hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.18. 00:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 403 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 403 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP for pub
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 15:37 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2011.07.05. 17:25
Hozzászólások: 135
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Helo,

a következő pluginból ki szeretném venni, a WP(k) blokolását és a pénz adást killekért. + a /wantvip parancs helyett /vip et szeretnék.És be kellene rakni, hogy a tabal, ahol szokta írni h dead, ott írja, hogy VIP, amugy a H jogra van igaz?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2. #define CHAT_PREFIX "[VIP]"
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define CHAT_PREFIX "[VIP]"
  10.  
  11. static const COLOR[] = "^x04" //green
  12. static const CONTACT[] = "annoying_master@hotmail.com"
  13. new const CONNECT_MASSAGE = "%s Belepett a szerverre akit 1 VIP tag!!!"
  14. new maxplayers
  15. new gmsgSayText
  16. new mpd, mkb, mhb
  17. new g_MsgSync
  18. new health_add
  19. new health_hs_add
  20. new health_max
  21. new nKiller
  22. new nKiller_hp
  23. new nHp_add
  24. new nHp_max
  25. new g_awp_active
  26. new g_menu_active
  27. new round;
  28. new bool:HasC4[33]
  29. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  30. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  31. new g_MsgSync2
  32. #endif
  33.  
  34. public plugin_init()
  35. {
  36. register_plugin("VIP Eng Version", "2.05", "Dunno")
  37. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  38. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  39. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  40. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  41. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  42. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  43. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  44. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  45. register_event("Damage","Damage","b")
  46. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  47. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  48. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  49. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  50. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  51. register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
  52. register_event("CurWeapon", "event_CurWeaponn", "be", "1=1")
  53. register_event("CurWeapon", "event_CurWeaponnn", "be", "1=1")
  54. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  55. maxplayers = get_maxplayers()
  56. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  57. register_clcmd("say", "handle_say")
  58. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  59. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  60. register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  61. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  62. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  63. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  64. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  65. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  66. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  67. #endif
  68. }
  69.  
  70. public on_damage(id)
  71. {
  72. new attacker = get_user_attacker(id)
  73.  
  74. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  75. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  76. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  77. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  78. {
  79. new damage = read_data(2)
  80.  
  81. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  82. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  83. #else
  84. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  85. {
  86. new damage = read_data(2)
  87. #endif
  88. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  89. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  90. }
  91. }
  92.  
  93. public Damage(id)
  94. {
  95. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  96. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  97. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  98. {
  99. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  100. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  101. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  102. }
  103. }
  104.  
  105. public death_msg()
  106. {
  107. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  108. }
  109.  
  110.  
  111. public fwHamPlayerSpawnPost() {
  112.  
  113. new players[32], player, pnum;
  114. get_players(players, pnum, "a");
  115. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  116. {
  117. player = players[i];
  118. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  119. {
  120. give_item(player, "weapon_deagle");
  121. give_item(player, "weapon_hegrenade");
  122. give_item(player, "weapon_flashbang");
  123. give_item(player, "weapon_flashbang");
  124. give_item(player, "weapon_smokegrenade");
  125. give_item(player, "item_assaultsuit");
  126. give_item(player, "item_thighpack");
  127. }
  128. }
  129. return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131.  
  132. public event_new_round()
  133. {
  134. round++;
  135. new players[32], player, pnum;
  136. get_players(players, pnum, "a");
  137. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  138. {
  139. player = players[i];
  140. if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  141. {
  142. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  143. return PLUGIN_CONTINUE
  144. if(round > 2)
  145. {
  146. Showrod(player);
  147. }
  148. }
  149. }
  150. return PLUGIN_HANDLED
  151. }
  152.  
  153. public Event_RoundRestart(id)
  154. {
  155. round=0;
  156. }
  157.  
  158. public hook_death()
  159. {
  160. // Killer id
  161. nKiller = read_data(1)
  162.  
  163. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  164. {
  165. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  166. }
  167. else
  168. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  169. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  170. // Updating Killer HP
  171. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  172. return;
  173.  
  174. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  175. nKiller_hp += nHp_add
  176. // Maximum HP check
  177. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  178. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  179. // Hud message "Healed +15/+30 hp"
  180. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  181. show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
  182. // Screen fading
  183. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  184. write_short(1<<10)
  185. write_short(1<<10)
  186. write_short(0x0000)
  187. write_byte(0)
  188. write_byte(0)
  189. write_byte(200)
  190. write_byte(75)
  191. message_end()
  192.  
  193. }
  194.  
  195. public Showrod(id) {
  196. show_menu(id, Keysrod, "Szabad VIP fegyverek^n\w1. Vasarol M4A1+Deagle ^n\w2. Vasarol AK47+Deagle^n0. Bezar^n", -1, "rod") // Display menu
  197. }
  198. public Pressedrod(id, key) {
  199. /* Menu:
  200. * Szabad VIP fegyverek
  201. * 1. Vasarol M4A1+Deagle
  202. * 2. Vasarol AK47+Deagle
  203. * 0. Bezar
  204. */
  205. switch (key) {
  206. case 0: {
  207. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  208. HasC4[id] = true;
  209. else
  210. HasC4[id] = false;
  211.  
  212. strip_user_weapons (id)
  213. give_item(id,"weapon_m4a1")
  214. give_item(id,"ammo_556nato")
  215. give_item(id,"ammo_556nato")
  216. give_item(id,"ammo_556nato")
  217. give_item(id,"weapon_deagle")
  218. give_item(id,"ammo_50ae")
  219. give_item(id,"ammo_50ae")
  220. give_item(id,"ammo_50ae")
  221. give_item(id,"ammo_50ae")
  222. give_item(id,"ammo_50ae")
  223. give_item(id,"ammo_50ae")
  224. give_item(id,"ammo_50ae")
  225. give_item(id,"weapon_knife")
  226. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  227. give_item(id, "weapon_flashbang");
  228. give_item(id, "weapon_flashbang");
  229. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  230. give_item(id, "item_assaultsuit");
  231. give_item(id, "item_thighpack");
  232. client_print(id, print_center, "Te m4-et es Deagle-t vettel!!!")
  233.  
  234. if (HasC4[id])
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_c4");
  237. cs_set_user_plant( id );
  238. }
  239. }
  240. case 1: {
  241. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  242. HasC4[id] = true;
  243. else
  244. HasC4[id] = false;
  245.  
  246. strip_user_weapons (id)
  247. give_item(id,"weapon_ak47")
  248. give_item(id,"ammo_762nato")
  249. give_item(id,"ammo_762nato")
  250. give_item(id,"ammo_762nato")
  251. give_item(id,"weapon_deagle")
  252. give_item(id,"ammo_50ae")
  253. give_item(id,"ammo_50ae")
  254. give_item(id,"ammo_50ae")
  255. give_item(id,"ammo_50ae")
  256. give_item(id,"ammo_50ae")
  257. give_item(id,"ammo_50ae")
  258. give_item(id,"ammo_50ae")
  259. give_item(id,"weapon_knife")
  260. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  261. give_item(id, "weapon_flashbang");
  262. give_item(id, "weapon_flashbang");
  263. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  264. give_item(id, "item_assaultsuit");
  265. give_item(id, "item_thighpack");
  266. client_print(id, print_center, "Te ak-47-et es deagle-t vettel!!!")
  267.  
  268. if (HasC4[id])
  269. {
  270. give_item(id, "weapon_c4");
  271. cs_set_user_plant( id );
  272. }
  273. }
  274. case 9: {
  275. }
  276. }
  277. return PLUGIN_CONTINUE
  278. }
  279.  
  280. public HandleCmd(id){
  281. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  282. return PLUGIN_CONTINUE
  283. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  284. return PLUGIN_CONTINUE
  285. client_print(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
  286. return PLUGIN_HANDLED
  287. }
  288.  
  289.  
  290. public event_CurWeapon(id)
  291. {
  292. if(read_data(2) == CSW_AWP)
  293. {
  294. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  295. {
  296. client_print(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
  297. client_cmd(id, "drop")
  298. }
  299. }
  300. return PLUGIN_HANDLED
  301. }
  302.  
  303. public event_CurWeaponn(id)
  304. {
  305. if(read_data(2) == CSW_SG550)
  306. {
  307. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  308. {
  309. client_print(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
  310. client_cmd(id, "drop")
  311. }
  312. }
  313. return PLUGIN_HANDLED
  314. }
  315.  
  316. public event_CurWeaponnn(id)
  317. {
  318. if(read_data(2) == CSW_G3SG1)
  319. {
  320. if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
  321. {
  322. client_print(id, print_center, "Sniper's Only For VIP's")
  323. client_cmd(id, "drop")
  324. }
  325. }
  326. return PLUGIN_HANDLED
  327. }
  328.  
  329. public ShowMotd(id)
  330. {
  331. show_motd(id, "vip.txt")
  332. }
  333. public client_authorized(id)
  334. {
  335. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  336. }
  337. public PrintText(id)
  338. {
  339. client_print(id, print_chat, "[VIP] write /wantvip and u will see how get VIP and VIP privilegies.")
  340. }
  341.  
  342. public handle_say(id) {
  343. new said[192]
  344. read_args(said,192)
  345. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  346. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  347. return PLUGIN_CONTINUE
  348. }
  349.  
  350. public print_adminlist(user)
  351. {
  352. new adminnames[33][32]
  353. new message[256]
  354. new contactinfo[256], contact[112]
  355. new id, count, x, len
  356.  
  357. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  358. if(is_user_connected(id))
  359. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  360. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  361.  
  362. len = format(message, 255, "%s VIP ONLINE: ",COLOR)
  363. if(count > 0) {
  364. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  365. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  366. if(len > 96 ) {
  367. print_message(user, message)
  368. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  369. }
  370. }
  371. print_message(user, message)
  372. }
  373. else {
  374. len += format(message[len], 255-len, "Nincs VIP jelen.")
  375. print_message(user, message)
  376. }
  377.  
  378. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  379. if(contact[0]) {
  380. format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)
  381. print_message(user, contactinfo)
  382. }
  383. }
  384.  
  385. print_message(id, msg[]) {
  386. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  387. write_byte(id)
  388. write_string(msg)
  389. message_end()
  390. }
  391.  
  392.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP for pub
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 15:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.07. 23:34
Hozzászólások: 2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
kétszer nyitottad meg a témát, a másikat töröltem.

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole