hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 455 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 455 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 09:13 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Ez meghaladja a képességeimet silent nem vezetnéd le nekem hogy hogyan kell?

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 19:07 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
"Iron" légyszives segíts ! :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 19:38 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Segítek én:

Kód:
  1. static cell AMX_NATIVE_CALL get_team_score(AMX *amx, cell *params)

  2. {

  3.     char team = params[1];

  4.  

  5.     CHECK_TEAM(team);

  6.  

  7.     #ifdef __linux__

  8.         #ifdef __amd64__

  9.             maddress offset = GetRealMemoryAddress(POINTER_TEAMDATA, MEMTYPE_CODE);

  10.             maddress r15 = UTIL_ReadMemory_Pointer(offset, MEMTYPE_DATA, false);

  11.             maddress addrTeamData = UTIL_ReadMemory_Pointer(r15, MEMTYPE_DATA, false);

  12.         #else

  13.             maddress offset = GetRealMemoryAddress(TEAMDATA_EBX + POINTER_TEAMDATA, MEMTYPE_CODE);

  14.             maddress eax = UTIL_ReadMemory_Pointer(offset, MEMTYPE_DATA, false);

  15.             maddress addrTeamData = UTIL_ReadMemory_Pointer(eax, MEMTYPE_DATA, false);

  16.         #endif

  17.     #else

  18.         maddress addrTeamData = UTIL_ReadMemory_Pointer(POINTER_TEAMDATA);

  19.     #endif

  20.     short score = 0;

  21.  

  22.     switch (team) {

  23.         case CS_TEAM_T:

  24.             score = UTIL_ReadMemory_Word(addrTeamData + SCORE_T, MEMTYPE_DATA, false);

  25.             break;

  26.         case CS_TEAM_CT:

  27.             score = UTIL_ReadMemory_Word(addrTeamData + SCORE_CT, MEMTYPE_DATA, false);

  28.             break;

  29.     }

  30.  

  31.     return score;

  32. }

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 20:23 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
És hogy is néz ki egyben a teljes plugin kiki ??

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 20:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ez valóban egy c++ kód, konvertálod modulba majd egy nativeval meghívod!

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 21:03 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
ez nekem sok !!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 22:34 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.05.07. 14:52
Hozzászólások: 17
Silent hozzászólását én úgy értettem hogy nem lehet módosítani a csapatok pontjait, úgyhogy az a megoldás hogy számolgatod és külön kíírod.

Ebből kiindulva összeollóztam két plugint :-)

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. new roundcounter, swap_teams_round;

  6. new nMSGS, nCT, nT, nR, nTmp;

  7.  

  8. public plugin_init()

  9. {

  10.         register_plugin("Swap Teams","0.6","addam");

  11.         register_dictionary("swapteams.txt");

  12.         swap_teams_round =  register_cvar("swap_teams_round","5");

  13.  

  14.         register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin");

  15.         register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin");

  16.        

  17.         register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");

  18.  

  19.         nMSGS = CreateHudSyncObj();

  20. }

  21.  

  22. public noveld()

  23.   {

  24.   set_task(3.0, "nice_team_score_msg");

  25.   nR++;

  26.  

  27.   roundcounter++;

  28.   if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {

  29.     set_task(2.0,"korvege");

  30.     roundcounter = 0;

  31.     nTmp = nCT;

  32.     nCT = nT;

  33.     nT=nTmp;    

  34.   }

  35. }

  36.  

  37. public korvege()

  38. {

  39.   client_print(0,print_center,"%L",0,"SWAP_1");

  40.   set_task(1.0,"Event_Round_End");

  41. }

  42.  

  43. public Event_Round_End(){

  44.     set_cvar_num("mp_limitteams", 0);

  45.     new CsTeams:team;

  46.     new Players[32];

  47.     new playerCount, i, player;

  48.     get_players(Players, playerCount, "h");

  49.     for (i=0; i<playerCount; i++) {

  50.         player = Players[i];

  51.    

  52.         team=cs_get_user_team(player);

  53.         if(team==CS_TEAM_CT)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)

  54.                 else if(team==CS_TEAM_T)cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)

  55.                 cs_reset_user_model(player);

  56.         }

  57.         set_cvar_num("mp_limitteams", 1);

  58.         set_task(6.0,"rezetmodelsz");

  59. }

  60.  

  61. public rezetmodelsz() {

  62.     new Players[32]

  63.     new playerCount, i, player

  64.     get_players(Players, playerCount, "h")

  65.     for (i=0; i<playerCount; i++) {

  66.       player = Players[i]

  67.       cs_reset_user_model(player)

  68.     }        

  69. }

  70.  

  71. public nice_team_score_msg()

  72. {

  73.         new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S

  74.  

  75.         get_players(nPlayers, nNums, "c")

  76.  

  77.         for(new i = 0; i < nNums; i++)

  78.         {

  79.                 nPlayer_S = nPlayers[i];

  80.         }

  81.  

  82.         set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 12.0, 0.1, 0.1);

  83.         ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "%L: %d vs. %L: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n",0,"TEAM_1", nT,0,"TEAM_2", nCT, nR, nPlayer_S);

  84. }

  85.  

  86. public nice_team_score_ct()

  87. {

  88.         nCT++

  89. }

  90.  

  91. public nice_team_score_t()

  92. {

  93.         nT++

  94. }

  95.  

  96. public nice_team_score_round()

  97. {

  98.         nR++

  99. }

  100.  

  101. public nice_team_score_reset()

  102. {

  103.         nCT = 0

  104.  

  105.         nT = 0

  106.  

  107.         nR = 0

  108. }


kiki megoldása valószínűleg profibb, de az nekem is magas :-)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.08. 23:30 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Nem profibb, Bonyorultabb viszont megbizhatobb +Nemhuzz anyira a szervergepet:D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 06:29 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Kiki az írt egy kész modult -.-" Ja és message alatt nem hudot értettem.

Kód:
message_begin()
    write_short..stb..
message_end()


Edit:

egyébként kiki a kódoddal nem megy sokra.. Még ha le is fordítja(nemhiszem), még ha fel is rakja(nemhiszem), még ha ír hozzá egy plugint(nagyonnemhiszem), akkor se jó, mivel a set_team_score kimaradt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 07:22 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Irjatok meg rage almodulhoz, csak handler kell! Amm nrm en irtam hanem talaltam, majd oda adom a setet is csak en nem tudok linuxra konvertalni! Vagy eleg ha adom a definiciokat azt ossze hozzatok orpheubol xd?

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 89 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole