hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 390 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 389 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.27. 14:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Vagy a 30-at átírod annyira amennyi neked be van állítva.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.28. 16:29 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
Na ma kitudtam próbálni, de sajnos nem írja minden kör elején a chat-be hogy
1/30
2/30
3/30
és így tovább... sőt semmikor se írja ki, valami ötlet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.29. 18:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Nekem se írja csak valami errort :D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.29. 19:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Try:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

new const PLUGIN  [] = "asd"
new const VERSION  [] = "0.1"
new const AUTHOR  [] = "VirTuaL ~`"

new g_korszamlalas

public plugin_init(){
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   
   register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
   register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public new_round()
{
   ++g_korszamlalas
   
   ColorChat(0, GREEN, "[Szerver]^x04 %d/30!", g_korszamlalas );
}

public restart_round()
{
   g_korszamlalas = 0
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.29. 20:16 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Köszi :D:D

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.04.30. 10:09 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2012.03.24. 14:55
Hozzászólások: 60
VirTuaL ~` írta:
Try:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

new const PLUGIN  [] = "asd"
new const VERSION  [] = "0.1"
new const AUTHOR  [] = "VirTuaL ~`"

new g_korszamlalas

public plugin_init(){
   register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
   
   register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2=#Game_will_restart_in");
   register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0");
   return PLUGIN_CONTINUE
}

public new_round()
{
   ++g_korszamlalas
   
   ColorChat(0, GREEN, "[Szerver]^x04 %d/30!", g_korszamlalas );
}

public restart_round()
{
   g_korszamlalas = 0
}


Ehhez most ahogy látom nem kell lang fájl igaz?

UPDATE: Körök számát hol kell megadni? mp_max..... vagy itt a scriptbe?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.05.31. 19:29 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.07. 15:29
Hozzászólások: 1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem kell lang. Kiegészíteném azzal a kódot, hogy minden újraindítási esetben nullázza a számolást. ( Game connecting!-re gondolok. )

Ezt írd be plugin_init-be:
Kód:
  1. register_logevent("restart_round", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")


Körök számát server.cfg-ben tudod megadni:
mp_maxrounds 30


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.06.01. 07:19 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Amit virtual adott azis jo :)Csak 10 koronkent mutassa hany kor van hatra:)(aszhiszem bar nembiztos)

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mapváltás
HozzászólásElküldve: 2012.06.01. 13:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
DeteCT0R írta:
Amit virtual adott azis jo :)Csak 10 koronkent mutassa hany kor van hatra:)(aszhiszem bar nembiztos)

?? Minden körben kiírja PL:
1. kör:
[Szerver] 1/30!

2. kör
[Szerver] 2/30!

Stb...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 19 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 81 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole