hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 13:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 368 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 367 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  OldalElőző12
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: kör legjobjai hud
HozzászólásElküldve:2013.08.02. 21:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2013.03.28. 20:32
Hozzászólások:561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
nah mondom miezzel a baj :
1.Kisbetuvel irja alig latszik meg tul fent van.
2.Nem ékezetes
3.Nem irja ki h kik azoka playerek

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kör legjobjai hud
HozzászólásElküldve:2013.08.02. 21:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.08.24. 19:42
Hozzászólások:320
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Na néda:

1. Megoldható "nagy betűkkel", dhud.
2. Ezzel próbáld átalakitani: http://www.gamegate.ro/webcompiler/
3. Mi ? :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plugin"
  8. #define AUTHOR "Unknown"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. new g_iKills[32], g_iHS[32], g_iDmg[32]
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage")
  18. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  19. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  20. }
  21. public client_disconnect(id)
  22. {
  23. g_iDmg[id] = 0;
  24. g_iKills[id] = 0;
  25. g_iHS[id] = 0;
  26. }
  27. public hamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  28. {
  29. if( 1 <= attacker <= 32)
  30. {
  31. if(cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(attacker))
  32. g_iDmg[attacker] += floatround(damage)
  33. else
  34. g_iDmg[attacker] -= floatround(damage)
  35. }
  36. }
  37. public EventDeathMsg()
  38. {
  39. new killer = read_data(1)
  40. new victim = read_data(2)
  41. new is_hs = read_data(3)
  42.  
  43. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  44. {
  45. g_iKills[killer]++;
  46.  
  47. if(is_hs)
  48. g_iHS[killer]++;
  49. }
  50. else
  51. g_iKills[killer]--;
  52. }
  53. public RoundEnd(id)
  54. {
  55. new iBestPlayer = get_best_player()
  56.  
  57. new szName[32]
  58. get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName))
  59.  
  60. set_dhudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.19, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  61. show_dhudmessage(0, "Ebben a körben a legjobb játékos:")
  62.  
  63. new CsTeams: csapat = cs_get_user_team(id)
  64. if (csapat == CS_TEAM_CT)
  65. {
  66. set_dhudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  67. show_dhudmessage(0, "%s",szName)
  68. }
  69. else if (csapat == CS_TEAM_T)
  70. {
  71. set_dhudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  72. show_dhudmessage(0, "%s",szName)
  73. }
  74.  
  75. for(new i; i < 31; i++)
  76. {
  77. g_iDmg[i] = 0;
  78. g_iHS[i] = 0;
  79. g_iKills[i] = 0;
  80. }
  81. }
  82. get_best_player()
  83. {
  84. new players[32], num;
  85. get_players(players, num);
  86. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  87.  
  88. return players[0]
  89. }
  90. public sort_bestplayer(id1, id2)
  91. {
  92. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  93. return -1;
  94. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  95. return 1;
  96. else
  97. {
  98. if(g_iDmg[id1] > g_iDmg[id2])
  99. return -1;
  100. else if(g_iDmg[id1] < g_iDmg[id2])
  101. return 1;
  102. else
  103. return 0;
  104. }
  105.  
  106. return 0;
  107. }
  108.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kör legjobjai hud
HozzászólásElküldve:2013.08.02. 22:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2013.03.28. 20:32
Hozzászólások:561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
TysOn írta:
Na néda:

1. Megoldható "nagy betűkkel", dhud.
2. Ezzel próbáld átalakitani: http://www.gamegate.ro/webcompiler/
3. Mi ? :D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plugin"
  8. #define AUTHOR "Unknown"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. new g_iKills[32], g_iHS[32], g_iDmg[32]
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage")
  18. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  19. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  20. }
  21. public client_disconnect(id)
  22. {
  23. g_iDmg[id] = 0;
  24. g_iKills[id] = 0;
  25. g_iHS[id] = 0;
  26. }
  27. public hamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  28. {
  29. if( 1 <= attacker <= 32)
  30. {
  31. if(cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(attacker))
  32. g_iDmg[attacker] += floatround(damage)
  33. else
  34. g_iDmg[attacker] -= floatround(damage)
  35. }
  36. }
  37. public EventDeathMsg()
  38. {
  39. new killer = read_data(1)
  40. new victim = read_data(2)
  41. new is_hs = read_data(3)
  42.  
  43. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  44. {
  45. g_iKills[killer]++;
  46.  
  47. if(is_hs)
  48. g_iHS[killer]++;
  49. }
  50. else
  51. g_iKills[killer]--;
  52. }
  53. public RoundEnd(id)
  54. {
  55. new iBestPlayer = get_best_player()
  56.  
  57. new szName[32]
  58. get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName))
  59.  
  60. set_dhudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.19, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  61. show_dhudmessage(0, "Ebben a körben a legjobb játékos:")
  62.  
  63. new CsTeams: csapat = cs_get_user_team(id)
  64. if (csapat == CS_TEAM_CT)
  65. {
  66. set_dhudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  67. show_dhudmessage(0, "%s",szName)
  68. }
  69. else if (csapat == CS_TEAM_T)
  70. {
  71. set_dhudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.23, 2, 0.1, 6.0, 0.08, 0.5, 8)
  72. show_dhudmessage(0, "%s",szName)
  73. }
  74.  
  75. for(new i; i < 31; i++)
  76. {
  77. g_iDmg[i] = 0;
  78. g_iHS[i] = 0;
  79. g_iKills[i] = 0;
  80. }
  81. }
  82. get_best_player()
  83. {
  84. new players[32], num;
  85. get_players(players, num);
  86. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  87.  
  88. return players[0]
  89. }
  90. public sort_bestplayer(id1, id2)
  91. {
  92. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  93. return -1;
  94. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  95. return 1;
  96. else
  97. {
  98. if(g_iDmg[id1] > g_iDmg[id2])
  99. return -1;
  100. else if(g_iDmg[id1] < g_iDmg[id2])
  101. return 1;
  102. else
  103. return 0;
  104. }
  105.  
  106. return 0;
  107. }
  108.  


3.NEm irta ki a playereket
és ez szinesen van? "Ebben a körben a legjobb játékos
igy? Ebben a körben a legjobb játékos vagy Ebben a körben a legjobb játékos

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  OldalElőző12


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole