hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Cod CSO kaszt https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=11522 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | kuka10 [ 2013.11.01. 09:24 ] |
Hozzászólás témája: | Cod CSO kaszt |
Sziasztok valaki tudna írni linket ahol cso kasztokat tudok betenni cod mw3 módomba ha linket nem lehet csak plugint írni akkor írjon komit hogy írjak neki PM-t köszönöm kb 6-7 kasztról lenne szó! |
Szerző: | laki5000 [ 2013.11.01. 11:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
ezt nem úgy kell. pl felül meg vannak nevezve ugye a kasztok. pl Sniper, Protector stb. kicsit lejjebb meg van hogy pl. Kód: case Sniper: A másik meg hogy Kód: case Protector: Ha nem tudod a fegyverek id-jét, és hogy milyen ammo kell beléjük (én sem tudom mindet fejből), akkor: [INFO] Fegyver ID-k Na ha CSO kasztot akarsz, arra biztos van több megoldás is, de én csak 1-et alkalmaztam, ami be is vált: Keresel egy pub-ra átírt fegyvert, vagy egy zp-s fegyvert, és átírod pub-ra Ha nem megy az átalakítás pubra, akkor tessék: pocok5 @ CSO Fegyverek (2. hozzászólás) Nah. és ha hozzá szeretnél adni: 1. Megkeresed a modba ezt a sort: Kód: enum {ha alap modod van, akkor a 2281.sorba van. 2. Az utolsó végére teszel egy vesszőt így: Kód: ExtremeZone-> Kód: ExtremeZone, 3. Miután egy vesszőt odaraktál, nyomsz egy engert, és a legutolsó sor ezesetben lásd az előző sort, ahová a vesszőt tetted, és az az alatt lévő "}" közé beleirod mondjuk hogy Kód: csokasztDe ide nem kell vessző, csak akkor, ha még egy kasztot akarsz berakni! 4. Ezek alatt van egy sor: Kód: new const zdrowie_klasy[] = {(ez lesz a kasztok élete), ennél a legutolsószámnál egy vesszőt írsz avégére, és az előző példájára egy enter, és azt a számot irod oda, amennyit szeretnél, hogy az új kasztod élete legyen. 5. Ez alatt pedig ezt a sort keresed meg: Kód: new const Float:szybkosc_klasy[] = {(ez a sebessége lesz a kasztnak) és ugyan úgy, az utolsó végére vessző, új sorba pedig irsz egy összeget, amit szeretnél sebességnek. 6. Majd megkeresed ezt a sort: Kód: new const pancerz_klasy[] = {(ez az armorja lesz), és ott az előzők példájára beleirod a neked tetsző számot, remélem már érted, hogy hogy kell:) 7. Majd megkeresed ezt: Kód: new const nazwy_klas[][] = {(ez a játékbeli neve lesz, amit látsz kaszt választáskor), és előzők példájára beleirod, milyen nevet szeretnél a kasztodnak, persze ugyan úgy, hogy az utolsó sor végére vessző, majd enter és odairod:) 8. Megkeresed ezt a sort: Kód: new const nalezy_do[] = {(Ez valószínüleg az, hogy milyen kasztcsoportba sorolja, hogy pl Rakétás kasztok, Sima kasztok stb, de fejből nem tudom melyik melyik, valószínüleg sorba van, tehát: Kód: NONE = Sima kasztok Na itt az előzők példájára az utolsó sor alá beleirod azt a betüt, amelyik kasztokhoz akarod sorolni:) Ha új kasztcsoportot akarsz hozzáadni, akkor nyisd ki: [ablak]Ez nem 100%-ban biztos, mert még soha nem csináltam, de megkeresed a azt, hogy Dinamitos Kasztok, a sor végére raksz egy vesszőt, enter, és beleirod mondjuk hogy CSO kasztok. Majd alatta vannak betük, "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m }" és ezt mondjuk átirod, azaz a végére írsz még 1-et "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m, n }" és ha az új CSO kasztod, alá írod (a "n" betüt), akkor azt a CSO kasztokhoz fogja sorolni[/ablak] 9. Megkeresed ezt a sort: Kód: new const opisy_klas[][] = {, és az előzők példájára, az utolsó sor alá beirod, hogy mit kap az a kaszt, azaz mi a felszerelése. 10. Megkeresed ezt a részt: Kód: switch(klasa_gracza[id])majd (ezt nem feltétlenül kell az utolsó alá írni, de pl. Kód: case Snajperista: Van ez, és pl utánna irod, hogy így nézzen ki: Kód: case Snajperista: Ennyi lenne, de itt van még az addoláshoz egy kis információ: ilosc_rakiet_gracza[id] = szám; = ez rakétát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon. ilosc_dynamitow_gracza[id] = szám; = ez dinamitot addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon. ilosc_min_gracza[id] = szám; = ez aknát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon. Még egy kis help. [ablak]Ez sem 100%, mert még nem csináltam: (ezeket mindet a case-s részbe írd, az addolás alá!) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 3); = ez ha jól látom, glow-ot, (aurát) ad. valószínüleg a színét a "0, 0, 0," résznél kell átírni, de ehhez segítség: (alap színek: piros 255, 0, 0 ; zöld 0, 255, 0 ; kék 0, 0, 255,) cs_set_user_model(id, "extreme"); = ez valamilyen féle model csere:)[/ablak] Új kasztok beleírásáról ennyit tudtam, remélem hasznodra válik, PM ben kérem küldjetek egy üzenetet, hogy milyen volt ez a hozzászólás. |
Szerző: | rericsi8 [ 2013.11.01. 11:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
kuka10 írta: Sziasztok valaki tudna írni linket ahol cso kasztokat tudok betenni cod mw3 módomba ha linket nem lehet csak plugint írni akkor írjon komit hogy írjak neki PM-t köszönöm kb 6-7 kasztról lenne szó! megint egy okos ember. biztos nagyon sokat játszottál a cso-val. milyen kaszt? |
Szerző: | stupid [ 2013.11.01. 11:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
rericsi8 írta: kuka10 írta: Sziasztok valaki tudna írni linket ahol cso kasztokat tudok betenni cod mw3 módomba ha linket nem lehet csak plugint írni akkor írjon komit hogy írjak neki PM-t köszönöm kb 6-7 kasztról lenne szó! megint egy okos ember. biztos nagyon sokat játszottál a cso-val. milyen kaszt? tudtam hogy megfogsz szólalni. xD |
Szerző: | rericsi8 [ 2013.11.01. 11:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
mert belinkelték a témát xd... amúgy nem érdekel |
Szerző: | kuka10 [ 2013.11.01. 11:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
rericsi8 írta: mert belinkelték a témát xd... amúgy nem érdekel elmondom co mw mod-ba kéne cso fegyverrel felszerelt kaszt. |
Szerző: | rericsi8 [ 2013.11.01. 11:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
idő közben levágtam... |
Szerző: | kuka10 [ 2013.11.01. 11:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
laki5000 írta: ezt nem úgy kell. pl felül meg vannak nevezve ugye a kasztok. pl Sniper, Protector stb. kicsit lejjebb meg van hogy pl. Kód: case Sniper: A másik meg hogy Kód: case Protector: Ha nem tudod a fegyverek id-jét, és hogy milyen ammo kell beléjük (én sem tudom mindet fejből), akkor: [INFO] Fegyver ID-k Na ha CSO kasztot akarsz, arra biztos van több megoldás is, de én csak 1-et alkalmaztam, ami be is vált: Keresel egy pub-ra átírt fegyvert, vagy egy zp-s fegyvert, és átírod pub-ra Ha nem megy az átalakítás pubra, akkor tessék: pocok5 @ CSO Fegyverek (2. hozzászólás) Nah. és ha hozzá szeretnél adni: 1. Megkeresed a modba ezt a sort: Kód: enum {ha alap modod van, akkor a 2281.sorba van. 2. Az utolsó végére teszel egy vesszőt így: Kód: ExtremeZone-> Kód: ExtremeZone, 3. Miután egy vesszőt odaraktál, nyomsz egy engert, és a legutolsó sor ezesetben lásd az előző sort, ahová a vesszőt tetted, és az az alatt lévő "}" közé beleirod mondjuk hogy Kód: csokasztDe ide nem kell vessző, csak akkor, ha még egy kasztot akarsz berakni! 4. Ezek alatt van egy sor: Kód: new const zdrowie_klasy[] = {(ez lesz a kasztok élete), ennél a legutolsószámnál egy vesszőt írsz avégére, és az előző példájára egy enter, és azt a számot irod oda, amennyit szeretnél, hogy az új kasztod élete legyen. 5. Ez alatt pedig ezt a sort keresed meg: Kód: new const Float:szybkosc_klasy[] = {(ez a sebessége lesz a kasztnak) és ugyan úgy, az utolsó végére vessző, új sorba pedig irsz egy összeget, amit szeretnél sebességnek. 6. Majd megkeresed ezt a sort: Kód: new const pancerz_klasy[] = {(ez az armorja lesz), és ott az előzők példájára beleirod a neked tetsző számot, remélem már érted, hogy hogy kell:) 7. Majd megkeresed ezt: Kód: new const nazwy_klas[][] = {(ez a játékbeli neve lesz, amit látsz kaszt választáskor), és előzők példájára beleirod, milyen nevet szeretnél a kasztodnak, persze ugyan úgy, hogy az utolsó sor végére vessző, majd enter és odairod:) 8. Megkeresed ezt a sort: Kód: new const nalezy_do[] = {(Ez valószínüleg az, hogy milyen kasztcsoportba sorolja, hogy pl Rakétás kasztok, Sima kasztok stb, de fejből nem tudom melyik melyik, valószínüleg sorba van, tehát: Kód: NONE = Sima kasztok Na itt az előzők példájára az utolsó sor alá beleirod azt a betüt, amelyik kasztokhoz akarod sorolni:) Ha új kasztcsoportot akarsz hozzáadni, akkor nyisd ki: [ablak]Ez nem 100%-ban biztos, mert még soha nem csináltam, de megkeresed a azt, hogy Dinamitos Kasztok, a sor végére raksz egy vesszőt, enter, és beleirod mondjuk hogy CSO kasztok. Majd alatta vannak betük, "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m }" és ezt mondjuk átirod, azaz a végére írsz még 1-et "enum { NONE = 0, o, p, b, s, k, l, m, n }" és ha az új CSO kasztod, alá írod (a "n" betüt), akkor azt a CSO kasztokhoz fogja sorolni[/ablak] 9. Megkeresed ezt a sort: Kód: new const opisy_klas[][] = {, és az előzők példájára, az utolsó sor alá beirod, hogy mit kap az a kaszt, azaz mi a felszerelése. 10. Megkeresed ezt a részt: Kód: switch(klasa_gracza[id])majd (ezt nem feltétlenül kell az utolsó alá írni, de pl. Kód: case Snajperista: Van ez, és pl utánna irod, hogy így nézzen ki: Kód: case Snajperista: Ennyi lenne, de itt van még az addoláshoz egy kis információ: ilosc_rakiet_gracza[id] = szám; = ez rakétát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon. ilosc_dynamitow_gracza[id] = szám; = ez dinamitot addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon. ilosc_min_gracza[id] = szám; = ez aknát addol annak a kasztnak, a "szám" szót írd át annyira, amennyit szeretnél hogy addoljon. Még egy kis help. [ablak]Ez sem 100%, mert még nem csináltam: (ezeket mindet a case-s részbe írd, az addolás alá!) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 3); = ez ha jól látom, glow-ot, (aurát) ad. valószínüleg a színét a "0, 0, 0," résznél kell átírni, de ehhez segítség: (alap színek: piros 255, 0, 0 ; zöld 0, 255, 0 ; kék 0, 0, 255,) cs_set_user_model(id, "extreme"); = ez valamilyen féle model csere:)[/ablak] Új kasztok beleírásáról ennyit tudtam, remélem hasznodra válik, PM ben kérem küldjetek egy üzenetet, hogy milyen volt ez a hozzászólás. az lehetségea hogy egy új .sma-ba írni és azzal egyutt mukodne a kaszt a menube vagy be irnak egy olyat h /kaszt és ezeket a kasztokat írnák ki es ugyan azok a szint hatarok meg minden ugyan az lenne |
Szerző: | laki5000 [ 2013.11.01. 12:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
Hát nem igen értem mit akarsz, de azt hogy 2 mod legyen, azaz 2 .sma ba kasztok? (az lehetetlen) kiütni az egyik a másikat |
Szerző: | Vinnice [ 2013.11.01. 12:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Cod CSO kaszt |
Ebben a codmod-ban külön vannak a kasztok, objektumok a módtól. (+ inc) http://amxx.pl/topic/36961-call-of-duty-mw-mod-update/ |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |