hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 14:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 285 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 285 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BB zombik
HozzászólásElküldve: 2013.11.13. 20:19 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2013.08.02. 14:53
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Üdv ezzekhez a zombikhoz kene irni/elvenni :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. *================================================================================
  2.  
  3. -----------------------------------
  4. -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
  5. -----------------------------------
  6.  
  7. ~~~~~~~~~~~~~~~
  8. - Description -
  9. ~~~~~~~~~~~~~~~
  10.  
  11. This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
  12. into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
  13.  
  14. All classes have been balanced, but feel free to edit them if
  15. you are not satisfied.
  16.  
  17. ================================================================================*/
  18.  
  19. #include <amxmodx>
  20. #include <basebuilder>
  21. #include <hamsandwich>
  22. #include <fun>
  23. #include <cstrike>
  24. #include <fakemeta>
  25. #include <engine>
  26.  
  27. new bool:has_jp[33];
  28. new const CVAR_JP_SPEED[] = "jp_speed";
  29.  
  30.  
  31.  
  32. /*================================================================================
  33.  [Plugin Customization]
  34. =================================================================================*/
  35.  
  36. // Asd Zombie Attributes
  37. new const zclass1_name[] = { "Asd Zombi" }
  38. new const zclass1_info[] = { "asd" }
  39. new const zclass1_model[] = { "sb_bika_zombi" }
  40. new const zclass1_clawmodel[] = { "sb_bika_kez" }
  41. const zclass1_health = 5000
  42. const zclass1_speed = 360
  43. const Float:zclass1_gravity = 1.0
  44. const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
  45.  
  46. // Alap Zombie Attributes
  47. new const zclass2_name[] = { "Alap Zombi" }
  48. new const zclass2_info[] = { "Alap képességek" }
  49. new const zclass2_model[] = { "subb_classic" }
  50. new const zclass2_clawmodel[] = { "sb_kez2" }
  51. const zclass2_health = 5000
  52. const zclass2_speed = 260
  53. const Float:zclass2_gravity = 1.0
  54. const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL
  55.  
  56. // Gyors Zombie Attributes
  57. new const zclass3_name[] = { "Gyors Zombi" }
  58. new const zclass3_info[] = { "Gyosran fut" }
  59. new const zclass3_model[] = { "subb_fast" }
  60. new const zclass3_clawmodel[] = { "sb_kez2" }
  61. const zclass3_health = 3500
  62. const zclass3_speed = 425
  63. const Float:zclass3_gravity = 1.0
  64. const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL
  65.  
  66. // Ugro Zombie Attributes
  67. new const zclass4_name[] = { "Ugró Zombi" }
  68. new const zclass4_info[] = { "Nagyobb ugrás" }
  69. new const zclass4_model[] = { "subb_jumper" }
  70. new const zclass4_clawmodel[] = { "sb_kez2" }
  71. const zclass4_health = 3500
  72. const zclass4_speed = 285
  73. const Float:zclass4_gravity = 0.5
  74. const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
  75.  
  76. // Repulo Vip Zombie Attributes
  77. new const zclass5_name[] = { "Vip repülő" }
  78. new const zclass5_info[] = { "Csak Vipnek: /buy" }
  79. new const zclass5_model[] = { "subb_sarkany" }
  80. new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_sarkany.mdl" }
  81. const zclass5_health = 250
  82. const zclass5_speed = 250
  83. const Float:zclass5_gravity = 0.01
  84. const Float:zclass5_knockback = 2.0
  85. const zclass5_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  86. #define SARKANY
  87.  
  88. // Headcrab Zombie Attributes
  89. new const zclass6_name[] = { "Headcrab Zombi" }
  90. new const zclass6_info[] = { "Kicsi és gyors" }
  91. new const zclass6_model[] = { "subb_head" }
  92. new const zclass6_clawmodel[] = { "headcrab_t_knife.mdl" }
  93. const zclass6_health = 500
  94. const zclass6_speed = 800
  95. const Float:zclass6_gravity = 0.65
  96. const Float:zclass6_knockback = 2.5
  97. const zclass6_adminflags = ADMIN_ALL
  98.  
  99. // Kutya Zombie Attributes
  100. new const zclass7_name[] = { "Kutya Zombi" }
  101. new const zclass7_info[] = { "Kutyás" }
  102. new const zclass7_model[] = { "subb_kutya" }
  103. new const zclass7_clawmodel[] = { "sb_kez2" }
  104. const zclass7_health = 4000
  105. const zclass7_speed = 310
  106. const Float:zclass7_gravity = 1.0
  107. const zclass7_adminflags = ADMIN_ALL
  108.  
  109. // +18 Zombie Attributes
  110. new const zclass8_name[] = { "+18 Zombi" }
  111. new const zclass8_info[] = { "Csak +18" }
  112. new const zclass8_model[] = { "subb_18" }
  113. new const zclass8_clawmodel[] = { "sub_admin_kez" }
  114. const zclass8_health = 3500
  115. const zclass8_speed = 510
  116. const Float:zclass8_gravity = 1.0
  117. const zclass8_adminflags = ADMIN_ALL
  118.  
  119. // Kuszo Zombie Attributes
  120. new const zclass9_name[] = { "Kuszo Zombi" }
  121. new const zclass9_info[] = { "Lassan kuszik" }
  122. new const zclass9_model[] = { "subb_kuszo" }
  123. new const zclass9_clawmodel[] = { "sub_admin_kez" }
  124. const zclass9_health = 4000
  125. const zclass9_speed = 200
  126. const Float:zclass9_gravity = 1.0
  127. const Float:zclass9_knockback = 2.5
  128. const zclass9_adminflags = ADMIN_ALL
  129.  
  130. // Brunhilda Zombie Attributes
  131. new const zclass10_name[] = { "Brunhilda Zombi" }
  132. new const zclass10_info[] = { "SOK hp" }
  133. new const zclass10_model[] = { "subb_brun" }
  134. new const zclass10_clawmodel[] = { "sub_brun_kez" }
  135. const zclass10_health = 14000
  136. const zclass10_speed = 100
  137. const Float:zclass10_gravity = 1.0
  138. const Float:zclass10_knockback = 2.5
  139. const zclass10_adminflags = ADMIN_ALL
  140.  
  141. //Repulo Zombie Attributes
  142. new const zclass11_name[] = { "Repülő Zombi" }
  143. new const zclass11_info[] = { "Kicsit repül" }
  144. new const zclass11_model[] = { "subb_rep1" }
  145. new const zclass11_clawmodel[] = { "v_knife_sarkany.mdl" }
  146. const zclass11_health = 900
  147. const zclass11_speed = 350
  148. const Float:zclass11_gravity = 0.05
  149. const Float:zclass11_knockback = 2.5
  150. const zclass11_adminflags = ADMIN_ALL
  151.  
  152. //Eros Zombie Attributes
  153. new const zclass12_name[] = { "Erős Zombi" }
  154. new const zclass12_info[] = { "Erős, gyors, hps" }
  155. new const zclass12_model[] = { "subb_ero" }
  156. new const zclass12_clawmodel[] = { "sb_kez2" }
  157. const zclass12_health = 6500
  158. const zclass12_speed = 350
  159. const Float:zclass12_gravity = 0.5
  160. const Float:zclass12_knockback = 2.5
  161. const zclass12_adminflags = ADMIN_ALL
  162.  
  163. // Admin Zombie Attributes
  164. new const zclass13_name[] = { "Admin Zombi" }
  165. new const zclass13_info[] = { "Csak adminnak" }
  166. new const zclass13_model[] = { "subb_admin3" }
  167. new const zclass13_clawmodel[] = { "sub_admin_kez" }
  168. const zclass13_health = 6500
  169. const zclass13_speed = 500
  170. const Float:zclass13_gravity = 0.4
  171. const Float:zclass13_knockback = 2.5
  172. const zclass13_adminflags = ADMIN_LEVEL_B
  173.  
  174. // Vip Ugro Zombie Attributes
  175. new const zclass14_name[] = { "Vip Ugro" }
  176. new const zclass14_info[] = { "Csak Vipnek: /buy" }
  177. new const zclass14_model[] = { "subb_vip3" }
  178. new const zclass14_clawmodel[] = { "sub_vip1_kez" }
  179. const zclass14_health = 6000
  180. const zclass14_speed = 350
  181. const Float:zclass14_gravity = 0.3
  182. const Float:zclass14_knockback = 2.5
  183. const zclass14_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  184.  
  185. // Vip Tank Zombie Attributes
  186. new const zclass15_name[] = { "Vip Tank" }
  187. new const zclass15_info[] = { "Csak Vipnek: /buy" }
  188. new const zclass15_model[] = { "subb_vip2" }
  189. new const zclass15_clawmodel[] = { "sub_vip2_kez" }
  190. const zclass15_health = 9500
  191. const zclass15_speed = 200
  192. const Float:zclass15_gravity = 0.75
  193. const Float:zclass15_knockback = 2.5
  194. const zclass15_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  195.  
  196. // Vip Terminator Zombie Attributes
  197. new const zclass16_name[] = { "Vip Terminator" }
  198. new const zclass16_info[] = { "Csak Vipnek: /buy" }
  199. new const zclass16_model[] = { "subb_vip4" }
  200. new const zclass16_clawmodel[] = { "sub_admin_kez" }
  201. const zclass16_health = 4500
  202. const zclass16_speed = 400
  203. const Float:zclass16_gravity = 0.65
  204. const Float:zclass16_knockback = 2.5
  205. const zclass16_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
  206.  
  207. // Tanker Zombie Attributes
  208. new const zclass17_name[] = { "Tanker Zombi" }
  209. new const zclass17_info[] = { "Sok élet" }
  210. new const zclass17_model[] = { "subb_tanker" }
  211. new const zclass17_clawmodel[] = { "sb_kez2" }
  212. const zclass17_health = 6500
  213. const zclass17_speed = 210
  214. const Float:zclass17_gravity = 1.0
  215. const zclass17_adminflags = ADMIN_ALL
  216. #define TANK_ARMOR 200
  217.  
  218.  
  219. /*============================================================================*/
  220.  
  221. new g_zclass_tanker
  222. new g_zclass_sarkany
  223. // Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
  224. public plugin_precache()
  225. {
  226. register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
  227. register_cvar(CVAR_JP_SPEED , "250");
  228.  
  229.  
  230.  
  231. // Register all classes
  232. bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
  233. bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
  234. bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
  235. bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
  236. g_zclass_sarkany = bb_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, 0.0, zclass5_adminflags)
  237. bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, 0.0, zclass6_adminflags)
  238. bb_register_zombie_class(zclass7_name, zclass7_info, zclass7_model, zclass7_clawmodel, zclass7_health, zclass7_speed, zclass7_gravity, 0.0, zclass7_adminflags)
  239. bb_register_zombie_class(zclass8_name, zclass8_info, zclass8_model, zclass8_clawmodel, zclass8_health, zclass8_speed, zclass8_gravity, 0.0, zclass8_adminflags)
  240. bb_register_zombie_class(zclass9_name, zclass9_info, zclass9_model, zclass9_clawmodel, zclass9_health, zclass9_speed, zclass9_gravity, 0.0, zclass9_adminflags)
  241. bb_register_zombie_class(zclass10_name, zclass10_info, zclass10_model, zclass10_clawmodel, zclass10_health, zclass10_speed, zclass10_gravity, 0.0, zclass10_adminflags)
  242. bb_register_zombie_class(zclass11_name, zclass11_info, zclass11_model, zclass11_clawmodel, zclass11_health, zclass11_speed, zclass11_gravity, 0.0, zclass11_adminflags)
  243. bb_register_zombie_class(zclass12_name, zclass12_info, zclass12_model, zclass12_clawmodel, zclass12_health, zclass12_speed, zclass12_gravity, 0.0, zclass12_adminflags)
  244. bb_register_zombie_class(zclass13_name, zclass13_info, zclass13_model, zclass13_clawmodel, zclass13_health, zclass13_speed, zclass13_gravity, 0.0, zclass13_adminflags)
  245. bb_register_zombie_class(zclass14_name, zclass14_info, zclass14_model, zclass14_clawmodel, zclass14_health, zclass14_speed, zclass14_gravity, 0.0, zclass14_adminflags)
  246. bb_register_zombie_class(zclass15_name, zclass15_info, zclass15_model, zclass15_clawmodel, zclass15_health, zclass15_speed, zclass15_gravity, 0.0, zclass15_adminflags)
  247. bb_register_zombie_class(zclass16_name, zclass16_info, zclass16_model, zclass16_clawmodel, zclass16_health, zclass16_speed, zclass16_gravity, 0.0, zclass16_adminflags)
  248. g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass17_name, zclass17_info, zclass17_model, zclass17_clawmodel, zclass17_health, zclass17_speed, zclass17_gravity, 0.0, zclass17_adminflags)
  249. }
  250.  
  251. #if defined TANK_ARMOR
  252. public plugin_init()
  253. {
  254. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
  255. }
  256.  
  257. public ham_PlayerSpawn_Post(id)
  258. {
  259. if (!is_user_alive(id))
  260. return ;
  261.  
  262. if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
  263. {
  264. give_item(id, "item_assaultsuit");
  265. cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
  266. }
  267. }
  268. #endif
  269.  
  270. #if defined SARKANY
  271.  
  272. public client_PreThink(id)
  273. {
  274. if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
  275. if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_sarkany) return PLUGIN_CONTINUE
  276.  
  277. new Float:fAim[3] , Float:fVelocity[3];
  278. VelocityByAim(id , get_cvar_num(CVAR_JP_SPEED) , fAim);
  279.  
  280. if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
  281. {
  282. fVelocity[0] = fAim[0];
  283. fVelocity[1] = fAim[1];
  284. fVelocity[2] = fAim[2];
  285.  
  286. set_user_velocity(id , fVelocity);
  287. fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 16);
  288. }
  289. return PLUGIN_CONTINUE;
  290. }
  291. public zp_user_infected_post(id, infector)
  292. {
  293. if (zp_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_sarkany)
  294. {
  295. client_print(id,print_chat,"[ZP] Te Sárkány Zombi vagy!")
  296. has_jp[id] = true
  297. }
  298. }
  299.  
  300. // Set entity's rendering type (from fakemeta_util)
  301. stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
  302. {
  303. static Float:color[3]
  304. color[0] = float(r)
  305. color[1] = float(g)
  306. color[2] = float(b)
  307.  
  308. set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
  309. set_pev(entity, pev_rendercolor, color)
  310. set_pev(entity, pev_rendermode, render)
  311. set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
  312. }
  313. #endif
  314.  


Ebbe kene kicsit alakitani berakni.
1. Kikéne venni a sima tank zombit.
2. Kéne egy olyan zombi, ami vagy egy tuzgolyot vagy savat köp es azzal sebbez 25hpt. 1percenkent lehet hasznalni a lovest.
3. Kéne egy olyan zombi, ami gugolva lathatatlan, de csak ha gugol.
4. Kéne egy olyan zombi, ami 15ot tud egymas utan ugranni, vagyis folyamatosan 15-ot.
5. Kéne egy olyan zombi, amit csak fejen lehet loni, vagyis ha nem fejbe lovik nem serul.
6. Kéne egy olyan zombi, ami ha e betut nyom, akkor sikit és azzal sebez. Egy sikitas 40hpt vesz le. 1,30percenkent lehet hasznalni a lovest.

Nekem azt mondtak hogy a vip repulo miatt nem lehet ilyeneket, mert van benne valami olyan szimbolum ami kell a masikba és igy
üzkötnének. Vagyis ha tényleg igy van, akkor inkább vegyétek ki a vip repülőt és legyenek ezzek amiket irtam.
A hp stb.-t majd en beállitom oda csak egy alapot irjatok :) Ami van még sima zombik, azzokat ne vegyétek ki :)

Köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole