hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 06:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 528 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 526 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: CSO SPRITE effect
HozzászólásElküldve: 2013.08.13. 11:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. valaki lesz olyan kedves, hogy razzor tökéletes, zsír pluginjából a DHUD-t kicseréli spritera? Kérem. amit DHUD irna, az a sprite neve is, amit le lehet tölteni, de ne nagyon nagyba hozza ki, és ezt a Revenge-t ki kellene szedni, mert nincs hozzá sprite.

Forrás:
[ablak]SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <dhudmessage>
#include <hamsandwich>
 
new g_kills[33] = {0,...};
new timekill[33] = {0,...};
new victims[33] = {0,...};
new kill_cvar
 
new const kill_sounds_1234[4][] =
{
"misc/firstkill.wav",
"misc/doublekill.wav",
"misc/triplekill.wav",
"misc/multikill.wav"
}
 
new const kill_sounds[5][] =
{
"misc/revenge.wav",
"misc/headshot.wav",
"misc/humililation.wav",
"misc/gotit.wav",
"misc/ohno.wav"
}
 
public plugin_init()
{
register_plugin("[CSO LIKE] Effect Killer","1.0","RaZzoR")
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
kill_cvar = register_cvar("cso_rs_kill", "10")
}
 
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof kill_sounds_1234; i++)
{
precache_sound(kill_sounds_1234[i])
}
 
for(new i = 0; i < sizeof kill_sounds; i++)
{
precache_sound(kill_sounds[i])
}
}
 
public Spawn(id)
{
g_kills[id] = 0
}
 
public DeathMsg()
{
new killer, victim, headshot, weapon[12];
 
killer = read_data(1)
victim = read_data(2)
headshot = read_data(3)
read_data(4, weapon, charsmax(weapon))
 
if ((victim == killer) || (get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) || !victim || !killer)
return
 
 
 
victims[victim] = killer
 
new sec_c = get_systime()
new timekill_cvar = kill_cvar
 
new timeleft = sec_c - timekill[killer]
timekill[killer] = sec_c
if (timeleft <= timekill_cvar) g_kills[killer] += 1;
else g_kills[killer] = 1;
if (g_kills[killer] > 4) g_kills[killer] = 1
 
new g_revenge = 0
if (victim == victims[killer])
{
g_revenge = 1
victims[killer] = 0
}
 
 
 
new check_sound
if (g_revenge == 1)
{
set_dhudmessage(255, 102, 0, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
show_dhudmessage(killer, "REVENGE")
 
client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[0])
}
 
else if(headshot)
{
set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
show_dhudmessage(killer, "HEADSHOT")
 
if(g_kills[killer] == 1)
{
client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[1])
check_sound = 1
}
}
 
else if(equali(weapon,"knife"))
{
set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
show_dhudmessage(killer, "KNIFE")
 
client_cmd(victim, "speak ^"%s^"", kill_sounds[2])
 
if(g_kills[killer] == 1)
{
client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[4])
check_sound = 1
}
}
 
else if(equali(weapon,"grenade"))
{
set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
show_dhudmessage(killer, "GRENADE")
 
if(g_kills[killer] == 1)
{
client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[3])
check_sound = 1
}
}
 
 
if(g_kills[killer] < 5)
{
if(check_sound != 1) client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds_1234[g_kills[killer] - 1])
 
if(g_kills[killer] == 1)
{
set_dhudmessage(77, 124, 148, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "1")
 
set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "KILL!")
}
 
if(g_kills[killer] == 2)
{
set_dhudmessage(125, 150, 76, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "2")
 
set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "KILL!")
}
 
if(g_kills[killer] == 3)
{
set_dhudmessage(150, 112, 70, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "3")
 
set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "KILL!")
}
 
if(g_kills[killer] == 4)
{
set_dhudmessage(149, 83, 68, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "4")
 
set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
show_dhudmessage(killer, "KILL!")
}
}
}[/ablak]

Nagyon megköszönném

Edit: a spriteok az ember fölött legyenek, és csak az lássa őket, aki megölte, 2mp-ig!


Csatolmányok:
spr.rar [31.98 KiB]
Letöltve 21 alkalommal.

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole