hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 20:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Javítva..xDD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 20:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ígyis rossz. Csináld úgy, hogy :

Kód:
  1. public client_changeteam(id)

  2. {

  3.           if(cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)

  4.                   modelmenu(id)

  5. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 21:01 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.08.27. 23:19
Hozzászólások:1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Jól van az úgy... majd kijavítja magának..xDD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 21:02 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Ha nem akarod, akkor nem kell megcsinálni. Nandee megcsinálta, 1 aprócska hibával, és kész. Neked nem kell 1 sort megváltoztatni, ráadásul úgy, hogy rossz legyen. Ha akarsz még beszélgetni, akkor offtopic.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.04. 21:20 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
tehát mi a végleges plugin?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 06:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
Ennél jobbat nem találsz sehol :)

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <cstrike>

  3. #include <hamsandwich>

  4.  

  5. public plugin_init()

  6. {

  7.         register_plugin("Modell menu","1.0","Nandee")

  8.         register_event("ShowMenu", "model_menu", "b", "1>0", "4=#Terrorist_Select", "4=#CT_Select")

  9. }

  10.  

  11. public plugin_precache()

  12. {

  13.         precache_model("models/player/urban/urban.mdl")

  14.         precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")

  15.         precache_model("models/player/sas/sas.mdl")

  16.         precache_model("models/player/gign/gign.mdl")

  17.         precache_model("models/player/spetsnaz/spetsnaz.mdl")

  18.         precache_model("models/player/terror/terror.mdl")

  19.         precache_model("models/player/leet/leet.mdl")

  20.         precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")

  21.         precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")

  22.         precache_model("models/player/militia/militia.mdl")

  23. }

  24.  

  25. public  client_connect(id)

  26.         client_cmd(id,"setinfo vgui_menus 0")

  27.  

  28.  

  29. public model_menu(id)

  30. {

  31.         new team=get_user_team(id)

  32.         if(team==1)//terror

  33.                 TModelMenu(id)

  34.         if(team==2)//ct

  35.                 CtModelMenu(id)

  36.         else

  37.                 CtModelMenu(id)

  38.         return PLUGIN_HANDLED  

  39. }

  40.  

  41. public CtModelMenu(id)

  42.  {

  43.         new menu = menu_create("\rValasz kinĂ©zetet:", "ctmenu_handler")

  44.         menu_additem(menu, "\wSeal Team 6", "1", 0)

  45.         menu_additem(menu, "\wGSG9", "2", 0)

  46.         menu_additem(menu, "\wSAS", "3", 0)

  47.         menu_additem(menu, "\wGIGN", "4", 0)

  48.         menu_additem(menu, "\wSpetsnaz", "5", 0)

  49.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

  50.         menu_display(id, menu, 0);

  51.  }

  52.  public ctmenu_handler(id, menu, item)

  53.  {

  54.         if( item == MENU_EXIT )

  55.         {

  56.                 menu_destroy(menu);

  57.                 return PLUGIN_HANDLED;

  58.         }

  59.  

  60.         new data[6], szName[64];

  61.         new access, callback;

  62.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  63.  

  64.         new key = str_to_num(data);

  65.  

  66.         switch(key)

  67.         {

  68.                 case 1:

  69.                 {

  70.                         cs_set_user_model(id,"urban")

  71.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  72.                         menu_destroy(menu)

  73.                         return PLUGIN_HANDLED

  74.                 }

  75.                 case 2:

  76.                 {

  77.                         cs_set_user_model(id,"gsg9")

  78.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  79.                         menu_destroy(menu)

  80.                         return PLUGIN_HANDLED

  81.                 }

  82.                 case 3:

  83.                 {

  84.                         cs_set_user_model(id,"sas")

  85.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  86.                         menu_destroy(menu)

  87.                         return PLUGIN_HANDLED

  88.                 }

  89.                 case 4:

  90.                 {

  91.                         cs_set_user_model(id,"gign")

  92.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  93.                         menu_destroy(menu)

  94.                         return PLUGIN_HANDLED

  95.                 }

  96.                 case 5:

  97.                 {

  98.                         cs_set_user_model(id,"spetsnaz")

  99.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  100.                         menu_destroy(menu)

  101.                         return PLUGIN_HANDLED

  102.                 }

  103.         }

  104.         menu_destroy(menu);

  105.         return PLUGIN_HANDLED;

  106.  }

  107. public TModelMenu(id)

  108.  {

  109.         new menu = menu_create("\rValasz kinĂ©zetet:", "tmenu_handler")

  110.         menu_additem(menu, "\wPhoenix Connexion", "1", 0)

  111.         menu_additem(menu, "\wElite Crew", "2", 0)

  112.         menu_additem(menu, "\wArctic Avengers", "3", 0)

  113.         menu_additem(menu, "\wGuerilla Warfare", "4", 0)

  114.         menu_additem(menu, "\wMidwest Militia", "5", 0)

  115.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

  116.         menu_display(id, menu, 0);

  117.  }

  118.  public tmenu_handler(id, menu, item)

  119.  {

  120.         if( item == MENU_EXIT )

  121.         {

  122.                 menu_destroy(menu);

  123.                 return PLUGIN_HANDLED;

  124.         }

  125.  

  126.         new data[6], szName[64];

  127.         new access, callback;

  128.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

  129.  

  130.         new key = str_to_num(data);

  131.  

  132.         switch(key)

  133.         {

  134.                 case 1:

  135.                 {

  136.                         cs_set_user_model(id,"terror")

  137.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  138.                         menu_destroy(menu)

  139.                         return PLUGIN_HANDLED

  140.                 }

  141.                 case 2:

  142.                 {

  143.                         cs_set_user_model(id,"leet")

  144.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  145.                         menu_destroy(menu)

  146.                         return PLUGIN_HANDLED

  147.                 }

  148.                 case 3:

  149.                 {

  150.                         cs_set_user_model(id,"arctic")

  151.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  152.                         menu_destroy(menu)

  153.                         return PLUGIN_HANDLED

  154.                 }

  155.                 case 4:

  156.                 {

  157.                         cs_set_user_model(id,"guerilla")

  158.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  159.                         menu_destroy(menu)

  160.                         return PLUGIN_HANDLED

  161.                 }

  162.                 case 5:

  163.                 {

  164.                         cs_set_user_model(id,"militia")

  165.                         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,id)

  166.                         menu_destroy(menu)

  167.                         return PLUGIN_HANDLED

  168.                 }

  169.         }

  170.         menu_destroy(menu);

  171.         return PLUGIN_HANDLED;

  172. }

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 08:00 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.09.26. 20:33
Hozzászólások:2105
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 33 alkalommal
nem jó :D, mindig az alap modell chooser jön be
létszíves valaki csinálja már meg nekem jóra, ez nekem nagyon fontos lenne, ilyen nehezet kértem volna?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 12:57 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.06.07. 15:29
Hozzászólások:1728
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 63 alkalommal
Nem kérted, hogy tiltsuk le az alap csapatválasztót... Azt írtad, hogy TE majd megírod... Kérlek, olvasd el a saját posztodat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Modell menu final!
HozzászólásElküldve:2012.07.05. 20:05 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2010.09.16. 20:57
Hozzászólások:950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
rericsi8 írta:
nem jó :D, mindig az alap modell chooser jön be
létszíves valaki csinálja már meg nekem jóra, ez nekem nagyon fontos lenne, ilyen nehezet kértem volna?

nekem ment neked is kellene

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [19 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole