hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.18. 14:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont rendszer!
HozzászólásElküldve:2013.02.01. 11:10 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.12.22. 10:06
Hozzászólások:54
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Hali nekem kéne egy olyan pont rendszer hogy normálisan megy a game és
hs: 10p
kill: 5p
bomba lerakás/felszedés : 20p
bombával kill : 15p
A pontot hudban számolja : "Pont : x" jól látható színnel!
A pontokért fegyvereket lehessen venni egy menüből saybe : /shop és a menü fölé a nicknevem "OLD'sCOOL"
a fegyvereket tudjam cserélni!

előreis köszönöm! :D

_________________
[mozgo][kozep]Bartos Cs. István[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer!
HozzászólásElküldve:2013.02.01. 13:03 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <nvault>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Pont rendeszer"
  10. #define AUTHOR "Small"
  11. #define VERSION "1.0"
  12.  
  13. new g_vault
  14. new pontok[33]
  15. new name[33][32]
  16. new bool:m4a1 = true
  17. new bool:awp = true
  18. new bool:granat = true
  19. new bool:ak47 = true
  20. public plugin_init()
  21. {
  22.  
  23. register_event("DeathMsg", "Death", "a")
  24. set_task(4.9, "hud", 0, "", 0, "b", 0);
  25. register_clcmd("team_say shop", "shopmenu")
  26. register_clcmd("team_say /shop", "shopmenu")
  27. register_clcmd("say shop", "shopmenu")
  28. register_clcmd("say /shop", "shopmenu")
  29. g_vault = nvault_open("Ido")
  30. }
  31.  
  32.  
  33.  
  34. public shopmenu(id)
  35. {
  36.  
  37. new menu = menu_create("\rValasz a menumbol:", "menu_handler");
  38.  
  39. menu_additem(menu, "\wM4A1 (50p)", "1", 0);
  40. menu_additem(menu, "\wAK47 (30p)", "2", 0);
  41. menu_additem(menu, "\wSMG (30p)","3",0);
  42. menu_additem(menu, "\wOsszes Granat(15p)", "4", 0);
  43. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  44.  
  45.  
  46. menu_display(id, menu, 0);
  47.  
  48. }
  49. public menu_handler(id, menu, item)
  50.  
  51. {
  52.  
  53. if( item == MENU_EXIT )
  54.  
  55. {
  56.  
  57. menu_destroy(menu);
  58.  
  59.  
  60.  
  61. return PLUGIN_HANDLED;
  62.  
  63. }
  64.  
  65. new data[6], szName[64];
  66.  
  67. new access, callback;
  68.  
  69.  
  70. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  71.  
  72.  
  73.  
  74.  
  75. new key = str_to_num(data);
  76.  
  77.  
  78.  
  79.  
  80. switch(key)
  81.  
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85.  
  86. {
  87.  
  88. if(pontok[id] < 50)
  89. {
  90. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  91. }
  92. else if(m4a1 == false)
  93. {
  94. client_print(id,print_chat,"Mar van ilyen targyad!")
  95. }
  96. else
  97. {
  98. give_item(id, "weapon_m4a1")
  99. pontok[id] -= 50
  100. m4a1 = false
  101. }
  102. }
  103.  
  104. case 2:
  105. {
  106. if(pontok[id] < 30)
  107. {
  108. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  109. }
  110. else if(ak47 == false)
  111. {
  112. client_print(id,print_chat,"Mar van ilyen targyad!")
  113. }
  114. else
  115. {
  116. give_item(id, "weapon_ak47")
  117. pontok[id] -= 30
  118. ak47 = false
  119. }
  120.  
  121.  
  122. }
  123.  
  124. case 3:
  125. {
  126. if(pontok[id] < 30)
  127. {
  128. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg pontod!")
  129. }
  130. else if(awp == false)
  131. {
  132. client_print(id,print_chat,"Mar van ilyen targyad!")
  133. }
  134. else
  135. {
  136. give_item(id, "weapon_awp")
  137. pontok[id] -= 30
  138. awp = false
  139. }
  140.  
  141. }
  142.  
  143. case 4:
  144. {
  145. if(pontok[id] < 15)
  146. {
  147. client_print(id,print_chat,"Nincs eleg penzed!")
  148. }
  149. else if(granat == false)
  150. {
  151. client_print(id,print_chat,"Mar van ilyen targyad!")
  152. }
  153. else
  154. {
  155. give_item(id,"weapon_flashbang")
  156. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  157. give_item(id,"weapon_smokegrenade")
  158. pontok[id] -= 15
  159. granat = false
  160. }
  161. }
  162.  
  163. }
  164.  
  165.  
  166. menu_destroy(menu);
  167.  
  168. return PLUGIN_HANDLED;
  169.  
  170. }
  171.  
  172. public mentes(id)
  173. {
  174. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  175.  
  176. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  177. format(vaultdata,255,"%s", pontok[id])
  178.  
  179. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  180. return PLUGIN_CONTINUE
  181. }
  182. public betoltes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  185.  
  186. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  187.  
  188. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  189.  
  190. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. public client_disconnect(id)
  194. {
  195. {
  196. mentes(id)
  197. }
  198. }
  199.  
  200.  
  201. public client_connect(id)
  202. {
  203. {
  204. get_user_name(id, name[id], 31)
  205. betoltes(id)
  206. }
  207.  
  208. }
  209. public hud(id)
  210. {
  211.  
  212. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.5, 0.0, 0, 6.0, 5.0)
  213. show_hudmessage(0,"Pont: %d",pontok[id])
  214.  
  215. }
  216. public Death(id)
  217. {
  218. new attacker = read_data(1);
  219. new hs = read_data(3);
  220.  
  221.  
  222. if(hs)
  223. {
  224. pontok[attacker] += 10
  225. client_print(attacker,print_chat,"+10 pontot kaptal a fejlovesert")
  226. }
  227. else if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
  228. {
  229. pontok[attacker] += 10
  230. client_print(attacker,print_chat,"+10 pontot kaptal a granat olesert")
  231. }
  232. else
  233. {
  234. pontok[attacker] += 5
  235. client_print(attacker,print_chat,"+5 pontot kaptal az olesert")
  236. }
  237. }
  238. public bomb_planted( id )
  239. {
  240. pontok[id] += 20
  241. client_print(id,print_chat,"20+ pontot kaptal a c4 lerakasaert")
  242. }
  243. public bomb_defused(id)
  244. {
  245. pontok[id] += 20
  246. client_print(id,print_chat,"20+ pontot kaptal a c4 felszedeseert")
  247. }
  248.  
  249.  
  250.  
  251.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer!
HozzászólásElküldve:2013.02.01. 15:12 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2012.12.22. 10:06
Hozzászólások:54
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
a fegyvereket hova tudomrakni?? :)

_________________
[mozgo][kozep]Bartos Cs. István[/kozep][/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont rendszer!
HozzászólásElküldve:2013.02.01. 15:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2010.11.21. 18:04
Hozzászólások:557
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 74 alkalommal
Mond meg milyen fegyvereket akarsz és berakom...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole