hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 00:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 525 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 523 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:28 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
kecske123 írta:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/src/phpzL3VKf.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Could not locate output file /bin/phpzL3VKf.amx (compile failed).


tessék !
irjad meg rendesen

fuu te... ha tudod mi az a UTF-8 kódolás akkor szedd ki belőle.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Szerintem ne így beszélj azokkal, akik segíteni szeretnének, mert nem kötelességük!
kecske123 írta:
tessék !
irjad meg rendesen


Egyébként: http://amxx.pl/kompilator/
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            368 bytes
Code size:             2072 bytes
Data size:              648 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   19472 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:36 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. new kor,jatekos
  6. public plugin_init() {
  7. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  8. }
  9. public new_round(id){
  10. kor++
  11. jatekos=get_playersnum()
  12. ColorChat(0, RED, "[I*Cor3*Only Dust2#-Info] ^x04Kör:%d/50 ^x03Jelenlévö Játékosok:%d",kor,jatekos)
  13. if(kor>=50)
  14. {
  15. server_cmd("changelevel de_dust2")
  16. }
  17. }



tessek nem jo sehogy sem mit szedjek ki??
asse tudom miaz te


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Tökéletesen átalakítja (http://amxx.pl/kompilator/).

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            368 bytes
Code size:             2072 bytes
Data size:              708 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   19532 bytes
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:38 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.09.12. 15:18
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Kuld el az amxx filet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:41 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
kecske123 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. new kor,jatekos
  6. public plugin_init() {
  7. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  8. }
  9. public new_round(id){
  10. kor++
  11. jatekos=get_playersnum()
  12. ColorChat(0, RED, "[I*Cor3*Only Dust2#-Info] ^x04Kör:%d/50 ^x03Jelenlévö Játékosok:%d",kor,jatekos)
  13. if(kor>=50)
  14. {
  15. server_cmd("changelevel de_dust2")
  16. }
  17. }



tessek nem jo sehogy sem mit szedjek ki??
asse tudom miaz te

Remélem ismered a AMX MOD x Studiot- na ottan megnyitod ezt a plugint(SMA ban) és a plugin elején olyan van hogy:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>


ezt töröld:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. 


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.24. 19:42
Hozzászólások: 320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Az egész forráskódot már te magad is leírtad.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. new kor,jatekos
  6. public plugin_init() {
  7. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  8. }
  9. public new_round(id){
  10. kor++
  11. jatekos=get_playersnum()
  12. ColorChat(0, RED, "[I*Cor3*Only Dust2#-Info] ^x04Kör:%d/50 ^x03Jelenlévö Játékosok:%d",kor,jatekos)
  13. if(kor>=50)
  14. {
  15. server_cmd("changelevel de_dust2")
  16. }
  17. }
  18.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 16:45 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
kecske123 írta:
de baszki nem igaz hogy nem tudod már rendesen leirni az egész sma-t !!!!

akkor artikulálok: AMXX studioban cseréld le a egész forráskódot erre:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. new kor,jatekos
  6. public plugin_init() {
  7. register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
  8. }
  9. public new_round(id){
  10. kor++
  11. jatekos=get_playersnum()
  12. ColorChat(0, RED, "[I*Cor3*Only Dust2#-Info] ^x04Kör:%d/50 ^x03Jelenlévö Játékosok:%d",kor,jatekos)
  13. if(kor>=50)
  14. {
  15. server_cmd("changelevel de_dust2")
  16. }
  17. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: korok
HozzászólásElküldve: 2013.10.16. 19:12 
Offline
Felfüggesztve

Csatlakozott: 2013.08.09. 22:37
Hozzászólások: 571
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 85 alkalommal
fear_ezmegmi írta:
kecske123 írta:
tessék !
irjad meg rendesen

kecske123 írta:
de baszki nem igaz hogy nem tudod már rendesen leirni az egész sma-t !!!!

Na jó tisztázzuk, még egy ilyen megnyilvánulás és törlöm a témádat, nem tudom mit követelőzöl itt, és miért beszélsz így azokkal akik segíteni akarnak neked.

köszönöm fear, pontosan elmondtam mit csináljon, de nem csinálja pedig semmi baj nincs a pluginnal csak a UTF 8 kódok átalakítják magát a fájlt UTF-8 ba.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 100 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole