hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 01:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 420 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 418 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2013.08.11. 23:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék 4v4 től van wp(elvileg nemtudom h jóe:D) nincs magozó és 2 ember wp-zhet
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. wpon = false
  28. }
  29.  
  30.  
  31. public fegyvermenu(id)
  32. {
  33. strip_user_weapons(id)
  34. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  35. new jatekos[32]
  36. new ctnum, tnum
  37. get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT")
  38. get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST")
  39. if(ctnum >= 4 && tnum >= 4)
  40. {
  41. wpon = true
  42. }
  43. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  44. {
  45. strip_user_weapons(id);
  46. new menu = menu_create("\r[HES]Team Fegyvermenu", "handler");
  47. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  48. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  49. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  50. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  51. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  52. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  53. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  54. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  55. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  56. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  57. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  58. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  59. menu_display(id, menu);
  60.  
  61. }
  62. else
  63. {
  64. new menu = menu_create("\r[HES]Team Fegyvermenu", "handler");
  65. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  66. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  67. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  68. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  69. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  70. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  71. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  72. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  73. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  74. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  75. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  76. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  77. menu_display(id, menu);
  78. }
  79. }
  80.  
  81. public handler(id, menu, item)
  82. {
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. new data[6], szName[64];
  89. new access, callback;
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91. new key = str_to_num(data);
  92. switch(key)
  93. {
  94.  
  95. case 1:
  96. {
  97.  
  98. give_player_grenades(id);
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100. give_item(id, "weapon_deagle");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "weapon_m4a1");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. give_item(id, "ammo_556nato");
  108. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  109. }
  110. case 2:
  111. {
  112.  
  113. give_player_grenades(id);
  114. give_item(id, "weapon_knife");
  115. give_item(id, "weapon_deagle");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "weapon_ak47");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. give_item(id, "ammo_762nato");
  123. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  124. }
  125. case 3:
  126. {
  127. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  128. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  129. {
  130. if(gWPCT < 2 && wpon == true)
  131. {
  132.  
  133. give_player_grenades(id);
  134. give_item(id, "weapon_knife");
  135. give_item(id, "weapon_awp");
  136. give_item(id, "weapon_deagle");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_50ae");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. give_item(id, "ammo_338magnum");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  144. gWPCT++
  145. }
  146. else
  147. {
  148. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  149. fegyvermenu(id);
  150. }
  151. }
  152. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  153. {
  154. if(gWPTE < 2 && wpon == true)
  155. {
  156.  
  157. give_player_grenades(id);
  158. give_item(id, "weapon_knife");
  159. give_item(id, "weapon_awp");
  160. give_item(id, "weapon_deagle");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  168. gWPTE++
  169. }
  170. else
  171. {
  172. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  173. fegyvermenu(id);
  174. }
  175. }
  176.  
  177. }
  178. case 4:
  179. {
  180.  
  181. give_player_grenades(id);
  182. give_item(id, "weapon_knife");
  183. give_item(id, "weapon_deagle");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "weapon_m249");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  192. }
  193. case 5:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_famas");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  222. }
  223. case 7:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_galil");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  237. }
  238. case 8:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  252. }
  253. case 9:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_m3");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  282. }
  283. case 11:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_scout");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[NewHeroes]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  297. }
  298. }
  299. return PLUGIN_HANDLED;
  300. }
  301.  
  302. stock give_player_grenades(index)
  303. {
  304. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  305. give_item(index, "weapon_flashbang");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  308. give_item(index, "item_thighpack");
  309. give_item(index, "item_assaultsuit");
  310. }
  311.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole