hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 10:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 471 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 469 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP plugin.
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 20:41 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Hello. Valaki segít egy olyan pluginban, hogy ha pl valakinek van ADMIN_LEVEL_H joga, akkor ki hoz neki MINDEN KÖR elején egy menüt, ct-nek és t-nek külön menüt, hogy válasszon ezek közük:
T: +50 hp
+50 pajzs
3 ugrás
bunnyhop

CT: +100 hp
+100 pajzs
3 ugrás
bunnyhop
1 full táras m4a1
1 full táras ak47

Majd ezeket kör végén vegye el, és következő respawnkor megint hozza fel (a menüt)

És ha belefér, még azt is, hogy ezt a menüt csak a kör első 10 mpében lehessen használni, és jöjjön fel amikor spawnol.

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin.
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 22:09 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld
edit jogra rakva bocs nem olvastam xD
Kód:
/* qKKKJ Plugin
*
* Készült 2013 Készítette: qKKKJ
* Minden jog fenntartva
* Plugin neve: Menud
* Verzió: 1.0
* Készítő: qKKKJ
*
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
new szov[192]
new hatravan[33]
#define   FL_WATERJUMP   (1<<11)
#define   FL_ONGROUND   (1<<9)
new bool:ugras[33]
new bool:bhop[33]
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false

public plugin_init() {
   register_plugin("Menud","1.0","qKKKJ")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "eledes") 
}
public client_putinserver(id)
{
   jumpnum[id] = 0
   dojump[id] = false
}
 
public client_disconnect(id)
{
   jumpnum[id] = 0
   dojump[id] = false
}
public eledes(id)
{
   ugras[id] = false
   hatravan[id] = 10
   bhop[id] = false
        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
       {
   ShowMenu(id)
        }
}
public ShowMenu(id)
{   
   if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
   {
   formatex(szov, charsmax(szov), "T Menu Hatravan %d mp",hatravan[id])
   new menu = menu_create(szov, "mh_MyMenu");

   menu_additem(menu, "50 hp", "", 0); // case 0
   menu_additem(menu, "50 ap", "", 0); // case 1
   menu_additem(menu, "3 ugras", "", 0); // case 2
   menu_additem(menu, "bhop", "", 0); // case 3

   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

   menu_display(id, menu, 0);

   }
   else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
   formatex(szov, charsmax(szov), "CT Menu Hatravan %d mp",hatravan[id])
   new menu = menu_create(szov, "my_MyMenuCT");

   menu_additem(menu, "100 hp", "", 0); // case 0
   menu_additem(menu, "100 ap", "", 0); // case 1
   menu_additem(menu, "3 ugras", "", 0); // case 2
   menu_additem(menu, "bhop", "", 0); // case 3
   menu_additem(menu, "M4A1", "", 0); // case 4
   menu_additem(menu, "AK47", "", 0); // case 5

   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

   menu_display(id, menu, 0);

   }
   if(hatravan[id] > 0)
   {
   set_task(1.0, "levonas", id, _,_,"a")
   }
   else if(hatravan[id] <= 0)
   {
      menu_cancel(id);
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_cancel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new command[6], name[64], access, callback;

   menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

   switch(item)
   {
      case 0: set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
      case 1: set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
      case 2: ugras[id] = true
      case 3: bhop[id] = true
   }

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;
}
public my_MyMenuCT(id, menu, item)
{
   if(item == MENU_EXIT)
   {
      menu_cancel(id);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }

   new command[6], name[64], access, callback;

   menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

   switch(item)
   {
      case 0: set_user_health(id, get_user_health(id)+100)
      case 1: set_user_armor(id, get_user_armor(id)+100)
      case 2: ugras[id] = true
      case 3: bhop[id] = true
      case 4: {
         give_item(id, "weapon_m4a1")
      }
      case 5: {
         give_item(id, "weapon_ak47")
      }
   }

   menu_destroy(menu);

   return PLUGIN_HANDLED;
}
public levonas(id)
{
   hatravan[id]--
        if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
   ShowMenu(id)
   }
}
//Bhop, multijump
public client_PreThink(id)
{
   if(ugras[id])
   {
   if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
   new nbut = get_user_button(id)
   new obut = get_user_oldbutton(id)
   if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
   {
      if(jumpnum[id] < 4)
      {
         dojump[id] = true
         jumpnum[id]++
         return PLUGIN_CONTINUE
      }
   }
   if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
   {
      jumpnum[id] = 0
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   }
   if(bhop[id])
   {
      entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
      if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
      new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
      if (flags & FL_WATERJUMP)
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
         return PLUGIN_CONTINUE
      if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
         return PLUGIN_CONTINUE
 
      new Float:velocity[3]
      entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
      velocity[2] += 250.0
      entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
      entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
   }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PostThink(id)
{
   if(ugras[id])
   {
   if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
   if(dojump[id] == true)
   {
      new Float:velocity[3]   
      entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
      velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
      entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
      dojump[id] = false
      return PLUGIN_CONTINUE
   }
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2013.10.31. 08:46-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin.
HozzászólásElküldve: 2013.10.30. 23:02 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Tökéletesen mükszik csak ezt mindenki tudja használni minden player ez nem jogra van adva.
Amúgy jó!

[mozgo=9]xD[/mozgo]
[mozgo=9]xD[/mozgo]
[mozgo=9]xD[/mozgo]
[mozgo=9]xD[/mozgo]
[mozgo=9]xD[/mozgo]
[mozgo=9]xD[/mozgo]

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin.
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 09:44 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.02.11. 16:06
Hozzászólások: 491
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 50 alkalommal
Nagyok köszi:) már csak a jogot kell megoldani, én azért nem tudom megcsinálni, meg azért kérek ilyeneket, hogy tanuljak belőle. azt tudom hogy hogy definiáljam a jogot, de azt nem hogy hogy kérdezze le.

_________________
Rengeteg új beszólás eléréséhez kattints IDE (Ezek alapból sank soundshoz készültek)

Steam profil:
[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198089487307[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP plugin.
HozzászólásElküldve: 2013.10.31. 10:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
1. postba beleírtam a jogot is

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 77 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole