hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 435 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 434 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 08:53 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Idézet:
tudod hogyan kell használni? kétlem

Légy oly kedves és magyarázd el hogy hogyan is kell használni!..

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 08:56 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
HUN írta:
Idézet:
tudod hogyan kell használni? kétlem

Légy oly kedves és magyarázd el hogy hogyan is kell használni!..

Idézet:
register_concmd("amx_putjail", "cmdputjail", ADMIN_SLAY, "<name> <minutes> [reason]")

amx_putjail "játékosnév" "perc" "ok,hogymiért"

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 09:02 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Thx! ^^
mondtam valami nem stimmel vele!
be írom consolba amx_putjail név idő ok
és erre azt írja hogy a parancs csak de_dust2 mapon működik! de ha egyszer azon vagyok ?? xD akkor mi a problémája?? :D

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 10:36 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.01.07. 21:10
Hozzászólások: 850
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 154 alkalommal
Már leírtam egyszer, de hátha másodikra észreveszitek.
HunGamer írta:
Pl.:
Kód:
  1. if(containi(mapname, "de_dust2"))


1. megoldás
Kód:
  1. if(containi(mapname, "de_dust2") != -1)

2. megoldás
Kód:
  1. if(equali(mapname, "de_dust2"))

a 2. tanácsosabb

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Csak kattints a Kép jelre. --->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 11:02 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
de de_dust2-n vagyok és nem működik nem fogja fel a plugin hogy holvan..
Jaa változtassam meg megint a kódot csak most ezzel amit adtál: XD

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 11:07 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Igen,cseréld ki arra amit adott! És ne duplapostolj,következőnél megy a warn!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 11:15 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
kicseréltem de ugyan azt csinaálja :///

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 11:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
Try this :
Kód:
  1. /***********************************************

  2. * *

  3. * A Plugin csak de_dust2 mapon üzemel! *

  4. * *

  5. ************************************************/

  6.  

  7. #include <amxmodx>

  8. #include <amxmisc>

  9. #include <hamsandwich>

  10. #include <fun>

  11.  

  12. #define PLUGIN "JailPunishment"

  13. #define VERSION "1.1"

  14. #define AUTHOR "Pe7rik"

  15.  

  16. new mapname[32]

  17. new bool:mapdust2

  18. new bool:injail[32]

  19. new numjailorigin = 0

  20. new jailorigins[20][3] = {

  21.         {-1980, 3585, 140},

  22.         {-2030, 3585, 140},

  23.         {-2080, 3585, 140},

  24.         {-2130, 3585, 140},

  25.         {-2180, 3585, 140},

  26.         {-2230, 3585, 140},

  27.         {-2280, 3585, 140},

  28.         {-2330, 3585, 140},

  29.         {-2380, 3585, 140},

  30.         {-2430, 3585, 140},

  31.         {-2480, 3585, 140},

  32.         {-2000, 3505, 140},

  33.         {-2050, 3585, 140},

  34.         {-2100, 3585, 140},

  35.         {-2200, 3585, 140},

  36.         {-2250, 3585, 140},

  37.         {-2300, 3585, 140},

  38.         {-2350, 3585, 140},

  39.         {-2400, 3585, 140},

  40.         {-2450, 3585, 140}

  41. }

  42.  

  43.  

  44.  

  45.  

  46.  

  47. public plugin_init()

  48. {

  49.         register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )

  50.         get_mapname(mapname, charsmax(mapname))

  51.         if(equali(mapname, "de_dust2"))

  52.                 mapdust2 = true

  53.         else

  54.                 mapdust2 = false

  55.         register_concmd("amx_putjail", "cmdputjail", ADMIN_SLAY, "<name> <minutes> [reason]")

  56.         register_clcmd("chooseteam", "hookchooseteam")

  57.         RegisterHam(Ham_Spawn, "CheckInJail", "hamPlayerSpawn", 1);

  58. }

  59.  

  60. public client_connect(id){

  61.         injail[id] = false

  62. }

  63.  

  64. public hookchooseteam(id){

  65.         if(injail[id] == true)

  66.                 return PLUGIN_HANDLED

  67.         return PLUGIN_CONTINUE

  68. }

  69.  

  70. public CheckInJail(id)

  71. {

  72.         if(injail[id] == false)

  73.                 return PLUGIN_HANDLED

  74.         if(numjailorigin == 20)

  75.                 numjailorigin = 0

  76.         set_user_origin(id,jailorigins[numjailorigin])

  77.         numjailorigin++

  78.         return 1

  79. }

  80.  

  81. public cmdputjail(id, level, cid)

  82. {

  83.         if (!cmd_access(id, level, cid, 3))

  84.                 return PLUGIN_HANDLED

  85.         if(mapdust2 == false){

  86.                 console_print(id, "A parancs csak de_dust2 mapon mukodik!!")

  87.                 return PLUGIN_HANDLED

  88.         }

  89.        

  90.         new target[32], minutes[8], reason[64]

  91.        

  92.         read_argv(1, target, 31)

  93.         read_argv(2, minutes, 7)

  94.         read_argv(3, reason, 63)

  95.         new player = cmd_target(id, target, CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY | CMDTARGET_NO_BOTS | CMDTARGET_ALLOW_SELF)

  96.        

  97.         if (!player)

  98.                 return PLUGIN_HANDLED

  99.        

  100.         new nameplayer[32], nameadmin[32]

  101.        

  102.         get_user_name(player, nameplayer, 31)

  103.         get_user_name(id, nameadmin, 31)

  104.        

  105.         if (reason[0]){

  106.                 log_to_file("puttojail.log", "ADMIN: %s BEZART JATEKOS: %s BEZARAS IDEJE: %s BEZARAS OKA: %s", nameadmin, nameplayer, minutes, reason);

  107.                 client_print(0, print_chat, "%s bazarta %s-t a bortonbe %spercre mert %s!", nameadmin, nameplayer, minutes, reason);

  108.         }

  109.         else{

  110.                 log_to_file("puttojail.log","ADMIN: %s BEZART JATEKOS: %s BEZARAS IDEJE: %s", nameadmin, nameplayer ,minutes)

  111.                 client_print(0, print_chat, "%s bazarta %s-t a bortonbe %spercre!", nameadmin, nameplayer, minutes)

  112.         }

  113.         injail[player] = true

  114.         ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,player)

  115.         if(numjailorigin == 20)

  116.                 numjailorigin = 0

  117.         set_user_origin(player, jailorigins[numjailorigin])

  118.         numjailorigin++

  119.         strip_user_weapons(player)

  120.         give_item(player,"weapon_knife")

  121.        

  122.         set_task(str_to_float(minutes), "eventunjail",player )

  123.         return PLUGIN_HANDLED

  124. }

  125.  

  126. public eventunjail(player)

  127. {

  128.         user_kill(player, 2)

  129.         injail[player] = false

  130.         client_print(0, print_chat, "%s kiszabadult a bortonbol!", player)

  131. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 11:30 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2012.06.18. 13:38
Hozzászólások: 39
Köszönöm szépen! :D
Már csak annyi, hogy ha bortonbe rakom akkor nem tud szaladgálni hanem meg hal xD

_________________
[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Börtön!
HozzászólásElküldve: 2012.06.21. 11:38 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.17. 17:54
Hozzászólások: 2350
Megköszönt másnak: 40 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
HUN írta:
Köszönöm szépen! :D
Már csak annyi, hogy ha bortonbe rakom akkor nem tud szaladgálni hanem meg hal xD

Az nagy hülyeség XD Akkor mire a börtön? Elég lett volna akkor annyi,hogy megöli -.-


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 47 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 96 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole