hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 351 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hibás knife választás
HozzászólásElküldve:2015.03.15. 22:12 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2014.05.10. 16:41
Hozzászólások:721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Ha ígysem jó akkor tényleg nem tudom.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fakemeta>
  8.  
  9. #define PLUGIN "kes Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "loleee"
  12.  
  13. new kes[33], bool:sebzes[33]
  14.  
  15. #define VIP_JOG ADMIN_LEVEL_H
  16.  
  17. new const v_gravitaciosknife[] = "models/kesek/gravitaciosknife.mdl"
  18. new const v_sebzoknife[] = "models/kesek/sebzoknife.mdl"
  19. new const v_vipknife[] = "models/kesek/vipknife.mdl"
  20.  
  21. public plugin_init(){
  22. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.  
  24. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "KesSebzes", 0)
  25. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "sebzesek")
  26. register_event("CurWeapon", "FegyverValtas", "be", "1=1")
  27.  
  28. register_clcmd("say /kesek", "kesmenu");
  29. }
  30.  
  31. public FegyverValtas(id){
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33.  
  34. // Gravitációs kés
  35. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 1){
  36. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_gravitaciosknife)
  37. set_user_gravity(id, 0.100)
  38. }
  39.  
  40. // Sebzés kés
  41. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 2){
  42. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_sebzoknife)
  43. sebzes[id] = true
  44. }
  45.  
  46. // Vip kés
  47. if(fegyver == CSW_KNIFE && kes[id] == 3){
  48. set_pev(id,pev_viewmodel2, v_vipknife)
  49. }
  50. }
  51.  
  52. public plugin_precache(){
  53. precache_model(v_gravitaciosknife)
  54. precache_model(v_sebzoknife)
  55. precache_model(v_vipknife)
  56. }
  57.  
  58. public kesmenu(id){
  59.  
  60. new menu = menu_create("Kesek:", "menu_handler");
  61.  
  62. menu_additem(menu, "\\dGravitációs kés", "1", 0);
  63. menu_additem(menu, "\\dSebzés kés", "2", 0 );
  64. if(get_user_flags(id) & VIP_JOG){
  65. menu_additem(menu, "\\rV\\w.\\yI\\w.\\dP \rkés", "3", 0);
  66. }
  67. else
  68. {
  69. menu_additem(menu, "\\rV\\w.\\yI\\w.\\dP \rkés \\d(Nem vagy VIP!)", "3", 0);
  70. }
  71. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  72. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "\yVissza");
  73. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "\yTovább");
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés");
  75.  
  76. menu_display(id, menu, 0);
  77. }
  78. public menu_handler(id, menu, item)
  79. {
  80. if( item == MENU_EXIT )
  81. {
  82. menu_destroy(menu);
  83.  
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86.  
  87.  
  88.  
  89. new data[6], szName[64];
  90. new access, callback;
  91.  
  92. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  93.  
  94. new key = str_to_num(data);
  95.  
  96. switch(key)
  97. {
  98. case 1:{
  99. kes[id] = 1
  100. print_color(id, "!g[Info] !tGravitációs!y kést választottad!")
  101. }
  102. case 2:{
  103. kes[id] = 2
  104. print_color(id, "!g[Info] !tSebzés!y kést választottad!")
  105. }
  106. case 3:{
  107. kes[id] = 3
  108. print_color(id, "!g[Info] !tVIP!y kést választottad!")
  109. }
  110. }
  111. return PLUGIN_HANDLED
  112. }
  113.  
  114.  
  115. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  116. {
  117. new count = 1, players[32]
  118. static msg[191]
  119. vformat(msg, 190, input, 3)
  120.  
  121. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  122. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  123. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  124. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  125. {
  126. for (new i = 0; i < count; i++)
  127. {
  128. if (is_user_connected(players[i]))
  129. {
  130. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  131. write_byte(players[i])
  132. write_string(msg)
  133. message_end()
  134. }
  135. }
  136. }
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139.  
  140. public sebzesek(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  141. new fegyver = get_user_weapon(attacker)
  142.  
  143. // Sebző Kés
  144. if(sebzes[attacker] && fegyver == CSW_KNIFE && kes[attacker] == 2){
  145. SetHamParamFloat(4, damage * 1.3)
  146. }
  147. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole