hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:35



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 349 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Headshot hangok ki/be
HozzászólásElküldve:2013.10.12. 08:10 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.08.19. 11:45
Hozzászólások:73
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hali!

Valaki bele tudná azt írni ebbe a pluginba, hogy ki és be lehessen kapcsolni ezeket a hs hangokat /hski és /hsbe parancsal?
Előre is köszönöm! :)

Kód:
#include <amxmodx>
 
public plugin_init()
{
   register_plugin("Headshot Snd", "1.0", "crazy")
   register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
}
public plugin_precache()   
{
   precache_sound("mappa/hs1.mp3")
   precache_sound("mappa/hs2.mp3")
   precache_sound("mappa/hs3.mp3")
   precache_sound("mappa/hs4.mp3")
   precache_sound("mappa/hs5.mp3")
   precache_sound("mappa/hs6.mp3")
   precache_sound("mappa/hs7.mp3")
   precache_sound("mappa/hs8.mp3")
   precache_sound("mappa/hs9.mp3")
   precache_sound("mappa/hs10.mp3")
}
public eDeath()
{   
   new fejloves = read_data(3);
 
   if(fejloves)
   {
      switch (random_num(1, 10))
      {
         case 1:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs1.mp3")
         }
         case 2:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs2.mp3")
         }
         case 3:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs3.mp3")
         }
         case 4:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs4.mp3")
         }
         case 5:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs5.mp3")
         }
         case 6:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs6.mp3")
         }
         case 7:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs7.mp3")
         }
         case 8:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs8.mp3")
         }
         case 9:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs9.mp3")
         }
         case 10:
         {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs10.mp3")
         }
       }
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok ki/be
HozzászólásElküldve:2013.10.12. 08:21 
próbáld ki.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new bool:hs=true;
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Headshot Snd", "1.0", "crazy")
  8. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  9. register_clcmd("say /hsbe","be")
  10. register_clcmd("say /hski","ki")
  11. }
  12. public be(id)
  13. {
  14. hs=true;
  15. }
  16. public ki(id)
  17. {
  18. hs=false;
  19. }
  20. public client_connect()
  21. {
  22. hs=true;
  23. }
  24. public plugin_precache()
  25. {
  26. precache_sound("mappa/hs1.mp3")
  27. precache_sound("mappa/hs2.mp3")
  28. precache_sound("mappa/hs3.mp3")
  29. precache_sound("mappa/hs4.mp3")
  30. precache_sound("mappa/hs5.mp3")
  31. precache_sound("mappa/hs6.mp3")
  32. precache_sound("mappa/hs7.mp3")
  33. precache_sound("mappa/hs8.mp3")
  34. precache_sound("mappa/hs9.mp3")
  35. precache_sound("mappa/hs10.mp3")
  36. }
  37. public eDeath()
  38. {
  39. if(hs[id]==false)
  40. {
  41. return PLUGIN_HANDLED;
  42. }
  43. else
  44. {
  45. new fejloves = read_data(3);
  46.  
  47. if(fejloves)
  48. {
  49. switch (random_num(1, 10))
  50. {
  51. case 1:
  52. {
  53. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs1.mp3")
  54. }
  55. case 2:
  56. {
  57. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs2.mp3")
  58. }
  59. case 3:
  60. {
  61. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs3.mp3")
  62. }
  63. case 4:
  64. {
  65. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs4.mp3")
  66. }
  67. case 5:
  68. {
  69. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs5.mp3")
  70. }
  71. case 6:
  72. {
  73. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs6.mp3")
  74. }
  75. case 7:
  76. {
  77. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs7.mp3")
  78. }
  79. case 8:
  80. {
  81. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs8.mp3")
  82. }
  83. case 9:
  84. {
  85. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs9.mp3")
  86. }
  87. case 10:
  88. {
  89. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs10.mp3")
  90. }
  91. }
  92. }
  93. }
  94. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok ki/be
HozzászólásElküldve:2013.10.12. 08:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2012.08.19. 11:45
Hozzászólások:73
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
4 hibát ír ki.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok ki/be
HozzászólásElküldve:2013.10.14. 15:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2012.02.07. 23:34
Hozzászólások:2192
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 55 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new hs[33];
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7. register_plugin("Headshot Snd", "1.0", "crazy")
  8. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  9. register_clcmd("say /hski", "hski")
  10. register_clcmd("say /hsbe", "hsbe")
  11. }
  12. public plugin_precache()
  13. {
  14. precache_sound("mappa/hs1.mp3")
  15. precache_sound("mappa/hs2.mp3")
  16. precache_sound("mappa/hs3.mp3")
  17. precache_sound("mappa/hs4.mp3")
  18. precache_sound("mappa/hs5.mp3")
  19. precache_sound("mappa/hs6.mp3")
  20. precache_sound("mappa/hs7.mp3")
  21. precache_sound("mappa/hs8.mp3")
  22. precache_sound("mappa/hs9.mp3")
  23. precache_sound("mappa/hs10.mp3")
  24. }
  25. public client_connect(id)
  26. {
  27. hs[id]=1;
  28. }
  29. public hski(id)
  30. {
  31. hs[id]=0;
  32. }
  33. public hsbe(id)
  34. {
  35. hs[id]=1;
  36. }
  37. public eDeath()
  38. {
  39. new fejloves = read_data(3);
  40. new killer = read_data(1);
  41.  
  42. if(hs[killer]==0) return;
  43.  
  44. if(fejloves)
  45. {
  46. switch (random_num(1, 10))
  47. {
  48. case 1:
  49. {
  50. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs1.mp3")
  51. }
  52. case 2:
  53. {
  54. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs2.mp3")
  55. }
  56. case 3:
  57. {
  58. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs3.mp3")
  59. }
  60. case 4:
  61. {
  62. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs4.mp3")
  63. }
  64. case 5:
  65. {
  66. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs5.mp3")
  67. }
  68. case 6:
  69. {
  70. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs6.mp3")
  71. }
  72. case 7:
  73. {
  74. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs7.mp3")
  75. }
  76. case 8:
  77. {
  78. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs8.mp3")
  79. }
  80. case 9:
  81. {
  82. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs9.mp3")
  83. }
  84. case 10:
  85. {
  86. client_cmd(0,"mp3 play sound/mappa/hs10.mp3")
  87. }
  88. }
  89. }
  90. }

_________________
[sma]CMD:fear(playerid, params[]){ new str[5]; if(!sscanf(params, "s[5]", str)){ if(egyezik(str, "find")) Msg(playerid, "A-a!");}  return 1;}[/sma]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok ki/be
HozzászólásElküldve:2013.10.15. 19:31 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Nem jó, mert 0 id-t adtál lejátszásnál ami mindenkinek lefogja játszani a hangot.
Itt van megírtam mert nekem is kellett már rég :)
Tesztelve működik
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3.  
  4. new bool:hallja[33] = true
  5.  
  6. new const hsSounds[][] =
  7. {
  8. "hs_sounds/hs1.wav",
  9. "hs_sounds/hs2.wav",
  10. "hs_sounds/hs3.wav",
  11. "hs_sounds/hs4.wav",
  12. "hs_sounds/hs5.wav",
  13. "hs_sounds/hs6.wav"
  14. }
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18. register_plugin("Hs Hangok ki-be","1.0","expert")
  19. register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
  20.  
  21. register_clcmd("say /hs", "kikapcsolas")
  22. register_clcmd("say_team /hs", "kikapcsolas")
  23.  
  24. set_task(120.0, "hsuzenet", _, _, _, "b")
  25. }
  26.  
  27. public DeathMsg()
  28. {
  29. new hs = read_data(3)
  30. if (hs > 0)
  31. {
  32. for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  33. {
  34. if( is_user_connected(i) && !is_user_bot(i) && hallja[i] )
  35. {
  36. client_cmd(i, "spk ^"%s^"", hsSounds[random(sizeof(hsSounds))])
  37. }
  38. }
  39. }
  40. }
  41.  
  42. public plugin_precache()
  43. {
  44. for(new a = 0; a < sizeof(hsSounds); a++)
  45. precache_sound(hsSounds[a]);
  46. }
  47.  
  48. public client_connect(id)
  49. {
  50. hallja[id] = true
  51. }
  52.  
  53. public hsuzenet()
  54. {
  55. ColorChat(0, BLUE, "[HS Sound]:^x01 A Hs Hangokat Ki/Be tudod kapcsolni a^x04 /hs^x01 parancsal !")
  56. }
  57.  
  58. public kikapcsolas(id)
  59. {
  60. hallja[id] = hallja[id] ? false : true
  61.  
  62. if(hallja[id] == true)
  63. {
  64. ColorChat(id, BLUE, "[HSSound]: Headshot Hangok^x04 BE^x01 vannak kapcsolva Mostantol !")
  65. }
  66.  
  67. if(hallja[id] == false)
  68. {
  69. ColorChat(id, BLUE, "[HSSound]: Headshot Hangok^x04 KI^x01 vannak kapcsolva Mostantol!")
  70. }
  71. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Headshot hangok ki/be
HozzászólásElküldve:2013.10.15. 19:39 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Tequila (maxi, jogobella, added to banned list stb) ne posztolj már rossz forráskódokat kérlek, legalább futtasd le mielőtt kiírod.

new bool:hs;
hs[id]

???
Ez mégis micsoda? Egyszerű logikai változó, majd később tömbként hivatkozol rá? Hát az szép.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole