hlmod.hu
https://hlmod.hu/

hóesés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=19273
Oldal: 2 / 2

Szerző:  bbshop [ 2015.02.03. 14:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: hóesés

Köszi !:)

Szerző:  MonsteQ [ 2015.10.18. 14:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: hóesés

bbshop írta:
Sziasztok, valaki megtudja nekem csinálni hogy mindenféle színben essen a hó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <engine>#include <fakemeta> new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"new cvarnew r, g, bpublic plugin_init(){ register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>") register_touch("hoeses","*","remove") set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b") set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64") r = register_cvar("R", "255") g = register_cvar("G", "255") b = register_cvar("B", "255") }public plugin_precache(){ precache_model(sprite)}public keszit(id){ new Float:origin[3] new map[64] get_mapname(map,63) if(equal(map,"cs_assault")) origin[2] = 999.0 else if(equal(map,"de_dust2")) origin[2] = 250.0 else if(equal(map, "de_nuke")) origin[2] = 120.0 else if(equal(map, "de_inferno")) origin[2] = 430.0 else if(equal(map, "de_dust")) origin[2] = 210.0 else return  for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++) { origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9) origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9) new ent = create_entity("env_sprite") static Float:color[3] color[0] = get_pcvar_float(r) color[1] = get_pcvar_float(g) color[2] = get_pcvar_float(b) entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses") entity_set_model(ent,sprite) entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0) entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0) entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd) entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)   set_pev(ent, pev_rendercolor, color) entity_set_origin(ent, origin) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0}) entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4) new Float:v[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) v[0]=random_float(-250.0,250.0) v[1]=random_float(-250.0,250.0) entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)  }} public remove(ent) { remove_entity(ent)}


Tudnál nekem adni egy linket a sprite-hoz?

Szerző:  játékos [ 2015.10.19. 16:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: hóesés

MonsteQ írta:
bbshop írta:
Sziasztok, valaki megtudja nekem csinálni hogy mindenféle színben essen a hó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <engine>#include <fakemeta> new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"new cvarnew r, g, bpublic plugin_init(){ register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>") register_touch("hoeses","*","remove") set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b") set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64") r = register_cvar("R", "255") g = register_cvar("G", "255") b = register_cvar("B", "255") }public plugin_precache(){ precache_model(sprite)}public keszit(id){ new Float:origin[3] new map[64] get_mapname(map,63) if(equal(map,"cs_assault")) origin[2] = 999.0 else if(equal(map,"de_dust2")) origin[2] = 250.0 else if(equal(map, "de_nuke")) origin[2] = 120.0 else if(equal(map, "de_inferno")) origin[2] = 430.0 else if(equal(map, "de_dust")) origin[2] = 210.0 else return  for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++) { origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9) origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9) new ent = create_entity("env_sprite") static Float:color[3] color[0] = get_pcvar_float(r) color[1] = get_pcvar_float(g) color[2] = get_pcvar_float(b) entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses") entity_set_model(ent,sprite) entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0) entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0) entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd) entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)   set_pev(ent, pev_rendercolor, color) entity_set_origin(ent, origin) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0}) entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4) new Float:v[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) v[0]=random_float(-250.0,250.0) v[1]=random_float(-250.0,250.0) entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)  }} public remove(ent) { remove_entity(ent)}


Tudnál nekem adni egy linket a sprite-hoz?


Tessék itt van crazyboy téli pluginja ebben benne van a sprite :)

Szerző:  mforce [ 2015.10.19. 16:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: hóesés

Nem látom, de tessék :D
Téli Plugin crazyboy edition

Szerző:  játékos [ 2015.10.19. 16:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: hóesés

mforce írta:
Nem látom, de tessék :D
Téli Plugin crazyboy edition


:lol: :lol: tényleg lemaradt a link köszi a javítást :lol: :lol: :oops: :oops:

Szerző:  MonsteQ [ 2015.10.23. 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: hóesés

köszi.

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/