hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Cod CSO kaszt
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=11522
Oldal: 1 / 2

Szerző:  kuka10 [ 2013.11.01. 09:24 ]
Hozzászólás témája:  Cod CSO kaszt

Sziasztok valaki tudna írni linket ahol cso kasztokat tudok betenni cod mw3 módomba ha linket nem lehet csak plugint írni akkor írjon komit hogy írjak neki PM-t köszönöm kb 6-7 kasztról lenne szó!

Szerző:  laki5000 [ 2013.11.01. 11:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

ezt nem úgy kell. pl felül meg vannak nevezve ugye a kasztok. pl Sniper, Protector stb. kicsit lejjebb meg van hogy pl.
Kód:
case Sniper:
{
give_item(id, "weapon_awp") // Itt addolod bele a fegyvert, akár egy sorral lejjebb az ammo-t.
}

A másik meg hogy
Kód:
case Protector:
{
give_item(id, "weapon_m249") // Itt addolod bele a fegyvert, akár egy sorral lejjebb az ammi-t.
}

Ha nem tudod a fegyverek id-jét, és hogy milyen ammo kell beléjük (én sem tudom mindet fejből), akkor: [INFO] Fegyver ID-k


Na ha CSO kasztot akarsz, arra biztos van több megoldás is, de én csak 1-et alkalmaztam, ami be is vált:
Keresel egy pub-ra átírt fegyvert, vagy egy zp-s fegyvert, és átírod pub-ra

Ha nem megy az átalakítás pubra, akkor tessék: pocok5 @ CSO Fegyverek (2. hozzászólás)


Nah. és ha hozzá szeretnél adni:
1. Megkeresed a modba ezt a sort:
Kód:
enum {
ha alap modod van, akkor a 2281.sorba van.
2. Az utolsó végére teszel egy vesszőt így:
Kód:
ExtremeZone
->
Kód:
   ExtremeZone,

3. Miután egy vesszőt odaraktál, nyomsz egy engert, és a legutolsó sor ezesetben lásd az előző sort, ahová a vesszőt tetted, és az az alatt lévő "}" közé beleirod mondjuk hogy
Kód:
csokaszt
De ide nem kell vessző, csak akkor, ha még egy kasztot akarsz berakni!
4. Ezek alatt van egy sor:
Kód:
new const zdrowie_klasy[] = {
(ez lesz a kasztok élete), ennél a legutolsószámnál egy vesszőt írsz avégére, és az előző példájára egy enter, és azt a számot irod oda, amennyit szeretnél, hogy az új kasztod élete legyen.
5. Ez alatt pedig ezt a sort keresed meg:
Kód:
new const Float:szybkosc_klasy[] = {
(ez a sebessége lesz a kasztnak) és ugyan úgy, az utolsó végére vessző, új sorba pedig irsz egy összeget, amit szeretnél sebességnek.
6. Majd megkeresed ezt a sort:
Kód:
new const pancerz_klasy[] = {
(ez az armorja lesz), és ott az előzők példájára beleirod a neked tetsző számot, remélem már érted, hogy hogy kell:)
7. Majd megkeresed ezt:
Kód:
new const nazwy_klas[][] = {
(ez a játékbeli neve lesz, amit látsz kaszt választáskor), és előzők példájára beleirod, milyen nevet szeretnél a kasztodnak, persze ugyan úgy, hogy az utolsó sor végére vessző, majd enter és odairod:)
8. Megkeresed ezt a sort:
Kód:
new const nalezy_do[] = {
(Ez valószínüleg az, hogy milyen kasztcsoportba sorolja, hogy pl Rakétás kasztok, Sima kasztok stb, de fejből nem tudom melyik melyik, valószínüleg sorba van, tehát:
Kód:
NONE = Sima kasztok
o = Sima kasztok (Merthogy a modba is 2 van O.o)
p = Admin kasztok
b = Predátor kasztok
s = VIP kasztok
k = Aknás kasztok
l = Rakétás kasztok
m = Dinamitos kasztok

Na itt az előzők példájára az utolsó sor alá beleirod azt a betüt, amelyik kasztokhoz akarod sorolni:)

Ha új kasztcsoportot akarsz hozzáadni, akkor nyisd ki:
[ablak]Ez nem 100%-ban biztos, mert még soha nem csináltam, de megkeresed a azt, hogy Dinamitos Kasztok, a sor végére raksz egy vesszőt, enter, és beleirod mondjuk hogy CSO kasztok.
Majd alatta vannak betük, "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m }" és ezt mondjuk átirod, azaz a végére írsz még 1-et "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m, n }" és ha az új CSO kasztod, alá írod (a "n" betüt), akkor azt a CSO kasztokhoz fogja sorolni[/ablak]
9. Megkeresed ezt a sort:
Kód:
new const opisy_klas[][] = {
, és az előzők példájára, az utolsó sor alá beirod, hogy mit kap az a kaszt, azaz mi a felszerelése.
10. Megkeresed ezt a részt:
Kód:
switch(klasa_gracza[id])
majd (ezt nem feltétlenül kell az utolsó alá írni, de pl.
Kód:
      case Snajperista:
      {
         give_item(id, "weapon_m4a1");
         give_item(id, "weapon_ak47");
         give_item(id, "weapon_deagle");
              ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
         
      }

Van ez, és pl utánna irod, hogy így nézzen ki:
Kód:
      case Snajperista:
      {
         give_item(id, "weapon_m4a1");
         give_item(id, "weapon_ak47");
         give_item(id, "weapon_deagle");
              ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
         
      }      case csokaszt: // amit az előbb hozzáadtunk kasztot, nem a játékbeli nevét kell ideírni!
      {
                client_cmd(id, "say /asd");   // Itt az kell, amit a zp fegyverből pub fegyver tutorialba láttál, a bizonyos say command, amitől beaddolja neked a fegyvert, de ezt célszerü pl olyanra átírni, amit nem törnek fel könnyen, és az admin chat colors erőssen ajánlott hozzá!      
      }


Ennyi lenne, de itt van még az addoláshoz egy kis információ:
ilosc_rakiet_gracza[id] = szám; = ez rakétát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon.
ilosc_dynamitow_gracza[id] = szám; = ez dinamitot addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon.
ilosc_min_gracza[id] = szám; = ez aknát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon.


Még egy kis help.
[ablak]Ez sem 100%, mert még nem csináltam:
(ezeket mindet a case-s részbe írd, az addolás alá!)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 3); = ez ha jól látom, glow-ot, (aurát) ad. valószínüleg a színét a "0, 0, 0," résznél kell átírni, de ehhez segítség:
(alap színek: piros 255, 0, 0 ; zöld 0, 255, 0 ; kék 0, 0, 255,)
cs_set_user_model(id, "extreme"); = ez valamilyen féle model csere:)[/ablak]

Új kasztok beleírásáról ennyit tudtam, remélem hasznodra válik, PM ben kérem küldjetek egy üzenetet, hogy milyen volt ez a hozzászólás.

Szerző:  rericsi8 [ 2013.11.01. 11:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

kuka10 írta:
Sziasztok valaki tudna írni linket ahol cso kasztokat tudok betenni cod mw3 módomba ha linket nem lehet csak plugint írni akkor írjon komit hogy írjak neki PM-t köszönöm kb 6-7 kasztról lenne szó!


megint egy okos ember. biztos nagyon sokat játszottál a cso-val. milyen kaszt?

Szerző:  stupid [ 2013.11.01. 11:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

rericsi8 írta:
kuka10 írta:
Sziasztok valaki tudna írni linket ahol cso kasztokat tudok betenni cod mw3 módomba ha linket nem lehet csak plugint írni akkor írjon komit hogy írjak neki PM-t köszönöm kb 6-7 kasztról lenne szó!


megint egy okos ember. biztos nagyon sokat játszottál a cso-val. milyen kaszt?

tudtam hogy megfogsz szólalni. xD

Szerző:  rericsi8 [ 2013.11.01. 11:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

mert belinkelték a témát xd... amúgy nem érdekel

Szerző:  kuka10 [ 2013.11.01. 11:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

rericsi8 írta:
mert belinkelték a témát xd... amúgy nem érdekel

elmondom co mw mod-ba kéne cso fegyverrel felszerelt kaszt. :)

Szerző:  rericsi8 [ 2013.11.01. 11:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

idő közben levágtam...

Szerző:  kuka10 [ 2013.11.01. 11:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

laki5000 írta:
ezt nem úgy kell. pl felül meg vannak nevezve ugye a kasztok. pl Sniper, Protector stb. kicsit lejjebb meg van hogy pl.
Kód:
case Sniper:
{
give_item(id, "weapon_awp") // Itt addolod bele a fegyvert, akár egy sorral lejjebb az ammo-t.
}

A másik meg hogy
Kód:
case Protector:
{
give_item(id, "weapon_m249") // Itt addolod bele a fegyvert, akár egy sorral lejjebb az ammi-t.
}

Ha nem tudod a fegyverek id-jét, és hogy milyen ammo kell beléjük (én sem tudom mindet fejből), akkor: [INFO] Fegyver ID-k


Na ha CSO kasztot akarsz, arra biztos van több megoldás is, de én csak 1-et alkalmaztam, ami be is vált:
Keresel egy pub-ra átírt fegyvert, vagy egy zp-s fegyvert, és átírod pub-ra

Ha nem megy az átalakítás pubra, akkor tessék: pocok5 @ CSO Fegyverek (2. hozzászólás)


Nah. és ha hozzá szeretnél adni:
1. Megkeresed a modba ezt a sort:
Kód:
enum {
ha alap modod van, akkor a 2281.sorba van.
2. Az utolsó végére teszel egy vesszőt így:
Kód:
ExtremeZone
->
Kód:
   ExtremeZone,

3. Miután egy vesszőt odaraktál, nyomsz egy engert, és a legutolsó sor ezesetben lásd az előző sort, ahová a vesszőt tetted, és az az alatt lévő "}" közé beleirod mondjuk hogy
Kód:
csokaszt
De ide nem kell vessző, csak akkor, ha még egy kasztot akarsz berakni!
4. Ezek alatt van egy sor:
Kód:
new const zdrowie_klasy[] = {
(ez lesz a kasztok élete), ennél a legutolsószámnál egy vesszőt írsz avégére, és az előző példájára egy enter, és azt a számot irod oda, amennyit szeretnél, hogy az új kasztod élete legyen.
5. Ez alatt pedig ezt a sort keresed meg:
Kód:
new const Float:szybkosc_klasy[] = {
(ez a sebessége lesz a kasztnak) és ugyan úgy, az utolsó végére vessző, új sorba pedig irsz egy összeget, amit szeretnél sebességnek.
6. Majd megkeresed ezt a sort:
Kód:
new const pancerz_klasy[] = {
(ez az armorja lesz), és ott az előzők példájára beleirod a neked tetsző számot, remélem már érted, hogy hogy kell:)
7. Majd megkeresed ezt:
Kód:
new const nazwy_klas[][] = {
(ez a játékbeli neve lesz, amit látsz kaszt választáskor), és előzők példájára beleirod, milyen nevet szeretnél a kasztodnak, persze ugyan úgy, hogy az utolsó sor végére vessző, majd enter és odairod:)
8. Megkeresed ezt a sort:
Kód:
new const nalezy_do[] = {
(Ez valószínüleg az, hogy milyen kasztcsoportba sorolja, hogy pl Rakétás kasztok, Sima kasztok stb, de fejből nem tudom melyik melyik, valószínüleg sorba van, tehát:
Kód:
NONE = Sima kasztok
o = Sima kasztok (Merthogy a modba is 2 van O.o)
p = Admin kasztok
b = Predátor kasztok
s = VIP kasztok
k = Aknás kasztok
l = Rakétás kasztok
m = Dinamitos kasztok

Na itt az előzők példájára az utolsó sor alá beleirod azt a betüt, amelyik kasztokhoz akarod sorolni:)

Ha új kasztcsoportot akarsz hozzáadni, akkor nyisd ki:
[ablak]Ez nem 100%-ban biztos, mert még soha nem csináltam, de megkeresed a azt, hogy Dinamitos Kasztok, a sor végére raksz egy vesszőt, enter, és beleirod mondjuk hogy CSO kasztok.
Majd alatta vannak betük, "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m }" és ezt mondjuk átirod, azaz a végére írsz még 1-et "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m, n }" és ha az új CSO kasztod, alá írod (a "n" betüt), akkor azt a CSO kasztokhoz fogja sorolni[/ablak]
9. Megkeresed ezt a sort:
Kód:
new const opisy_klas[][] = {
, és az előzők példájára, az utolsó sor alá beirod, hogy mit kap az a kaszt, azaz mi a felszerelése.
10. Megkeresed ezt a részt:
Kód:
switch(klasa_gracza[id])
majd (ezt nem feltétlenül kell az utolsó alá írni, de pl.
Kód:
      case Snajperista:
      {
         give_item(id, "weapon_m4a1");
         give_item(id, "weapon_ak47");
         give_item(id, "weapon_deagle");
              ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
         
      }

Van ez, és pl utánna irod, hogy így nézzen ki:
Kód:
      case Snajperista:
      {
         give_item(id, "weapon_m4a1");
         give_item(id, "weapon_ak47");
         give_item(id, "weapon_deagle");
              ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
         
      }      case csokaszt: // amit az előbb hozzáadtunk kasztot, nem a játékbeli nevét kell ideírni!
      {
                client_cmd(id, "say /asd");   // Itt az kell, amit a zp fegyverből pub fegyver tutorialba láttál, a bizonyos say command, amitől beaddolja neked a fegyvert, de ezt célszerü pl olyanra átírni, amit nem törnek fel könnyen, és az admin chat colors erőssen ajánlott hozzá!      
      }


Ennyi lenne, de itt van még az addoláshoz egy kis információ:
ilosc_rakiet_gracza[id] = szám; = ez rakétát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon.
ilosc_dynamitow_gracza[id] = szám; = ez dinamitot addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon.
ilosc_min_gracza[id] = szám; = ez aknát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon.


Még egy kis help.
[ablak]Ez sem 100%, mert még nem csináltam:
(ezeket mindet a case-s részbe írd, az addolás alá!)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 3); = ez ha jól látom, glow-ot, (aurát) ad. valószínüleg a színét a "0, 0, 0," résznél kell átírni, de ehhez segítség:
(alap színek: piros 255, 0, 0 ; zöld 0, 255, 0 ; kék 0, 0, 255,)
cs_set_user_model(id, "extreme"); = ez valamilyen féle model csere:)[/ablak]

Új kasztok beleírásáról ennyit tudtam, remélem hasznodra válik, PM ben kérem küldjetek egy üzenetet, hogy milyen volt ez a hozzászólás.


az lehetségea hogy egy új .sma-ba írni és azzal egyutt mukodne a kaszt a menube vagy be irnak egy olyat h /kaszt és ezeket a kasztokat írnák ki :) es ugyan azok a szint hatarok meg minden ugyan az lenne

Szerző:  laki5000 [ 2013.11.01. 12:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

Hát nem igen értem mit akarsz, de azt hogy 2 mod legyen, azaz 2 .sma ba kasztok? (az lehetetlen) kiütni az egyik a másikat

Szerző:  Vinnice [ 2013.11.01. 12:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Cod CSO kaszt

Ebben a codmod-ban külön vannak a kasztok, objektumok a módtól. (+ inc)
http://amxx.pl/topic/36961-call-of-duty-mw-mod-update/

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/