hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 22:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 358 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [24 hozzászólás ]  OldalElőző123
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve:2015.12.07. 22:55 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2015.10.18. 01:27
Hozzászólások:27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9.  
  10. new const PREFIX[] = "mforce"
  11.  
  12. new skinek[33], steamid[33][32];
  13. new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  19. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  20. set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b");
  21. }
  22.  
  23. public skinekcucc() {
  24. print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX)
  25. }
  26.  
  27. new const fegyverek[][] = {
  28. "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0
  29. "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1
  30. "models/skinek/v_awp.mdl", // 2
  31. };
  32.  
  33. public plugin_precache() {
  34. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  35. }
  36.  
  37. public Event_CurWeapon(id) {
  38. new weap = get_user_weapon(id)
  39.  
  40. if(skinek[id] == 0) {
  41. if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0]) // v_modell
  42. else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  43. else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  44. }
  45. }
  46.  
  47. public ShowMenu(id) {
  48. new temp[128];
  49. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  50. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  51.  
  52. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":"");
  53. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  54. formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":"");
  55. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  56.  
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  59. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  60. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  61.  
  62. menu_display(id, menu, 0);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  67. if(item == MENU_EXIT)
  68. {
  69. menu_destroy(menu);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. new command[6], name[64], access, callback;
  74.  
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  76.  
  77. switch(item) {
  78. case 0: {
  79. skinek[id] = 1;
  80. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX)
  81. }
  82. case 1: {
  83. skinek[id] = 0;
  84. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX)
  85. }
  86. }
  87. menu_destroy(menu);
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89. }
  90.  
  91. public client_putinserver(id) {
  92. if(!is_user_bot(id))
  93. load(id);
  94. }
  95.  
  96. public client_disconnect(id) {
  97. if(!is_user_bot(id)) {
  98. save(id);
  99. skinek[id] = 0;
  100. }
  101. }
  102.  
  103. load(id) {
  104. new szData[64];
  105. get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[]));
  106. if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);
  107.  
  108. if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
  109. new skins[16];
  110. parse( szData, skins, 15);
  111. skinek[id] = str_to_num( skins );
  112. }
  113. }
  114.  
  115. save(id) {
  116. new szData[64];
  117.  
  118. formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]);
  119. fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData );
  120. }
  121.  
  122. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  123. {
  124. new count = 1, players[32]
  125. static msg[191]
  126. vformat(msg, 190, input, 3)
  127.  
  128. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  129. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  130. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  131.  
  132. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  133. {
  134. for (new i = 0; i < count; i++)
  135. {
  136. if (is_user_connected(players[i]))
  137. {
  138. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  139. write_byte(players[i])
  140. write_string(msg)
  141. message_end()
  142. }
  143. }
  144. }
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147.  
  148.  
  149.  
  150.  


Igy Probalt


hopszegysor írta:
így próbáltam :)
mi benne a hiba? :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmodx> #include <fvault> #include <fakemeta>  #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "mforce"   new const PREFIX[] = "mforce"  new skinek[33], steamid[33][32]; new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";  public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)  register_clcmd("say /menu", "ShowMenu") register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1") set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b"); }  public skinekcucc() { print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX) }  new const fegyverek[][] = { "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0 "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1 "models/skinek/v_awp.mdl", // 2 };  public plugin_precache() { for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]); }  public Event_CurWeapon(id) { new weap = get_user_weapon(id)  if(skinek[id] == 0) { if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0]) // v_modell else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1]) else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2]) else if(weap == CSW_SCOUT) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[3]) else if(weap == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[4]) else if(weap == CSW_USP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[5]) else if(weap == CSW_KNIFE) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[6]) } }  public ShowMenu(id) { new temp[128]; formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX); new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");  formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":""); menu_additem(menu, temp, "0", 0); formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":""); menu_additem(menu, temp, "1", 0);  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");  menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; }  public mh_MyMenu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }  new command[6], name[64], access, callback;  menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);  switch(item) { case 0: { skinek[id] = 1; print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX) } case 1: { skinek[id] = 0; print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX) } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }  public client_putinserver(id) { if(!is_user_bot(id)) load(id); }  public client_disconnect(id) { if(!is_user_bot(id)) { save(id); skinek[id] = 0; } }  load(id) { new szData[64]; get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[])); if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);  if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 ); new skins[16]; parse( szData, skins, 15); skinek[id] = str_to_num( skins ); } }  save(id) { new szData[64];  formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]); fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData ); }  stock print_color(const id, const input[], any:...) { new count = 1, players[32] static msg[191] vformat(msg, 190, input, 3)  replace_all(msg, 190, "!g", "^4") replace_all(msg, 190, "!y", "^1") replace_all(msg, 190, "!t", "^3")   if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch") { for (new i = 0; i < count; i++) { if (is_user_connected(players[i])) { message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]) write_byte(players[i]) write_string(msg) message_end() } } } return PLUGIN_HANDLED }    


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve:2015.12.07. 22:56 
Offline
Tag

Csatlakozott:2015.10.21. 11:59
Hozzászólások:39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
le tudod írni kérlek sma forrás kódba? :)
Köszönöm :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve:2015.12.07. 22:57 
Offline
Lelkes

Csatlakozott:2015.10.18. 01:27
Hozzászólások:27
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fvault>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Plugin"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "mforce"
  8.  
  9.  
  10. new const PREFIX[] = "mforce"
  11.  
  12. new skinek[33], steamid[33][32];
  13. new const szVaultName[ ] = "szero_skinek";
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_clcmd("say /menu", "ShowMenu")
  19. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  20. set_task(172.0, "skinekcucc", 0, _, _, "b");
  21. }
  22.  
  23. public skinekcucc() {
  24. print_color(0, "!g[%s]!y A skinek ki-be kapcsolasahoz ird be: !t/menu", PREFIX)
  25. }
  26.  
  27. new const fegyverek[][] = {
  28. "models/skinek/v_m4a1.mdl", // 0
  29. "models/skinek/v_ak47.mdl", // 1
  30. "models/skinek/v_awp.mdl", // 2
  31. };
  32.  
  33. public plugin_precache() {
  34. for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  35. }
  36.  
  37. public Event_CurWeapon(id) {
  38. new weap = get_user_weapon(id)
  39.  
  40. if(skinek[id] == 0) {
  41. if(weap == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[0]) // v_modell
  42. else if(weap == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[1])
  43. else if(weap == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyverek[2])
  44. }
  45. }
  46.  
  47. public ShowMenu(id) {
  48. new temp[128];
  49. formatex(temp, charsmax(temp), "\r[%s] \wFegyver Skinek", PREFIX);
  50. new menu = menu_create(temp, "mh_MyMenu");
  51.  
  52. formatex(temp, charsmax(temp), "Alap skinek %s", skinek[id] == 1 ? "\y|AKTIV|":"");
  53. menu_additem(menu, temp, "0", 0);
  54. formatex(temp, charsmax(temp), "Szerver skinek %s", skinek[id] == 0 ? "\y|AKTIV|":"");
  55. menu_additem(menu, temp, "1", 0);
  56.  
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  59. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  60. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  61.  
  62. menu_display(id, menu, 0);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65.  
  66. public mh_MyMenu(id, menu, item) {
  67. if(item == MENU_EXIT)
  68. {
  69. menu_destroy(menu);
  70. return PLUGIN_HANDLED;
  71. }
  72.  
  73. new command[6], name[64], access, callback;
  74.  
  75. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  76.  
  77. switch(item) {
  78. case 0: {
  79. skinek[id] = 1;
  80. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad az alap skineket!", PREFIX)
  81. }
  82. case 1: {
  83. skinek[id] = 0;
  84. print_color(id, "!g[%s]!y Sikeresen aktivaltad a szerver skineket!", PREFIX)
  85. }
  86. }
  87. menu_destroy(menu);
  88. return PLUGIN_HANDLED;
  89. }
  90.  
  91. public client_putinserver(id) {
  92. if(!is_user_bot(id))
  93. load(id);
  94. }
  95.  
  96. public client_disconnect(id) {
  97. if(!is_user_bot(id)) {
  98. save(id);
  99. skinek[id] = 0;
  100. }
  101. }
  102.  
  103. load(id) {
  104. new szData[64];
  105. get_user_authid(id, steamid[id], charsmax(steamid[]));
  106. if (containi(steamid[id], "_ID_LAN") != -1 || containi(steamid[id], "HLTV") != -1) get_user_ip(id, steamid[id], charsmax(steamid[]), 1);
  107.  
  108. if(fvault_get_data( szVaultName, steamid[id], szData, 63 );
  109. new skins[16];
  110. parse( szData, skins, 15);
  111. skinek[id] = str_to_num( skins );
  112. }
  113. }
  114.  
  115. save(id) {
  116. new szData[64];
  117.  
  118. formatex(szData, 63, "%i", skinek[id]);
  119. fvault_set_data( szVaultName, steamid[id], szData );
  120. }
  121.  
  122. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  123. {
  124. new count = 1, players[32]
  125. static msg[191]
  126. vformat(msg, 190, input, 3)
  127.  
  128. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  129. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  130. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  131.  
  132. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  133. {
  134. for (new i = 0; i < count; i++)
  135. {
  136. if (is_user_connected(players[i]))
  137. {
  138. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  139. write_byte(players[i])
  140. write_string(msg)
  141. message_end()
  142. }
  143. }
  144. }
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147.  
  148.  
  149.  
  150.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ki/be kapcsolható skinek
HozzászólásElküldve:2015.12.07. 22:58 
Offline
Tag

Csatlakozott:2015.10.21. 11:59
Hozzászólások:39
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
így se müködik nem tudom le forgatni 5 hiba van bene :(
segítsetek kérlek nagyon fontos lenne :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [24 hozzászólás ]  OldalElőző123


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole