hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 06:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 345 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BunnyHop Parancsra
HozzászólásElküldve:2013.09.15. 15:35 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2011.11.15. 16:29
Hozzászólások:1142
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 24 alkalommal
Üdv!
Valaki megcsinálná nekem ,hogy bekapcsolás után 5 másodperc múlva működjön és írja HUD-ba is!
pl: BunnyHop aktivalodik [5] másodperc. a kör idő felett jelenjen meg!

És ezekre a parancsokra legyen:

/bunnybe (BEKAPCSOLÁS)
/bunnyki (KIKAPCSOLÁS)

(alap legyen kikapcsolva tehát csak bekapcsolással működjön!)

Köszi!:)

forrás:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  9. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  10.  
  11. register_cvar("bh_enabled", "1")
  12. register_cvar("bh_autojump", "1")
  13. register_cvar("bh_showusage", "1")
  14. }
  15.  
  16. public client_PreThink(id) {
  17. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  18. return PLUGIN_CONTINUE
  19.  
  20. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  21.  
  22. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  23. return PLUGIN_CONTINUE
  24.  
  25. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  26. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  27. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  28.  
  29. if (flags & FL_WATERJUMP)
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  32. return PLUGIN_CONTINUE
  33. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35.  
  36. new Float:velocity[3]
  37. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  38. velocity[2] += 250.0
  39. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  40.  
  41. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  42. }
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44. }
  45.  
  46. public client_authorized(id)
  47. set_task(30.0, "showUsage", id)
  48.  
  49. public showUsage(id) {
  50. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  51. return PLUGIN_HANDLED
  52.  
  53. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  54. client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
  55. } else {
  56. client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
  57. }
  58. return PLUGIN_HANDLED
  59. }
  60.  

_________________
[url=http://www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.227.227.114:27286/b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png[/img][/url]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BunnyHop Parancsra
HozzászólásElküldve:2013.09.15. 17:56 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.27. 09:42
Hozzászólások:2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
parancsolj
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3.  
  4. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  5. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  6. new bool:bhoponoff[33]
  7. public plugin_init() {
  8. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  9. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  10. register_clcmd("say /bunnybe", "bhopon")
  11. register_clcmd("say /bunnyki", "bhopoff")
  12. register_cvar("bh_enabled", "1")
  13. register_cvar("bh_autojump", "1")
  14. register_cvar("bh_showusage", "1")
  15. }
  16. public bhopon(id)
  17. {
  18. set_task(5.0, "bekapcs", id)
  19. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
  20. show_hudmessage(id, "Bhop [5] mp mulva aktiv")
  21.  
  22. }
  23. public client_connect(id)
  24. {
  25. bhoponoff[id] = false
  26. }
  27. public bekapcs(id)
  28. {
  29. bhoponoff[id] = true
  30. }
  31. public bhopoff(id)
  32. {
  33. bhoponoff[id] = false
  34. }
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if(bhoponoff[id] == true)
  37. {
  38.  
  39. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41.  
  42. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  43.  
  44. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  45. return PLUGIN_CONTINUE
  46.  
  47. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  48. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  49. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  50.  
  51. if (flags & FL_WATERJUMP)
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  56. return PLUGIN_CONTINUE
  57.  
  58. new Float:velocity[3]
  59. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  60. velocity[2] += 250.0
  61. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  62.  
  63. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  64. }
  65.  
  66. }
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68. }
  69.  
  70. public client_authorized(id)
  71. set_task(30.0, "showUsage", id)
  72.  
  73. public showUsage(id) {
  74. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  75. return PLUGIN_HANDLED
  76.  
  77. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  78. client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
  79. } else {
  80. client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
  81. }
  82. return PLUGIN_HANDLED
  83. }
  84.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole