGLE;
  64.  
  65. if(fMinAngle <= fTViewAngles[1] <= fMaxAngle)
  66. {
  67. gBackStabing[id] = true;
  68. }
  69. else
  70. {
  71. gBackStabing[id] = false;
  72. }
  73. }
  74. return FMRES_IGNORED;
  75. }
  76.  
  77. public Event_TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage, dmgbits)
  78. {
  79. if(inflictor == 0)
  80. return HAM_IGNORED;
  81.  
  82. if(!is_user_alive(attacker) || !gBackStabing[attacker] || (fm_get_user_team(this) == fm_get_user_team(attacker)))
  83. return HAM_IGNORED;
  84.  
  85. if(damage > BACKSTAB_MAX_DAMAGE)
  86. {
  87. SetHamParamFloat(4, BACKSTAB_MAX_DAMAGE);
  88. set_task(0.1, "FadeScreenAttacker", attacker);
  89. set_task(0.1, "FadeScreenVictim", this);
  90. }
  91. return HAM_HANDLED;
  92. }
  93.  
  94. stock fm_trace_target(ignoreent, const Float:start[3], distance)
  95. {
  96. new Float:fAim[3], Float:end[3];
  97. velocity_by_aim(ignoreent, distance, fAim);
  98.  
  99. end[0] = start[0] + fAim[0];
  100. end[1] = start[1] + fAim[1];
  101. end[2] = start[2] + fAim[2];
  102.  
  103. engfunc(EngFunc_TraceLine, start, end, ignoreent == -1 ? 1 : 0, ignoreent, 0);
  104.  
  105. new ent = get_tr2(0, TR_pHit);
  106.  
  107. return pev_valid(ent) ? ent : 0;
  108. }
  109.  
  110. public FadeScreenAttacker(idattacker)
  111. {
  112. if(!is_user_connected(idattacker))
  113. {
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. if(get_pcvar_num(cvar_slap))
  118. {
  119. user_slap(idattacker, 0);
  120. user_slap(idattacker, 0);
  121. user_slap(idattacker, 0);
  122. }
  123.  
  124. message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, idattacker);
  125. write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  126. write_short(2000); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  127. write_short(FFADE_IN);
  128. write_byte(139); // Red
  129. write_byte(26); // Green
  130. write_byte(26); // Blue
  131. write_byte(255); // Transperency
  132. message_end();
  133.  
  134. return PLUGIN_HANDLED;
  135. }
  136.  
  137. public FadeScreenVictim(id)
  138. {
  139. if(!is_user_connected(id))
  140. {
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143.  
  144. message_begin(MSG_ONE, gmsgScreenFade, {0,0,0}, id);
  145. write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  146. write_short(600); // Timer ex: 1000 = 1 sec
  147. write_short(FFADE_IN);
  148. write_byte(20); // Red
  149. write_byte(20); // Green
  150. write_byte(255); // Blue
  151. write_byte(175); // Transperency
  152. message_end();
  153.  
  154. return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  157. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1030\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  158. */
  159.  

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szerverre
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 21:46 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.17. 14:47
Hozzászólások: 8
köszi a plugint nem erre gondoltam ez megvan már régota de sokszor nem müködik rendesen azaz bugos.esetleg más megoldás?
vagy átirni nem leeht ezt a plugint amiben müködne hogy hátba ne szurjon az ellenfél:köszi elöre is a segitséget


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés szerverre
HozzászólásElküldve: 2012.12.30. 22:33 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
nemigazán lehet...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 91 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole