hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 16:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 182 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 181 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: szintrendszer módosítás
HozzászólásElküldve: 2014.07.10. 15:12 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 21:21
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
vagy esetleg valaki más megcsinálná? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szintrendszer módosítás
HozzászólásElküldve: 2014.07.10. 20:27 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Tessék próbáld:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9.  
  10. new Level[33], eXP[33]
  11. new KillXp, HsXp, HeXp/*, KnifeXp*/
  12. new gVault
  13.  
  14. new const szPrefix[] = "[^4Szintrendszer^3] -"
  15.  
  16. #define MaxLevels 10
  17. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  18. #define TASK_SHOW_HUD 10113
  19.  
  20. new g_msgHudSync
  21. new bool:is_user_ignored[ 33 ]
  22.  
  23. new const Levels[MaxLevels] =
  24. {
  25. 100, // Starter #1
  26. 200, // Noob #2
  27. 400, // Beginner #3
  28. 650, // Knifer #4
  29. 900, // Rambo #5
  30. 1200, // Butcher #6
  31. 1550, // Matrix #7
  32. 1900, // Probhop #8
  33. 2300, // Freak #9
  34. 3000 // Racer #10
  35.  
  36. }
  37. new const Prefix[MaxLevels +1][] =
  38. {
  39. "Bot", // 0
  40. "Kezdo", // 1
  41. "Ujonc", // 2
  42. "Lelkes", // 3
  43. "Tud valamit", // 4
  44. "Tag", // 5
  45. "Fanatikus", // 6
  46. "Veteran", // 7
  47. "Isten", // 8
  48. "Pro", // 9
  49. "Legenda" // 10
  50. }
  51.  
  52. // Bonus Stuff
  53. new healthperlevel,
  54. armorperlevel,
  55. speedperlevel,
  56. damageperlevel,
  57. gravityperlvl
  58.  
  59. new g_iMaxPlayers
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin("Deathrun XP & Level Mod", "0.0.9", "Freestyle")
  64.  
  65. RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "Ham_CheckOthers_Bonus", 1);
  66. RegisterHam ( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_CheckDamage_Bonus", .Post = false );
  67. RegisterHam ( Ham_Item_PreFrame, "player", "Ham_CheckSpeed_Bonus", 1);
  68.  
  69. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  70.  
  71. register_message(get_user_msgid("SayText"),"perfix")
  72.  
  73. register_cvar( "XP_Reward_MSG", "1" ); // Message of the XP Gain
  74.  
  75. // CHAT COMMANDS //
  76. register_clcmd ( "say /xp", "ShowPlayerXP")
  77. register_clcmd ( "say_team /xp", "ShowPlayerXP")
  78. register_clcmd ( "say /level", "ShowPlayerLevel")
  79. register_clcmd ( "say_team /level", "ShowPlayerLevel")
  80.  
  81. // XP SYSTEM //
  82. KillXp = register_cvar("drxp_per_kill", "1")
  83. HsXp = register_cvar("drxp_per_hs", "1")
  84. HeXp = register_cvar("drxp_per_nade_kill", "2")
  85. //KnifeXp = register_cvar("drxp_per_knife_kill", "2")
  86.  
  87. // Give & Remove XP //
  88. register_concmd ( "give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  89. register_concmd ( "remove_xp", "CmdRemoveXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  90.  
  91. /* Bonus Stuff */
  92.  
  93. // Health Per Level //
  94. healthperlevel = register_cvar("health_per_lvl", "0")
  95.  
  96. // Armor Per Level //
  97. armorperlevel = register_cvar("armor_per_lvl", "0")
  98.  
  99. // Speed Per Level //
  100. speedperlevel = register_cvar("speed_per_lvl", "0")
  101.  
  102. // Gravity Per Level //
  103. gravityperlvl = register_cvar("gravity_per_lvl", "0") // NERVER MORE THAN 66 PER LVL
  104.  
  105. // Damage Per Level //
  106. damageperlevel = register_cvar("damage_per_lvl", "0")
  107.  
  108. g_msgHudSync = CreateHudSyncObj()
  109. }
  110.  
  111. public perfix(msgId,msgDest,msgEnt)
  112. {
  113. new id = get_msg_arg_int(1)
  114. if(!is_user_connected(id))
  115.  
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117.  
  118. new szTmp[256],szTmp2[256], szText[128]
  119. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  120. formatex(szText, charsmax(szText), "^x04[%s]", Prefix[Level[id]])
  121. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
  122. {
  123. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szText)
  124. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ")
  125. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp)
  126. }
  127. else
  128. {
  129. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szText)
  130. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2")
  131. }
  132. set_msg_arg_string(2,szTmp2)
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135.  
  136. public plugin_cfg( )
  137. {
  138. gVault = nvault_open( "DEATHRUN_XP" )
  139.  
  140. if ( gVault == INVALID_HANDLE )
  141. set_fail_state( "Error opening nVault" );
  142. }
  143.  
  144. /* INFO ABOUT PERSONAL XP/LEVEL */
  145. public ShowPlayerXP(id)
  146. {
  147. ColorChat(id, GREY, "%s Neked ^4%i^3 XP-d van es a szinted: ^4%s^3!", szPrefix, eXP[id], Prefix[Level[id]])
  148. }
  149.  
  150. public ShowPlayerLevel(id)
  151. {
  152. new name[32]
  153. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  154.  
  155. ColorChat(id, GREY, "%s A te szinted: ^4%s^3 ^4%i^3 XP-vel!", szPrefix, Prefix[Level[id]], eXP[id])
  156. }
  157.  
  158. public Ham_CheckDamage_Bonus( pevVictim, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, iDmgBits )
  159. {
  160. if( !( 1 <= pevAttacker <= g_iMaxPlayers) )
  161. {
  162. return HAM_HANDLED;
  163. }
  164.  
  165. if( !is_user_alive( pevAttacker ) )
  166. {
  167. return HAM_HANDLED;
  168. }
  169.  
  170. SetHamParamFloat( 4 , flDamage + ( get_pcvar_num( damageperlevel ) * Level[ pevAttacker ] ) )
  171.  
  172. return HAM_IGNORED;
  173. }
  174.  
  175. /* Speed Check */
  176. public Ham_CheckSpeed_Bonus( id )
  177. {
  178. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  179. {
  180. return HAM_IGNORED;
  181. }
  182.  
  183. set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( get_pcvar_num(speedperlevel) * Level[ id ] ) );
  184.  
  185. return HAM_IGNORED;
  186. }
  187.  
  188. /* HP & AP & Gravity Check */
  189. public Ham_CheckOthers_Bonus(id)
  190. {
  191. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  192. return HAM_IGNORED;
  193.  
  194. // HP Check
  195. new HPCheck = ( get_user_health(id) + get_pcvar_num(healthperlevel) * Level[ id ] );
  196. set_user_health( id, HPCheck );
  197.  
  198. // AP Check
  199. new APCheck = ( get_user_armor(id) + get_pcvar_num(armorperlevel) * Level[ id ] );
  200. set_user_armor( id, APCheck );
  201.  
  202. // Gravity
  203. new GRAVITYCheck = 800 - ( get_pcvar_num( gravityperlvl ) * Level[ id ] );
  204.  
  205. if(get_pcvar_num(gravityperlvl) > 66)
  206. {
  207. set_user_gravity( id, float( 8 ) / 800.0 );
  208. }
  209. else
  210. {
  211. set_user_gravity( id, float( GRAVITYCheck ) / 800.0 );
  212. }
  213.  
  214. remove_task( TASK_SHOW_HUD + id );
  215.  
  216. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  217.  
  218. return HAM_IGNORED;
  219. }
  220.  
  221. /* Respected Player Join / Leave Stuff */
  222.  
  223. public LvL_12_PlayerJoin(id)
  224. {
  225. new name[32]
  226. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  227.  
  228. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : ^1%s^4 belepett,^1%i^4 XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  229. }
  230.  
  231. public LvL_12_PlayerRemove(id)
  232. {
  233. new name[32]
  234. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  235.  
  236. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : %s lelepett %i XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  237. }
  238.  
  239. public plugin_end( )
  240. nvault_close( gVault )
  241.  
  242. public client_putinserver(id)
  243. {
  244. LoadData(id)
  245. set_task( 3.0, "ShowHud", id, .flags = "b" );
  246.  
  247. if(Level[id] == 12)
  248. {
  249. set_task(5.0, "LvL_12_PlayerJoin", id)
  250. }
  251. }
  252.  
  253. public client_disconnect(id)
  254. {
  255. SaveData(id)
  256.  
  257. if(Level[id] == 12)
  258. {
  259. set_task(1.0, "LvL_12_PlayerRemove", id)
  260. }
  261. }
  262.  
  263. /* XP REWARDS */
  264. public client_death( iKiller, iVictim, wpnindex, hitplace )
  265. {
  266. new vname[32]
  267. new kname[32]
  268.  
  269. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  270. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  271.  
  272. if( is_user_ignored[ iKiller ] )
  273. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  274.  
  275. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  276. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  277.  
  278. if( iKiller != iVictim && ( 1 <= iKiller <= g_iMaxPlayers ) && ( 1 <= iVictim <= g_iMaxPlayers ) && !( hitplace == HIT_HEAD ) && !( wpnindex == CSW_HEGRENADE ) )
  279. {
  280. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(KillXp)
  281.  
  282. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  283. {
  284. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num(KillXp), vname )
  285. }
  286. }
  287.  
  288. if( hitplace == HIT_HEAD )
  289. {
  290. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HsXp)
  291.  
  292. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  293. {
  294. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HsXp), vname )
  295. }
  296. }
  297.  
  298. if( wpnindex == CSW_HEGRENADE && iKiller != iVictim )
  299. {
  300. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HeXp)
  301.  
  302. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  303. {
  304. ColorChat( iKiller, GREEN, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HeXp), vname )
  305. }
  306. }
  307. CheckLevel(iKiller)
  308. SaveData(iKiller)
  309.  
  310. return PLUGIN_CONTINUE
  311. }
  312.  
  313. public CheckLevel(id)
  314. {
  315. if(Level[id] < MaxLevels-1)
  316. {
  317. while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
  318. {
  319. Level[id] += 1
  320. ColorChat(id, GREY, "%s Gratulalok szintet leptel, mostani szinted szama : ^4%i^3", szPrefix, Level[id])
  321. }
  322. }
  323. while(eXP[id] < Levels[Level[id]] && Level[id]>1)
  324. {
  325. Level[id] --
  326. ColorChat(id, GREY, "%s Sajnalom visszaestel egy szintet, mostani szinted szama : ^4%i^3", szPrefix, Level[id])
  327. }
  328. }
  329.  
  330. /* HUD PERMANENT INFO */
  331. public ShowHud(task)
  332. {
  333. new id = task - TASK_SHOW_HUD
  334.  
  335. if(!is_user_alive(id))
  336. return;
  337.  
  338. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
  339. if(Level[id] < MaxLevels-1)
  340. ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync,"[A Te rangod: %s]^n[Következő rangod: %s]^n[XP-d : %i]", Prefix[Level[id]], Prefix[Level[id]+1], eXP[id])
  341. else
  342. ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync,"[A Te rangod: %s]^n[XP-d : %i]", Prefix[Level[id]], eXP[id])
  343.  
  344. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  345. }
  346.  
  347. /* nVault Stuff */
  348. public SaveData(id)
  349. {
  350. new AuthID[35]
  351. get_user_authid(id,AuthID,34)
  352. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  353.  
  354. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  355. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  356.  
  357. nvault_set(gVault,vaultkey,vaultdata)
  358.  
  359. return PLUGIN_CONTINUE
  360. }
  361. public LoadData(id)
  362. {
  363. new AuthID[35]
  364. get_user_authid(id,AuthID,34)
  365. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  366.  
  367. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  368. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  369.  
  370. nvault_get(gVault,vaultkey,vaultdata,255)
  371.  
  372. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  373.  
  374. new playerxp[32], playerlevel[32]
  375.  
  376. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  377.  
  378. eXP[id] = str_to_num(playerxp)
  379.  
  380. Level[id] = str_to_num(playerlevel)
  381.  
  382. return PLUGIN_CONTINUE
  383. }
  384.  
  385. /* Remove And Add XP */
  386. public CmdAddXP ( iPlayer, level, cid )
  387. {
  388. if( !cmd_access( iPlayer, level, cid, 3 ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  389.  
  390. new arg [ 32 ]
  391. read_argv ( 1, arg, 31 )
  392.  
  393. new AddXP [ 32 ]
  394. read_argv ( 2, AddXP, charsmax ( AddXP ) )
  395.  
  396. new XPtoGive = str_to_num ( AddXP )
  397.  
  398. new AdminName [ 32 ]
  399. new TargetName [ 32 ]
  400. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  401.  
  402. if( arg[0]=='@' )
  403. {
  404. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  405. {
  406. new players[32], totalplayers, All
  407. get_players( players, totalplayers )
  408.  
  409. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  410. {
  411. All = players[ i ]
  412.  
  413. eXP[ All ] += XPtoGive
  414. }
  415.  
  416. CheckLevel( All )
  417. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden ^1 jatekosnak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  418. }
  419. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  420. {
  421. new players[32], totalplayers, T
  422. get_players( players, totalplayers )
  423.  
  424. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  425. {
  426. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  427. {
  428. T = players[ i ]
  429.  
  430. eXP[ T ] += XPtoGive
  431. }
  432. }
  433.  
  434. CheckLevel( T )
  435. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 Terrornak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  436. }
  437. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  438. {
  439. new players[32], totalplayers, CT
  440. get_players( players, totalplayers )
  441.  
  442. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  443. {
  444. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  445. {
  446. CT = players[ i ]
  447.  
  448. eXP[ CT ] += XPtoGive
  449. }
  450. }
  451.  
  452. CheckLevel( CT )
  453. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-nek^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  454. }
  455. }
  456. else
  457. {
  458. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  459. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  460.  
  461. if( iTarget )
  462. {
  463. eXP[ iTarget ] += XPtoGive
  464.  
  465. CheckLevel( iTarget )
  466. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t ^1 %s-nek^3", szPrefix, AdminName, XPtoGive, TargetName )
  467. }
  468. }
  469. return PLUGIN_HANDLED
  470. }
  471.  
  472. public CmdRemoveXP ( iPlayer, level, cid )
  473. {
  474. if( !cmd_access(iPlayer, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
  475.  
  476. new arg [ 32 ]
  477. read_argv ( 1, arg, 31 )
  478.  
  479. new RemoveXP [ 32 ]
  480. read_argv ( 2, RemoveXP, charsmax ( RemoveXP ) )
  481.  
  482. new XPtoRemove = str_to_num ( RemoveXP )
  483.  
  484. new AdminName [ 32 ]
  485. new TargetName [ 32 ]
  486. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  487.  
  488. if( arg[0]=='@' )
  489. {
  490. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  491. {
  492. new players[32], totalplayers, All
  493. get_players( players, totalplayers )
  494.  
  495. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  496. {
  497. All = players[ i ]
  498.  
  499. eXP[ All ] -= XPtoRemove
  500. }
  501.  
  502. CheckLevel( All )
  503. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t ^1mindenkitol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  504. }
  505. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  506. {
  507. new players[32], totalplayers, T
  508. get_players( players, totalplayers )
  509.  
  510. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  511. {
  512. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  513. {
  514. T = players[ i ]
  515.  
  516. eXP[ T ] -= XPtoRemove
  517. }
  518. }
  519.  
  520. CheckLevel( T )
  521. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 Terroristatol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  522. }
  523. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  524. {
  525. new players[32], totalplayers, CT
  526. get_players( players, totalplayers )
  527.  
  528. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  529. {
  530. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  531. {
  532. CT = players[ i ]
  533.  
  534. eXP[ CT ] -= XPtoRemove
  535. }
  536. }
  537.  
  538. CheckLevel( CT )
  539. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-tol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  540. }
  541. }
  542. else
  543. {
  544. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  545. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  546.  
  547. if( !iTarget )
  548. return PLUGIN_HANDLED
  549.  
  550. eXP[ iTarget ] -= XPtoRemove
  551.  
  552. CheckLevel( iTarget )
  553. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t ^1 %s-tol^3", szPrefix, AdminName, XPtoRemove, TargetName )
  554. }
  555.  
  556. return PLUGIN_HANDLED
  557. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: szintrendszer módosítás
HozzászólásElküldve: 2014.07.11. 15:27 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 21:21
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
A radar alatti piros szöveget, csak a T-nek írja. Ha CT-be vagyok akkor nem írja. Kitudod javítani hogy mindkettőnek írja?
Meg még azt kéne hogy chatba a nevek elé írja az akkori rangját.
Remélem megtudod/megcsinálod. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole