hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kör map játékosok
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=30273
Oldal: 2 / 2

Szerző:  krisz52 [ 2020.02.22. 20:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Ki másolod, rá mész amx studiora és beilleszted és le compilálod

Szerző:  ultraibolya [ 2020.02.22. 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Mivel ez plugin kérés áthelyeztem. Egyébként mèg most sem írja ki a map nevet :oops:

Szerző:  ✪ BeNiCh' [ 2020.02.22. 21:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

ultraibolya írta:
Mivel ez plugin kérés áthelyeztem. Egyébként mèg most sem írja ki a map nevet :oops:

Tessék.
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Játékosok körök"
  4. #define VERSION "1.0"
  5. #define AUTHOR "Dumbass &♠ Petya"
  6.  
  7. #define PREFIX "Prémium"
  8.  
  9. new g_roundCount;
  10. new g_maxplayers;
  11.  
  12. public plugin_init(){
  13.     register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
  14.     register_event("RoundTime", "roundcount", "bc")
  15.     register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16.     g_maxplayers = get_maxplayers();
  17.     return PLUGIN_CONTINUE
  18. }
  19.  
  20. public roundcount()
  21.     if ( read_data(1) == floatround(get_cvar_float("mp_roundtime") * 60.0) ) {
  22.    
  23.      new palya [50]
  24.  
  25.      get_mapname(palya, 49)
  26.      
  27.     ++g_roundCount
  28.     new mp_maxrounds = get_cvar_pointer("mp_maxrounds")
  29.     new maxrounds = get_pcvar_num(mp_maxrounds);
  30.     new p_playernum;
  31.     p_playernum = get_playersnum(1);
  32.     ChatColor("^4[%s]^1 Körök:^3 %i^1/^3%i ^1Játékosok:^3 %i^1/^3%i ^3Jelenlegi pálya  ^1%s", PREFIX, g_roundCount, maxrounds, p_playernum, g_maxplayers, palya)
  33. }
  34.  
  35. public reset_counter() {
  36.     g_roundCount = 0
  37. }
  38.  
  39. stock ChatColor(const szMessage[], any:...)
  40. {
  41.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg;
  42.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 2);
  43.  
  44.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText");
  45.  
  46.     get_players(players, pnum, "ch");
  47.  
  48.     for(new i; i < pnum; i++)
  49.     {
  50.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i]);
  51.         write_byte(players[i]);
  52.         write_string(szMsg);
  53.         message_end();
  54.     }
  55. }

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.03.01. 17:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Szerző:  theglorious [ 2020.03.01. 19:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Csabika20034 írta:
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Csak egy sor van ahol a chatre ír ki dolgokat, azt pedig látod a kódban, ennyit segítek.

Szerző:  Csabika20034 [ 2020.04.10. 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

theglorious írta:
Csabika20034 írta:
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Csak egy sor van ahol a chatre ír ki dolgokat, azt pedig látod a kódban, ennyit segítek.

Ha leforditom, ezt irja.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

kor.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file kor.amx (compile failed).

Szerző:  saxxo [ 2020.10.07. 08:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Csabika20034 írta:
theglorious írta:
Csabika20034 írta:
ehez csak amxx-kel
nem kell hozzá
"txt" amit beraksz a data langba?

Csak egy sor van ahol a chatre ír ki dolgokat, azt pedig látod a kódban, ennyit segítek.

Ha leforditom, ezt irja.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

kor.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file kor.amx (compile failed).



  1. AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
  2.  
  3. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
  4.  
  5. Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team
  6.  
  7.  
  8.  
  9. plugin.sma(27) : warning 217: loose indentation
  10.  
  11. Header size:            512 bytes
  12.  
  13. Code size:             1268 bytes
  14.  
  15. Data size:             1836 bytes
  16.  
  17. Stack/heap size:      16384 bytes
  18.  
  19. Estimated usage:        288 bytes
  20.  
  21. Total requirements:   20000 bytes
  22.  
  23.  
  24.  
  25. 1 Warning.


hibamentesen lefordul! :)

Szerző:  Pika [ 2020.10.07. 21:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Ő 1.8.1-en fordít, amíg te 1.8.3. Akkor lehet meg is van a probléma.

Szerző:  saxxo [ 2020.10.08. 06:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kör map játékosok

Pika írta:
Ő 1.8.1-en fordít, amíg te 1.8.3. Akkor lehet meg is van a probléma.



Így van, :)

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/