hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.15. 21:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 352 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kill
HozzászólásElküldve:2013.10.04. 19:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok ebből ki lehetne venni hogy amikor valakit le lőnek ne szoljon hang?!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new g_kills[33] = {0,...};
  7. new timekill[33] = {0,...};
  8. new victims[33] = {0,...};
  9. new kill_cvar
  10.  
  11. new const kill_sounds_1234[4][] =
  12. {
  13. "misc/firstkill.wav",
  14. "misc/doublekill.wav",
  15. "misc/triplekill.wav",
  16. "misc/multikill.wav"
  17. }
  18.  
  19. new const kill_sounds[5][] =
  20. {
  21. "misc/revenge.wav",
  22. "misc/headshot.wav",
  23. "misc/humililation.wav",
  24. "misc/gotit.wav",
  25. "misc/ohno.wav"
  26. }
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin("[CSO LIKE] Effect Killer","1.0","RaZzoR")
  31.  
  32. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
  33. register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
  34. kill_cvar = register_cvar("cso_rs_kill", "10")
  35. }
  36.  
  37. public plugin_precache()
  38. {
  39. for(new i = 0; i < sizeof kill_sounds_1234; i++)
  40. {
  41. precache_sound(kill_sounds_1234[i])
  42. }
  43.  
  44. for(new i = 0; i < sizeof kill_sounds; i++)
  45. {
  46. precache_sound(kill_sounds[i])
  47. }
  48. }
  49.  
  50. public Spawn(id)
  51. {
  52. g_kills[id] = 0
  53. }
  54.  
  55. public DeathMsg()
  56. {
  57. new killer, victim, headshot, weapon[12];
  58.  
  59. killer = read_data(1)
  60. victim = read_data(2)
  61. headshot = read_data(3)
  62. read_data(4, weapon, charsmax(weapon))
  63.  
  64. if ((victim == killer) || (get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) || !victim || !killer)
  65. return
  66.  
  67.  
  68.  
  69. victims[victim] = killer
  70.  
  71. new sec_c = get_systime()
  72. new timekill_cvar = kill_cvar
  73.  
  74. new timeleft = sec_c - timekill[killer]
  75. timekill[killer] = sec_c
  76. if (timeleft <= timekill_cvar) g_kills[killer] += 1;
  77. else g_kills[killer] = 1;
  78. if (g_kills[killer] > 4) g_kills[killer] = 1
  79.  
  80. new g_revenge = 0
  81. if (victim == victims[killer])
  82. {
  83. g_revenge = 1
  84. victims[killer] = 0
  85. }
  86.  
  87.  
  88.  
  89. new check_sound
  90. if (g_revenge == 1)
  91. {
  92. set_dhudmessage(255, 102, 0, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  93. show_dhudmessage(killer, "REVENGE")
  94.  
  95. client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[0])
  96. }
  97.  
  98. else if(headshot)
  99. {
  100. set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  101. show_dhudmessage(killer, "HEADSHOT")
  102.  
  103. if(g_kills[killer] == 1)
  104. {
  105. client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[1])
  106. check_sound = 1
  107. }
  108. }
  109.  
  110. else if(equali(weapon,"knife"))
  111. {
  112. set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  113. show_dhudmessage(killer, "KNIFE")
  114.  
  115. client_cmd(victim, "speak ^"%s^"", kill_sounds[2])
  116.  
  117. if(g_kills[killer] == 1)
  118. {
  119. client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[4])
  120. check_sound = 1
  121. }
  122. }
  123.  
  124. else if(equali(weapon,"grenade"))
  125. {
  126. set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  127. show_dhudmessage(killer, "GRENADE")
  128.  
  129. if(g_kills[killer] == 1)
  130. {
  131. client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds[3])
  132. check_sound = 1
  133. }
  134. }
  135.  
  136.  
  137. if(g_kills[killer] < 5)
  138. {
  139. if(check_sound != 1) client_cmd(killer, "spk ^"%s^"", kill_sounds_1234[g_kills[killer] - 1])
  140.  
  141. if(g_kills[killer] == 1)
  142. {
  143. set_dhudmessage(77, 124, 148, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  144. show_dhudmessage(killer, "1")
  145.  
  146. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  147. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  148. }
  149.  
  150. if(g_kills[killer] == 2)
  151. {
  152. set_dhudmessage(125, 150, 76, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  153. show_dhudmessage(killer, "2")
  154.  
  155. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  156. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  157. }
  158.  
  159. if(g_kills[killer] == 3)
  160. {
  161. set_dhudmessage(150, 112, 70, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  162. show_dhudmessage(killer, "3")
  163.  
  164. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  165. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  166. }
  167.  
  168. if(g_kills[killer] == 4)
  169. {
  170. set_dhudmessage(149, 83, 68, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  171. show_dhudmessage(killer, "4")
  172.  
  173. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  174. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  175. }
  176. }
  177. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kill
HozzászólásElküldve:2013.10.04. 19:54 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <dhudmessage>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. new g_kills[33] = {0,...};
  7. new timekill[33] = {0,...};
  8. new victims[33] = {0,...};
  9. new kill_cvar
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("[CSO LIKE] Effect Killer","1.0","RaZzoR")
  14.  
  15. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
  16. register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
  17. kill_cvar = register_cvar("cso_rs_kill", "10")
  18. }
  19.  
  20. public Spawn(id)
  21. {
  22. g_kills[id] = 0
  23. }
  24.  
  25. public DeathMsg()
  26. {
  27. new killer, victim, headshot, weapon[12];
  28.  
  29. killer = read_data(1)
  30. victim = read_data(2)
  31. headshot = read_data(3)
  32. read_data(4, weapon, charsmax(weapon))
  33.  
  34. if ((victim == killer) || (get_user_team(killer) == get_user_team(victim)) || !victim || !killer)
  35. return
  36.  
  37.  
  38.  
  39. victims[victim] = killer
  40.  
  41. new sec_c = get_systime()
  42. new timekill_cvar = kill_cvar
  43.  
  44. new timeleft = sec_c - timekill[killer]
  45. timekill[killer] = sec_c
  46. if (timeleft <= timekill_cvar) g_kills[killer] += 1;
  47. else g_kills[killer] = 1;
  48. if (g_kills[killer] > 4) g_kills[killer] = 1
  49.  
  50. new g_revenge = 0
  51.  
  52. if (victim == victims[killer])
  53. {
  54. g_revenge = 1
  55. victims[killer] = 0
  56. }
  57.  
  58.  
  59.  
  60. if (g_revenge == 1)
  61. {
  62. set_dhudmessage(255, 102, 0, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  63. show_dhudmessage(killer, "REVENGE")
  64. }
  65.  
  66. else if(headshot)
  67. {
  68. set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  69. show_dhudmessage(killer, "HEADSHOT")
  70. }
  71.  
  72. else if(equali(weapon,"knife"))
  73. {
  74. set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  75. show_dhudmessage(killer, "KNIFE")
  76. }
  77.  
  78. else if(equali(weapon,"grenade"))
  79. {
  80. set_dhudmessage(196, 91, 22, -1.0, 0.285, 0, 1.2, 1.0)
  81. show_dhudmessage(killer, "GRENADE")
  82. }
  83.  
  84.  
  85. if(g_kills[killer] < 5)
  86. {
  87. if(g_kills[killer] == 1)
  88. {
  89. set_dhudmessage(77, 124, 148, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  90. show_dhudmessage(killer, "1")
  91.  
  92. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  93. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  94. }
  95.  
  96. if(g_kills[killer] == 2)
  97. {
  98. set_dhudmessage(125, 150, 76, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  99. show_dhudmessage(killer, "2")
  100.  
  101. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  102. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  103. }
  104.  
  105. if(g_kills[killer] == 3)
  106. {
  107. set_dhudmessage(150, 112, 70, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  108. show_dhudmessage(killer, "3")
  109.  
  110. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  111. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  112. }
  113.  
  114. if(g_kills[killer] == 4)
  115. {
  116. set_dhudmessage(149, 83, 68, 0.46, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  117. show_dhudmessage(killer, "4")
  118.  
  119. set_dhudmessage(255, 255, 243, 0.48, 0.25, 0, 1.5, 2.5)
  120. show_dhudmessage(killer, "KILL!")
  121. }
  122. }
  123. }


Sorokat tudod beljebb húzni a végén :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole