hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 11:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 160 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 160 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyver menü másképp...
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 20:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 10:48
Hozzászólások: 119
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Sziasztok! Nemrég eszembe jutott egy jó ötlet a fegyvermenü plug-in hoz. A lényege az, hogy ne fegyvert kapj a menüből hanem előhozzon egy másik menüt... Alapnak Silent fegyvermenüjét használtam
Megírtam, de fordításnál ezt adja ki:
" weap_menu.sma(85 -- 86) : error 088: number of arguments does not match definition weap_menu.sma(90 -- 91) : error 088: number of arguments does not match definition weap_menu.sma(95 -- 96) : error 088: number of arguments does not match definition weap_menu.sma(96) : warning 217: loose indentation weap_menu.sma(96) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) weap_menu.sma(96 -- 98) : error 001: expected token: ",", but found "}" weap_menu.sma(96 -- 98) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted. 6 Errors. Could not locate output file weap_menu.amx (compile failed)."
Sma-t leírom commentbe, mert ide nem tudom... (nem tudnék írni leírást... Aki kijavítaná, annak megy a gomb :)

_________________
STEAM:
[steam]thebvn[/steam]
FaceBook oldal
Dream Deathrun: CSATLAKOZÁS!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára xXLegendXx 2013.09.10. 20:51-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü másképp...
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 20:46 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 10:48
Hozzászólások: 119
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Jobb fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "xXLegendXx"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /fegyver", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31.  
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 csomag.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 csomag..", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP csomag..\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun csomag..", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG csomag..", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS csomag..", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil csomag..", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG csomag..", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun csomag.. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun csomag..\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout csomag..", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 csomag..", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 csomag..", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP csomag..\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun csomag..", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG csomag..", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS csomag..", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil csomag..", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG csomag..", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun csomag.. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun csomag..\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout csomag..", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85. m4menu
  86. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1 MENU!");
  87. }
  88. case 2:
  89. {
  90.  
  91. akmenu
  92. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47 MENU!");
  93. }
  94. case 3:
  95. {
  96. wpmenu
  97. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AWP MENU
  98.  
  99. }
  100. case 4:
  101. {
  102. mcgmenu
  103. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 MACHINEGUN MENU!");
  104. }
  105. case 5:
  106. {
  107. augmenu
  108. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AUG MENU!");
  109. }
  110. case 6:
  111. {
  112. famasmenu
  113. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 FAMAS MENU!");
  114. }
  115. case 7:
  116. {
  117. galilmenu
  118. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 GALIL MENU!");
  119. }
  120. case 8:
  121. {
  122. smgmenu
  123. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 SMG MENU!");
  124. }
  125. case 9:
  126. {
  127. ashotimenu
  128. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AUTOSHOTGUN MENU!");
  129. }
  130. case 10:
  131. {
  132. shotimenu
  133. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 SHOTGUN MENU!");
  134. }
  135. case 11:
  136. {
  137. scoutmenu
  138. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 Vettel egy Scout csomagot!");
  139. }
  140. }
  141. return PLUGIN_HANDLED;
  142. }
  143. public m4menu(id)
  144. {
  145.  
  146. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  147. {
  148. strip_user_weapons(id);
  149. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  150. menu_additem(menu, "M4A1 csomag.", "1", 0);
  151. menu_additem(menu, "AK47 csomag..", "2", 0);
  152. menu_additem(menu, "AWP csomag..\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  153. menu_additem(menu, "MachineGun csomag..", "4", 0);
  154. menu_additem(menu, "AUG csomag..", "5", 0);
  155. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  156. menu_display(id, menu);
  157. }
  158. else
  159. {
  160. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "handler");
  161. menu_additem(menu, "M4A1+Deagle..", "1", 0);
  162. menu_additem(menu, "M4A1+Fiveseven..", "2", 0);
  163. menu_additem(menu, "M4A1+P228..", "3", 0);
  164. menu_additem(menu, "M4A1+Dual elite..", "4", 0);
  165. menu_additem(menu, "M4A1+Usp..", "5", 0);
  166. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  167. menu_display(id, menu);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. public handler(id, menu, item)
  172. {
  173. if( item == MENU_EXIT )
  174. {
  175. menu_destroy(menu);
  176. return PLUGIN_HANDLED;
  177. }
  178. new data[6], szName[64];
  179. new access, callback;
  180. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  181. new key = str_to_num(data);
  182. switch(key)
  183. {
  184.  
  185. case 1:
  186. {
  187.  
  188. give_player_grenades(id);
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "weapon_deagle");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "weapon_m4a1");
  195. give_item(id, "ammo_556nato");
  196. give_item(id, "ammo_556nato");
  197. give_item(id, "ammo_556nato");
  198. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Deagle!");
  199. }
  200. case 2:
  201. {
  202.  
  203. give_player_grenades(id);
  204. give_item(id, "weapon_knife");
  205. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  206. give_item(id, "ammo_57mm");
  207. give_item(id, "ammo_57mm");
  208. give_item(id, "ammo_57mm");
  209. give_item(id, "weapon_m4a1");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Five-Seven!");
  214. }
  215. case 3:
  216. {
  217.  
  218. give_player_grenades(id);
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "weapon_p228");
  221. give_item(id, "ammo_357sig");
  222. give_item(id, "ammo_357sig");
  223. give_item(id, "ammo_357sig");
  224. give_item(id, "weapon_m4a1");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+P228!"
  229.  
  230. }
  231. case 4:
  232. {
  233. give_player_grenades(id);
  234. give_item(id, "weapon_knife");
  235. give_item(id, "weapon_elite");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. give_item(id, "weapon_m4a1");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Dual elite!");
  244. }
  245. case 5:
  246. {
  247.  
  248. give_player_grenades(id);
  249. give_item(id, "weapon_knife");
  250. give_item(id, "weapon_usp");
  251. give_item(id, "ammo_45acp");
  252. give_item(id, "ammo_45acp");
  253. give_item(id, "ammo_45acp");
  254. give_item(id, "weapon_m4a1");
  255. give_item(id, "ammo_556nato");
  256. give_item(id, "ammo_556nato");
  257. give_item(id, "ammo_556nato");
  258. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Usp!");
  259. }
  260. }
  261. return PLUGIN_HANDLED;
  262. }
  263. public akmenu(id)
  264. {
  265.  
  266. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  267. {
  268. strip_user_weapons(id);
  269. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  270. menu_additem(menu, "AK47+Deagle..", "1", 0);
  271. menu_additem(menu, "AK47+Five-Seven..", "2", 0);
  272. menu_additem(menu, "AK47+P228..\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  273. menu_additem(menu, "Ak47+Dual elite..", "4", 0);
  274. menu_additem(menu, "AK47+Usp..", "5", 0);
  275. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  276. menu_display(id, menu);
  277. }
  278. else
  279. {
  280. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "handler");
  281. menu_additem(menu, "AK47+Deagle..", "1", 0);
  282. menu_additem(menu, "AK47+Five-Seven..", "2", 0);
  283. menu_addi(menu, "AK47+P228..\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  284. menu_additem(menu, "AK47+Dual elite..", "4", 0);
  285. menu_additem(menu, "AK47+Usp..", "5", 0);
  286. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEX

_________________
STEAM:
[steam]thebvn[/steam]
FaceBook oldal
Dream Deathrun: CSATLAKOZÁS!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü másképp...
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 22:20 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Tessék
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <colorchat>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Jobb fegyvermenu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "xXLegendXx"
  11.  
  12. public plugin_init() {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14. register_clcmd("say /fegyver", "fegyvermenu");
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  16. }
  17.  
  18. public fegyvermenu(id)
  19. {
  20.  
  21. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  22. {
  23. strip_user_weapons(id);
  24. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "handler");
  25. menu_additem(menu, "M4A1 csomag.", "1", 0);
  26. menu_additem(menu, "AK47 csomag..", "2", 0);
  27. menu_additem(menu, "AWP csomag..\y", "3", 0);
  28. menu_additem(menu, "MachineGun csomag..", "4", 0);
  29. menu_additem(menu, "AUG csomag..", "5", 0);
  30. menu_additem(menu, "FAMAS csomag..", "6", 0);
  31. menu_additem(menu, "Galil csomag..", "7", 0);
  32. menu_additem(menu, "SMG csomag..", "8", 0);
  33. menu_additem(menu, "Autoshotgun csomag.. \d (xm1014)", "9", 0);
  34. menu_additem(menu, "Shotgun csomag..\d (m3)", "10", 0);
  35. menu_additem(menu, "Scout csomag..", "11", 0);
  36. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  37. menu_display(id, menu);
  38. }
  39. else
  40. {
  41. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "handler");
  42. menu_additem(menu, "M4A1 csomag..", "1", 0);
  43. menu_additem(menu, "AK47 csomag..", "2", 0);
  44. menu_additem(menu, "AWP csomag..\y", "3", 0);
  45. menu_additem(menu, "MachineGun csomag..", "4", 0);
  46. menu_additem(menu, "AUG csomag..", "5", 0);
  47. menu_additem(menu, "FAMAS csomag..", "6", 0);
  48. menu_additem(menu, "Galil csomag..", "7", 0);
  49. menu_additem(menu, "SMG csomag..", "8", 0);
  50. menu_additem(menu, "Autoshotgun csomag.. \d (xm1014)", "9", 0);
  51. menu_additem(menu, "Shotgun csomag..\d (m3)", "10", 0);
  52. menu_additem(menu, "Scout csomag..", "11", 0);
  53. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  54. menu_display(id, menu);
  55. }
  56. }
  57.  
  58. public handler(id, menu, item)
  59. {
  60. if( item == MENU_EXIT )
  61. {
  62. menu_destroy(menu);
  63. return PLUGIN_HANDLED;
  64. }
  65. new data[6], szName[64];
  66. new access, callback;
  67. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  68. new key = str_to_num(data);
  69. switch(key)
  70. {
  71.  
  72. case 1:
  73. {
  74. m4menu(id);
  75. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1 MENU!");
  76. }
  77. case 2:
  78. {
  79.  
  80. akmenu(id);
  81. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47 MENU!");
  82. }
  83. case 3:
  84. {
  85. //wpmenu(id);
  86. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AWP MENU!");
  87.  
  88. }
  89. case 4:
  90. {
  91. //mcgmenu(id);
  92. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 MACHINEGUN MENU!");
  93. }
  94. case 5:
  95. {
  96. //augmenu(id);
  97. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AUG MENU!");
  98. }
  99. case 6:
  100. {
  101. //famasmenu(id);
  102. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 FAMAS MENU!");
  103. }
  104. case 7:
  105. {
  106. //galilmenu(id);
  107. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 GALIL MENU!");
  108. }
  109. case 8:
  110. {
  111. //smgmenu(id);
  112. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 SMG MENU!");
  113. }
  114. case 9:
  115. {
  116. //ashotimenu(id);
  117. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AUTOSHOTGUN MENU!");
  118. }
  119. case 10:
  120. {
  121. //shotimenu(id);
  122. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 SHOTGUN MENU!");
  123. }
  124. case 11:
  125. {
  126. //scoutmenu(id);
  127. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 Vettel egy Scout csomagot!");
  128. }
  129. }
  130. return PLUGIN_HANDLED;
  131. }
  132. public m4menu(id)
  133. {
  134. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "m4menu_h");
  135. menu_additem(menu, "M4A1+Deagle..", "1", 0);
  136. menu_additem(menu, "M4A1+Fiveseven..", "2", 0);
  137. menu_additem(menu, "M4A1+P228..", "3", 0);
  138. menu_additem(menu, "M4A1+Dual elite..", "4", 0);
  139. menu_additem(menu, "M4A1+Usp..", "5", 0);
  140. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  141. menu_display(id, menu);
  142. }
  143.  
  144. public m4menu_h(id, menu, item)
  145. {
  146. if( item == MENU_EXIT )
  147. {
  148. menu_destroy(menu);
  149. return PLUGIN_HANDLED;
  150. }
  151. new data[6], szName[64];
  152. new access, callback;
  153. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  154. new key = str_to_num(data);
  155. switch(key)
  156. {
  157.  
  158. case 1:
  159. {
  160. give_item(id, "weapon_hegranade");
  161. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  162. give_item(id, "weapon_flashbang");
  163. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  166. give_item(id, "weapon_m4a1");
  167. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  168. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Deagle!");
  169. }
  170. case 2:
  171. {
  172. give_item(id, "weapon_hegranade");
  173. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  174. give_item(id, "weapon_flashbang");
  175. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  176. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  177. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100)
  178. give_item(id, "weapon_m4a1");
  179. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  180. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Five-Seven!");
  181. }
  182. case 3:
  183. {
  184. give_item(id, "weapon_hegranade");
  185. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  186. give_item(id, "weapon_flashbang");
  187. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  188. give_item(id, "weapon_p228");
  189. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  190. give_item(id, "weapon_m4a1");
  191. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  192. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+P228!");
  193.  
  194. }
  195. case 4:
  196. {
  197. give_item(id, "weapon_hegranade");
  198. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  199. give_item(id, "weapon_flashbang");
  200. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  201. give_item(id, "weapon_elite");
  202. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
  203. give_item(id, "weapon_m4a1");
  204. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  205. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Dual elite!");
  206. }
  207. case 5:
  208. {
  209. give_item(id, "weapon_hegranade");
  210. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  211. give_item(id, "weapon_flashbang");
  212. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  213. give_item(id, "weapon_usp");
  214. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
  215. give_item(id, "weapon_m4a1");
  216. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  217. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 M4A1+Usp!");
  218. }
  219. }
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222. public akmenu(id)
  223. {
  224. new menu = menu_create("\rValassz fegyvert!", "akmenu_h");
  225. menu_additem(menu, "AK47+Deagle..", "1", 0);
  226. menu_additem(menu, "AK47+Fiveseven..", "2", 0);
  227. menu_additem(menu, "AK47+P228..", "3", 0);
  228. menu_additem(menu, "AK47+Dual elite..", "4", 0);
  229. menu_additem(menu, "AK47+Usp..", "5", 0);
  230. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  231. menu_display(id, menu);
  232. }
  233.  
  234. public akmenu_h(id, menu, item)
  235. {
  236. if( item == MENU_EXIT )
  237. {
  238. menu_destroy(menu);
  239. return PLUGIN_HANDLED;
  240. }
  241. new data[6], szName[64];
  242. new access, callback;
  243. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  244. new key = str_to_num(data);
  245. switch(key)
  246. {
  247.  
  248. case 1:
  249. {
  250. give_item(id, "weapon_hegranade");
  251. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  252. give_item(id, "weapon_flashbang");
  253. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  254. give_item(id, "weapon_deagle");
  255. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  256. give_item(id, "weapon_m4a1");
  257. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  258. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47+Deagle!");
  259. }
  260. case 2:
  261. {
  262. give_item(id, "weapon_hegranade");
  263. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  264. give_item(id, "weapon_flashbang");
  265. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  266. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  267. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100)
  268. give_item(id, "weapon_m4a1");
  269. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  270. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47+Five-Seven!");
  271. }
  272. case 3:
  273. {
  274. give_item(id, "weapon_hegranade");
  275. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  276. give_item(id, "weapon_flashbang");
  277. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  278. give_item(id, "weapon_p228");
  279. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  280. give_item(id, "weapon_m4a1");
  281. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  282. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47+P228!");
  283.  
  284. }
  285. case 4:
  286. {
  287. give_item(id, "weapon_hegranade");
  288. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  289. give_item(id, "weapon_flashbang");
  290. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  291. give_item(id, "weapon_elite");
  292. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
  293. give_item(id, "weapon_m4a1");
  294. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  295. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47+Dual elite!");
  296. }
  297. case 5:
  298. {
  299. give_item(id, "weapon_hegranade");
  300. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  301. give_item(id, "weapon_flashbang");
  302. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2)
  303. give_item(id, "weapon_usp");
  304. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
  305. give_item(id, "weapon_m4a1");
  306. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  307. ColorChat(id, RED, "[Dream]^x04 AK47+Usp!");
  308. }
  309. }
  310. return PLUGIN_HANDLED;
  311. }
  312.  

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: xXLegendXx (2013.09.10. 23:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü másképp...
HozzászólásElküldve: 2013.09.13. 13:42 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.22. 10:48
Hozzászólások: 119
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Szia! Ezt le leget fordíta, de nem ad fegyvert. :(

_________________
STEAM:
[steam]thebvn[/steam]
FaceBook oldal
Dream Deathrun: CSATLAKOZÁS!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyver menü másképp...
HozzászólásElküldve: 2013.09.13. 13:59 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
azért nem ad mert kivan véve belőle, mert a kódban amit alapból adtál csak az m4 és az ak menü van megadva és ezt javította

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole