Sziasztok ! 
 
 Csináltam 1 CoD MW3 mod-ot saját kezüleg sajnos nincs benne a szint határ Olvastam a Forumban hogy van rá megoldás hogy kell de sajnos még nem vagyok annyira profi hogy megvalósitsam magamnak , meg persze saját magam lengyenlröl forditottam le !
Na a Lényeg az Itt 1 kisebb részlet a forráskódból amihez kellene alkalmazni azt amit itt találtam fent:
Kód:
if(poziom_gracza[id] > szintlimit)
client_print(id, 3, "valassz kisebb kasztot")
és ezt a szint limitet itt kellene alkalmazni ( pontok kiosztásánál is ! )
Kód:
public WybierzKlase(id)
{
   new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "Wybierzfrakcje_Handle");
   for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
      menu_additem(menu, frakcje[i]);
   }
   menu_display(id, menu);
}
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{       
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu2);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }       
   
   item++;
   frakcja_gracza[id] = item;
   new menu = menu_create("[<<eb@>>]Valazd ki a Fegyvered:", "WybierzKlase_Handle");
   new klasa[50];
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
   {
      if(nalezy_do[i] == item){
         WczytajDane(id, i);
         format(klasa, 49, "%s \ySzint: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
         menu_additem(menu, klasa);
      }
      
   }
   
   WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
   
   menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
   menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Elozo Oldal");
   menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo Oldal");
   menu_display(id, menu);
   
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   #if defined BOTY
   if(is_user_bot2(id))
      WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
   #endif
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) 
{ 
   client_cmd(id, "spk mw/select"); 
   
   if(item == MENU_EXIT) 
   { 
      menu_destroy(menu); 
      return PLUGIN_CONTINUE; 
   }        
   
   item++; 
   
   new ile = 0; 
   for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++) 
   { 
      if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){ 
         ile++; 
      } 
      if(ile == item)
      { 
         item = i; 
         break; 
      } 
   } 
   if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) || item == Terminator && !(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION) || item == Assassin && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == RatkoMladic && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E) || item == Ujpremium1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) || item == Ujpremium2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) 
   { 
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a Premium Fegyokhoz."); 
      WybierzKlase(id); 
      return PLUGIN_CONTINUE; 
   }
   
   else if(item == Polgarmester && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Armageddon && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Gyilkos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Generalis && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Harcos && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Uj1 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) || item == Ujvip2 && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) 
   { 
      ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Nincs Hozzaferesed a VIP Fegyokhoz."); 
      WybierzKlase(id); 
      return PLUGIN_CONTINUE; 
   } 
   
   else
   {
      if(item == klasa_gracza[id]) 
         return PLUGIN_CONTINUE; 
      
      
      
      if(klasa_gracza[id]) 
      { 
         nowa_klasa_gracza[id] = item; 
         ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Ez lesz a Fegyvered a kovetkezo kortol"); 
      } 
      else 
      { 
         klasa_gracza[id] = item; 
         WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); 
         if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id); 
      } 
   }
   return PLUGIN_CONTINUE; 
}
public PrzydzielPunkty(id)
{
   new inteligencja[65];
   new zdrowie[60];
   new wytrzymalosc[60];
   new kondycja[60];
   new tytul[25];
   format(inteligencja, 64, "Inteligencia: \r%i \y(Noveli a Tamadast)", inteligencja_gracza[id]);
   format(zdrowie, 59, "Energia: \r%i \y(Noveli az Eleted)", zdrowie_gracza[id]);
   format(wytrzymalosc, 59, "Ero: \r%i \y(Csokenti a Serulest)", wytrzymalosc_gracza[id]);
   format(kondycja, 59, "Kondicio: \r%i \y(Noveli a futas tempojat)", kondycja_gracza[id]);
   format(tytul, 24, "Eloszthato Pontok(%i):", punkty_player[id]);
   new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
   menu_additem(menu, inteligencja);
   menu_additem(menu, zdrowie);
   menu_additem(menu, wytrzymalosc);
   menu_additem(menu, kondycja);
   menu_display(id, menu);
   #if defined BOTY
   if(is_user_bot2(id))
      PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
   #endif
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
   client_cmd(id, "spk mw/select");
   
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   
   switch(item) 
   { 
      case 0: 
      {   
         if(inteligencja_gracza[id]<125)
            inteligencja_gracza[id]++;
         else 
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis inteligenciat");
         
      }
      case 1: 
      {   
         if(zdrowie_gracza[id]<125)
            zdrowie_gracza[id]++;
         else 
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Energiad");
      }
      case 2: 
      {   
         if(wytrzymalosc_gracza[id]<125)
            wytrzymalosc_gracza[id]++;
         else 
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Erot");
         
      }
      case 3: 
      {   
         if(kondycja_gracza[id]<125)
            kondycja_gracza[id]++;
         else 
            ColorChat(id, RED, "[<<eb@>> CoD:MW3] ^x04 Elerted a maximalis Kondiciot");
      }
   }
   
   punkty_player[id]--;
   
   if(punkty_player[id]>0)
      PrzydzielPunkty(id);
   
   return PLUGIN_CONTINUE;
}
Meg ha Kérhetnénk hozzá 1 Cvart is mellékeljetek 

Szerintem Ennyi elég 

 Remélem Tudtok Segiteni Előre is köszönöm 

)))