hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Bunnyhop
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=3417
Oldal: 2 / 2

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.12. 20:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

És nincs olyan ami a játékoson teljesíti? Vagy na érted hogymondom.

Szerző:  IrOn [ 2012.02.12. 20:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

Szerkesztettem:
Idézet:
na látom nem megy: (kiki kedvéért így írtam:D)
Kód:
#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground

new bool: onoff[33];

public plugin_init() {
    register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
    register_clcmd("say /bhop", "bhoponoff")
}

public client_PreThink(id) {
    if(
onoff[id])
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    if 
(!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE

    entity_set_float
(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping

    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)        Make a player jump automatically
    if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
        new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return PLUGIN_CONTINUE
        if 
( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
            return PLUGIN_CONTINUE
        if 
( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return PLUGIN_CONTINUE

        new Float
:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
        velocity[2] += 250.0
        entity_set_vector
(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
    set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
    if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
        return PLUGIN_HANDLED

    if 
( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva! Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    } else {
        client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunnyhop bekapcsolva!Csak nyomd fojamatosan az ugra'st!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public bhoponoff(id){
    onoff[id] = onoff[id] ? false : true;
}
 

Szerző:  kekalma [ 2012.02.12. 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

nah iron most a tied az jo? :D

Szerző:  CocaIne.^ [ 2012.02.12. 21:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

Próbáld ki. :mrgreen:

Szerző:  kekalma [ 2012.02.12. 22:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

Iron ez nem kapcsolja ki hanem bazinagyokat ugrik bhop közben :D

Szerző:  kiki [ 2012.02.13. 10:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

Nesze csak amxxvan hozzá, és lang fájl, parancs: /bhop, a langba meg rakjál magyart:D

Csatolmányok:
deathrun_bhop.rar [9.32 KiB]
Letöltve 36 alkalommal.

Szerző:  IrOn [ 2012.02.13. 15:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Bunnyhop

kekalma írta:
Iron ez nem kapcsolja ki hanem bazinagyokat ugrik bhop közben :D

nincs fenn 2x bhop? akkor szokott nagyokat ugrani

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/