hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 332 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2013.08.16. 16:07 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2013.08.02. 14:53
Hozzászólások:91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Hello van ez a pontrendszer és ha berakom, akkor nincs kezük az embereknek, vagyis hiába van fegyver a kezükben, nem mutat semmit.
És kicsit át is kéne alakitani: Bal oldalt irja hogy Menyi pontja van a jatekosnak, ne keljen allandoan beirni /pont.
És hogy az: Imunitassal rendelkező admin hasznalhassa a /adas-t és tudjon pontot adni vele.
Kösz

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <engine>
  9. new pont[33]
  10. new hs,oles
  11. new g_vault
  12. new bool:g_aranyak[33] = false
  13. new bool:g_aranym4[33] = false
  14. new bool:g_aranydezi[33] = false
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("pontrendszer","1.0","A")
  17. hs = register_cvar("HS", "10")
  18. oles = register_cvar("oles", "5")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  21. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  22. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  23. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  24. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  25. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  26.  
  27.  
  28. }
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  32. precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  33. precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  34. precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  35. precache_model("models/aranydm4/v_aranym4.mdl")
  36. precache_model("models/aranydm4/p_aranym4.mdl")
  37.  
  38. }
  39. public event_new_round(id)
  40. {
  41. g_aranyak[id] = false
  42. g_aranym4[id] = false
  43. g_aranydezi[id] = false
  44. }
  45. public client_connect(id)
  46. {
  47.  
  48. LoadData(id)
  49. }
  50. public client_disconnect(id)
  51. {
  52.  
  53. SaveData(id)
  54.  
  55. }
  56. public SaveData(id)
  57. {
  58. new name[32]
  59. get_user_name(id, name, 31)
  60.  
  61. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  62. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  63.  
  64. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  65.  
  66. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69. public LoadData(id)
  70. {
  71. new name[32]
  72. get_user_name(id, name, 31)
  73. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  74. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  75. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  76. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  77. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  78. new pontok[33]
  79. parse(vaultdata, pontok)
  80. pont[id] = str_to_num(pontok)
  81. return PLUGIN_CONTINUE
  82. }
  83. public pontjaim(id)
  84. {
  85. client_print(id, print_chat, "Pontjaid: %d", pont[id])
  86. }
  87. public halal()
  88. {
  89. new killer = read_data(1)
  90. new victim = read_data(2)
  91.  
  92. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  93. {
  94. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  95. }
  96. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  97. {
  98. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  99. }
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. public bolt(id)
  103. {
  104. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  105.  
  106. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  107. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  108. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  109.  
  110. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  111.  
  112. menu_display(id, menu, 0);
  113.  
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public bolt_hand(id, menu, item)
  118. {
  119. if(item == MENU_EXIT)
  120. {
  121. menu_cancel(id);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124.  
  125. new command[6], name[64], access, callback;
  126.  
  127. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  128.  
  129. switch(item)
  130. {
  131. case 0: vipmenu(id)
  132. case 1: fegyverek(id)
  133. case 2: kepessegek(id)
  134. }
  135.  
  136. menu_destroy(menu);
  137.  
  138. return PLUGIN_HANDLED;
  139. }
  140. public vipmenu(id)
  141. {
  142. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  143. {
  144. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  145.  
  146. menu_additem(menu, "AWP [10] pont", "", 0); // case 0
  147. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [20] pont", "", 0); // case 1
  148. menu_additem(menu, "Arany AK [30] pont", "", 0); // case 2
  149. menu_additem(menu, "Arany M4 [30] pon", "", 0); // case 3
  150. menu_additem(menu, "Arany Dezi [30] pont", "", 0); // case 4
  151.  
  152.  
  153. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  154.  
  155. menu_display(id, menu, 0);
  156.  
  157.  
  158. }
  159. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  160. return PLUGIN_CONTINUE
  161. }
  162. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  163. {
  164. if(item == MENU_EXIT)
  165. {
  166. menu_cancel(id);
  167. return PLUGIN_HANDLED;
  168. }
  169.  
  170. new command[6], name[64], access, callback;
  171.  
  172. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  173.  
  174. switch(item)
  175. {
  176. case 0:
  177. {
  178. if(pont[id] >= 10)
  179. {
  180. give_item(id, "weapon_awp")
  181. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  182. pont[id] -= 10
  183. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  184. }
  185. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  186. }
  187. case 1:
  188. {
  189. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  190. {
  191. give_item(id, "weapon_sg550")
  192. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  193. pont[id] -= 20
  194. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  195. }
  196. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  197. {
  198. give_item(id, "weapon_sg552")
  199. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  200. pont[id] -= 20
  201. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  202. }
  203. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  204. }
  205. case 2:
  206. {
  207. if(pont[id] >= 30)
  208. {
  209. g_aranyak[id] = true
  210. pont[id] -= 30
  211. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  212. }
  213. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  214. }
  215. case 3:
  216. {
  217. if(pont[id] >= 30)
  218. {
  219. g_aranym4[id] = true
  220. pont[id] -= 30
  221. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  222. }
  223. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  224. }
  225. case 4:
  226. {
  227. if(pont[id] >= 30)
  228. {
  229. g_aranydezi[id] = true
  230. pont[id] -= 30
  231. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  232. }
  233. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  234. }
  235. }
  236.  
  237. menu_destroy(menu);
  238.  
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240. }
  241. public fegyverek(id)
  242. {
  243. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  244.  
  245. menu_additem(menu, "AWP [30] pont", "", 0); // case 0
  246. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [50] pont", "", 0); // case 1
  247. menu_additem(menu, "Arany AK [80] pont", "", 0); // case 2
  248. menu_additem(menu, "Arany M4 [80] pon", "", 0); // case 3
  249. menu_additem(menu, "Arany Dezi [80] pont", "", 0); // case 4
  250.  
  251. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  252.  
  253. menu_display(id, menu, 0);
  254.  
  255. return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. public fegyver_hand(id, menu, item)
  259. {
  260. if(item == MENU_EXIT)
  261. {
  262. menu_cancel(id);
  263. return PLUGIN_HANDLED;
  264. }
  265.  
  266. new command[6], name[64], access, callback;
  267.  
  268. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  269.  
  270. switch(item)
  271. {
  272. case 0:
  273. {
  274. if(pont[id] >= 30)
  275. {
  276. give_item(id, "weapon_awp")
  277. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  278. pont[id] -= 30
  279. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  280. }
  281. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  282. }
  283. case 1:
  284. {
  285. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  286. {
  287. give_item(id, "weapon_sg550")
  288. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  289. pont[id] -= 50
  290. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  291. }
  292. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  293. {
  294. give_item(id, "weapon_sg552")
  295. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  296. pont[id] -= 50
  297. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  298. }
  299. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  300. }
  301. case 2:
  302. {
  303. if(pont[id] >= 80)
  304. {
  305. g_aranyak[id] = true
  306. pont[id] -= 30
  307. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  308. }
  309. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  310. }
  311. case 3:
  312. {
  313. if(pont[id] >= 80)
  314. {
  315. g_aranym4[id] = true
  316. pont[id] -= 30
  317. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  318. }
  319. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  320. }
  321. case 4:
  322. {
  323. if(pont[id] >= 80)
  324. {
  325. g_aranydezi[id] = true
  326. pont[id] -= 30
  327. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  328. }
  329. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  330. }
  331. }
  332.  
  333. menu_destroy(menu);
  334.  
  335. return PLUGIN_HANDLED;
  336. }
  337. public kepessegek(id)
  338. {
  339. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  340.  
  341. menu_additem(menu, "Gyorsasag [20] pont", "", 0); // case 0
  342. menu_additem(menu, "Gravitacio [20] pont", "", 0); // case 1
  343. menu_additem(menu, "+50hp [2] pont", "", 0); // case 2
  344.  
  345. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  346.  
  347. menu_display(id, menu, 0);
  348.  
  349. return PLUGIN_HANDLED;
  350. }
  351.  
  352. public kep_hand(id, menu, item)
  353. {
  354. if(item == MENU_EXIT)
  355. {
  356. menu_cancel(id);
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. new command[6], name[64], access, callback;
  361.  
  362. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  363.  
  364. switch(item)
  365. {
  366. case 0:
  367. {
  368. if(pont[id] >= 20)
  369. {
  370. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  371. pont[id] -= 20
  372. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  373. }
  374. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  375. }
  376. case 1:
  377. {
  378. if(pont[id] >= 20)
  379. {
  380. set_user_gravity(id, 0.8)
  381. pont[id] -= 20
  382. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  383. }
  384. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  385. }
  386. case 2:
  387. {
  388. if(pont[id] >= 2)
  389. {
  390. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  391. pont[id] -= 2
  392. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  393. }
  394. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  395. }
  396. }
  397.  
  398. menu_destroy(menu);
  399.  
  400. return PLUGIN_HANDLED;
  401. }
  402. //Arany fegyverek cuccai
  403. public Event_CurWeapon(id)
  404. {
  405. new weapon = get_user_weapon(id)
  406. new vModel[56],pModel[56]
  407. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id])
  408. {
  409. format(vModel,55,"models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  410. format(pModel,55,"models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  411. }
  412. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id])
  413. {
  414. format(vModel,55,"models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  415. format(pModel,55,"models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  416. }
  417. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id])
  418. {
  419. format(vModel,55,"models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  420. format(vModel,55,"models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  421.  
  422. }
  423. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  424. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  425. }
  426. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  427. {
  428. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  429. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  430. {
  431. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  432. }
  433. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  434. {
  435. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  436. }
  437. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker])
  438. {
  439. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  440. }
  441. }
  442.  
  443.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer
HozzászólásElküldve:2013.08.19. 17:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tessék javítva + hudba irja a pontjaid, amx_pont név érték ezzel tud pontot adni az admin
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <nvault>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <engine>
  9. new pont[33]
  10. new hs,oles
  11. new g_vault
  12. new bool:g_aranyak[33] = false
  13. new bool:g_aranym4[33] = false
  14. new bool:g_aranydezi[33] = false
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin("pontrendszer","1.0","A")
  17. hs = register_cvar("HS", "10")
  18. oles = register_cvar("oles", "5")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. register_clcmd("say /shop", "bolt")
  21. g_vault = nvault_open("pontmentes")
  22. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  23. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  24. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newRound", 1)
  25. register_concmd("amx_pont", "cmd_pont");
  26.  
  27.  
  28. }
  29. public plugin_precache()
  30. {
  31. precache_model("models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  32. precache_model("models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  33. precache_model("models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  34. precache_model("models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  35. precache_model("models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  36. precache_model("models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  37.  
  38. }
  39. public client_PreThink(id)
  40. {
  41. set_hudmessage(255, 0, 0, 0, 0.12, 0, 6.0, 0.0)
  42. show_hudmessage(id, "Pontjaid:%d",pont[id])
  43. return 0
  44.  
  45. }
  46. public newRound(id)
  47. {
  48. g_aranyak[id] = false
  49. g_aranym4[id] = false
  50. g_aranydezi[id] = false
  51. }
  52. public client_connect(id)
  53. {
  54.  
  55. LoadData(id)
  56. }
  57. public client_disconnect(id)
  58. {
  59.  
  60. SaveData(id)
  61.  
  62. }
  63. public SaveData(id)
  64. {
  65. new name[32]
  66. get_user_name(id, name, 31)
  67.  
  68. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  69. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  70.  
  71. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  72.  
  73. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  74. return PLUGIN_CONTINUE
  75. }
  76. public LoadData(id)
  77. {
  78. new name[32]
  79. get_user_name(id, name, 31)
  80. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  81. format(vaultkey,63,"%sBBPONT", name)
  82. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  83. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  84. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  85. new pontok[33]
  86. parse(vaultdata, pontok, 32)
  87. pont[id] = str_to_num(pontok)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89. }
  90. public halal()
  91. {
  92. new killer = read_data(1)
  93. new victim = read_data(2)
  94.  
  95. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim) && read_data(3))
  96. {
  97. pont[killer] += get_pcvar_num(hs)
  98. }
  99. if(killer != victim && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
  100. {
  101. pont[killer] += get_pcvar_num(oles)
  102. }
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. public bolt(id)
  106. {
  107. new menu = menu_create("Bolt ", "bolt_hand");
  108.  
  109. menu_additem(menu, "VIP menu", "", 0); // case 0
  110. menu_additem(menu, "Fegyverek", "", 0); // case 1
  111. menu_additem(menu, "Kepessegek", "", 0); // case 2
  112.  
  113. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  114.  
  115. menu_display(id, menu, 0);
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED;
  118. }
  119.  
  120. public bolt_hand(id, menu, item)
  121. {
  122. if(item == MENU_EXIT)
  123. {
  124. menu_cancel(id);
  125. return PLUGIN_HANDLED;
  126. }
  127.  
  128. new command[6], name[64], access, callback;
  129.  
  130. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  131.  
  132. switch(item)
  133. {
  134. case 0: vipmenu(id)
  135. case 1: fegyverek(id)
  136. case 2: kepessegek(id)
  137. }
  138.  
  139. menu_destroy(menu);
  140.  
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143. public vipmenu(id)
  144. {
  145. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  146. {
  147. new menu = menu_create("Vip menu", "vipmenu_hand");
  148.  
  149. menu_additem(menu, "AWP [10] pont", "", 0); // case 0
  150. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [20] pont", "", 0); // case 1
  151. menu_additem(menu, "Arany AK [30] pont", "", 0); // case 2
  152. menu_additem(menu, "Arany M4 [30] pon", "", 0); // case 3
  153. menu_additem(menu, "Arany Dezi [30] pont", "", 0); // case 4
  154.  
  155.  
  156. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  157.  
  158. menu_display(id, menu, 0);
  159.  
  160.  
  161. }
  162. else client_print(id, print_chat, "Nincs elerhetoseged ehhez a menuhoz")
  163. return PLUGIN_CONTINUE
  164. }
  165. public vipmenu_hand(id, menu, item)
  166. {
  167. if(item == MENU_EXIT)
  168. {
  169. menu_cancel(id);
  170. return PLUGIN_HANDLED;
  171. }
  172.  
  173. new command[6], name[64], access, callback;
  174.  
  175. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  176.  
  177. switch(item)
  178. {
  179. case 0:
  180. {
  181. if(pont[id] >= 10)
  182. {
  183. give_item(id, "weapon_awp")
  184. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  185. pont[id] -= 10
  186. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  187. }
  188. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  189. }
  190. case 1:
  191. {
  192. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  193. {
  194. give_item(id, "weapon_sg550")
  195. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  196. pont[id] -= 20
  197. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  198. }
  199. if(pont[id] >= 20 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  200. {
  201. give_item(id, "weapon_sg552")
  202. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  203. pont[id] -= 20
  204. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  205. }
  206. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  207. }
  208. case 2:
  209. {
  210. if(pont[id] >= 30)
  211. {
  212. give_item(id, "weapon_ak47")
  213. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  214. g_aranyak[id] = true
  215. pont[id] -= 30
  216. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  217. }
  218. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  219. }
  220. case 3:
  221. {
  222. if(pont[id] >= 30)
  223. {
  224. give_item(id, "weapon_m4a1")
  225. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  226. g_aranym4[id] = true
  227. pont[id] -= 30
  228. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  229. }
  230. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  231. }
  232. case 4:
  233. {
  234. if(pont[id] >= 30)
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_deagle")
  237. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  238. g_aranydezi[id] = true
  239. pont[id] -= 30
  240. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  241. }
  242. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  243. }
  244. }
  245.  
  246. menu_destroy(menu);
  247.  
  248. return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250. public fegyverek(id)
  251. {
  252. new menu = menu_create("Fegyver menu", "fegyver_hand");
  253.  
  254. menu_additem(menu, "AWP [30] pont", "", 0); // case 0
  255. menu_additem(menu, "CT/T Magozo [50] pont", "", 0); // case 1
  256. menu_additem(menu, "Arany AK [80] pont", "", 0); // case 2
  257. menu_additem(menu, "Arany M4 [80] pon", "", 0); // case 3
  258. menu_additem(menu, "Arany Dezi [80] pont", "", 0); // case 4
  259.  
  260. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  261.  
  262. menu_display(id, menu, 0);
  263.  
  264. return PLUGIN_HANDLED;
  265. }
  266.  
  267. public fegyver_hand(id, menu, item)
  268. {
  269. if(item == MENU_EXIT)
  270. {
  271. menu_cancel(id);
  272. return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274.  
  275. new command[6], name[64], access, callback;
  276.  
  277. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  278.  
  279. switch(item)
  280. {
  281. case 0:
  282. {
  283. if(pont[id] >= 30)
  284. {
  285. give_item(id, "weapon_awp")
  286. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 35)
  287. pont[id] -= 30
  288. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  289. }
  290. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  291. }
  292. case 1:
  293. {
  294. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  295. {
  296. give_item(id, "weapon_sg550")
  297. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  298. pont[id] -= 50
  299. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  300. }
  301. if(pont[id] >= 50 && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  302. {
  303. give_item(id, "weapon_sg552")
  304. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  305. pont[id] -= 50
  306. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  307. }
  308. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  309. }
  310. case 2:
  311. {
  312. if(pont[id] >= 80)
  313. {
  314. give_item(id, "weapon_ak47")
  315. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  316. g_aranyak[id] = true
  317. pont[id] -= 30
  318. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  319. }
  320. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  321. }
  322. case 3:
  323. {
  324. if(pont[id] >= 80)
  325. {
  326. give_item(id, "weapon_m4a1")
  327. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  328. g_aranym4[id] = true
  329. pont[id] -= 30
  330. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  331. }
  332. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  333. }
  334. case 4:
  335. {
  336. if(pont[id] >= 80)
  337. {
  338. give_item(id, "weapon_deagle")
  339. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  340. g_aranydezi[id] = true
  341. pont[id] -= 30
  342. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  343. }
  344. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  345. }
  346. }
  347.  
  348. menu_destroy(menu);
  349.  
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352. public kepessegek(id)
  353. {
  354. new menu = menu_create("Kepesseg menu", "kep_hand");
  355.  
  356. menu_additem(menu, "Gyorsasag [20] pont", "", 0); // case 0
  357. menu_additem(menu, "Gravitacio [20] pont", "", 0); // case 1
  358. menu_additem(menu, "+50hp [2] pont", "", 0); // case 2
  359.  
  360. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  361.  
  362. menu_display(id, menu, 0);
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366.  
  367. public kep_hand(id, menu, item)
  368. {
  369. if(item == MENU_EXIT)
  370. {
  371. menu_cancel(id);
  372. return PLUGIN_HANDLED;
  373. }
  374.  
  375. new command[6], name[64], access, callback;
  376.  
  377. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  378.  
  379. switch(item)
  380. {
  381. case 0:
  382. {
  383. if(pont[id] >= 20)
  384. {
  385. set_user_maxspeed(id, 500.0)
  386. pont[id] -= 20
  387. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  388. }
  389. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  390. }
  391. case 1:
  392. {
  393. if(pont[id] >= 20)
  394. {
  395. set_user_gravity(id, 0.8)
  396. pont[id] -= 20
  397. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  398. }
  399. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  400. }
  401. case 2:
  402. {
  403. if(pont[id] >= 2)
  404. {
  405. set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  406. pont[id] -= 2
  407. client_print(id, print_chat, "Sikeres vasarlas")
  408. }
  409. else client_print(id, print_chat, "Nincs eleg pontod")
  410. }
  411. }
  412.  
  413. menu_destroy(menu);
  414.  
  415. return PLUGIN_HANDLED;
  416. }
  417. //Arany fegyverek cuccai
  418. public Event_CurWeapon(id)
  419. {
  420. new weapon = get_user_weapon(id)
  421. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == true)
  422. {
  423. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranyak/v_aranyak.mdl")
  424. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranyak/p_aranyak.mdl")
  425. }
  426. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == false)
  427. {
  428. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
  429. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak47.mdl")
  430. }
  431. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == true)
  432. {
  433. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranym4/v_aranym4.mdl")
  434. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranym4/p_aranym4.mdl")
  435. }
  436. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == false)
  437. {
  438. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  439. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  440. }
  441. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == true)
  442. {
  443. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranydezi/v_aranydezi.mdl")
  444. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/aranydezi/p_aranydezi.mdl")
  445.  
  446. }
  447. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == false)
  448. {
  449. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  450. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_deagle.mdl")
  451.  
  452. }
  453.  
  454.  
  455. }
  456. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  457. {
  458. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  459. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker])
  460. {
  461. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  462. }
  463. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker])
  464. {
  465. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  466. }
  467. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker])
  468. {
  469. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  470. }
  471. }
  472.  
  473. //pont adás
  474. public cmd_pont(id)
  475. {
  476.  
  477. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  478.  
  479. {
  480.  
  481.  
  482.  
  483. new Arg1[64]
  484.  
  485. read_argv(1, Arg1, 63)
  486.  
  487. new Target = cmd_target(id, Arg1, 0);
  488.  
  489. new iLevel[32], Value
  490.  
  491. read_argv(2, iLevel, 31);
  492.  
  493. Value = str_to_num(iLevel);
  494. pont[Target] += Value
  495.  
  496.  
  497.  
  498.  
  499.  
  500. }
  501.  
  502. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole