hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 471 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 471 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 15:08 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Jajdik xD Hozzászoktam h so/dll fájlok addonok xd Amúgy igaz, cshack-et írd be modules.inibe :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 15:35 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.05.07. 14:52
Hozzászólások: 17
Silent írta:
Kiki az írt egy kész modult -.-" Ja és message alatt nem hudot értettem.

Kód:
message_begin()
    write_short..stb..
message_end()


Edit:

egyébként kiki a kódoddal nem megy sokra.. Még ha le is fordítja(nemhiszem), még ha fel is rakja(nemhiszem), még ha ír hozzá egy plugint(nagyonnemhiszem), akkor se jó, mivel a set_team_score kimaradt.


Tudom hogy szégyenletes láma dolgokat fogok kérdezni, de csak tegnap kezdtem amx modot scriptelni :-)

Miért jobb a message mint a hud?
Át tudnád nekem alakítani message formába?
Kód:
        set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 12.0, 0.1, 0.1);
        ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "%L: %d vs. %L: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n",0,"TEAM_1", nT,0,"TEAM_2", nCT, nR, nPlayer_S);


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 17:04 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Juj :D Messaget ne szószerint üzenetnek értsd. A két dolog teljesen más. Huddal csak sztringeket tudsz kiírni. Egy messageel pedig pl el tudod sötétíteni a játékos képernyôjét stb.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 17:06 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
messageből van minden féle, most teszteltem le egy rakatot valamelyik nap, olyan szép fény effekteket sikerült! De persze még olyat is sikerült hogy egy kis ablak bejön, és lekell okézni (nem motd) xD

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.09. 23:24 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.05.07. 14:52
Hozzászólások: 17
sajna nem találtam jó leírást hozzá, max olyan példákat amiből nem tudom kibogozni hogy mi micsoda :-(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.10. 01:29 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2012.05.07. 14:52
Hozzászólások: 17
az én megoldásomban volt egy két logikai hiba amit kijavítottam ha kell vkinek:

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4.  

  5. new roundcounter, swap_teams_round;

  6. new nMSGS, nT1, nT2, nR, nDraw;

  7.  

  8. public plugin_init()

  9. {

  10.         register_plugin("Swap Teams","0.6","addam");

  11.         register_dictionary("swapteams.txt");

  12.         swap_teams_round =  register_cvar("swap_teams_round","5");

  13.  

  14.         register_event("SendAudio", "nice_team_score_ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin");

  15.         register_event("SendAudio", "nice_team_score_t", "a", "2&%!MRAD_terwin");

  16.        

  17.         register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");

  18.  

  19.         nMSGS = CreateHudSyncObj();

  20. }

  21.  

  22. public noveld()

  23.   {

  24.   set_task(3.0, "nice_team_score_msg");

  25.   nR++;

  26.  

  27.   roundcounter++;

  28.   if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {

  29.     if (nDraw == 1) nDraw = 0; else nDraw = 1;

  30.     set_task(2.0,"korvege");

  31.     roundcounter = 0;

  32.   }

  33. }

  34.  

  35. public korvege()

  36. {

  37.   client_print(0,print_center,"%L",0,"SWAP_1");

  38.   set_task(1.0,"Event_Round_End");

  39. }

  40.  

  41. public Event_Round_End(){

  42.     set_cvar_num("mp_limitteams", 0);

  43.     new CsTeams:team;

  44.     new Players[32];

  45.     new playerCount, i, player;

  46.     get_players(Players, playerCount, "h");

  47.     for (i=0; i<playerCount; i++) {

  48.         player = Players[i];

  49.    

  50.         team=cs_get_user_team(player);

  51.         if(team==CS_TEAM_CT)

  52.         {

  53.                 cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)

  54.         } else if(team==CS_TEAM_T) {

  55.                 cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)

  56.         }

  57.         cs_reset_user_model(player);

  58.     }

  59.     set_cvar_num("mp_limitteams", 1);

  60.     set_task(6.0,"rezetmodelsz");

  61. }

  62.  

  63. public rezetmodelsz() {

  64.     new Players[32]

  65.     new playerCount, i, player

  66.     get_players(Players, playerCount, "h")

  67.     for (i=0; i<playerCount; i++) {

  68.       player = Players[i]

  69.       cs_reset_user_model(player)

  70.     }        

  71. }

  72.  

  73. public nice_team_score_msg()

  74. {

  75.         new nPlayers[32], nNums, nPlayer_S

  76.  

  77.         get_players(nPlayers, nNums, "c")

  78.  

  79.         for(new i = 0; i < nNums; i++)

  80.         {

  81.                 nPlayer_S = nPlayers[i];

  82.         }

  83.  

  84.         set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 1, 6.0, 12.0, 0.1, 0.1);

  85.         ShowSyncHudMsg(0, nMSGS, "%L: %d vs. %L: %d^nKor: %d - Jatekosok: %d^n",0,"TEAM_1", nT1,0,"TEAM_2", nT2, nR, nPlayer_S);

  86. }

  87.  

  88. public nice_team_score_ct()

  89. {

  90.         if (nDraw) nT1++; else nT2++;

  91. }

  92.  

  93. public nice_team_score_t()

  94. {

  95.         if (nDraw) nT2++; else nT1++;

  96. }

  97.  

  98.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: swap teams módosítás (cs 1.6)
HozzászólásElküldve: 2012.05.21. 12:33 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Először is modult letölt, feltesz:
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=8230

Kód:

Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <amxmisc>

  3. #include <cstrike>

  4. #include <colorchat>

  5. #include <cshack>

  6.  

  7. new roundcounter, swap_teams_round;

  8.  

  9. new tmpCTWin, tmpTEWin

  10.  

  11. public plugin_init()

  12. {

  13.         register_plugin("Swap Teams","0.6","addam")

  14.         swap_teams_round =  register_cvar("swap_teams_round","3");

  15.         register_event("SendAudio","noveld","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw");

  16. }

  17.  

  18. public noveld()

  19. {

  20.         roundcounter++;

  21.         if (roundcounter >= get_pcvar_num(swap_teams_round)) {

  22.                 set_task(2.0,"korvege");

  23.                 roundcounter = 0;

  24.         }

  25. }

  26.  

  27. public korvege()

  28. {

  29.         ColorChat(0, RED, "[Csapatcsere]^x04 Csapatcsere tortenik: CT->TE , TE->CT") ;

  30.         ColorChat(0, RED, "[Csapatcsere]^x04 Csapatcsere tortenik: CT->TE , TE->CT") ;

  31.         set_task(1.0,"Event_Round_End");

  32. }

  33.  

  34. public Event_Round_End(){

  35.         tmpCTWin = cs_get_team_score(2);

  36.         tmpTEWin = cs_get_team_score(1);

  37.  

  38.         set_cvar_num("mp_limitteams", 0)

  39.         new CsTeams:team

  40.         new Players[32]

  41.         new playerCount, i, player

  42.         get_players(Players, playerCount, "h")

  43.         for (i=0; i<playerCount; i++) {

  44.                 player = Players[i]

  45.                 team=cs_get_user_team(player)

  46.                 if(team==CS_TEAM_CT)

  47.                         cs_set_user_team(player, CS_TEAM_T)

  48.                 else if (team==CS_TEAM_T)

  49.                         cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT)

  50.  

  51.                 cs_reset_user_model(player)

  52.         }

  53.         set_cvar_num("mp_limitteams", 1)

  54.         set_task(6.0,"rezetmodelsz");

  55.         set_task(10.0, "updateWins");

  56. }

  57.  

  58. public rezetmodelsz() {

  59.         new Players[32]

  60.         new playerCount, i, player

  61.         get_players(Players, playerCount, "h")

  62.         for (i=0; i<playerCount; i++) {

  63.                 player = Players[i]

  64.                 cs_reset_user_model(player)

  65.         }

  66. }

  67.  

  68. public updateWins()

  69. {

  70.         cs_set_team_score(2, tmpCTWin);

  71.         cs_set_team_score(1, tmpTEWin);

  72. }



NEM garantálom, hogy menni fog, le kéne tesztelni.
Arra figyeljetek oda, hogy 10 sec után frissíti a pontokat.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 37 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 110 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole