hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 430 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 429 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: bb zombis
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 11:04 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.17. 20:12
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 44 alkalommal
Sziasztok egy bázisépitö pluginba betudnátok rakni nekem ezeket a zombikat?
http://noob.hu/2012/01/04/asd.png |hp 6500 |speed 260 gravitácio 1.0
http://noob.hu/2012/01/04/asd_1.png |hp 5000 |speed 320 gravitácio 1.0
http://noob.hu/2012/01/04/asd_3.png |hp 5000 |speed 300 gravitácio 1.0
http://noob.hu/2012/01/04/sadasdasdasdsadasd.jpg |hp 5500 |speed 295 gravitácio 0.5
köszönöm szépen


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bb zombis
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 14:03 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Szerintem még 5 ilyen témát nyitsz és akkor valaki megirja :D Amugy vannak az alap zombi fajok ugyan ugy rakd de ezzeket is :)

_________________
.:[S]uB[B]a$$]:. BaseBuilder/BazisEpito
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bb zombis
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 14:15 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
misu88 írta:
Szerintem még 5 ilyen témát nyitsz és akkor valaki megirja :D Amugy vannak az alap zombi fajok ugyan ugy rakd de ezzeket is :)

_________________
.:[S]uB[B]a$$]:. BaseBuilder/BazisEpito
Kép

Semmi esély arra hogy 10 témát nyit és meg írja valaki inkább el küldik pihizni xd Esetleg ha adsz egy alap zombie class smat akkor már kész lene ;)

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: bb zombis
HozzászólásElküldve: 2013.08.22. 15:40 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Itt egy alap:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Tanker Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
  62. new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass4_health = 4000
  65. const zclass4_speed = 210
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  68. #define TANK_ARMOR 200
  69.  
  70. /*============================================================================*/
  71.  
  72. new g_zclass_tanker
  73.  
  74. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  75. public plugin_precache()
  76. {
  77. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  78.  
  79. // Register all classes
  80. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  81. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  82. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  83. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  84. }
  85.  
  86. #if defined TANK_ARMOR
  87. public plugin_init()
  88. {
  89. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  90. }
  91.  
  92. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  93. {
  94. if (!is_user_alive(id))
  95. return ;
  96.  
  97. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  98. {
  99. give_item(id, "item_assaultsuit");
  100. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  101. }
  102. }
  103. #endif
  104.  
  105.  


Ebbe kell csak bele irni pl:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24.  
  25. /*================================================================================
  26.  [Plugin Customization]
  27. =================================================================================*/
  28.  
  29. // Classic Zombie Attributes
  30. new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
  31. new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
  32. new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
  33. new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  34. const zclass1_health = 3000
  35. const zclass1_speed = 260
  36. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  37. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  38.  
  39. // Fast Zombie Attributes
  40. new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
  41. new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
  42. new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
  43. new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  44. const zclass2_health = 2000
  45. const zclass2_speed = 325
  46. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  47. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  48.  
  49. // Jumper Zombie Attributes
  50. new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
  51. new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
  52. new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
  53. new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  54. const zclass3_health = 2500
  55. const zclass3_speed = 285
  56. const Float:zclass3_gravity = 0.5
  57. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  58.  
  59. // Vip Zombie Attributes
  60. new const zclass4_name[] = { "Vip Zombie" }
  61. new const zclass4_info[] = { "Csak vipeknek" }
  62. new const zclass4_model[] = { "bb_vip" }
  63. new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  64. const zclass4_health = 5500
  65. const zclass4_speed = 485
  66. const Float:zclass4_gravity = 1.0
  67. const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  68.  
  69. // Tanker Zombie Attributes
  70. new const zclass5_name[] = { "Tanker Zombie" }
  71. new const zclass5_info[] = { "HP++ Speed-" }
  72. new const zclass5_model[] = { "bb_tanker" }
  73. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
  74. const zclass5_health = 4000
  75. const zclass5_speed = 210
  76. const Float:zclass5_gravity = 1.0
  77. const zclass5_adminflags = ADMIN_ALL
  78. #define TANK_ARMOR 200
  79.  
  80. /*============================================================================*/
  81.  
  82. new g_zclass_tanker
  83.  
  84. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  85. public plugin_precache()
  86. {
  87. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  88.  
  89. // Register all classes
  90. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  91. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  92. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  93. bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  94. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  95. }
  96.  
  97. #if defined TANK_ARMOR
  98. public plugin_init()
  99. {
  100. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  101. }
  102.  
  103. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  104. {
  105. if (!is_user_alive(id))
  106. return ;
  107.  
  108. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  109. {
  110. give_item(id, "item_assaultsuit");
  111. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  112. }
  113. }
  114. #endif
  115.  
  116.  

Ebbe már van egy vip, ez alapján megtudod.

_________________
.:[S]uB[B]a$$]:. BaseBuilder/BazisEpito
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 88 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole